Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ŠIA] Šiaulių eismas ir infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na, tikrai nesitikėjau, kad viskas taip pasisuks....Dabar viskas turbūt liks kaip buvę, bet Cvirkos g. tikrai nėra ta, kuri pirma šauna į galvą kaip gatvė, kurią būtina rekonstruoti. Mieste yra gerokai blogesnės būklės gatvių, bet, žinoma, už jų rekonstrukcijas jokie verslininkai iš savo kišenės tikrai nemokės....

    Gyventojų balsas išgirstas – P.Cvirkos gatvė liks vienpusė

    Petro Cvirkos gatvė nebus rekonstruojama. Šią žinią miesto tarybos posėdyje pranešė Šiaulių miesto meras Justinas Sartauskas. Iš tarybos posėdžio darbotvarkės išbrauktas klausimas dėl gatvės pertvarkos. Gyventojai, pasipriešinę verslininkų sumanymui praplatinti gatvę ir įrengti dvipusį eismą, dėkojo už, anot jų, teisingą sprendimą.

    Petro Cvirkos gatvės gyventojai prieš tarybos posėdį buvo surengę piketą. „Žmonės labai piktinasi, neišvažiuosim, mes esame šeši namai, šimtabučiai, mes būsime paralyžuoti“, – mano P. Cvirkos g. gyventojas Kęstutis. Jis sako, kad dvipusį eismą verslininkai norėjo padaryti prieš septynerius metus, tačiau pasipriešino gyventojai. Gyventojai įsitikinę, kad ne tik nebegalėtų išvažiuoti iš namų, bet ir bus užterštas oras, iškirsti medžiai.

    Prekybos centras siūlė savivaldybei savo lėšomis pertvarkyti vienpusį eismą P. Cvirkos gatvėje į dvipusį eismą, praplatinti gatvę, pakloti naują asfalto dangą. Rekonstrukciją buvo siūlyta atlikti nuo Žemaitės gatvės iki Tilžės gatvės. P. Cvirkos gatvės rekonstrukcija verslininkams būtų kainavę apie milijoną litų.
    http://etaplius.lt/pries-buldozerius...ekonstrukcijos
    Paskutinis taisė Xedos; 2014.04.24, 20:00.

    Comment


      Belieka tik atsidusti. O dar kiek laiko praeis, kol paskelbs konkursą, bus atlikus visos teisinės procedūros....Jei, žinoma, ir pats konkursas bus sėkmingas.

      Bankrutavusi bendrovė paliko duobes

      Šiau­lie­čiai nie­kaip ne­su­lau­kia ke­li­nin­kų. Me­de­ly­no ra­jo­ną pa­li­kus van­den­tie­kį tie­su­siai įmo­nei, li­ko duo­bės ir ki­tos bė­dos. Apie tai, kaip dir­ba van­dens tie­kė­jų pro­jek­to vyk­dy­to­jai ir ke­li­nin­kai sa­vait­raš­čiui „Šiau­liai plius“ pra­ne­šė šiau­lie­tis Ed­mun­das.

      Vy­ras pa­ste­bi, kad nau­jos duo­bės Še­du­vos ir Bai­so­ga­los gat­vė­je pa­si­py­lė kaip gry­bai po lie­taus po to, kai čia bu­vo pra­dė­ti van­dent­var­kos dar­bai. Be to, šio­se ir ap­lin­ki­nė­se gat­vė­se pli­ka aki­mi ma­to­mos ir ki­tos bė­dos. „Neas­fal­tuo­to­se gat­ve­lė­se, prie ko­mu­ni­ka­ci­jų taš­kų ir na­mų val­dų li­ko įgriu­vos, ne­su­komp­lek­tuo­ti šu­linė­liai, neuž­suk­ti dang­čiai. Kai ku­rio­se vie­to­se net nė­ra ati­tin­ka­mų vamz­dy­nų žy­mė­ji­mo taš­kų. Šu­li­nė­liai, ypač ša­lia pri­va­čių val­dų, ir įgriu­vos ne­bet­var­ko­mos nuo praė­ju­sių me­tų. Tai ma­to­si pa­si­su­kio­jus ir Dot­nu­vos, Lin­ku­vos gat­vė­mis“, – pa­ste­bi šiau­lie­tis Ed­mun­das. Jis at­siun­tė ir si­tua­ci­ją aiš­kiai iliust­ruo­jan­čias nuo­trau­kas. Nuot­rau­kas su duo­bė­mis ga­vę Šiau­lių mies­to sa­vi­val­dy­bes at­sto­vai ki­tą­dien pra­ne­šė, kad jos jau už­tai­sy­tos. De­ja, šiau­lie­tis Ed­mun­das ma­tė ką ki­tą.

