Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Prieš porą metų nebuvo įmanoma nusipirkti VW furgono, net nepriminėjo užsakymų. Tai nieko keisto kad pardavimai krenta, kai nenori gaminti ir pardavinėti.
    -

    Comment


      Parašė Justiakas Rodyti pranešimą

      Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.
      Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
      Flickr

      Comment


        Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:

        Click image for larger version

Name:	image_2024-10-07_085927932.png
Views:	145
Size:	70,6 kB
ID:	2156821

        Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
        In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”
        Hildegard Wortmann
        Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

        4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
        Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


        Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.

        Comment


          Parašė suoliuojantis Rodyti pranešimą
          Išties buvo Volkswagen grupės vadovo itin dramatiški pasisakymai. Bet tada pasižiūri į istorinius pardavimų duomenis:



          Tada pasižiūri į paskutinius grupės pranešimus akcininkams apie šių metų pirmo pusmečio rezultatus:
          In the first half of the year, the Volkswagen Group was able to match the previous year's delivery level in a challenging market environment. The basis for this is our continued strong position in Western Europe. In North America and South America, we grew significantly and were able to expand our market share. As announced, we have deliberately prioritized sustainable value creation over higher volumes in the highly competitive environment in China in order to achieve our long-term strategic goals. For the full year 2024, we continue to expect a slight increase in global deliveries compared to the previous year due to the launch and ramp-up of numerous important models in the second half of the year.”


          Hildegard Wortmann
          Member of the Group’s Extended Executive Committee for Sales

          4.35 million vehicle worldwide total deliveries in H1 2024 at the level of H1 2023 (4.37 million vehicles)
          Growth in North America (+8%), South America (+15%) and Western Europe (+2%) almost offsets declines in other regions, particularly China in Q2.


          Tada galvoji kur čia ta pasaulio pabaiga, kad po dviejų metų koncernas jau gali išnykti nuo žemės paviršiaus. Ir kažkaip pradeda kirbėti negeros mintys, kad čia toks būdas išsireikalauti naujų subsidijų ar lengvatų. Žinoma, gal tai ir suprantama, žinant, kad Kinijos gamintojai nuolat gauna subsidijas ir kitas lengvatas.
          Šitie duomenys, kiek gauna pajamų ar kiek parduoda automobilių nelabai ką pasako apie įmonės finansinę būklę, gali pardavimai didėti, bet jei skolos pradeda viršyti turtą įmonei bankrotas.

          VW Group has Debts of 400 Billion Euros ($428bn) Total assets as of June 30 amounted to 581.3 billion euros or 622 Billion Dollars. Of this, 181 billion euros is reported as equity.2023
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
            Kiek žinau, grąsina uždarinėti kelias gamyklas, kurios gamina pagrinde išskirtinius modelius.
            "Paprastų žmonių" automobilių modelių trūksta ir gamyba nespėja, nes jie laikomi nepelningais. Nežinau, kiek tiesos tame nepelningume yra.
            Priedo, dalis gamybos gi iškeliama. Didžiausia VW gamykla, berods, Meksikoje.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
              Galios, nes šie tarifai ir dalis apmokestina. Ten kažkaip sudėtingai reikės net skaičiuoti koks procentas dalių toks procentas kainos apmokestinamas.

              Comment

              Working...
              X