Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kam nors bus įdomu. Eismo srautai Šiaulių gatvėse 2006-2007 m. Beje mūsų aptariamoje Aukštabalio g. dalyje : 1834 VMPEI





    Šaltinis: siauliai.lt / Tiesioginė nuoroda
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.10, 15:45.

    Comment


      Tilžės gatvėje įrenginėja dar dvi saleles nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose. Būtų, visai neblogas dalykas, bet dabar, kaip ir Lyros g. teks pavinguriuoti. Beje panašu, kad kitąmet, prie "Splius", važiuojant link centro, už sankryžos su Pramonės g. gali atsirasti šviesoforinė pėsčiųjų perėja. Kitąmet – daugiau reguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Čia rašoma, kad "keturių eismo juostų gatvėse visos pėsčiųjų perėjos turi būti reguliuojamos – vien ženklo nepakaks." Kai tuo tarpu naujose taisyklėse rašoma: "Jeigu pėsčiajam reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, turės būti įrengtas šviesoforas arba požeminė pėsčiųjų perėja." Bent kiek atsimenu Tilžės gatvėje 4 juostos.......Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......

      Comment


        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
        ...Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......
        Kaip tai nieko gero? Sviesoforas yra eismo saugos priemone, o ne eismo gerinimo...
        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

        Comment


          Saugumą žinoma pagerintų, nes ten tikrai problematiška pereiti gatvę, bet jeigu jie prie kiekvienos perėjos Tilžės g. pastatys po šviesoforą.....
          Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.12, 16:20.

          Comment


            Prie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Prie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.
              Viena netoli televizijos bokšto, kur įrenginėja salelę, o kita viduryje gatvės atkarpos tarp Tilžės/Gardino/Statybininkų ir Tilžės/Jablonskio/Aukštabalio sankryžų. Dar viena prie buvusio Saulės kino teatro, ir dar dvi už katedros važiuojant link Joniškio, bet prie jų abiejų tik 1+1. O važiuojant toliau link miesto ribos yra dar kelios.
              Paskutinis taisė Xedos; 2012.10.12, 16:33.

              Comment


                Man pasirode kad Serbentu perejoje prie Pabaliu turgaus taip pat salele statoma...
                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                Comment


                  Šviesoforas gali sėkmingai būti ir eismo gerinimo priemonė. Šiuo atveju gal tai neaktualu, bet esant labai intensyviam pėsčiųjų eismui per nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, įrengus šviesoforą gali padidėti transporto priemonių pralaidumas toje atkarpoje. Šviesoforas "supakuoja" visų dalyvių srautus ir leidžia tolygiau paskirstyti jų judėjimo laiką.

                  Comment


                    [ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

                    Planuojama įrengti 42 stoteles. Sprendžiant i dokumentų jos nebus naujos, o jau esamos, tikriausiai jos bus rekonstruojamos.

                    Viešojo transporto sustojimo aikštelių ir Dviračių tako Tilžės g. įrengimo, Šiauliuose, techninių projektų parengimo ir projektų vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas

                    Viešojo transporto sustojimo 42 aikštelių įrengimas.
                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.05, 18:23.

                    Comment


                      Gali būti, kad ta gatvė vis dėlto ne miražas:

                      Šiauliai turės pirmąją žiedinę sankryžą

                      Ten, kur tu­rė­tų su­si­kirs­ti Aukš­ta­ba­lio ir Bal­tų gat­vės, nu­ma­to­ma žie­di­nė san­kry­ža. Į ją tu­rė­tų suei­ti Iš­ra­dė­jų bei Tau­ro gat­vės. Tai bus pir­mo­ji žie­di­nė san­kry­ža Šiau­liuo­se.
                      Šiaulių miesto Savivaldybės Mies­to inf­rast­ruk­tū­ros sky­rius grei­tai skelbs kon­kur­są Aukš­ta­ba­lio gat­vės tę­si­niui iki Bal­tų gat­vės ir eis­mo žie­dui nu­ties­ti. Dar­bai bus fi­nan­suo­ja­mi iš 2014-2020 me­tų Eu­ro­pos fon­dų.
                      skrastas.lt

                      Comment


                        /\ ... ir nebebus ten (Baltų g.) 70 kmph.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt



                          tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
                          Paskutinis taisė zaraza-Šiauliai; 2012.11.11, 18:19.

                          Comment


                            Tilžės g. prie "Splius" irgi panašu daro dar vieną salelę, nors rašė, kad ten ir šviesoforą įrengs. O kokius bortelius jie deda visiškai jokio skirtumo. Svarbiausia, kad salelės vietoje ant tiek susiaurėja 2- juosta, kad ten automobilis nebetelpa ir reikia rikiuotis į 1-ą juostą. Logiškai mastant reikėtų praplatinti šiek tiek gatvę, kad nesusiaurėtų važiuojamojo dalis, bet tuomet jau būtų per daug darbo, per daug kainuotų, ir mums, kaip paprastiems mirtingiesiems, būtų jau tikrai per gerai .

                            Comment


                              Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimą
                              Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt

                              Atvaizdas


                              tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
                              Nuotrauka iš Merkinės centro, visi jau priprato prie šios salelės, na kartais, kas nudaužia ženklą
                              DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                              Comment


                                Na ten tipo praplatino.. Juostas supiešė kad apvažiavimas, bet automobiliai pasitraukia, o fūros ar autobusai važiuoja tiesiai.. aš turėjau galvoj, kad borteliai galėjo būt žemesni kaip toj foto arba išvis kur būna 45 laipsniu kampu tokie, nes dabar uždėjo labai aukštus, kad jei kas nors nutiks ir užleki ant salelės tai dabar netik ženklą numuši, bet ir nusilauši ratą, pramuši karteri ir tt... ir tokių atveju duodu ranka nukirst, kad tuoj prasidės kai tik slidžiau paliks visi pradės mušinėt ženklus, skraidyt ant tų salelių..

                                Comment


                                  Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........

                                  Comment


                                    Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                    Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........
                                    Pastatė ženkla kad salelė ir tą antra juosta praplatinta į dešinę pusę ir pirmoji juosta susiaurėja. Mašina telpa tik sakau autobusai bei sunkvežimiu vairuotojai nelabai paiso to nes jiem važiuojant pirmoj juostoj nelabai ir belieka vietos važiuot plačiau i dešinę, nors automobiliai normaliai jau važiuoja. Nepatariu sakau važiuot pro salelę kartu su autobusu ar sunkvežimiu, nes užstums ant salos.

                                    Comment


                                      Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.

                                      Comment


                                        Parašė Xedos Rodyti pranešimą
                                        Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.
                                        Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.

                                        Comment


                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.
                                          Tilpti teoriškai telpa, bet pvz. Kareivių/Verkių g. sankryžoje reikia arba bandyti aplenkti arba staigiai stabdyti prieš troleibusą, nes normaliai lygiagrečiai važiuojant atstumas gal keliolika cm., labai nejauku, dažnai ten ir avarijos būna, kada į salelę tiesiai įvažiuoja. Kas pirmą kartą važiuoja pro tą sankryžą ir dar tamsiu paros metu, tikrai daug streso.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X