Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Kompanija "Siemens" bendradarbiaudama su Bmw pradės testuoti, naujausią belaidę elektromobilių įkrovimo sistemą.
Siemens Inductive Charging Testing Begins In Berlin With BMW
Štai kaip tai atrodo:
Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.04.14, 00:50.
Comment
-
Parašė Sefas20 Rodyti pranešimą
Manyčiau, kad Lietuvai būtų labai protinga orentuotis į tokį transportą. Kiek pinigų būtų sutaupyta! Jeigu sėkmingai išsirutuliotų "elektromobilizmas", tai netgi prisidėtų prie ekonomikos augimo, nebereikėtų pirkti naftos iš užsienio(kuri, beje jau baigias ir, kurios kaina, jau kažin ar sumažės). O entuziastingų žmonių Lietuvoje, kaip matome netrūksta.
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąkad elektra gaminam irgi is iveztinio kuro, arba taip pat perkam....
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąkad elektra gaminam irgi is iveztinio kuro, arba taip pat perkam....I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė tadux Rodyti pranešimąkad elektra gaminam irgi is iveztinio kuro, arba taip pat perkam....
Comment
-
Europoje pristatytas „Toyota“ elektra varomo miesto automobilio prototipas
Europinė „EV“ prototipo premjera vyksta 2011 m. Ženevos automobilių parodoje.
Elektra varomo „EV“ automobilio variklis ir pavarų dėžė sukurti pagal „Hybrid Synergy Drive ®“ technologiją.
„iQ“ pagrindo keturių vietų prototipas su nauju, plokščio dizaino ličio jonųakumuliatoriaus bloku.
Naujausio „Toyota EV“ prototipo europinė premjera vyksta 2011 m. Ženevos automobilių parodoje.
Kaip „EV“ automobilio variklio ir transmisijos pagrindą „Toyota“ naudoja savo pritaikomą „Hybrid Synergy Drive ®“ technologiją. Sukurtas ir ištobulintas kartu su kompanijos pirmaujančiais hibridiniais (HV), įkraunamais hibridiniais (PHV) ir kuro elementais varomais hibridiniais (FCHV) automobiliais elektra varomas „EV“ modelis atspindi „Toyota“ ilgalaikę trumpiems atstumams skirtųautomobilių viziją.
„EV“ prototipo „Toyota iQ“ pakete sumontuoti visiškai elektra varomi variklis ir transmisija, todėl automobilis pasižymi judrumu mieste, negamina išmetamųjų dujų ir įkrautas gali lengvai ir tyliai nuvažiuoti iki 105 km atstumą*.
Naujai sukurto, plokščio dizaino ir labai kompaktiško ličio jonų akumuliatoriaus bloko naudojimas sukuria ypač sumanų bloko sprendimą, o „EV“ prototipo dizainas be kompromisų užtikrina patogią ir erdvią vietą daiktams arba keturiems keleiviams.
Naujasis „Toyota EV“ bus išbandytas Europoje per 2011-uosius, o pilnai sukomplektuotas automobilis Europos rinkoje bus parduodamas 2012-aisiais kaip lizingo programos dalis.2011 m. Ženevos automobilių parodoje „Toyota“ pristatė tris pasaulines ir vieną europinę premjerą: koncepcinį „Yaris HSD“, „Prius +“, koncepcinį „FT-86 II“ ir „EV“.
*Atstumas, nuvažiuotas su viena akumuliatoriaus bloko užkrova pagal japonų C08 testų ciklą.
Viskas apie elektromobilius lietuvoje.
www.elektromobilis.orgTauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
-
Kaune – elektromobilių įkrovos stotelė
Balandžio 22 dieną, penktadienį, 14 valandą, prie Kauno rajono savivaldybės pastato (Savanorių pr. 371) atidaroma pirmoji Lietuvoje europinius standartus atitinkanti elektromobilių įkrovos stotelė. Ją sumontavo UAB ,,Elinta“ ir už simbolinę 1 lito kainą išnuomos Kauno rajono savivaldybei. Kauno rajono savivaldybė įsipareigojo propaguoti aplinkai draugišką transportą ir padengti elektros išlaidas, kurios per mėnesį gali siekti iki 50 litų.
Stotelė – eksperimentinė, ji keletą mėnesių bus testuojama. Jei atsiras poreikis, jos vietoje „Elinta“ įrengs serijinę stotelę. Pora savaičių bendrovė Savivaldybei leis naudotis elektromobiliu – įvertinti jo privalumus ir ekonomiją. Po atidarymo ceremonijos žiniasklaidos atstovai taip pat galės išbandyti elektromobilius ir elektromotociklus.
Kauno rajono savivaldybės informacijaEstijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Latviai "OSCar" ruošia ateinančiam Dakaro raliui elektrinį visurėgį, tai būtų pirmas toks automobilis ralio istorijoje. Daugiau apie tai galima pasiskaityti apačioje anglų kalba.
Range-Extended Electric Car Set to Tackle 2012 Dakar Rally
Šaunuoliai latviai .
Comment
-
Kauniečiai siūlo perdaryti įprastą mašiną į elektromobilį
Pirmieji serijiniai elektromobiliai jau važinėja Vakarų Europos keliais, tačiau Lietuvoje jie pasirodys ne anksčiau nei po metų. Norintiems tokį automobilį turėti greičiau, kauniečių bendrovė „Elinta“ siūlo perdaryti kliento turimą mašiną į varomą elektra.