      Įmo­nė bank­ru­ta­vo – dar­bai su­sto­jo

      Sa­vi­val­dy­bės at­sto­vai at­sa­kė, kad už van­dent­var­kos pro­jek­to vyk­dy­to­jų dar­bus at­sa­kin­ga bend­ro­vė „Šiau­lių van­de­nys“, tad dėl mi­nė­to­se gat­vė­se at­lie­ka­mų dar­bų pe­ri­pe­ti­jų bu­vo pa­siū­ly­ta kal­bė­ti bū­tent su van­dens tie­kė­jais. Šie pri­pa­ži­no, kad Me­de­ly­no ra­jo­ne su gat­vė­mis nė­ra vis­kas ge­rai.
      „Po ran­gos su­tar­ties nu­trau­ki­mo dėl ran­go­vo, stei­gė­jui „Tief-und Rohr­lei­tungs­bau Meyer & John GmbH & Co KG“ iš­kel­tos bank­ro­to by­los dėl ne­mo­ku­mo ir įsi­sko­li­ni­mo, li­ko tam tik­ra da­lis pra­dė­tų ir neuž­baig­tų dar­bų, ku­rių vyk­dy­mas yra lai­ki­nai su­stab­dy­tas ne tik Bai­so­ga­los ir Še­du­vos, bet ir ki­to­se mies­to gat­vė­se“, – pri­pa­ži­no UAB „Šiau­lių van­de­nys“ at­sto­vė spau­dai Džiul­je­ta Mar­ti­nai­tie­nė. Jos tei­gi­mu, ar­ti­miau­siu me­tu bus skel­bia­mas vie­šo­jo pir­ki­mo kon­kur­sas ir pa­ren­ka­mas nau­jas ran­go­vas. Van­dens tie­kė­jai pri­ža­dė­jo, kad iki kon­kur­so lai­mė­to­jų pa­skel­bi­mo bus pa­si­rū­pin­ta šiau­lie­čių sau­gu­mu.
      „Kol bus pa­rink­tas nau­jas ran­go­vas neat­lik­tiems dar­bams už­baig­ti, sie­kiant už­tik­rin­ti eis­mo sau­gu­mą UAB „Šiau­lių van­de­nys“ lė­šo­mis, šiuo me­tu at­lie­ka­mi gat­vių dan­gų tvar­ky­mo (at­sta­ty­mo) dar­bai pa­grin­di­nė­se gat­vė­se“, – mi­nė­jo Dž. Mar­ti­nai­tie­nė. Koks li­ki­mas lau­kia ša­lu­ti­nių gat­vių, jos at­sa­ky­me ne­bu­vo už­si­min­ta.
      http://etaplius.lt/bankrutavusi-bendrove-paliko-duobes
      Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.03, 15:15.

      Comment


        Štai koks grindinys išlindo belopant P. Višinskio gatvę.
        Daugiau mano nuotraukų >>>

        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

        Comment


          Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
          Štai koks grindinys išlindo belopant P. Višinskio gatvę.
          Atvaizdas
          Ech kaip būtų šaunu sutvarkius grindinį palikti jį atidengtą. Bet lyjant lietui ar žiemos sezonu kažin ar jau būtų labai "šaunu".

