Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
    Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
    Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
    Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
    Na, transformatoriaus atveju, tai kuo daugiau jį naudosi, tuo greičiau jis suges ir jis iš savęs yra labiau precizinis dalykas nei kuro pompa. Kuo sunkiau jį naudosi - tuo labiau dar ges. Žemos įtampos industriniai sertifikuoti dalykai kainuoja daug, o kai prasideda vidutinė ar aukšta įtampa, tai ten išvis kosmosas. Industrijoje vien tik daiktų kainos yra didelės, tai ne 10A matblokį už 30 eurų iš Lemonos nusipirkt.

    Comment


      Parašė thomcius Rodyti pranešimą
      Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
      Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
      Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
      Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
      Savikainų skaičiuoojau: esi gordėjęs apie tonklo balansavimą? Bent jau suvoki, apie kokias galias šnekama, kai pvz. pradjus statyti krovimo parką, ten galia bus ar ne 2 MW. Ir ta galia ne pastoviai įjungta ( kaip koks fabrikas), o pyst reikia, čmok, nebereikia... O jei tokių parkų daug atsiranda....

      Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.
      Mano blogas

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?
        Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.

        Comment


          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

          Na jei netiki, gali gamintojų užsiklausti kiek tų nuliukų.Už 14000 gali tik kaime moduliuką kelioms troboms pasistatyti. Trafai 1250kV. Modulinė 2x1000, be DEMK, be TSPĮ komplektacijoje. Konkretaus objekto ir pasiūlymų tikrai neviešinsiu.
          ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...

          Comment


            Konkurencinėj rinkoj ne savikaina yra lemiamas faktorius, o suteikiama vertė. Kadangi skirtingai nuo VDV atsiranda faktorius kaip "bako pripildymo greitis", tai aišku, kad įtakos. Kol dabar tai tik nišinis mados reikalas, tai aišku temps pagal savikaina. Bet jei kada atsirastų kova dėl masinio vartotojo, turėtų stengtis greičiau aptarnauti, kad greičiau atlaisvint pakrovimo vietą kitam klientui. Galbūt net lėtas krovimas daugiau kainuos ala "saugai akumą lėtu krovimu, tai mokėk papildomai, kad užimi krovimo vietą". Visko gali būti. Ir čia jau verslas suksis ką reikia investuoti, kad kuo greičiau už kuo daugiau kWh pasiimt pinigų. O kad pritrauktų daugiau klientų bei greičiau juos aptarnautų, siūlys greitą krovimąsu nuolaida. Dzin čia tos visos išvardintos technologijos. Viskas bus išsprendžiama kaip sprendė ir su VDV. Kai tik atsiras ekonominė motyvacija, rinka tai sutvarkys. Bet tam reikia labai gero EV prisotinimo. Ir būtent tokių, kurie negali pasikraut namie arba yra labiau kelyje. Kol to nebus - tada jo, stumsimės į priekį džiaugdamiesi mažais žingsneliais

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
              Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...
              Mano blogas

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                ooo, norėčiau savo automobilį pakrauti su 1250 kV įtampa...
                didžiai atsiprašau.. prasprūdo raidelė, einu keliais aplink forumo altorių... 1250kVA

                Comment


                  Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

                  ik 5000 eur => 0.1%
                  5000 eur - 10000 eur => 1.35%
                  10000 eur - 15000 eur => 3.6%
                  15000 eur - 20000 eur => 5.4%
                  daugiau nei 20000 eur => 7.5%

                  Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
                  Paskutinis taisė andrius.at; Vakar, 20:40.

                  Comment


                    Parašė andrius.at Rodyti pranešimą
                    Dauguma perkamų automobilių yra nenauji. Pažiūrėjau kokia parduodamų automobilių dalis yra elektriniai (mobile.de, bet procentai panašus ir autoplius):

                    ik 5000 eur => 0.1%
                    5000 eur - 10000 eur => 1.35%
                    10000 eur - 15000 eur => 3.6%
                    15000 eur - 20000 eur => 5.4%
                    daugiau nei 20000 eur => 7.5%

                    Kiek pamenu LT naudoto auto kaina apie 9K eur. Iki tokios sumos, net jei nori elektrinio auto, nelabai yra ką pirkti. Jei perki brangesnį nei 10K pasirinkimas auga, bet tik maža dalis gali pasikeisti iš VDV į elektrinį (tiesiog neturės ką daugiau pirkti). Klausimas kaip greitai nauji elektriniai auto nusileis iki "įperkamo naudoto". Turint omenyje, jog ne visi nauji yra elektriniai ir vis dar vyrauja ne ekonominės, o labiau premium klasės atrodo, kad nelabai greitai. Tarkim procesas truks 10 ar 15 metų kai dauguma "įperkamų" naudotų bus elektriniai auto. Nėra labai toli, bet tai reiškia, jog pasikrovimo punktų savininkai gali tikėtis "įprastų" pajamų už 10 ar daugiau metų. Abejoju, jog greitu metu pradės dygti pakrovimo stotelės, nebent bus parama, nes poreikis vargu ar taip greitai augs.
                    Mužikai ateityje net neturi turėti galimybės maišytis keliuose savo elektriniais sharanais. Mužikai labai tvariai ir ekologiškai judės tik autobusais arba dviračiais, o ponams nebereiks kaip dabar lėktuvais iš Vilniaus į Kauną skraidyt, nes keliai atsilaisvins

                    Comment


                      Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                      Norėčiau pažiūrėt, kaip tu tiesiai nuo skirstomojo tinklo bandai krauti savo EV...
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240803_234633.png
Views:	1
Size:	71,2 kB
ID:	2144323

                      Comment

                      Working...
                      X