Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
su EV bent jau dyzelis miestuose nesmirdėtų po nosim, taigi negalima sakyti kad neveikiaParašė PukiS Rodyti pranešimą
teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
-
Comment
-
Telsa Lietuvoje nepardavinėjama (tik per perdarvinėtojus).Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPas mus truputį tragiška situacija su elektromobilių krovimo tinklais.
Palyginimui Tesla Supercharger tinklas:
O kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
Nesikeičia, transpotas nebuvo to smogo priežastis. Pagrindinė priežastis buvo ir yra - pramonė.Parašė thomcius Rodyti pranešimąKinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
- 4 patinka
Comment
-
Demagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąO kada EV už taršą bus apmokestinti? Juk PM2.5 iš padangų ir yra didžioji automobilio kuriama taša. o EV, dėl savo sunkumo, jos kuria daugiau.
- Carbon monoxide (CO) — cars emit carbon monoxide when fuel is burned. Breathing air with a high concentration of CO affects critical organs like your heart and brain. According to the Environmental Protection Agency, as much as 95 percent of all CO emissions in cities may come from motor vehicle exhaust.
- Nitrogen dioxide (NO2) — when fuel burns, nitrogen and oxygen react with each other and form nitrogen oxides (NOx). Nitrogen Dioxide (NO2) forms from emissions from cars, trucks, buses, power plants and off-road equipment. Breathing air with a high concentration of NO2 can affect the respiratory system.
Comment
-
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:-
Comment
-
vital7777 net nekalbėjo apie smogą, skaitykit kas parašyta.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
Comment
-
Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.Parašė vital7777 Rodyti pranešimąDemagogija. BE PM2.5 yra labai smagiu dalyku is smirdanciu dyzeliu/benzu:
Comment
-
Nu tarkim, bet teiginis kad is EV yra daugiau PM2.5 vistiek yra melas ir demagogija:Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku kad yra, bet PM2.5 yra didžioji dalis taršos. Bent jau jeigu yra tvarkingas variklis, neišpjautas katalizatorius ir t.t.
When only primary exhaust PM emissions were considered in vehicles equipped with non-asbestos organic (NAO) brake pads, the total PM10 EF of the EV (47.7–49.3 mg/V·km) was 10–17 % higher than those of the gasoline ICEV (42.3 mg/V·km) and diesel ICEV (43.2 mg/V·km). However, in vehicles equipped with low-metallic (LM) brake pads, the total PM10 EF of the EV (49.2–57.7 mg/V·km) was comparable or lower than those of the gasoline ICEV (56.3 mg/V·km) and diesel ICEV (57.2 mg/V·km). When secondary PM emissions were included, the EF was always significantly lower for the EV than ICEVs. The total PM10 EF of the EV (47.7–57.7 mg/V·km) was lower than those of the gasoline ICEV (56.5–70.5 mg/V·km) and diesel ICEV (58.0–72.0 mg/V·km). Since secondary PM particles are mostly of submicron size, the EFs of the PM2.5 fraction of the ICEVs (28.7–33.0 mg/V·km) were two times higher than those of the EV (13.9–17.4 mg/V·km).
Comment
-
Ne tik stabdžių.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...-
Comment
-
Ne, jie matavo absoliuciai viska - padangas, kaladeles, varykli etc. Isvada - EV yra geriau nei VDV PM2.5 tarsos atveju, net prie ju didesnes mases. Todel EV yra daug geriau zmoniu sveikatai visais tarsos aspektais: NO2, CO, ir PM2.5Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąJie čia matuoja stabdžių kaladėles, kai pagrindinis šaltinis yra padangos...
Va citata is tyrimo:
Our study showed that the total PM EF of the EV was significantly lower than that of the gasoline ICEV and diesel ICEV, when secondary exhaust PM was included in the determination. Therefore, the replacement of ICEVs by EVs can improve air quality and reduce the adverse impact of PM on human health
- 2 patinka
Comment
-
tai prašyčiau pataisyt WikiPediką, nes meluoja rupūžės baisiaiParašė gerietis Rodyti pranešimą
nei CO nei NO2 nesukelia smogo.
In atmospheric chemistry, NOx is shorthand for nitric oxide (NO) and nitrogen dioxide (NO2), the nitrogen oxides that are most relevant for air pollution.[1][2] These gases contribute to the formation of smog and acid rain, as well as affecting tropospheric ozone.
