Tilžės gatvėje įrenginėja dar dvi saleles nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose. Būtų, visai neblogas dalykas, bet dabar, kaip ir Lyros g. teks pavinguriuoti. Beje panašu, kad kitąmet, prie "Splius", važiuojant link centro, už sankryžos su Pramonės g. gali atsirasti šviesoforinė pėsčiųjų perėja. Kitąmet – daugiau reguliuojamų pėsčiųjų perėjų. Čia rašoma, kad "keturių eismo juostų gatvėse visos pėsčiųjų perėjos turi būti reguliuojamos – vien ženklo nepakaks." Kai tuo tarpu naujose taisyklėse rašoma: "Jeigu pėsčiajam reikia pereiti daugiau kaip dvi eismo juostas kiekviena kryptimi, turės būti įrengtas šviesoforas arba požeminė pėsčiųjų perėja." Bent kiek atsimenu Tilžės gatvėje 4 juostos.......Šviesoforas ten eismo tikrai nepagerintų, bet ir salelę įrengus reiktų raitytis aplink ją, taip kad nieko gero......
Prie kiekvienos jau yra... o kur dar nera? Tik prie Vairo.
Viena netoli televizijos bokšto, kur įrenginėja salelę, o kita viduryje gatvės atkarpos tarp Tilžės/Gardino/Statybininkų ir Tilžės/Jablonskio/Aukštabalio sankryžų. Dar viena prie buvusio Saulės kino teatro, ir dar dvi už katedros važiuojant link Joniškio, bet prie jų abiejų tik 1+1. O važiuojant toliau link miesto ribos yra dar kelios.
Šviesoforas gali sėkmingai būti ir eismo gerinimo priemonė. Šiuo atveju gal tai neaktualu, bet esant labai intensyviam pėsčiųjų eismui per nereguliuojamą pėsčiųjų perėją, įrengus šviesoforą gali padidėti transporto priemonių pralaidumas toje atkarpoje. Šviesoforas "supakuoja" visų dalyvių srautus ir leidžia tolygiau paskirstyti jų judėjimo laiką.
Ten, kur turėtų susikirsti Aukštabalio ir Baltų gatvės, numatoma žiedinė sankryža. Į ją turėtų sueiti Išradėjų bei Tauro gatvės. Tai bus pirmoji žiedinė sankryža Šiauliuose.
Šiaulių miesto Savivaldybės Miesto infrastruktūros skyrius greitai skelbs konkursą Aukštabalio gatvės tęsiniui iki Baltų gatvės ir eismo žiedui nutiesti. Darbai bus finansuojami iš 2014-2020 metų Europos fondų.
Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt
tuoj manau prasidės avarijos ant žiemos skraidys ant tų salelių žmonės
Tilžės g. prie "Splius" irgi panašu daro dar vieną salelę, nors rašė, kad ten ir šviesoforą įrengs. O kokius bortelius jie deda visiškai jokio skirtumo. Svarbiausia, kad salelės vietoje ant tiek susiaurėja 2- juosta, kad ten automobilis nebetelpa ir reikia rikiuotis į 1-ą juostą. Logiškai mastant reikėtų praplatinti šiek tiek gatvę, kad nesusiaurėtų važiuojamojo dalis, bet tuomet jau būtų per daug darbo, per daug kainuotų, ir mums, kaip paprastiems mirtingiesiems, būtų jau tikrai per gerai .
Ir dar mašinas sustato taip, kad ant tako to dviračių neįmanoma važiuot ir žmonėm vienodai, vaikšto kur papuola.. O aplomai dabar Šiauliuose tų salelių be proto pristatė.. aplomai galėjo kitokį variantą tų salelių pasirinkt, nes dabar tie bortai taip nejaukiai atrodo, pastoviai autobusai pirmoj juostoj važiuoja, tai nesitraukia į šona, neduok dieve šalia važiuosi tai nebus kur dėtis gausi ant borto šokt, o tada jau su važiuokle su karteriu gali atsisveikint Pastebėjau kaip visi baidosi dabar kas kart ties tom salelėm visi rikiuojasi į pirmą juostą už jo vėl į antrą suvažiuoja Kažkaip manau nepagalvojo galėjo bortelius kokius tokiu padaryt
Na ten tipo praplatino.. Juostas supiešė kad apvažiavimas, bet automobiliai pasitraukia, o fūros ar autobusai važiuoja tiesiai.. aš turėjau galvoj, kad borteliai galėjo būt žemesni kaip toj foto arba išvis kur būna 45 laipsniu kampu tokie, nes dabar uždėjo labai aukštus, kad jei kas nors nutiks ir užleki ant salelės tai dabar netik ženklą numuši, bet ir nusilauši ratą, pramuši karteri ir tt... ir tokių atveju duodu ranka nukirst, kad tuoj prasidės kai tik slidžiau paliks visi pradės mušinėt ženklus, skraidyt ant tų salelių..
Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........
Na, žinoma, kad galėjo tuos bortelius padaryt žemesnius, bet esminė problema vis tiek išliktų, t.y. antra juosta vis tiek būtų per siaura. Juk nevažiuotų per tuos bortelius, kad ir kokie jie žemi būtų..........
Pastatė ženkla kad salelė ir tą antra juosta praplatinta į dešinę pusę ir pirmoji juosta susiaurėja. Mašina telpa tik sakau autobusai bei sunkvežimiu vairuotojai nelabai paiso to nes jiem važiuojant pirmoj juostoj nelabai ir belieka vietos važiuot plačiau i dešinę, nors automobiliai normaliai jau važiuoja. Nepatariu sakau važiuot pro salelę kartu su autobusu ar sunkvežimiu, nes užstums ant salos.
Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.
Kažin ar kas nors savivaldybėje išvis pagalvojo, kad tos salelės normaliai netelpa į važiuojamąją dalį. Nors turėjo pagalvoti, nes pastatė saleles žyminčius ženklus . Bet kam praplatinti gatvę metru, jei galima ženklą pastatyti: ir lengviau ir pigiau. Jeigu viskas nebūtų daroma atbulomis rankomis tokių cirkų neturėtume.
Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.
Ar tikrai eismo juostos ties salelėmis yra pernelyg siauros? Kažin ar projektuotojai pražiopsotų tokią "smulkmeną". Vilniuje maždaug prieš 10 metų irgi įrenginėjo saugumo saleles keturių eismo juostų gatvėse, bet gatvių platinti neprireikė. Eismo juostos ties salelėmis susiaurėja, bet jose autobusai telpa.
Tilpti teoriškai telpa, bet pvz. Kareivių/Verkių g. sankryžoje reikia arba bandyti aplenkti arba staigiai stabdyti prieš troleibusą, nes normaliai lygiagrečiai važiuojant atstumas gal keliolika cm., labai nejauku, dažnai ten ir avarijos būna, kada į salelę tiesiai įvažiuoja. Kas pirmą kartą važiuoja pro tą sankryžą ir dar tamsiu paros metu, tikrai daug streso.
Comment