Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet net ne renderis čia, nes jau kaip ir atsidarys ne už ilgo šita vieta, tai čia dronistas, dyrikas koks su x'u ir kas papuolė numetė bet kur.

    Šiuo metu plėtojami parkai Panevėžyje (1), 158-ajame (2) bei 260-ajame Vilnius-Klaipėda kelio kilometruose (3) ir Senojoje Varėnoje (4) – štai ir keturios vietos.

    Comment


      visos 3 važiuoja prieš eismą (OK, sakykime priparkuotos statybininkų, nes dar vyksta darbai).
      -

      Comment


        Apie šias stoteles truputį užsimenama ir #129 Proto industrijos laidoje.


        Comment


          jau Panevėžį atidarė

          Comment


            Padėkit susigaudyti. Elektromobilis iš JAV, kraunasi tik 1 faze. Buto įvadas 8 kw, tai reiškia, kad kraus 8/3=2.66 kw galia? Jei buto galia padidinama iki 15 kw, tai kraunama proporcingai 15/3=5 kw?

            Comment


              Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
              Padėkit susigaudyti. Elektromobilis iš JAV, kraunasi tik 1 faze. Buto įvadas 8 kw, tai reiškia, kad kraus 8/3=2.66 kw galia? Jei buto galia padidinama iki 15 kw, tai kraunama proporcingai 15/3=5 kw?
              Taip, teoriškai viena faze krausies max 5 kW. Praktiškai tiek kiek laikys įvadinis automatas.
              https://www.regula.lt/Puslapiai/bend...os-ivadui.aspx
              Dididnant iki 15kW ESO turėtų statyti 32A automatą, ir maksimaliai bus 7,36 kW, praktiškai bus mažiau nes su tokia apkrova bus įtampos ir galios kritimas.

              Gal galima automobilyje trifazį įkrovimo bloką nuo europinio įdėti?

              Paskutinis taisė gerietis; 2024.12.14, 17:19.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                Gal galima automobilyje trifazį įkrovimo bloką nuo europinio įdėti?
                Kaip ir galima, tik klausimas, kokia kaina? (Tesla Y). Nes variantas arba perdaryti, bet kw kelti iki 11, arba ne ir kelti kokį iki 15. Įtariu, kad pigiau bus neperdaryti ir krautis lėčiau.

                Comment


                  su teslomis iš Amerikos čia yra tradicinė komedija. dar ir krovimo jungtis tokia, kokios čia nerasi... belieka keisti įkroviklius.

                  p.s. ne dalink įvado kilovatus, o nueik iki spintos ir pažiūrėk kiek amperų saugiklis ir padaugink iš 230

                  Comment


                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                    o nueik iki spintos ir pažiūrėk kiek amperų saugiklis ir padaugink iš 230
                    ką sužinosiu?

                    Comment


                      Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

                      ką sužinosiu?
                      Maksimalią krovimo galią vatais.

                      Comment



                        Švedijoje jau gana daug BYD parduotuvių, bet patys automobiliai nėra populiarūs.
                        Ir kaina nekonkurencinga, bent jau kol kas.

                        BYD parduotuvės Švedijoje:
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-27 at 13.58.16.png
Views:	447
Size:	626,5 kB
ID:	2179532


                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2025.01.27, 14:59.

                        Comment


                          Tesla Model 3 stipriai atpigęs.
                          Nelabai senas apie 17k, nedaug nuvažiavęs apie 20k.


                          Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-27 at 11.57.36.png
Views:	398
Size:	196,3 kB
ID:	2179564

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                            Tesla Model 3 stipriai atpigęs.
                            Nelabai senas apie 17k, nedaug nuvažiavęs apie 20k.
                            Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
                            Paskutinis taisė transpondster; 2025.01.27, 21:45.

                            Comment


                              Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.



                              Click image for larger version

Name:	perkamiausi_modeliai_Norvegija_2024.png
Views:	336
Size:	102,4 kB
ID:	2179644
                              https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbiler
                              -

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                Ten Panasonic mažos batarkės, tikrai nepasimoka imt, nes nepakeliausi su tokiu arba seną LR arba LFP SR+ nuo 2021Q1, o už tokią kainą asmeniškai rinkčiaus ID3 pro S.
                                Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Paskelbta Norvegijos naujų automobilių pardavimo statistika. Na kadangi ~90% naujų automobilių - elektriniai, turbūt tinka į šią temą. Perkamiausi modeliai Tesla Y, Tesla 3, Volvo EX30 ir VW ID.4. Nustebino Toyota BZ4X aukštoje 5 vietoje. Kiniečiai sudaro nykstamai mažą procentą.



                                  Click image for larger version

Name:	perkamiausi_modeliai_Norvegija_2024.png
Views:	336
Size:	102,4 kB
ID:	2179644
                                  https://ofv.no/aktuelt/2025/nybilsal...er-var-elbiler
                                  Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
                                  Aš neliūdnas - aš blaivus

                                  Comment


                                    Nelogiškai man tokie pamastymai atrodo. Europoje irgi nemažai lizinguojančių 3-5 metams.
                                    O ką kiniškas ar europinis salonas darys po 3-5 metų su automobiliu? Bandys parduoti, taigi antrinė rinka visur svarbi.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą

                                      Nes europoje visi dar galvoja apie antrinę automobilių rinką kur reiks parduoti pavažinėtą automobilį. Kinijoje tokių dalykų mažai, ten dauguma ima automobilį iš salono pagal sutartį, pavažinėja porą ar tris metus ir gražina atgal. Todė kinietiški gamintojai ir nepersistengia su ilgaamšiškumu kas yra patrauklu antrinėje rinkoje. Kai europoje pasikeis mąstymas, kad automobilis yra tik buities prekė ir visi ims pagal sutartis keleims metams, pakils kinietiškų automobilių patrauklumas, o vakarietiški gamintojai nebegamins ilgaamžių auto. Nu toks būtų mano pamąstymas.
                                      Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Kad ir Europoje jau yra pasikeitęs mąstymas, plius ir tie patys europietiški gamintojai tiek dėl taupymo, tiek emisijų reikalavimų, gamina automobilius ant garantinio laikotarpio ir jo po viskas pradeda byrėti.
                                        Gal taip atrodo po perekūpinio tiuningo atsuktom ridom. Pavienių nenusisekusių modelių irgi visais laikais būdavo.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Tokio amžiaus EV neaišku kokia baterijos būklė gali būt, kiek laiko stovėjo su iškrauta ir pan. Rizika, kad gali sugest, o keitimas brangus.
                                          5 metų senumo automobilio bijot?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X