          Be to, šiemet mieste planuojama įrengti 42 naujas autobusų įvažas autobusams.
          http://etaplius.lt/belopant-duobes-a...dviraciu-takas
          Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.20, 18:50.

          Comment


            Gerai skamba: autobusų įvažas autobusams

            Comment


              "Dvaro gatvės tarp Vytauto gatvės ir Aušros alėjos rekonstrukcijos darbai"

              Vieta žemėlapyje

              Netolimoje ateityje galima tikėtis Dvaro g. rekonstrukcijos. Bus rekonstruojama atkarpa tarp Vytauto g. ir Aušros alėjos. Visgi, mano manymu tai ne pirmo būtinumo projektas....Bet vis geriau nei nieko.

              Viešasis pirkimas buvo skelbtas jau tris kartus, pastarąjį kartą vokai su pasiūlymais turėjo būti atplėšti birželio 9 d., bet terminai vėl nukelti, šį kartą iki birželio 23 d.

              Apie patį projektą: gatvės pusėje esančioje arčiau Tilžės g. planuojama nutiesti dviračių taką (1,4 m. pločio, rudos spalvos trinkelės), taip pat abejose gatvės pusėse bus naujai nutiesti ir pėsčiųjų takai (pilkos spalvos trinkelės). Numatoma lietaus vandens nuotekų, elektros tinklų, apšvietimo rekonstravimas. Ir žinoma asfalto dangos pakeitimas visoje gatvės atkarpoje, ilgis 589 m. Dvaro g./Aušros alėjos sankryžoje bus įrengti eismo srautų davikliai.

              Šiek tiek liūdna, nes bus kertami medžiai: išviso bus nukirsti 38 medžiai (gatvės pusėje arčiau Tilžės g.), vietoje jų bus sodinami nauji.

              Brėžinius galima rasti čia: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...PP=notices.asp

              Comment


                Nu zmones gerieji kurie turit priejima prie konkursu gal galit man pasakyti ar atkarpa nuo pramones gatves iki geguziu (aplinkelis) Pagal sutarti pirkimo neturejo buti 4 juostu? Slaitus padare 4 nutiese 2 juostas bet jei pagal konkursa turejo 4 padaryti tai kodel visi tyli ir kur tada dingo pinigai nuo dar 2 juostu? Nu ir pagrindinis klausimas jau menesi koki tame aplinkeli yra paplauta duobe kurios netvarko o laiko ant jos ispejimo stulpa kodel netvarko????

                Comment


                  Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                  Nu zmones gerieji kurie turit priejima prie konkursu gal galit man pasakyti ar atkarpa nuo pramones gatves iki geguziu (aplinkelis) Pagal sutarti pirkimo neturejo buti 4 juostu? Slaitus padare 4 nutiese 2 juostas bet jei pagal konkursa turejo 4 padaryti tai kodel visi tyli ir kur tada dingo pinigai nuo dar 2 juostu? Nu ir pagrindinis klausimas jau menesi koki tame aplinkeli yra paplauta duobe kurios netvarko o laiko ant jos ispejimo stulpa kodel netvarko????
                  Tas stulpelis viduryje Baltų g. yra paminklas Šiaulių savivaldybės neveiksnumui.

                  O dėl aplinkkelio, netikiu, kad "turėjo būti 4-ios juostos, bet nutiesė tik dvi", čia būtų tiesiog absurdas, be to, apie keturias juostas tikrai neteko girdėti. Tiesa kažkada teko girdėti (jau nebeatsimenu kur girdėjau), kad galbūt tolimoje perspektyvoje planuojama šalia Baltų g. nutiesti dar dvi juostas, bet atsižvelgiant į dabartinę Šiaulių demografinę ir finansinę padėtį, tokie planai yra tiesiog neįgyvendinami.

                  Grįžtant prie "sąmokslo teorijos", tai deja, bet viešųjų pirkimų portale nėra pirkimo su brėžiniais (pats pirkimas yra, tik nėra brėžinių, be to, pirkimas skelbtas jau ganėtinai senai), turint brėžinius būtų galima pasakyti tiksliai. Bet manau, kad čia ne daugiau nei sąmokslo teorija.
                  Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.16, 19:55.

