Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
    Man tai patinka pririšti kamšteliai - kai iškrenta iš rankų, nebereikia nupūsti prieš užsukant

    Comment


      Parašė PukiS Rodyti pranešimą

      teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
      su EV bent jau dyzelis miestuose nesmirdėtų po nosim, taigi negalima sakyti kad neveikia

      -

      Comment


        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
        Pas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
        Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
        Telsa Lietuvoje nepardavinėjama (tik per perdarvinėtojus).
        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

        EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
        O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.

        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
        Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
        Nesikeičia, transpotas nebuvo to smogo priežastis. Pagrindinė priežastis buvo ir yra - pramonė.


        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
          O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
          Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
          1. Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
          2. Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.

          Comment


            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
            Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
            nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
            -

            Comment


              Parašė gerietis Rodyti pranešimą

              nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
              vital7777 net nekalbėjo apie smogą, skaitykit kas parašyta.

              Comment


                Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
                Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
                  Nu tarkim, bet teiginis kad is EV yra daugiau PM2.5 vistiek yra melas ir demagogija:
                  When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).

                  Comment


                    Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                      Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
                      Ne tik stabdžių.
                      -

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                        Jie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
                        Ne, jie matavo absoliuciai viska - padangas, kaladeles, varykli etc. Isvada - EV yra geriau nei VDV PM2.5 tarsos atveju, net prie ju didesnes mases. Todel EV yra daug geriau zmoniu sveikatai visais tarsos aspektais: NO2, CO, ir PM2.5

                        Va citata is tyrimo:
                        Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health

                        Comment


                          Stabdžių kaladėlių dulkių EV mažai generuoja (kaip ir hibridai) dėl intensyvaus regeneracinio stabdymo.
                          -

                          Comment


                            Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                            nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
                            tai prašyčiau pataisyt WikiPediką, nes meluoja rupūžės baisiai

                            In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.

                            Comment


                              Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                              tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
                              https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

                              čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus

                              Comment


                                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/

                                čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
                                Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                                Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                                Click image for larger version  Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                                Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                                Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                                Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                                Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                                Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                                Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 11:18.

                                Comment


                                  Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                  Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.

                                  Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                                  Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                                  Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                                  Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                                  Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                                  Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                                  Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                                  Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                                  Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	479
Size:	130,7 kB
ID:	2143752

                                  Comment


                                    Parašė goolfietis Rodyti pranešimą

                                    Laimei komunizmas baigėsi 1988m..

                                    Click image for larger version

Name:	krovimo greitis.JPG
Views:	479
Size:	130,7 kB
ID:	2143752


                                    Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                                    o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?

                                    Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida

                                    Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
                                      niekas ponui nedraudžia tam pačiam puslapy pasižiūrėt kitų stotelių kainų...

                                      Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:

                                      Click image for larger version Name:	Ekrano nuotrauka 2024-07-31 104841.jpg Views:	0 Size:	28,7 kB ID:	2143742
                                      Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.

                                      Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
                                      Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.

                                      Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?

                                      Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
                                      DC stotelėse mokį už DC kWh, stotelių efektyvumas ~93-97%, tai bent 1 ct prie savikainos reik pridėt DC kainoje. DC stotelės beveik nenaudojamos naktį, AC tinkamose vietovėse gali būt išnaudojamos daugiau % laiko. Dar iš atsiliepimų FB EV groupse Elektrum yra kreivarankiai ir sukonfigūravo 150 kW stoteles kaip fiksuota 2x75, todėl net esant vienam EV krauna tik 75 kW...

                                      Comment


                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                        Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
                                        nematau galimybių.
                                        Pagal jūsų cituotas kainas, tai ne 20 kartų, o 1,5 kartus brangiau krautis greitai.
                                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                        o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
                                        Ne, nėra. Kur čia taip sugalvojote? Kaip tik brangiau norint tiekti didesnę įtampą, bent jau infrastruktūros kaštais.

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą


                                          Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?


                                          man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"

                                          pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.

                                          galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.

                                          niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.


                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X