Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai paskaičiau, pasirodo patikimiausi - vokiški, LOL.
    -

    Comment


      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
      Tai paskaičiau, pasirodo patikimiausi - vokiški, LOL.
      Ne patikimiausi, o sutvarkyti techui. Antrą nuorodą irgi paspausk, Švedijoje Tesloms irgi tos pačio bėdos.

      Comment


        Taigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
        Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.

        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Taigi šneka prasidėjo nuo to kad teslos šūdamobiliai nepatikimiausi, o dabar pasirodo tik neparuošti techui.
          Tai yra natūralu, nes teslos negenda, ir savininkai neturi įpročio važinėti į servisus.
          Švedijoje yra labai profesionali taisykla kuri specializuojasi Teslose.
          Nepamenu pavadinimo, bet galėčiau surasti.
          Ta taisykla gana sudėtingus dalykus daro, patys yra sukūrę modernesį baterijų paketą Model S ir t.t.

          Anyway, ta taisykla per interviu sakė kad Model S (lygtais iki 2020 gamybos) yra išskirtinai dažnai gendantis automobilis.
          Model 3 nepalyginimai geriau, bet ten nemažai kokybės skirtumų priklausomai nuo gamybos metų.
          Labai jaučiasi pagerėjimas lyginant 2019 vs 2021 vs 2023.

          Bet neišlaikyti elementarios techninės apžiūros tai truputį dugnas pramuštas.

          Comment


            Tesla nėra privalomų apsilankymų servise, tai per 3 metus yra didelė tikimybė kad kažkas bus netvarkoj...

            Comment


              Ką manote apie BMW i3?

              Comment


                Parašė Justiakas Rodyti pranešimą
                Ką manote apie BMW i3?
                • BMW i3 - tai ne tik elektromobilis, bet ir stiliaus pareiškimas. Išskirtinis dizainas ir novatoriškos technologijos užtikrina ne tik malonų vairavimą, bet ir mažesnį poveikį aplinkai.
                • BMW i3 - tai ateities automobilis jau šiandien. Mėgaukitės tyliu ir dinamišku važiavimu, o tuo pačiu prisidėkite prie švaresnio miesto.
                • BMW i3 - tai puikus pasirinkimas tiems, kurie vertina individualumą ir tvarumą. Atraskite naują vairavimo patirtį su šiuo unikaliu elektromobiliu.
                BMW i3 yra vienas patikimiausių elektromobilių rinkoje, o jo baterija tarnauja ilgai ir patikimai. Be to, šis automobilis yra labai erdvus ir praktiškas, todėl puikiai tinka tiek miesto, tiek ir ilgesnėms kelionėms.

                BMW i3 Reliability: https://www.mybmwi3.com/threads/how-...3-really.5460/
                i3 BEV reliability/common issues: https://www.speakev.com/threads/i3-b...issues.160730/
                Is I3 a good reliable car? https://www.reddit.com/r/BMWi3/comme...iable_car_now/
                -

                Comment


                  Thanks, ChatGPT.

                  Comment


                    Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.
                    -

                    Comment


                      Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                      Jei užtenka nuvažiuojamo atstumo ir negasdina kaina, nuo 2018 vartotinas.
                      Pažiūrėjau BMW i3 pas mobile.de (nuo 2018, iki 100k km, sort by price).
                      Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
                      Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
                      €15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.


                      Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
                      Click image for larger version  Name:	Screenshot 2025-02-01 at 11.34.50.png Views:	1 Size:	264,1 kB ID:	2180601
                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 12:37. Priežastis: Mini Cooper

                      Comment


                        2005 metais, gana nemažai Europos/ JAV/ Kanados įmonių darė konkurencingus telefonus. Darė ir tuo metu techniškai pirmaujančius daiktus.
                        • Nokia N90
                        • Siemens SL75
                        • Neonode N1m
                        • Sony Ericsson P990
                        • Alcatel OT-S853
                        • Motorola A1010
                        • BlackBerry 7100x
                        • Philips S900
                        • Palm Treo 650
                        • ir kiti.
                        Šiandien liko tik Apple ir Google (Pixel) kurių, beje, 2005 metais net nebuvo.