                  Comment


                    Na pastebejimas kad visdelto 4 juostos, jei vaziuoji gatve turi pastebeti kad nupjauna plota kur turi baigtis dar 2 juostos plius nauji medeliai pasodinti abejose pusese ir nauji medeliai yra zonojo kuri butu uz dar 2 juostu atkreipk demesi gatves (gyv. rajono) baigiasi ties nepadarytu 2 juostu riba ir t.t.

                    Comment


                      Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                      Na pastebejimas kad visdelto 4 juostos, jei vaziuoji gatve turi pastebeti kad nupjauna plota kur turi baigtis dar 2 juostos plius nauji medeliai pasodinti abejose pusese ir nauji medeliai yra zonojo kuri butu uz dar 2 juostu atkreipk demesi gatves (gyv. rajono) baigiasi ties nepadarytu 2 juostu riba ir t.t.
                      Pirmiausia siūlyčiau pabandyti rašyti lietuviškai ir be klaidų.

                      O kalbant į temą, dėl "ploto nupjovimo" ir medelių abejose pusėse, tai mano nuomone medeliai abejose pusėse yra pasodinti būtent dėl mano minėto ketinimo kada nors gatvę praplatinti iki keturių juostų (tarpe tarp jau esančios gatvės ir minėtų medelių tilptų dar dvi juostos).

                      Dėl "ploto nupjovimo" (jei kalbama apie vietą ties įsijungimu į Išradėjų g.), būtent ten gatvė praplatėtų iki keturių juostų, papildomos dvi juostos eitų dešiniau (važiuojant nuo Pramonės g.), ir jokio "nupjovimo" neliktų. Nematau tame nieko keisto.

                      Ir apie kokias nebaigtas gatves eina kalba ?
                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.06.17, 09:32.

                      Comment


                        Kad ir Luknės g. žiūrėk maps.lt nes google maps senos nuotraukos.

                        Comment


                          Parašė NIR_Rimc Rodyti pranešimą
                          Kad ir Luknės g. žiūrėk maps.lt nes google maps senos nuotraukos.
                          O Jūs įsijunkite 2009 - 2010 metų nuotraukas ir pamatysite, kad ten anksčiau ėjo gatvė, bet tiesiant aplinkkelį ji buvo perkirsta ir nesujungta su Baltų g. tam, kad aplinkkelyje būtų mažiau nuovažų .

                          Comment


                            Šiauliuose bus rengiama pirmoji žiedinė sankryža

                            Dar šiemet Šiauliuose turėtų prasidėti pirmosios žiedinės sankryžos mieste rengimo darbai. Šiaulių miesto savivaldybė paskelbė vienos miesto sankryžos rekonstrukcijos darbų viešąjį pirkimą.

                            http://etaplius.lt/siauliuose-bus-re...edine-sankryza

                            Comment


                              Parašė LinS Rodyti pranešimą
                              Šiauliuose bus rengiama pirmoji žiedinė sankryža

                              Dar šiemet Šiauliuose turėtų prasidėti pirmosios žiedinės sankryžos mieste rengimo darbai. Šiaulių miesto savivaldybė paskelbė vienos miesto sankryžos rekonstrukcijos darbų viešąjį pirkimą.

                              http://etaplius.lt/siauliuose-bus-re...edine-sankryza
                              Gera naujiena, ten tikrai nemaloni sankryža, prastas matomumas. Žiedinė sankryža dar praverstų ir čia:

                              Nuoroda į žemėlapį.



                              Lyg ir buvo kalbama apie tai, kad bus pradėtas rengti Dvaro/Žemaitės/Grafo Zubovo g. sankryžos rekonstrukcijos techninis projektas.

