Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kiek paprasti elektromobiliai kainuoja jei perdarymas tokias sumas (nuo 51.000 + PVM) kainuoja? Ar atsipirktu tokia investicija??
    Mano kursiokai parsisiunte 2010 Prius'a is USA, su remontu kazkur apie 32k gavosi..Geriau manau tokia alternatyva, nei uz AYGO palikt 80k

    Comment


      #42
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Troleibusas tinka?
      Tinka VT, dviraciai, motociklai geriau i tai pirmiausia zmoniu samoningumas kryptu..

      Comment


        #43

        Japonijos elektrinių automobilių gamintojas, įmonė „SIM-Drive“, pademonstravo elektromobilį, vienu akumuliatorių įkrovimu galintį nuvažiuoti daugiau nei 300 km. Šį automobilį kūrė 34 organizacijų konsorciumas, tarp kurių yra ir „Mitsubishi Motors“.
        Keturvietis automobilis, pavadintas „SIM-LEI“, turi keturis elektros variklius, varančius kiekvieną ratą, bei ypač lengvą rėmo konstrukciją.
        Gamintojai nurodo, kad 1650 kg sveriantis elektromobilis, važiuodamas 100 km/val. greičiu, gali įveikti 305 km, o prilėtinus nuvažiuojamas atstumas padidėja iki 333 km. Maksimalus šio bandomojo modelio greitis – 150 km/val., o iki 100 km/val. jis įsibėgėja per 4,8 sek.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #44
          Bet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...

          Comment


            #45
            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
            Bet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...
            Dėl to, kad dauguma jų azijietiški, o jie turi tokį savotišką estetikos supratimą.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              #46
              Parašė index Rodyti pranešimą
              Dėl to, kad dauguma jų azijietiški, o jie turi tokį savotišką estetikos supratimą.
              Na, paprastų azijietiškų automobilių dizainai nuo europietiškų/amerikietiškų ne taip jau ir skirias. Manyčiau, kad toki dizainiai kuriami specialiai, kad būtų pabrėžtas automobilio išskirtinumas.

              Comment


                #47
                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                Bet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...
                Dėl skonio nesiginčyjama. Tačiau nereikia iš elektrinuko tikėtis tokio paties dizaino, kaip ir iš dyzeliuko ar benzinuko. Juk ir troleibuso dizainas skiriasi nuo autobuso. Pvz elektrinei transporto priemonei tampa kaip ir nebereikalingos priekinės ventiliacinės grotelės, arba išmetamasis vamzdis gale.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  #48
                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Bet kodėl dauguma elektrinukų tokie baisūs...
                  Nes tavo grožio supratimas sugadintas O kodėl jie negali būti tiesiog linksmi/juokingi? Pasiduodi BMW, Ferrari ir pan. diktuojamai madai. Aš matau, kad dizainas labai taikliai parinktas, tai ne sportinė mašima, tai linksmas žaislinis automobiliukas

                  Comment


                    #49
                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                    Na, paprastų azijietiškų automobilių dizainai nuo europietiškų/amerikietiškų ne taip jau ir skirias. Manyčiau, kad toki dizainiai kuriami specialiai, kad būtų pabrėžtas automobilio išskirtinumas.
                    Dėl to, kad tie japoniški automobiliai kuriuos mes matome sukurti būtent Europos rinkai dažnai ir europiečių dizainerių. Dauguma šitų automobilių vis dar kuriama daugiau eksperimentiniais tikslais ir taikoma į Japonijos rinką todėl ir dizainas toks. Japonijoje ir ne elektriniai automobiliai dažnai labai panašiai atrodo.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      #50
                      Spėju elektromobilių dizainą kolkas dar kuria tie patys mokslininkai/inžinieriai, kurie ir gamina visus vidurius. Tikriausiai specialiai išvaizdai dar nesisamdo dizainerių. Bet kuomet suintensyvės konkurencija tarp elektromobilių, tuomet ir bus kreipiama daugiau dėmesio išvaizdai. Čia tik laiko klausimas, kada tai atsitiks.
                      Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                      Comment


                        #51
                        Parašė index Rodyti pranešimą
                        Dėl to, kad tie japoniški automobiliai kuriuos mes matome sukurti būtent Europos rinkai dažnai ir europiečių dizainerių.
                        Dauguma šitų automobilių vis dar kuriama daugiau eksperimentiniais tikslais ir taikoma į Japonijos rinką todėl ir dizainas toks. Japonijoje ir ne elektriniai automobiliai dažnai labai panašiai atrodo.
                        Tiesą sakant nežinau šito tiksliai, bet kiek esu matęs per mediją, niekad nemačiau, kad važinėtų vien toki "kosminiai laivai", pasitaikydavo ir įdomesnių eksponatų, bet vienas kitas. Na, o europiečiams, tai savaime aišku, kad nepriimtinas tas jų kitoks stilius. Štai Egiuxz elementarus pavyzdys.
                        O kalbant apie pateiktąjį atvejį, tai man čia į hibridą kažkokį panašu, priekis kaip vabalo, galas kaip citroeno.

                        Comment


                          #52
                          Parašė bebop Rodyti pranešimą
                          Spėju elektromobilių dizainą kolkas dar kuria tie patys mokslininkai/inžinieriai, kurie ir gamina visus vidurius. Tikriausiai specialiai išvaizdai dar nesisamdo dizainerių. Bet kuomet suintensyvės konkurencija tarp elektromobilių, tuomet ir bus kreipiama daugiau dėmesio išvaizdai. Čia tik laiko klausimas, kada tai atsitiks.
                          Tipo kaip tesla motors roadster, mini ferariukas Būtinai jums reikia tos sportinės išvaizdos, kad prieš mergas pasimaivyti, ar prieš draugus pasirodyti kietam Todėl automobilis yra daugumos žmonių ir kaip saviraiškos priemonė, jie už jo vairo jaučiasi galingesni.

                          Comment


                            #53
                            Parašė andyour Rodyti pranešimą
                            Tipo kaip tesla motors roadster, mini ferariukas Būtinai jums reikia tos sportinės išvaizdos, kad prieš mergas pasimaivyti, ar prieš draugus pasirodyti kietam Todėl automobilis yra daugumos žmonių ir kaip saviraiškos priemonė, jie už jo vairo jaučiasi galingesni.
                            Man tai nereikia sportinės išvaizdos. Man reikia, kad gražiai atrodytų, o ne kaip koks žaislas. Kodėl tiesiog negali būti toks dizainas. Gražu, stilinga, elegantiška. Ir žmonėms negėda pasirodyti.




                            Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                            Comment


                              #54
                              Gal kažkiek ir išsišokantis/atkreipiantis dėmesį tas elektromobilio dizainas, dėl to iš dalies sutinku.

                              Comment


                                #55
                                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                                Nes tavo grožio supratimas sugadintas O kodėl jie negali būti tiesiog linksmi/juokingi? Pasiduodi BMW, Ferrari ir pan. diktuojamai madai. Aš matau, kad dizainas labai taikliai parinktas, tai ne sportinė mašima, tai linksmas žaislinis automobiliukas
                                Tiesą sakant, man kaip tik patinka visokie "šašai" ir šiap išskirtinės. Mėgstu ir kartais drastiškus dizainus, bet daugumos elektrinių automobilių dizainai nebent tik girtam būtų suprantami.

                                Comment


                                  #56
                                  Tikri šaunuoliai Vokiečiai

                                  Vokiško elektromobilio baterija leidžia nuvažiuoti 450 km (video)

                                  Viena vokiečių kompanija sukūrė baterijomis varomą elektrinį automobilį, kuris po vieno įkrovimo gali nuvažiuoti net 450 kilometrų. Palyginimui – „Nissan Leaf“ vienu įkrovimu nurieda 160 km, o „Chevrolet Volt“ tik apie 70 km. Pasak gamintojų „DBM Energy“, jų baterija naudoja ličio polimerų medžiagas, todėl yra lengvesnė ir efektyvesnė už bet kurias kitas automobilių baterijas. Swenas Streubelis pertvarkė savo mašiną, kad ši galėtų važiuoti varoma vadinamąja „Kolibrio“ baterija ir pademonstruotų, kokia praktiška yra naujoji technologija.

                                  Comment


                                    #57
                                    Dėja ličio polimerų akumai bijo šalčio, elektromobiliai žiemą netoli nuvažiuos. O gaila.
                                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                      Dėja ličio polimerų akumai bijo šalčio, elektromobiliai žiemą netoli nuvažiuos. O gaila.
                                      Tai čia išranda tokias technologijas, ir mat gi nesugalvos kaip apšildyt akumuliatorių Na įmes kokį webasto pečiuką ir problemos dingo arba pats akumuliatorius ims kažkiek savo energijos, kad nesušaltų.
                                      Aš tikrai myliu Lietuvą!

                                      Comment


                                        #59
                                        Vilniuje – pirmoji elektromobilių įkrovimo stotelė

                                        Vilniuje, prie Energetikos ir technikos muziejaus (Rinktinės g. 2), pastatyta pirmoji sostinėje elektra varomų transporto priemonių įkrovimo stotelė. Joje galima krauti elektrinius dviračius, motorolerius, elektromobilius, riedžius ir kitas elektra varomas transporto priemones.

                                        Stotele naudotis itin paprasta. Ji valdoma mobiliuoju telefonu arba specialia magnetine kortele. Visi elektra varomų transporto priemonių savininkai kviečiami susipažinti ir išbandyti šią naujovę. Kol vilniečiai įpras ja naudotis, paslauga pusmetį bus nemokama.

                                        Pirmoji Vilniuje elektrinių transporto priemonių įkrovimo stotelė pastatyta bendradarbiaujant UAB „Elektromotus“ bei Energetikos ir technikos muziejui. Lietuvoje kurta elektra varomų transporto priemonių įkrovimo stotelė prie Mindaugo tilto nebus vienintelė sostinėje. Dar šią vasarą antrą ketinama pastatyti prie Vilniaus miesto savivaldybės.

                                        Elektrinių transporto priemonių įkrovimo stotelės kūrėjai tikisi, kad stotelių tinklo plėtra paskatins gyventojus plačiau naudoti ekonomiškas ir ekologiškas elektrines transporto priemones.

                                        DELFI primena, kad prieš porą mėnesių pirmoji mūsų šalyje elektromobilių įkrovimo stotelė buvo atidaryta Kaune.

                                        Comment


                                          #60
                                          Ne automobilis, bet vis tiek tinka

                                          Kaunietis studentas sukūrė analogų neturinčią elektrinę dviračio pavarą
                                          Nepatinka dirbti už mažai? Dirbk už daug.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X