Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąTroleibusas tinka?
Comment
-
Japonijos elektrinių automobilių gamintojas, įmonė „SIM-Drive“, pademonstravo elektromobilį, vienu akumuliatorių įkrovimu galintį nuvažiuoti daugiau nei 300 km. Šį automobilį kūrė 34 organizacijų konsorciumas, tarp kurių yra ir „Mitsubishi Motors“.
Keturvietis automobilis, pavadintas „SIM-LEI“, turi keturis elektros variklius, varančius kiekvieną ratą, bei ypač lengvą rėmo konstrukciją.
Gamintojai nurodo, kad 1650 kg sveriantis elektromobilis, važiuodamas 100 km/val. greičiu, gali įveikti 305 km, o prilėtinus nuvažiuojamas atstumas padidėja iki 333 km. Maksimalus šio bandomojo modelio greitis – 150 km/val., o iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4,8 sek.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDėl to, kad dauguma jų azijietiški, o jie turi tokį savotišką estetikos supratimą.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąBet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąNa, paprastų azijietiškų automobilių dizainai nuo europietiškų/amerikietiškų ne taip jau ir skirias. Manyčiau, kad toki dizainiai kuriami specialiai, kad būtų pabrėžtas automobilio išskirtinumas.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Spėju elektromobilių dizainą kolkas dar kuria tie patys mokslininkai/inžinieriai, kurie ir gamina visus vidurius. Tikriausiai specialiai išvaizdai dar nesisamdo dizainerių. Bet kuomet suintensyvės konkurencija tarp elektromobilių, tuomet ir bus kreipiama daugiau dėmesio išvaizdai. Čia tik laiko klausimas, kada tai atsitiks.Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąDėl to, kad tie japoniški automobiliai kuriuos mes matome sukurti būtent Europos rinkai dažnai ir europiečių dizainerių.
Dauguma šitų automobilių vis dar kuriama daugiau eksperimentiniais tikslais ir taikoma į Japonijos rinką todėl ir dizainas toks. Japonijoje ir ne elektriniai automobiliai dažnai labai panašiai atrodo.
O kalbant apie pateiktąjį atvejį, tai man čia į hibridą kažkokį panašu, priekis kaip vabalo, galas kaip citroeno.
Comment
-
Parašė bebop Rodyti pranešimąSpėju elektromobilių dizainą kolkas dar kuria tie patys mokslininkai/inžinieriai, kurie ir gamina visus vidurius. Tikriausiai specialiai išvaizdai dar nesisamdo dizainerių. Bet kuomet suintensyvės konkurencija tarp elektromobilių, tuomet ir bus kreipiama daugiau dėmesio išvaizdai. Čia tik laiko klausimas, kada tai atsitiks.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąTipo kaip tesla motors roadster, mini ferariukas Būtinai jums reikia tos sportinės išvaizdos, kad prieš mergas pasimaivyti, ar prieš draugus pasirodyti kietam Todėl automobilis yra daugumos žmonių ir kaip saviraiškos priemonė, jie už jo vairo jaučiasi galingesni.
Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
-
Parašė andyour Rodyti pranešimąNes tavo grožio supratimas sugadintas O kodėl jie negali būti tiesiog linksmi/juokingi? Pasiduodi BMW, Ferrari ir pan. diktuojamai madai. Aš matau, kad dizainas labai taikliai parinktas, tai ne sportinė mašima, tai linksmas žaislinis automobiliukas
Comment
-
Tikri šaunuoliai Vokiečiai
Vokiško elektromobilio baterija leidžia nuvažiuoti 450 km (video)
Viena vokiečių kompanija sukūrė baterijomis varomą elektrinį automobilį, kuris po vieno įkrovimo gali nuvažiuoti net 450 kilometrų. Palyginimui – „Nissan Leaf“ vienu įkrovimu nurieda 160 km, o „Chevrolet Volt“ tik apie 70 km. Pasak gamintojų „DBM Energy“, jų baterija naudoja ličio polimerų medžiagas, todėl yra lengvesnė ir efektyvesnė už bet kurias kitas automobilių baterijas. Swenas Streubelis pertvarkė savo mašiną, kad ši galėtų važiuoti varoma vadinamąja „Kolibrio“ baterija ir pademonstruotų, kokia praktiška yra naujoji technologija.
Comment
-
Dėja ličio polimerų akumai bijo šalčio, elektromobiliai žiemą netoli nuvažiuos. O gaila.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąDėja ličio polimerų akumai bijo šalčio, elektromobiliai žiemą netoli nuvažiuos. O gaila.Aš tikrai myliu Lietuvą!
Comment
-
Vilniuje – pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė
Vilniuje, prie Energetikos ir technikos muziejaus (Rinktinės g. 2), pastatyta pirmoji sostinėje elektra varomų transporto priemonių įkrovimo stotelė. Joje galima krauti elektrinius dviračius, motorolerius, elektromobilius, riedžius ir kitas elektra varomas transporto priemones.
Stotele naudotis itin paprasta. Ji valdoma mobiliuoju telefonu arba specialia magnetine kortele. Visi elektra varomų transporto priemonių savininkai kviečiami susipažinti ir išbandyti šią naujovę. Kol vilniečiai įpras ja naudotis, paslauga pusmetį bus nemokama.
Pirmoji Vilniuje elektrinių transporto priemonių įkrovimo stotelė pastatyta bendradarbiaujant UAB „Elektromotus“ bei Energetikos ir technikos muziejui. Lietuvoje kurta elektra varomų transporto priemonių įkrovimo stotelė prie Mindaugo tilto nebus vienintelė sostinėje. Dar šią vasarą antrą ketinama pastatyti prie Vilniaus miesto savivaldybės.
Elektrinių transporto priemonių įkrovimo stotelės kūrėjai tikisi, kad stotelių tinklo plėtra paskatins gyventojus plačiau naudoti ekonomiškas ir ekologiškas elektrines transporto priemones.
DELFI primena, kad prieš porą mėnesių pirmoji mūsų šalyje elektromobilių įkrovimo stotelė buvo atidaryta Kaune.
Comment
-
Ne automobilis, bet vis tiek tinka
Kaunietis studentas sukūrė analogų neturinčią elektrinę dviračio pavarąNepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.
Comment
Comment