Šiauliuose negalima daryti tunelių, tai taptų dar viena paauglių girtavimo ir apiplėšinėjimų vieta, nors aiškų įrengus kameras gal ir ne.. Bet ir vėl išlaidos
Šiauliečiams lengvai neįtiksi mano akimis - geras projektas, tik, kad neįsivaizduoju vietos, todėl nežinau ar tinka jis ten. Žinoma Kauno rotušės aikštėj aš tokio nenorėčiau
Senąjį viaduką Tilžės gatvėje žadama remontuoti, kadangi specialistai nustatė, kad jis deformavęsis ir surūdijusios pagrindinės konstrukcijos. Automobiliams kol kas nėra pavojinga važinėti.
Senojo viaduko būklė Tilžės gatvėje nėra gera. Praėjusių metų pabaigoje atlikti Gedimino technikos universiteto mokslininkų tyrimai parodė, kad viadukas yra šiek tiek deformavęsis. Be to, surūdijusios pagrindinės konstrukcijos.
Specialistai sako, kad besiskverbianti drėgmė ardo senąjį miesto viaduką. Todėl turi būti sutvarkytos siūlės, išspręsta lietaus vandens nutekėjimo problema bei paklotas naujas asfalto sluoksnis. Artimiausiu metu bus pakoreguotas techninis projektas ir tuomet paaiškės, kiek kainuos darbai. Viaduką remontuoti žadama šią vasarą.
"kadanors" statys tarp ežero ir išradėjų gatvių. ir senai reikia. įdomu kaip čia Šiaulių gatvės per eilinį senojo viaduko remontą atlaikys smarkiai pagausėjusį ratuotųjų srautą. spėju, gal nors viešasis transportas senuoju važiuos .
Šiaulių miesto savivaldybė, architektai ir politikai jau antrą kartą nepritarė pėsčiųjų viaduko per Žemaitės gatvę koncepsijai. Pačios idėjos palengvinti eismą, pėsčiųjų tiltu sujungiant miesto turgų su prekybos namais, neatmetė, tačiau sukritikavo automobilių aikšteles gyventojų kiemuose ir lindimą į pėsčiųjų bulvarą.
Verslininkai nori pėsčiųjų prekybiniu tiltu sujungti Šiaulių prekybos namus ir miesto turgų. Tokiai idėjai nesipriešina ir miesto valdžia, nes tiltas, juolab įrengtas už verslininkų pinigus, sumažintų didžiulį pėsčiųjų srautą per Žemaitės gatvę ir palengvintų eismo sąlygas.
Tačiau architektų parengtai koncepcijai savivaldybė nepritarė jau antrą kartą. Pagrindiniai trūkumai - pastatų plėtra pėsčiųjų bulvaro sąskaita ir automobilių aikštelė vos ne gyventojų kiemuose.
Verslininkai pasiryžę nugriauti dabartinius priestatus ir statyti naujus pastatus. Pagal projektą dabartinis prekybos namų užstatymas padidėtų 17 procentų ir kas labiausiai kliūva gyventojams bei valdžiai - tai kad jis labiau išsikištų į pėsčiųjų bulvarą. Savivaldybės architektai verslininkams patarė iš naujo pristatyti koncepciją ir prieš taisant suderinti su Miesto plėtros komitetu.
Kito kelio verslininkai mano neturį, nes atsiradus konkurentams, Vilniaus gatvėje nebeliko pėsčiųjų srautų ir tik nauji architektūriniai verslo sprendimai galėtų sugrąžinti pirkėjus.
..atsiradus konkurentams, Vilniaus gatvėje nebeliko pėsčiųjų srautų..
Katastrofiškai truksta miesto centre parkingų, praktiškai jų ten nėra, visi kiemai užkisti, o prie visų šaligatvių parkomatai. Žmogus centre nepageidautinas, tai va dėl ko sumažėjo pėsčiųjų sraitai bulvare...
Visi gi bulvaro konkurentai turi puikus parkingus.
Sudarytas gatvių remonto sąrašas
2008 m. Birželio 16 d.
Šiaulių savivaldybei gatvėms, keliams prižiūrėti ir rekonstuoti Kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos yra pažadėjusi skirti beveik 8 milijonus litų. Norint gauti pinigų, reikia sudaryti ir miesto Taryboje patvirtinti gatvių, kelių priežiūros ir remonto šiomis lėšomis, sąrašą. Toks sąrašas parengtas.
Planuojama nužvyruoti už 22 tūkstančių litų dalį Žiemgalių gatvės, remontuoti senąjį viaduką už 300 tūkstančių litų.
O daugiausia pinigų pareikalaus kelių centrininių gatvių rekonstrukcija. S. Nėries gatvės rekonstrukcija kainuos beveik 600 tūkstančių litų. Varpo gatvės atkarpos sutvarkymas kainuos beveik du milijonus litų, puskilometris Dvaro gatvės rekonstrukcijos kainuos per 2 milijonai litų, A. Mickevičiaus — 1,2 milijono litų.
Kitų gatvių rekonstrukcija nenumatoma. Beveik milijonas litų skiriamas gatvių duobėms išlyginti, šulinėliams pakelti.
Lėšų skiriama keliams ženklinti, kelio ženklams ir šviesoforams, atitvarams įrengti.
Comment