                        Žvilgtelėjus kokius elektromobilius daro visokie Xiaomi, Xpeng, Yangwang, Zeekr ir kiti, – matosi kad EU automobilių gamintojams greičiausiai ateina toks pats pipiec kaip kažkada atėjo telefonų gamintojams.
                        Kuo toliau, tuo labiau matosi panašūs pattern'ai.
                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 13:17.

                        Comment


                          Rekomenduoju žvilgtelti minutę, pradedant nuo 01:03:17 (1h 3 min 17 sek)
                          Žemiau video įdedu automatiškai sugeneruotus titrus, kad būtų galima paskaityti nežiūrint video.

                          Čia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
                          Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
                          Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
                          Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

                          Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.


                          and that right there is an absolute masterpiece of a car

                          it's really incredible

                          and I hope every automaker buys one, benchmarks it and

                          figures out what the hell they're doing cuz it's incredible

                          it is so so cool

                          thanks so much for watching another Out of spec reviews video

                          if anyone knows of any way that I can buy one of these

                          import it, drive it for a year, even send it back after, let me know

                          because I want one so bad

                          this car is incredible

                          and can't thank you enough for watching

                          see you in another one again soon

                          bye-bye
                          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.02.01, 13:39. Priežastis: Autogenerated subtitles / automatiškai sugeneruoti titrai

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                            Pažiūrėjau BMW i3 pas mobile.de (nuo 2018, iki 100k km, sort by price).
                            Labai pavieniai nuo €13k, o šiaip nuo kokių €15k didesnis pasirinkimas.
                            Atsimenu kaip šitie i3 buvo pigesni, nelabai suprantu kodėl dabar pabrangę.
                            €15k už dėvėtą 5+ metų senumo EV su 33 kWh atrodo truputį exorbitant.


                            Mini Cooper Electric yra kas BMW i3 bandė būti
                            Click image for larger version Name:	Screenshot 2025-02-01 at 11.34.50.png Views:	1 Size:	264,1 kB ID:	2180601
                            Mini Electric yra tiesiog elektrinis Mini Cooper. Kaip BMW i4 yra tiesiog elektrinis 4 klasės BMW. i3 yra
                            nuo 0 kurtas dalykas, ten nieko nėra paimta iš egzistuojančių platformų. Gaila, kad nepasiteisino, man asmeniškai jis labai patinka. Galima pirkti senesnį modelį su Rex, jei neužtenka baterijos talpos.

                            Comment


                              Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                              Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
                              Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

                              Bus aišku koks pipiec ateina EU gamintojams.
                              Neabejoju kad ir dabar Xiaomi neturi automobilių gamyklų/darbuotojų, jų automobilius štampuoja gamykla, priklausanti valstybiniam koncernui "Beijing Automotive" (BAIC).

                              "Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".

                              -

                              Comment


                                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                Čia biudžetinės elektronikos gamintojo bandymas.
                                Pirmas bandymas, niekad anksčiau negaminus automobilių.
                                Biudžetinį EV padarė, kuris gali konkuruoti su Porsche Taycan.
                                Per apie 2 metus nuo nulio (be įrangos/gamyklų/darbuotojų) iki masinės gamybos.

                                Čia tie, kurių kėbului struktūrinį atsparumą suteikia dažų sluoksnis?

                                Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?

