Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

    O tai keliai savaime statos? Tu galvoji kad pasiekus kažkokį procentą EV nebus apmokestinti už km/kw ar dar kažką? Ta prasme tu net nesuvoki kam skirti akcizai, bet eksperto tonu aiškini kas bus EV vienintelis šansas sąlyginai pigiau (kai turi krovimo sąlygas namei) važiuot galima tik tol, kol jie npasieks 4-5 proc nuo visų auto. Tiesa Lt panašu net ir 2 proc bus iššūkis. Taip kad jo, džiaukitės nišiniu "pigiu" produktu.
    EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      EU taršos mokesčiai tikrai ne į kelių statybą nueis, o tau vis tiek teks mokėti už benziną daugiau. Ir dar metinį mokestį už automobilį uždės, kad tikrai būtų už ką kelius statyti, tai mokėsi dvigubai - ir už taršą, ir už kelius. Tikra pasaka bus su VDV
      taip ir neatsakei - kai EV pradės mokėt už kelius ( o aju kai kurios šalys rpadeda šitą), vis dar bus baisei pigu? Ir pasikartosiu - Nagevičiaus pezėjimų klausyt tai saves negerbt, Rankioja razinkas iš bulkutės, sudėlioja teorinį baisiausią variantą, dar prideda išsigalvojimų, ir viskas, apokalipsė.
      *censored*

      Comment


        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

        taip ir neatsakei - kai EV pradės mokėt už kelius ( o aju kai kurios šalys rpadeda šitą), vis dar bus baisei pigu? Ir pasikartosiu - Nagevičiaus pezėjimų klausyt tai saves negerbt, Rankioja razinkas iš bulkutės, sudėlioja teorinį baisiausią variantą, dar prideda išsigalvojimų, ir viskas, apokalipsė.
        Atsakymas yra labai paprastas - jeigu pradės mokėti EV, tai kartu mokės ir VDV, nes niekas nedarys atskiro mokesčio. Tik VDV mokės dvigubai, nes dar ir kuras turės akcizus ir mokesčius.

        Comment


          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

          nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
          Vokietijoje 2/3 automobilių pardavėjų nebeima elektromobilių.
          Ta prasme pirkdamas naują, gali parduoti turimą. Jeigu jis nėra elektrinis.

          https://www.stern.de/auto/e-mobilita...-34900996.html

          Mašininis nekoreguotas vertimas (DeepL)
          Jau seniai ne paslaptis, kad elektromobilių pardavimai smunka ir kaip. Kai elektriniai automobiliai parduodami, dažnai tai būna skausmingai nuostolinga. Prekybos žurnalo „kfz-betrieb“ ir „Vogel Research“ atliktas tyrimas dabar įnešė aiškumo: 68,7 procento, taigi daugiau nei du trečdaliai automobilių pardavėjų, nepriima naudotų BEV automobilių kaip mainų sandorių. 51,1 proc. apklaustųjų naudotų elektromobilių šiuo metu yra „beveik neįmanoma parduoti“. Raudonas pavojaus signalas, jei norite užsidirbti pinigų su automobiliais.

          Pasekmė aiški: kad šie automobiliai apskritai būtų išvežti iš aikštelės, pardavėjai turi siūlyti didžiules nuolaidas. Vidutiniškai tai sudaro 27 proc. iš pradžių planuotos pardavimo kainos. Nereikia būti ekonomistu, kad suprastum, jog toks verslo modelis negali ilgai veikti. Dar labiau išskaidžius apklausos rezultatus, 2024 m. birželį lygiai 80,2 proc. pardavėjų teigė, kad parduodami naudotus BEV automobilius patiria nuostolių. 61,1 proc. dilerių teigia, kad patiria „didelių nuostolių“.
          Originalas
          Es ist schon lange kein Geheimnis mehr, dass der Absatz von Elektroautos stockt – und wie. Wenn die Stromer verkauft werden, dann oftmals mit schmerzhaften Verlusten. Jetzt schafft eine Umfrage des Fachmagazins "kfz-betrieb" und Vogel Research Klarheit: 68,7 Prozent – und damit mehr als zwei Drittel der Autohändler – nehmen keine gebrauchten BEVs in Zahlung. Für 51,1 Prozent der Befragten sind gebrauchte Elektroautos derzeit gar "so gut wie unverkäuflich.“ Alarmstufe Rot, wenn man mit Autos Geld verdienen will.

          Die Konsequenz ist klar: Um diese Fahrzeuge überhaupt vom Hof zu bekommen, müssen die Verkäufer satte Rabatte gewähren. Im Schnitt sind es 27 Prozent vom ursprünglich geplanten Verkaufspreis. Man muss kein Wirtschaftswissenschaftler sein, um zu realisieren, dass dieses Geschäftsmodell nicht lange funktionieren kann. Schlüsselt man die Umfrageergebnisse weiter auf, geben im Juni 2024 exakt 80,2 Prozent der Händler an, beim Verkauf von gebrauchten BEVs rote Zahlen zu schreiben. 61,1 Prozent der Autohäuser geben an, "hohe Verluste“ zu machen

          Comment


            Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?


            Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

            neskatina tik jeigu važinėji non-stop greitkeliais, t.y. mažoji dalis vairuotojhų. visi kiti turi galimybių krautis neskubant, t.y. pigiai, jie iš viso gali eksploatuoti beveik dykai.

            Comment


              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

              Atsakymas yra labai paprastas - jeigu pradės mokėti EV, tai kartu mokės ir VDV, nes niekas nedarys atskiro mokesčio. Tik VDV mokės dvigubai, nes dar ir kuras turės akcizus ir mokesčius.
              Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
              *censored*

              Comment


                Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
                edit: patikslinau - 60 proc akcizo keliauja keliam.
                *censored*

                Comment


                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                  Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?



                  Nebus. Paskaičiavo čia kolektyvas, kad viena degalinė prie greitkelio, kuri daugiau mažiau panašų srautą aptarnautų kaip dabar vdv, jai reiktų galios kaip pakankamai nemažam miesteliui. Nišinis produktas, kai turi galimybę krautis namie. Technologiškai puikus, deja usabilty prastas.
                  *censored*

                  Comment


                    Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                    Na pradėkim gal nuo to kad vdv jau moka O EV ne. Didesnė dalis akcizo nuo kuro keliauja keliam. Na bent elementarius dalykus pasidomėk prieš nusišnekėdamas.
                    nu tai ir sakau, vdv mokės dvigubai ir pilant kurą, ir kasmet.

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Kokia čia formulė duoda tokią išvada, kad didžioji dalis vairuotojų turi galimybių krautis neskubant ? Paimam Vilniaus daugiabučius, ir kiek yra vairuotojų ir kiek yra galimybių krautis apskritai ? Čia kol elektromobilis nišinis ir gali pasidžiaugt viena kita vietele darbe ar prie prekybcentrio - galbūt. Ir viskas. Kol nebus pakankamai greito krovimo belenkur ala degalinėse, EV nekonkuruos rimtai su VDV. Arba neperstatys daugiabučių kvartalų. Įdomu, kas turi šansą atsitikt greičiau ?
                      Aš gyvenu daugiabutyje ir tikrai galėčiau įsirengti vietelę krovimui. Kuo toliau, tuo daugiau norinčių, t.y. daugiau galimybių susimesti ir pasidaryti. Šiuo metu daugumą sudaro VDV, tad ir vietų krautis nėra įrengiama kiekviename sename kieme. Bet plugshare žemėlapyje matosi kad rasti kur tikrai įmanoma, tik ne po langais. O darbo metu tikrai yra neprastos galimybės tiems, kas dirba ofisuose. Šalimais stovintis senesnis ofisas neseniai išplėtė savo krovimą - turėjo tik dvi vietas, dabar pastatė dar 4 ar 6. Visa tai vyksta šiandien.

                      O kas bus netolimoje ateityje? Kai už litrą reikės mokėti 3 eurus (kaip kad prognozuoja kai kurie, už 3-6 metų), kaip manote, į kurią pusę keisis situacija?

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        nejuokink, EV kolkas tik subsidijom važiuoja. Palikus rinkos salygom - stagnuotų baisiai. Panašiai kaip su kartoniniais šiaudeliais ir nuo butelių nebenusiimančiais kamštukais - teoriškai gražu, praktiškai neveikia, nes indijos ir co kaip šiko į vandenynus, taip ir šika.
                        kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
                        Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
                        Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

                        Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.

                        Comment


                          Įdomus pašnekovas ir jo pamąstymai apie elektromobilius, na gal klausimai ne specialisto.

                          Paskutinis taisė thomcius; Šiandien, 17:20.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            kažkada visas pasaulis šiko, bet kaip sakoma pradėk nuo savęs, o ne vadovaukis logika kitas šika vidurį gatvės, šiksiu ir aš. Blogai, kad įvedė užstato sistemą ir dingo didžioji dalis taros, aš dar įvesčiau likusiai tarai ir vienkartiniams kavos puodeliams kurių pilnos pakelės, bet gal nereikia juk Indija juk nesitvarko? Pažiūrėk į mūsų paplūdimius, miškus, pakeles ir Afrikos ar Indijos kur maloniau?
                            Tas pats ir su EV kur maloniau gatvėse pas mus, kur važinėja 15metų vidutinio senumo dyzeliai, ar Skandinavijoje? Kinijos dauguma didmiesčių skendo smoguose, kaip dabar situacija keičiasi pas juos?
                            Aplinkos apsauga prisipirko taršos tikrinimo aparatų, bet gi negalima matuoti, nes bus pasipiktinimas, kad neleidžia teršti ir lieps susitvarkyti.

                            Įvestų taršos mokestį kur reikėtų mokėti ne perkant automobilį, o pereidinėjant TA pagal išmetamą CO2 kiekį ir prisuktus kilometrus.
                            Ir nuo to kad plastikinius šiaudelius uždraudė pas mus švariau? O kamšteliai išvis niekinis reikalas kai depozito sistema veikia - visi buteliai surinkti ir surušiuoti.
                            *censored*

                            Comment

                            Working...
                            X