Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Trumpas užvažiavo ant elektromobilių, EU irgi svarstys kaip stabdyti arklius kad išgelbėti tradicinių tąršių automobilių pramonę.
    -

    Comment


      Parašė Taj Mahal

      Turėjau omenyje kad yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos, neturėtų būti keista jeigu yra ir labai kokybiškų kinietiškų EV.
      .
      Mes turbūt naudojame skirtingas skales kas yra vertas A+.

      P.S. tekstas mėlynas be nuorodos nėra.

      Comment


        Parašė Taj Mahal
        Prisegiau truputį nuotraukų.
        Kuris čia nėra A+ pagal kainą/kokybę ir kodėl?
        Ok, aš kalbėjau tik apie automobilius, kad yra šiaip A+ klasės elektronikos sutinku.

        Comment


          Parašė shimon Rodyti pranešimą
          Gerai Teslos pardavimai Europoj krenta - https://www.reuters.com/business/aut...ry-2025-02-04/
          Europoj visų EV pardavimai stipriai krito, bet bendrai pasaulyje Tesla aiški lyderė, artimiausius europietiškus konkurentus VW lenkia 2,5 karto.

          Po to, kai Tesla viesulu įsiveržė į automobilių rinką, kiti gamintojai vis žadėjo pagaminti ir rinkai pasiūlyti "tesla žudiką" (tesla killer).
          Buvo ir tokių kaip Volkswagen, kurie sakė, kad tikrai pavys ir aplenks Tesla. Vienas iš 2021 metais išsakytų VW planų - iki 2025 tapti EV rinkos pasauliniu lyderių.
          Šiandien už lango - 2025. Spėkite, kurioje vietoje EV pardavimų pasaulinėje statistikoje yra Volkswagen? Penkta vieta su beveik 7% rinkos. Kaip ten su ta lyderyste?
          Panašu, kad visi tradiciniai gamintojai taikydamiesi į Tesla pamiršo, kad į rinką gali ateiti ir juos aplenkti kiti žaidėjai...
          Kaip gi atrodo praėjusių metų EV pardavimų penketukas?
          1. Tesla - 16.5%
          2. BYD - 16.3%
          3. Geely-Volvo - 8.5%
          4. SAIC - 7.6%
          5. Volkswagen - 6.9%
          https://www.facebook.com/100Procentu...N2iTNvGKbnXUel
          Flickr

          Comment


            Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Yra naivuoliai ir yra tikintys kiniečių statistika.
              Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
                Tikiu kad kinai prigamina (nes partija liepė).


                Did Nio lose $35000 per car?

                And none of it is profitable – far from it. Nio lost US$835 million from April through June, or US$35,000 (S$48,000) for each car it sold. Nio and other companies in China's sprawling electric car sector have formidable government backing that allows them to withstand such losses and keep growing.
                -

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Italijoje pernai auto nuomoje davė BYD suv'ą, kas prieš kokius 3 metus būtų buvę dar sunkiai įsivaizduojama. Rimtai manot, kad Kinijoje VW lyderis, tik kinai statistiką klastoja?
                  Kas Kinijoj dedasi neįsivaizduoju. Bet įdomu koks gautųsi pasaulinis vaizdas atmetus tuos pievose suparkuotus bet registruotus elektromobilius.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal

                    Šitas geras.
                    EV krovimo kainos realiai.

                    P.S. Cituojama komentare turima omeny kWh, ne KW, bet ne esmė.
                    Čia ne realiai, o ekstrymas, jei norisi piltis Ionity - perki subscription, jei ne - yra A1 netoli kryžkalnio Ignitis už 0,44-0,49, yra ir pigesnių.