Kol kas kauniečiai šiuo pasiūlymu kviečia pasinaudoti tik „Toyota Aygo“ vairuotojus, turinčius naujus ar prieš 2-3 metus pagamintus automobilius. Kaip atrodytų ir kokios būtų būsimo elektromobilio galimybės kauniečiai siūlė susipažinti savaitgalį Vilniuje vykusioje parodoje „ALT 2011“, kur pristatė pirmąjį jų perdarytą elektromobilį „Aygo EV“.
Tiesa, bendrovės „Elinta“ inžinieriai tvirtino, kad jiems jokių sunkumų nekiltų ir perdaryti „Citroen C1“ ir „Peugeot 107“. Šie techniškai giminingi modeliai kartu su „Aygo“ neretai vadinami tiesiog „trinukais“ ir yra gaminami Čekijoje veikiančioje „Toyota Motor“ ir PSA koncernų valdomos kompanijos „Toyota Peugeot Citroen Automobile“ gamykloje.
„Mašinos perdarymo į elektra varomą automobilį paslauga kainuoja nuo 51 tūkst. Lt, neskaitant mokesčių. Ši suma yra be automobilio kainos. Tikimės, kad šis pasiūlymas bus įdomus įmonėms, kurios gali susigąžinti mokesčius. Po parodos „ALT 2011“ tikimės gauti pirmuosius avansinius mokėjimus ir pradėti gamybą. Susidomėjusių tikrai yra, netgi sulaukėme pasiūlymo parduoti jau turimą pirmą elektromobilį, tačiau jis yra demonstracinis ir neparduodamas“, – DELFI sakė „Elinta“ atstovas Laurynas Jokužis.
Jeigu elektromobilio norintis klientas ir neturi „Aygo“, „Elinta“ gali užsakyti šį modelį iš gamintojo ir perdaryti jį už beveik 86 tūkst. Lt.
Jo teigimu, taip pat yra planų bendradarbiauti su „Toyota Peugeot Citroen Automobile“ kompanija ir iš jos gauti automobilius be variklių, tačiau tai būtų ilgas ir sudėtingas procesas.
Kol Lietuvoje ekologiškas transportas nesulaukia jokio valdžios palaikymo, „Elinta“ žvalgosi į užsienio rinkas. L. Jokužis paminėjo, kad daugiausia užsakymų tikimasi sulaukti iš Danijos, Švedijos, Norvegijos, kur elektromobilių pirkėjai sulaukia svarios paramos.
Perdaryti įprastą automobilį į varomą elektra užtrunka apie savaitę. Tačiau kur kas ilgiau tenka laukti elektromobiliui reikalingų komponentų – apie 3 mėnesius. Nemaža dalis elektronikos gaminama Lietuvoje, kiti reikiami komponentai – Vokietijoje, akumuliatoriai tiekiami iš Kinijos.
„Vis dėlto taip būtų galima greičiau turėti elektromobilį, nes elektra varomų serijinių „Nissan“ ar „Renault“ modelių teks laukti metus ar du“, – teigė L.Jokužis.
Jis prognozuoja, kad tokia paslauga bus populiari artimiausius 3-5 metus, kol serijiniai elektromobiliai dar neturi baterijų, su kuriomis būtų galima nuvažiuoti ilgesnį atstumą, o ir patys elektromobiliai yra pakankamai brangūs.
Bendrovės „Elinta“ siūlomo standartinio „Aygo EV“ modelio įkrovimas užtrunka 8 valandas, tačiau kaip papildomą įrangą gamintojai siūlo galingesnį įkroviklį, kuris šį laiką sutrumpina iki 2 valandų. Kauniečių sukurta elektrinė „Aygo“ versija normaliu režimu gali nuvažiuoti 160 km, o taupant baterijose sukauptą energiją nuvažiuojamas atstumas padidėja iki 200 km. Bendrovė jų perdarytiems elektromobiliams suteikia 2 metų garantiją.
Comment
-
Atrodo, kad Tesla Roadster neužilgo turės stiprų konkurentą
Pirmasis „Audi“ elektromobilis „R8 e-tron“ į kelius išriedės 2012 m.
Vokietijos automobilių gamintojas „Audi“ paskelbė, kad pirmasis šios markės elektromobilis į kelius išriedės 2012 m. pabaigoje. Pirmuoju elektriniu „Audi“ modeliu taps sportinis „R8 e-tron“, kuris bus gaminamas Neckarsulmo padalinyje.
Gamintojų teigimu, „R8 e-tron“ bus ribotos serijos modelis, tačiau kiek tiksliai bus pagaminta šio modelio vienetų, „Audi“ kol kas neatskleidžia.
„quattro GmbH“ padalinio darbuotojai šiuo metu pagal įprastą R8 modelį kuria platformą būsimam elektromobiliui. „Audi“ išplatino nuotraukas, kuriose galima matyti, kaip kompanijos specialistai dirba su „R8 e-tron“ projektu.
Comment
-
Parašė Pauliukas Rodyti pranešimąCia kiek besireiskianciu tiek sitoje temoje tiek kitoje esa patys eksplotave ar bent vaziave elektoromobiliais? Is rasliavu atrodo, kad nei vienas..I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment