Siaip kalba eina apie stacionaru fotoradara... ar istikruju Siauliuose tokiu yra?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąSiaip kalba eina apie stacionaru fotoradara... ar istikruju Siauliuose tokiu yra?W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąBet dabar nebera? gal kur kitur pernestas?W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė Drag4s Rodyti pranešimąVaziuojant is Panevezio i Siaulius fotoradaras stovi Kairiu miestelyje.
Comment
-
Rengiamasi remontuoti viaduką
Praeitą savaitę patvirtintas techninis projektas seniausiam Šiaulių viadukui Tilžė gatvėje rekonstruoti. Sovietmečiu statyti Šiaulių viadukai sunkiai atlaiko šiuolaikines apkrovas.
Paskutinį kartą Šiaulių viadukai išsamiai tirti prieš pora metų. Vilniaus Gedemino technikos universiteto specialistai nustatė, kad Architektų — Žemaitės ir Tilžės gatvių viadukai dar saugūs, tačiau senajam viadukui kuo greičiau būtinas kapitalinis remontas. Pro susidėvėjusį tilto paklotą (hidroizoliaciją) veržiasi vanduo ir plauna sijų konstrukcijas.
Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vyriausiojo specialisto Prano Ulecko žodžiais, abu viadukai nebuvo projektuojami tokiems dideliems apkrovimams, kokie jiems tenka dabar, todėl greičiau dėvisi.
„Prieš keturiasdešimt metų tokių ilgų ir sunkių vilkikų nebuvo, nebuvo toks intensyvus ir automobilių eismas“, — sakė P. Uleckas.
Dabar Tilžės gatvėje esančiu viaduku per dieną pravažiuoja per 27000 automobilių. Architektų — Žemaitės gatvių viaduku eismas — iki 25000 automobilių per dieną.
Remontui trūksta lėšų
Daugiau kaip prieš 40 metų statytas senasis viadukas, rimtai remontuotas prieš beveik 20 metų. Metalinės tilto atramos buvo pakeistos moderniomis guminėmis ir metalinėmis, o sijos suveržtos įtemptais skersiniais ryšiais.
Architektų — Žemaitės gatves jungiantis viadukas remontuotas panašiu metu. Trisdešimtmečiui tiltui tuomet suveržtos kolonos, nes gembinėse atramose buvo atsiradę plyšių.
Pasak P. Ulecko, viadukams griūtis negrėstų, jeigu jie būtų nuolat prižiūrimi ir tvarkomi, tačiau tam trūksta lėšų.
Manoma, kad senojo viaduko remontas gali kainuoti apie 10 milijonų litų.
Viaduko remontas bus pradėtas ne anksčiau kaip kitais metais.
Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Rimundas Domarkas pripažįsta, kad viaduko remontas paralyžiuos eismą mieste. Planuojama, kad remontuojamu viaduku galės važiuoti tik visuomeninis transportas.
Senasis viadukas — 12 metrų pločio (vienos juostos plotis — 3 metrai).
„Gal ir geriau būtų, kad juostos plotis būtų 3,5 metro, tačiau Tilžės gatvės viaduko paplatinti neįmanoma. Europoje dabar tiltai šiek tiek siaurinami dėl saugumo“, — siauro tilto privalumus vardija P. Uleckas.
skrastas.lt
Comment
-
Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimąIjunge sviesofora Jono Jablonskio ir Tilzes gatviu sankryzoj. Man tai nelabai patinka, dabar ten piko valandom toks kaip ir kamstis susidaro..