Comment
-
https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai aš ir klausiu, kiek daugiau energijos sunaudoja greito įkrovimo stotelė? Kiek ji yra brangesnė už lėto įkrovimo stotelę? Kaip dažnai jie keis laidus, kad neatsirastų varžos nuostolių? Čia paradoksas, bet reiktų kartais padėkoti kabelių vagims, nes jie priverčia juos keisti naujais.
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
- 1 patinka
Comment
-
Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.Parašė transpondster Rodyti pranešimą
https://chargingshop.eu/product/alpi...kw-dc-station/
čia kad suprastum kodėl DC krovimas negali būt pigus
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
Paskutinis taisė thomcius; 2024.07.31, 11:18.
Comment
-
Laimei komunizmas baigėsi 1988m..Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
Comment
-
Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
Laimei komunizmas baigėsi 1988m..
Tai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė? O čia gaunasi atvirkščiai kuo mažiau suvartoji tuo mažiau moki?
Čia niekas kitas kaip pasipelnymas, visi supranta, kad laikas pinigai ir žmogus atsidūręs prie tokios infrastuktūros mokės kiek iš jo paprašys. Aš mielai tada pasinaudočiau ir degalinėje tarkim kai man mašinos nereikia sakyčiau lašinkite visą dieną, bet man su 30% nuolaida
Kaip ir minėjau tokia kainų politika neskatina įsigyti EV, kai susmirdusiu dyzeliu gali važinėti pigiau. Lietuva įsipareigojusi per tam tikrą laiką pasiekti tam tikrus skaičius, bet su tokia politiką nematau galimybių.
- 1 patinka
Comment
-
niekas ponui nedraudžia tam pačiam puslapy pasižiūrėt kitų stotelių kainų...Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Kad suprasti tai reikia įdėti ir lėto/lėtesnio įkrovimo stotelės kainą.
DC stotelėse mokį už DC kWh, stotelių efektyvumas ~93-97%, tai bent 1 ct prie savikainos reik pridėt DC kainoje. DC stotelės beveik nenaudojamos naktį, AC tinkamose vietovėse gali būt išnaudojamos daugiau % laiko. Dar iš atsiliepimų FB EV groupse Elektrum yra kreivarankiai ir sukonfigūravo 150 kW stoteles kaip fiksuota 2x75, todėl net esant vienam EV krauna tik 75 kW...Kitas aspektas, elektros pralaidumas tarkim palyginkime Elektrum kainodara, kiek suprantu pas juos tinklapį klaida, nes kainos turėtų būti €/kWh:
Jeigu kaina būtų vienoda (32ct) tarkim su 5ct ankainiu už kWh ir visos stotelės krautų maksimaliu greičiu.
Per valanda kiekviena stotelė atitinkamai uždirbtu 1,10; 1,25; 2,50 ir 7,50 €.
Kaip tarkim prie tokios taikomos kainodaros, atitinkamai "uždirba" 1,10, 1,50; 6,00 ir 22,50 €.
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
Pabandysiu paaiškinti dar kitaip. Identiškus automobilius per tą patį laiką teoriškai silpniausia stotelė pakrautų 1, o galingiausia 6 elektromobilius.
- 1 patinka
Comment
-
Pagal jūsų cituotas kainas, tai ne 20 kartų, o 1,5 kartus brangiau krautis greitai.Parašė thomcius Rodyti pranešimąTai kad įranga brangesnė jau išsiaiškinom, bet lygtai ne 20 kartų.
nematau galimybių.
Ne, nėra. Kur čia taip sugalvojote? Kaip tik brangiau norint tiekti didesnę įtampą, bent jau infrastruktūros kaštais.Parašė thomcius Rodyti pranešimą
o elektros kaina, nėra taip, kad kuo daugiau suvartoji tuo ji pigesnė?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Pirmu atveju su vienodu antkainiu uždarbis 22kW ir 150kW, per valandą skiriasi 6 kartus, antru atveju 20 kartų. Ar tikrai stotelių kainos skiriasi tiek kartų?
man bloga skaityti tokus kliedesius. "AR TIKRAI?"
pasidomėk galios mokesčiu, įvado statybos kaina, eksploatacijos kaštais.
galų gale niekas netrukdo pasistatyti savo greitųjų stotelių tinklą ir nukonkuruoti sužvėrėjusius plėšikus savo teisingomis kainomis.
niekas nesikrauna tose stotelėse 24/7, t.y. gausi per parą kelis eurus, kuriuos išleisi stotelės išlaikymui.
-
- 4 patinka
Comment
Comment