Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...-
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Va citata is tyrimo:
Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health
- 2 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
- 1 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 11:18.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laimei komunizmas baigėsi 1988m..
Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?
Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida
Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąTai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
nematau galimybių.
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"
pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.
galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.
niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.
-
- 4 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"
pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.
galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.
niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.
Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tiesiog reik vertinti vien elektros įvado proporcijas: Modulinė transformatorinė apie 140000 Eur., 2 galios transformatoriai dar 60000 Eur. Ir čia tik medžiagos be kabelių, movų, reikiamo atvesti atstumo, įrengimo darbų, automatinio valdymo diegimo.
Pačios teritorijos įrengimas su visa įranga, čia jau dar viena atskira didelė pinigų kišenė.
Tai ne dėžutės ant sienos ar prie gatvės įrengimas...
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Įdomumo dėlei kokios galios trafai tiek kainuoja? Transformatorinės kainą gerai nurodei, nes skamba kaip 0 perdaug?*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
ne, neperdaug. va čia ir lenda internetų ekspertai, nei kainį įrangos, nei kaštų žino, bet va tiekėjo savikainas apskaičiuoja cento tikslumu
Tai tie patys ekspertai ir žino kiek kas kainuoja.
Comment
-
Ekspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąEkspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.-
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąEkspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąEkspertai jūs visų galų, kai paklausi kas galėtų paaiškinti iš ko susideda savikaina, tada 100€ valanda ir paaiškins. Pabandai pasamrotauti, tada tie brangiai apmokami ekspertai pradeda savo pasakas pasakoti...
Pasakai viena, jie įsikerta kitą, aš spėju 20 kartų antkainis skiriasi, jis sako visą kainą.
Aš sakau kad elektra kuo daugiau suvartoji tuo mažiau už kWh moka klientas, jis kalba apie galios kaina įvedant elektrą.
Degalinės tikriausiai ir nieko nekainuoja, pastatomos už cnt, eksploatacijos kaštai ir minimalūs "tikrai mažesni" nei krovimo stotelių. Bet kai atvažiuoja fūra ir jį užsipila didesnį kiekį ji moka mažiau nei pildamasis tu su lengva.
Ir išvis - dar kartą sakau: gyvenam laisvoj rinkoj, pardavėjas yra laisvas nustatyti pardavimo kainą kokią nori. Kainas mažina konkurencija arba paklausos nebuvimas.
- 1 patinka
Comment
Comment