                    Click image for larger version

Name:	Kryžkalnis_Screenshot 2025-02-10 191034.png
Views:	359
Size:	213,0 kB
ID:	2182593
                    -

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal

                      Elektrinis ar VDV?
                      Kaip įspūdžiai?
                      Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:

                      Paskutinis taisė Lettered; 2025.02.10, 19:32.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        Paprastas benzas, viskas labai gerai lyginant su analogiškos klasės vokiškais/prancūziškais auto, kurias tenka važinėti citybee, sėdynės patogios, multimedia gerai veikia nelagina, garso sistema nebloga, el. bagažinė, tik pats variklis sąlyginai neekonomiškas/negalingas. P.S. sumaišiau markę, šita buvo auto MG:
                        Pernai Italijoje ir aš tokį MG vadeliojau (visiškai naują) - na nebuvau visiškai patenkintas - labai keista komplektacija - dideli ratai, odinės sėdynės ir t.t., o elementarios klimato kontrolės nėra - turi kaitaliot temperatūra ir pūtimo stiprumą pats ir dar ant ekrano specialiam meniu (nėra fiziniu suktukų), kas važiuojant su android auto/car play buvo rimtas pain in the ass. Europiečiai bent sugeba į ekrano apačia klimato nustatymus padėt, kad nereiktų kaskart specialaus meniu kviest.

                        Visa kita džiugino - komforto pakako, galios pakako (kažkoks turbobenzas), dydis irgi tiko.

                        Comment


                          Parašė Taj Mahal
                          Zeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
                          Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.

                          Zeekr yra Geely grupės įmonė, tai turi nemažą užnugarį, bet penkių metų progresas visvien imponuoja.
                          Jau turi modernias gamyklas, HQ, pardavimų tinklą ir konkurencingus produktus.
                          Aha, ėmė ir atsirado iš niekur, sukonstravo savo automobilius :-)

                          Iš Wiki:

                          Zeekr started delivering the 001 model in October 2021 a vehicle originally planned to be launched by sister brand Lynk & Co.
                          Taigi paėmė gatavą Lynk gaminį, užvadino Zeekr, ir vualia: "nematytas progresas".

                          Beje, nėra jiems dar net 4 metų "Zeekr was founded in March 2021".

                          Žinoma galima teigti kad Kinijos automobilių pramonė vystosi dideliais tempais, bet per daug žavėtis reikia su saiku.
                          -

                          Comment


                            Nusisukę nuo fašistinės Teslos, norvegai atrado Toyota EV. (juokauju, iš tikro jie laukia atnaujinto Y modelio. Model 3 jau atnaujintas, jį neblogai perka ir toliau.)

                            Norway January 2025 – models:
                            Pos Model Jan-25 % /24 Dec FY24
                            1 Toyota bZ4X 1,188 12.7% + 780.0% 35 5
                            2 VW ID.4 830 8.9% + 391.1% 3 4
                            3 Nissan Ariya 544 5.8% + 197.3% 8 7
                            4 VW ID.3 537 5.7% + 347.5% 14 8
                            5 VW ID.7 490 5.2% + 759.6% 5 14
                            6 Tesla Model Y 361 3.9% – 62.5% 1 1
                            7 Tesla Model 3 324 3.5% + 126.6% 2 2
                            8 BMW i4 243 2.6% + 507.5% 10 13
                            9 Ford Explorer 221 2.4% + 10950.0% 23 26
                            10 Volvo EX30 213 2.3% + 124.2% 4 3
                            .
                            Pilnas sąrašas su 169 modeliais čia: https://bestsellingcarsblog.com/2025...x-in-top-spot/
                            Paskutinis taisė gerietis; 2025.02.15, 21:03.
                            -

                            Comment


                              Trumpo administracija stabdo elektromobilių plėtrą: naikinamos įkrovimo stotelės, išparduodami elektromobiliai

                              JAV prezidentas Donaldas Trumpas pareikalavo pašalinti apie 8 000 įkrovimo stotelių ir atsisakyti valstybės naudojamų elektromobilių.

                              Dar prieš kelerius metus elektromobilių plėtra buvo vienas pagrindinių ankstesniojo prezidento Joe Bideno administracijos prioritetų. Generalinė administracijos tarnyba (GSA) buvo atsakinga už perėjimą prie tvaresnio transporto, palaipsniui atsisakant vidaus degimo varikliais varomų transporto priemonių.

                              Pagal šį planą buvo numatyta, kad iš 650 000 valstybės valdomų transporto priemonių daugiau nei pusė palaipsniui bus pakeista elektromobiliais. Dar 2024 m. kovą GSA buvo užsakiusi daugiau nei 58 000 elektromobilių ir pradėjusi įrengti 25 000 naujų įkrovimo stotelių.

                              Tačiau dabar D. Trumpo administracija šiuos planus visiškai sustabdė. Nurodyta parduoti elektromobilius, kuriuos GSA įsigijo pagal J. Bideno programą, taip pat išmontuoti daugelį jau veikiančių įkrovimo stotelių, kurios buvo naudojamos ne tik vyriausybinėms transporto priemonėms, bet ir federalinių darbuotojų asmeniniams elektromobiliams krauti.

                              Pasikeitė administracija, pasikeitė prioritetai

                              D. Trumpas dar per rinkimų kampaniją žadėjo atsisakyti J. Bideno propaguotos elektromobilių politikos, o tapęs prezidentu ėmėsi konkrečių veiksmų.

                              Jau sustabdytas 5 mlrd. dolerių vertės federalinis projektas, skirtas naujų viešųjų įkrovimo stotelių diegimui. Be to, paskelbta, kad artimiausiu metu bus panaikintos visos valstybės subsidijos elektromobilių pirkėjams.

                              Dabartinė D. Trumpo administracija taip pat faktiškai atsisakė J. Bideno priimto „Inflation Reduction Act“ įstatymo tikslų, kurie numatė 975 mln. dolerių investicijas į tvarią energetiką ir federalinių pastatų modernizavimą.

                              Vienas pagrindinių šio plano siekių buvo iki 2045 m. pasiekti visišką anglies dvideginio emisijų neutralumą, o elektromobiliai ir jų įkrovimo infrastruktūra sudarė svarbią šio plano dalį.

                              Comment


                                Parašė Taj Mahal
                                Zeekr įkurta 2021 metais ir šiemet planuoja parduoti 700k elektromobilių.
                                Čia Volvo dydžio EV gamintojas užaugintas per penkmetį. Kinietiški tempai.
                                Viena - planuoti, kita - parduoti.
                                Bet jei vienkartinius EV gamins iš š..o ir pagaliukų, gražiai nudažys - šiemet kažkiek parduos.

                                Comment


                                  Zeekr 700k planų kol kas neatsisako, nors augimas sulėtėjęs. Galbūt tai sezoniškumas. Įdomiau būtų grafikas be pardavimų Kinijoje. Beje, 700k tai planas visai grupei, t.y. Lynk ir Zeekr brandams.

                                  Click image for larger version  Name:	Zeekr.png Views:	0 Size:	122,8 kB ID:	2186477


                                  Iš čia: https://cnevpost.com/2025/03/01/zeek...ries-feb-2025/
                                  -

                                  Comment


                                    Renault tyliai atgaivino Megane su dizeliniu varkliu, ir.... :
                                    Bliūkšta elektromobilių vajus: Vokietijos ir Italijos automobilių gamintojai keičia savo planus https://www.delfi.lt
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      BYD jau ir Lietuvoje yra

                                      When a man lies, he murders some part of the world

                                      Comment


                                        Kalbama apie muitų Kinijos elektromobiliams nuėmimą.
                                        Norvegija muitų neįvedinėjo bet pardavimai vis tiek krito, šiais metais tarp TOP 20 yra tik 2 kinietiški modeliai (praėjusiais metais tokiu metu buvo 4), 10 vietoje VOLVO EX30 ir 19 - MG4 Electric.
                                        Pirmoje vietoje vis dar Model Y bet sumuojant pagal gamintojus VW grupė aplenkė Tesla daugiau nei dvigubai.

                                        Comment


                                          Idomus skaiciai:

                                          Kai kuriose, Klaipėdos apmokestintose vietose, ypatingai sezono metu, įvairius leidimus turinčios transporto priemonės sudarydavo iki 85 proc. visų stovinčių automobilių.
                                          „Regitros“ turimais ir metų pradžioje paskelbtais duomenimis, 60 proc. elektrinių transporto priemonių įregistravo fiziniai asmenys, 40 proc. – juridiniai asmenys.
                                          Vilnius, Neringa ir Palanga, juose elektromobiliai sudaro daugiau nei 3,5 proc. visų automobilių.
                                          Norvegijos automobilių parke beveik 30 proc. automobilių yra elektromobiliai ar įkraunami hibridai. Lietuvoje tokių – 1,61 proc.

                                          https://www.delfi.lt/auto/eismo-puls...arka-120108005

                                          Comment

                                          Working...
                                          X