                              Beje, atrodo, kad yra keičiamos plytelės šalia autobusų stotelės esančios Vytauto g., prie vandens bokšto. Pirmosios trinkelės (keletos metrų atkarpoje) paklotos ir rekonstruojamame dviračių take šalia Tilžės g.
                              Paskutinis taisė Xedos; 2015.04.19, 23:37.

                              Comment


                                Kaip ir buvo žadėta, pradėjo įrenginėti naujas įvažas autobusams, arba kaip rašė etaplius.lt, autobusų įvažas autobusams . Iš viso bus įrengtos 42 naujos įvažos, kai kur jos tikrai reikalingos.

                                Viena "kišenė" Vilniaus g., prie Geriatrijos centro (stotelės pavadinimas toks pat), C. Frenkelio vilos kryptymi, jau įrengta, liko dangos žymėjimas, taip pat trūksta paviljono, kuris pagal projektą taip pat turėtų būti įrengtas. O gal tiesiog perstatys senąjį, nes paviljonas čia buvo ir anksčiau.........



                                Labai tikiuosi, kad taip palikta nebus.....



                                Darbai vyksta ir ties įvaža centro kryptymi.



                                Pastebėjau tik šias dvi pertvarkomas stoteles, galbūt jų yra ir daugiau tik jų nepastebėjau .
                                Paskutinis taisė Xedos; 2014.07.08, 23:01.

                                Comment


                                  Čia ne apie Šiaulių šiaurės-rytų aplinkkelį...... Mano subjektyvia nuomone, šio projekto reikalingumas yra diskutuotinas.

                                  Keliaujantiems pro Šiaulius – naujas aplinkkelis

                                  Naujas Šiaulių aplinkkelis nuo Bertužių žiedo iki pietvakarinio aplinkkelio eitų ne tik per naujas nutiestas atkarpas, bet ir per esamas gatves.

                                  Šiaulių savivaldybė planuoja per miestą ir Šiaulių rajoną tiesti aplinkkelį, kuriuo būtų galima nukreipti transportą, vykstantį iš Radviliškio ir važiuojantį į Kelmę.

                                  „Mes pamatėm, kad galim suformuoti vidinį aplinkkelį, panaudojant jau esamas gatves ir dalį jų įrengiant iš naujo“, – teigia Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Romanas Kančauskas.

                                  Kelias eitų nuo Bertužių žiedo (Šiaulių r.) į Industrinį parką, oro uostą, per Bačiūnų, Pramonės, galbūt Serbentų, Išradėjų gatves, Baltų gatve iki Sembos ir toliau per Šiaulių rajono teritoriją iki pietvakarinio aplinkkelio.

                                  Naujasis aplinkkelis kol kas tik planuojamas, tariamasi su Šiaulių rajono savivaldybe. Finansavimą tikimasi gauti iš Europos sąjungos ir Susisiekimo ministerijos.

                                  Pasak R. Kančausko, Susisiekimo ministerija sutinka finansuoti aplinkkelį nuo Bertužių žiedo iki Šiaulių miesto ribos ir nuo miesto ribos iki pietvakarinio aplinkkelio.

                                  Miesto teritorijoje finansavimą tikimasi gauti iš ES. Šiuo laikotarpiu infrastruktūrai lėšos nebeskiriamos, tačiau aplinkkelių tiesimas finansuojamas.

                                  Šiauliai tikisi užsitikrinti finansavimą iš šio finansavimo periodo – iki 2020-ųjų. Kol kas neapsispręsta, ar reikės sudėtingos ir apie 20 mln. litų kainuosiančios dviejų lygių sankryžos. Daug pigiau būtų nukreipti mašinų srautą per Serbentų gatvę. Tik tuomet reikėtų nuspręsti, kur statyti į „Pabalių turgų“ atvykstančias mašinas.
                                  http://etaplius.lt/keliaujantiems-pr...as-aplinkkelis
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2014.11.23, 21:41.

                                  Comment


                                    Savivaldybė paviešino kai kuriuos vis dar projektuojamos Baltų ir Pramonės gatvių jungties brėžinius. Iš jų galima susidaryti vaizdą kaip atrodys naujoji gatvė.

                                    (Paspaudus ant brėžinių jie padidės)

                                    Planas



                                    Žiedas ties Baltų ir Aukštabalio gatvių susikirtimu.









                                    Beveik 90 laipsnių posūkis ir susijungimas su anksčiau nutiesta Serbentų g. atkarpa. Jei atkreipsite dėmesį pamatysite, kad ten kur baigiasi naujoji gatvės atkarpa, kartu baigiasi ir dviračių takai. O senoje dalyje jokių takų nėra . Tiesiog fantastiškai suprojektuota. Na, bet kas čia nuostabaus, juk čia Lietuva .



                                    Šiaulių miesto gatvių, kelių jungčių tarp aplinkkelių ir miesto rajonų nutiesimo ir modernizavimo III etapas

                                    Šiaulių rajono savivaldybės administracija informuoja, kad rengiami objektų „ Aukštabalio g. įrengimo nuo Baltų g. iki Serbentų g. ir Serbentų g. nuo Aukštabalio g. iki esamos Serbentų g., Šiaulių mieste“ ir “Tauro g. tęsinio įsijungimas į žiedinę sankryžą“ statybos projektai. Statybvietės adresas – Šiaulių r. sav., Aukštabalio g., Išradėjų g., Baltų g., Tauro g., Serbentų g., Šiaulių mieste.

                                    Įgyvendinant I statybos etapą numatoma: įrengti dviejų eismo juostų žiedinę sankryžą, kuri sujungs Baltų g., Išradėjų g., Aukštabalio g. bei Tauro g. Įrengti B2 kategorijos Aukštabalio g. nuo žiedinės sankryžos iki Serbentų g. apie 1900 m. ilgio, dviejų eismo juostų 8 m pločio važiuojamąja dalimi bei 2,5 m pločio pėsčiųjų-dviračių taku (dešinėje) su asfalto danga. Ir įrengti B1 kategorijos Serbentų g. tęsinį iki Aukštabalio g. apie 420 m ilgio, keturių eismo juostų po dvi eismo juostas (važiuojamoji dalis 8 m) kiekviena kryptimi su 3,5 m pločio skiriamąja juosta m. bei 2,5 m pločio pėsčiųjų-dviračių takais su asfalto danga. Sankryžą bei gatves numatyta apšviesti.

                                    Įgyvendinant II statybos etapą numatyta įrengti D1 kategorijos Tauro g. tęsinį iki žiedinės sankryžos, kuri bus įrengta I statybos etape. Gatvės numatoma dviejų eismo juostų, važiuojamosios dalies plotis 6 m, 1,5 m pločio šaligatviu (dešinėje). Gatvę numatyta apšviesti.

                                    Planuojama statybos pradžia - pabaiga – 2016-2020 m.

                                    Susipažinti su projektu galima darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. Šiaulių miesto savivaldybės administracijoje skelbimų lentoje, Vasario 16-osios g. 62,LT-76295 Šiauliai.

                                    Viešasis susirinkimas įvyks 2014 m. rugpjūčio mėn. 13 d. 10-00 val. Šiaulių m. savivaldybės tarybos posėdžių salėje (Vasario 16-osios g. 62, Šiauliai, 1a., 116 kab.)
                                    http://edem.siauliai.lt/lit/Siauliu-...II-etapas/1709

                                    Comment


                                      Tiesiog gėda. Iš savivaldybės biudžeto negali sukrapštyti pinigų net nedidelės žiedinės sankryžos įrengimui, pinigus skyrė LAKD, ir vis tiek nesugebės jos įrengti.

                                      Žiedinei sankryžai įrengti trūksta lėšų

                                      Šiemet Lietuvos automobilių kelių direkcija skyrė apie 200 tūkst. Lt žiedinei sankryžai Dvaro ir P. Lukšio gatvių sankirtoje įrengti. Miesto savivaldybės organizuojamame rangos darbų konkurse dalyvavo tik vienas pretendentas.

