Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
    Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
    Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
      Nu tarkim, bet teiginis kad is EV yra daugiau PM2.5 vistiek yra melas ir demagogija:
      When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).

      Comment


        Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
          Ne tik stabdžių.
          -

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
            Ne, jie matavo absoliuciai viska - padangas, kaladeles, varykli etc. Isvada - EV yra geriau nei VDV PM2.5 tarsos atveju, net prie ju didesnes mases. Todel EV yra daug geriau zmoniu sveikatai visais tarsos aspektais: NO2, CO, ir PM2.5

            Va citata is tyrimo:
            Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health

            Comment


              Stabdžių kaladėlių dulkių EV mažai generuoja (kaip ir hibridai) dėl intensyvaus regeneracinio stabdymo.
              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
                tai prašyčiau pataisyt WikiPediką, nes meluoja rupūžės baisiai

                In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.

                Comment


                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                  tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
                  https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

                  čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus

                  Comment


                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

                    čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
                    Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                    Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                    Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                    Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                    Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                    Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                    Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                    Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                    Paskutinis taisė thomcius; Vakar, 10:18.

                    Comment


                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                      Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                      Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                      Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                      Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                      Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                      Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                      Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                      Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                      Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                      Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	155
Size:	130,7 kB
ID:	2143752
                      Mano blogas

                      Comment


                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                        Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                        Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	155
Size:	130,7 kB
ID:	2143752


                        Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                        o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?

                        Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida

                        Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
                          niekas ponui nedraudžia tam pačiam puslapy pasižiūrėt kitų stotelių kainų...

                          Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                          Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                          Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                          Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                          Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                          Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                          Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                          DC stotelėse mokį už DC kWh, stotelių efektyvumas ~93-97%, tai bent 1 ct prie savikainos reik pridėt DC kainoje. DC stotelės beveik nenaudojamos naktį, AC tinkamose vietovėse gali būt išnaudojamos daugiau % laiko. Dar iš atsiliepimų FB EV groupse Elektrum yra kreivarankiai ir sukonfigūravo 150 kW stoteles kaip fiksuota 2x75, todėl net esant vienam EV krauna tik 75 kW...

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                            Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                            nematau galimybių.
                            Pagal jūsų cituotas kainas, tai ne 20 kartų, o 1,5 kartus brangiau krautis greitai.
                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
                            Ne, nėra. Kur čia taip sugalvojote? Kaip tik brangiau norint tiekti didesnę įtampą, bent jau infrastruktūros kaštais.

                            Comment

                            Working...
                            X