O pagrindiniai kamsciai kas be ko susidaro del pesciuju kaltes, dbr paaiskinsiu kodel. Didziausius kamscius piko metu sudaro reguliuojami sviesaforai, kadangi yra jie nesuderinti su sankryzos sviesaforais, kai vazineji pasistenk atkreipti demesi. Taigi apibudinsiu paprastai jei tingesi Taigi vaziuojant i centra nuo Kelmes puses (akropolio) Didziausi kaimsciai butent yra ties tilzes-pramones gatve nes: pesciuju sviesaforas uzsidega raudonai kai sankryzos sviesaforas zalias, o cia jugi tarpas koks 20 metru tai kaip gali masinos judet? pajuda ir stoja pajuda ir stoja, nzn mano manymu jei pesciuju sviesaforas jungtus tik tada kada sankryzos degtu raudonas nebutu tokiu problemu. Dabar bus vel tas pats su tilzes-jablonskio sankryza nes netoli yra vel valdoma pesciuju sankryza, negi sunku suderinti toki paprasta veiksma? jugi labai gerai butu ir nestabdytu eismo ;(
Comment
-
Parašė zaraza-Šiauliai Rodyti pranešimąIjunge sviesofora Jono Jablonskio ir Tilzes gatviu sankryzoj...
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimąPirmadieni dar buvo mirksintis geltonas...
Comment
-
Šiauliai plius rašo:
Sankryžoje - naujas šviesoforas
Nuo ketvirtadienio pradėjo veikti šviesoforas rekonstruotoje Tilžės-Auštabalio–Jablonskio gatvių sankryžoje. Kad vairuotojai būtų atidesni, visą dieną budėjo policijos pareigūnai. Policininkai sako, kad sankryžoje norint sukti į kairę, būtina privažiuoti prie pat "Stop" linijos. To nepadarius nesuveiks daviklis ir neužsidegs šviesoforas - posūkis į kairę. Vairuotojas, neprivažiavęs stop linijos, gali ilgai stovėti ir laukti. Tilžės-Auštabalio–Jablonskio gatvių sankryžos rekonstrukcija kainavo daugiau kaip penkis milijonus litų.Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.07, 16:31.
Comment
-
Šiauliai plius rašo:
Atnaujins miesto gatves
Dėl projektuotojų kaltės įstrigusi Šiaulių gatvių rekonstrukcija bus atliekama kitąmet. Perskirsčius lėšas, už pastarųjų gatvių rekonstrukcijai skirtus pinigus renovuota J. Jablonskio gatvė.
Kitais metais Kelių direkcijos lėšomis turėtų būti renovuojamos trys Šiaulių gatvės, kurių rekonstrukcija šiemet įstrigo, mat projektuotojai laiku neparuošė projektų. Šio mėnesio viduryje patvirtinus techninius projektus tapo aišku, kad kitais metais iš Kelių direkcijos trims Šiaulių gatvėms rekonstruoti reikės daugiau nei 12 milijonų. Mickevičiaus gatvės atkarpai nuo P. Cvirkos g. iki Vilniaus g. reikės dviejų milijonų litų. Atnaujinti šiek tiek daugiau nei pusės kilometro kelio dangą, sutvarkyti šaligatvius, renovuoti požeminius nuotėkų tinklus ir sutvarkyti atramas apšvietimui Dvaro gatvės atkarpoje nuo Vytauto g. iki Aušros alėjos prireiks pusketvirto milijono litų. Daugiausiai lėšų reikia Pramonės gatvės 0,83 km ruožui atnaujinti nuo Metalistų gatvės iki Pabalių. Kadangi ši gatvė yra gana plati ir joje yra geležinkelio pervaža, rekonstrukcija kainuotų beveik septynis milijonus litų.
Šiaulių regiono plėtros tarybos posėdyje paaiškinta, kad lėšos regiono kelių plėtrai ir atnaujinimui skirstomos pagal keturis kriterijus: penktadalį sudaro kelių ilgis, tiek pat - transporto skaičius, dar penktadalį - žemės ūkio naudmenų skaičius, du penktadalius - gyventojų skaičius. Pagal šį skirstymą Šiauliams turėtų atitekti 11 milijonų. Jei būtų atsižvelgiama vien tik į gyventojų skaičių, suma siektų 18 milijonų litų.
Miesto vadovai tikisi kitąmet atnaujinti ir daugiau nei prieš trejus metus pradėtą, bet įstrigusį aplinkkelio tiesimą Išradėjų gatve.
Comment
Comment