                                      Rangovas už naujos sankryžos įrengimą pareikalavo didesnės sumos darbams atlikti. Jei nepavyks derybos su rangovu, žiedinė sankryža bus įrengta kitąmet, o Kelių direkcijos lėšos bus panaudotos gatvėms remontuoti. R. Kančiauskas sako, kad jeigu nepavyks rasti kompromiso, teks konkursą skelbti iš naujo.
                                      O tą padaryti reikėjo jau seniai:

                                      Pramonės ir Išradėjų gatvių sankryžoje bus pertvarkomas šviesoforo reguliuojamas eismas. Saugaus eismo komisija nusprendė įrengti papildomą sekciją sukti į kairę. Manoma, kad reguliuojant besisukančius iš Pramonės gatvės į Išradėjų gatvę bus sumažintos automobilių spūstys piko metu ryte ir vakare.

                                      Anot R. Kančausko, Šiaulių m. savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, dabar tokios sekcijos nėra. Speciali sekcija leis lengviau pasukti į kairę.
                                      Naujovės diegiamos Vilniaus ir Serbentų gatvių kampe, kur bus statomas naujas prekybos centras. Siekiant išvengti galimų transporto spūsčių abiejose gatvėse bus įrengtos papildomos juostos įvažiuoti į prekybos centrą.
                                      http://etaplius.lt/ziedinei-sankryza...i-truksta-lesu
                                      Paskutinis taisė Xedos; 2014.08.13, 00:04.

                                      Comment


                                        Tikrai ne pirmo būtinumo projektas.......

                                        Dvaro gatvės remontui – devyni milijonai litų

                                        Šiauliuose už beveik devynis mln. Lt bus remontuojama Dvaro gatvė. 600 metrų atkarpoje bus pakeisti vamzdynai ir kelio danga.

                                        Miesto savivaldybė pasirašė rangos darbų sutartį su bendrove „Šiaulių plentas“. Susitarta rekonstruoti Dvaro gatvės atkarpą nuo Aušros alėjos iki Vytauto gatvės – iš viso apie 600 m. Bus liejama nauja kelio danga, sutvarkyti šaligatviai, pasodinti nauji medeliai, perkami granitiniai bortai ir plytelės. Darbams prireiks beveik devyni mln. Lt.

                                        Dvaro gatvės remontui lėšas skyrė Lietuvos automobilių kelių direkcija. Šiemet planuojama parengti projektą ir atlikti paruošiamuosius darbus, o kitąmet pradėti remontą. Rekonstrukcijos reikia ir miesto pagrindinei Tilžės gatvei.

                                        Bendrovė „Šiaulių plentas“ planuoja Dvaro gatvės remontą baigti iki 2016 metų.
                                        http://etaplius.lt/dvaro-gatves-remo...milijonai-litu

                                        Comment


                                          Naujas kelias – pietrytinis aplinkkelis turėtų apjuosti Šiaulių miestą. Miesto ir rajono savivaldybės tariasi dėl projektavimo, žemių išpirkimo.

                                          Pietrytinis aplinkkelis eis nuo Bertužių sankryžos. Kelyje Radviliškis – Šiauliai yra nutiesta apie 200 m kelio, kuris eina į niekur. Tai turėtų būti naujojo aplinkkelio pradžia, kuris eis iki oro uosto, vėliau per Šiaulių miestą Serbentų ir oro uosto gatves iki Aukštelkės viaduko.

                                          Pirmiausia Šiaulių miesto ir rajono savivaldybės turi pradėti projektavimą. Šiaulių rajonui reikės suprojektuoti 1,7 km atšaką, miestui – 400 m. Miesto savivaldybė 50 procentų projektavimui reikalingų lėšų žada skirti rajonui.
                                          Naujam aplinkkeliui tikimąsi gauti lėšų iš Valstybės ir iš ES struktūrinių fondų.
                                          http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz3Ctx21bVk
                                          Paskutinis taisė Xedos; 2015.02.22, 21:30.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X