                                Comment



                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  "Kiniški automobiliai turi ir pliusų: kai parduodi, pusę metų laimingas vaikštai".
                                  Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                                  Čia tie, kurių kėbului struktūrinį atsparumą suteikia dažų sluoksnis?
                                  Ką teko girdėti apie 'tofu dreg qualitat'?
                                  Yra didelis kokybės skirtumas tarp DJI ir Čiongčing Drones.
                                  Ar Huawei ir Xuja Electronics.
                                  Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)

                                  Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                    Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
                                    Jei norėjosi parodyti kokybę, tai pavyzdys pasirinktas netinkamas.

                                    Jis tik atrodo kaip automobilis.

                                    Comment


                                      Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą


                                      Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
                                      Vienas iš naujesnių A++ kokybės https://youtu.be/TCbmaJM67YE?si=UvKN3HciuvUiuMZq&t=67
                                      Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.

                                      -

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą



                                        Yra didelis kokybės skirtumas tarp DJI ir Čiongčing Drones.
                                        Ar Huawei ir Xuja Electronics.
                                        Tarp Merko ir šūdarankių (gal Anrekos?)

                                        Nežinau kodėl taip sunku pripažinti kad 2025 metais jau yra labai nemažai A+ kokybės kinietiškos produkcijos.
                                        Teko vieną dieną pasivažinėti su elektrine kiniška ORA, iškart persėdus nuo elektrinio VW. Patirtis labai liūdna, pakartoti nenorėčiau.
                                        Kiniška produkcija geriausiu atvėju siekia C kokybės atžvilgiu, bet įpakavimas dėžutės tikrai A+.
                                        Tačiau europietiška produkcija artėja prie B. sukuriant iliuziją, kad kiniška produkcija tampa vis kokybiškesne.
                                        Visa tai vyksta vis dažniau naudojant kiniškus komponentus europietiškoje produkcijoje.
                                        Kadangi komponentai yra perkami kinijoje geriausios kainos principu, todėl ir gaunama geriausia kaina, bet ne produkcija.
                                        Senais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
                                        Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
                                        Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
                                        Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
                                        Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
                                        Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "
                                        Paskutinis taisė Palergonijus; Vakar, 10:30.

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Vienas iš naujesnių A++ kokybės https://youtu.be/TCbmaJM67YE?si=UvKN3HciuvUiuMZq&t=67
                                          Užtai stabdžių suportai gražūs. BREMBO by Temu.
                                          Šitas žiauriai geras, ačiū.
                                          Toks truputį "Potemkin village".

                                          Bet klausimas ar nebus taip kad poros metų bėgyje susitvarkys, kaip susitvarkė DJI, Huawei, Oppo ir kiti.


                                          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                          Teko vieną dieną pasivažinėti su elektrine kiniška ORA, iškart persėdus nuo elektrinio VW. Patirtis labai liūdna, pakartoti nenorėčiau.
                                          Automobilių apžvalgos labai šiaip sau apie ORA atsiliepia, tai nieko kito ir nesitikėčiau.
                                          O kas nepatiko, jei galiu paklausti?

                                          Parašė Palergonijus Rodyti pranešimą
                                          Senais laikas, kai tekdavo važinėtis su 20+ ir 10+ automobiliais, autoservisų lankymas buvo kasdienybė.
                                          Dabar važinėjant naujais ir apynaujaisiai automobiliais servisuose reikia lankytis panašiai dažnai kaip su bulkom ir silkėm.
                                          Žinoma dabar viskas apmokėta garantinio, bet vistiek erzina pastovūs gedimai.
                                          Nuveži elektrinį Mercedes Benz į garantinį, gauni pakaitinį, tas sugenda antra dieną, vėl gauni pakaitinio pakaitinį....
                                          Mercedes-Benz, VW, Renault, BMW ir t.t..... labiau panašėja į varganą kinišką produkciją nei kiniška į europietišką.
                                          Bet kaip sako gamintojai "Mūsų klientai nori automobilį atsinaujinti kas 5 metai, todėl dabar gaminame automobilius penkiems metams... "
                                          Pipiec

                                          Paskutinis taisė Taj Mahal; Vakar, 18:10.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X