Švedijoje Tesla pardavimai paprastai sukoncentruojami į vieną iš ketvirčio mėnesių.
Vienas mėnuo visada labai išsišoka.
Skandinavijos spaudoje yra straipsnių apie žmones kurie labai nepatenkinti nusipirktų Kinijos elektromobilių nuvertėjimu. Šitas (straipsnis SE kalba) dar kol kas žiauriausias matytas pavyzdys – naujas normaliai eksplotuotas ir jokių avarijų neturėjęs Hongqi E-HS9 nuvertėjo apie 7 eurus per nuvažiuotą kilometrą.Arba kitais skaičiais -per pirmus metus nuvertėjo apie 70k eurų.
Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
Vokiečiai tai puikiai supranta ir bijo, nes turi beveik 16% Kinijos rinkos, o kitiems nelabai svarbu, nes jų šūdas bet kokiu atveju triuškinamai pralaimi konkurenciją, prancūzai turi tik apgailėtinus 0,4% rinkos, o apie kitus net nėra ko kalbėt...
Įdomu kas bus su europietiškais brendais jei Kinija padarys tokius pačius tarifus jų automobiliams
Vokiečiai tai puikiai supranta ir bijo, nes turi beveik 16% Kinijos rinkos, o kitiems nelabai svarbu, nes jų šūdas bet kokiu atveju triuškinamai pralaimi konkurenciją, prancūzai turi tik apgailėtinus 0,4% rinkos, o apie kitus net nėra ko kalbėt...
Kinai geriau uždės tarifus ten, kur Europai sekasi, nes tas 16% yra ir taip komedija.
Kinijai yra komedija. O Vokiečiams - gal ir baisu.
Tai aš apie tai ir kalbu, kad vokiečiams tai būtų labai blogai, todėl ir balsuoja prieš, o kitiems Kinijos rinka nesvarbi, nes vistiek jų produkcija nėra konkurecinga, o vos ne du kartus pigesni ir pagal daugumą parametrų pranašesni kinietiški EV nušluotų juos ir jų namų rinkose.
Ar vokiečiai eksportuoja į Kiniją ar ten gamina vietoje?
Ir eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.
Ir eksportuoja ir gamina. Bet kiek suprantu ES tarifai galios ir kinietiškiems EV pagamintiems ne Kinijoje. Įdomu kaip bus su būsimų Vengrijos ir Turkijos BYD gamyklų produkcija.
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Na tai ok, o jeigu jie tiesiog surinks Vengrijoje/Turkijoje iš komponentų ir detalių kurių absoliuti dauguma pagaminti Kinijoje - ar galios šitie tarifai?
Straipsnyje rašoma, kad tarifai - importuojamiems iš Kinijos. Tai va ir įdomu ar vokiečiai daugiau eksportuoja ar gamina Kinijoje, nes nuo to smarkiai priklauso ką kinai gali padaryti.
Vietoje gamina praktiškai visus "normalius" modelius. Iš Vokietijos eksportuoja paprastai visokius brangius ir exclusive modelius. Straipsniai rašo, kad 2021 auto eksportas į Kiniją buvo virš 16 mlrd., kas yra nemažai. Ir čia matyt kalba eina pagrinde apie visokius S-Class, 7 Series, R8 ir panašius top of the range modelius, kurių Kinijoj negamina.
Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.
Pvz Volkswagen vadovai atvirai pasakė, kad pardavimai krito 500000 automobilių per metus (nekalbant apie daugybę kitų koncerno problemų) ir "We have one, maybe two years to save the brand" ir kad tam teks uždarinėti gamyklas Vokietijoje.
Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.
Prieš porą metų nebuvo įmanoma nusipirkti VW furgono, net nepriminėjo užsakymų. Tai nieko keisto kad pardavimai krenta, kai nenori gaminti ir pardavinėti.
Čia kaip Palangos verslininkai skundžiasi kad “blogiausia vasara” nuo 1989 metų, taip ir VW su rekordinėmis pajamomis ir ne blogesniais pelnais verkšlena kad dėl 500 000 pardavimų pakritimo bankrutuos per du metus.
Kodėl tada gamyklas uždarinėja, jei taip gerai sekasi?
Comment