Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
*censored*
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąjau bent 2% proc autoparko pasiekė? O kaip pervežimai? Kažkodėl daimleris iš EV į vandenilį permetė R&D pinigus. Durniai ne kitaip. Tojota irgi durniai, hiluxus vandenilinius bando, neikam nereik.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąjau bent 2% proc autoparko pasiekė?
Iki 2024 Liepos 1 d.
dyzelis 1139382 / 1719869 => 66.3%
benzinas 395410 / 1719869 => 23%
benzinas/dujos 98309 / 1719869 => 5.7%
benzinas/elektra 73287 / 1719869 => 4.3%
elektra 13481 / 1719869 => 0.8%
(apvalinau iki vieno skaičiaus po kableliu)
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
"Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius.
Imant tik pirmą kartą registruojamus grynuosius elektromobilius, statistika (iš Regitra.lt) va tokia (imant tik pilnus metus):
Kai per tris metus nauji BEV tapo virš šešių kartų populiaresni, tai ateities perspektyvos atrodo visai neblogai.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - klaustukas didelis.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
Švariausia ir ekonomiškai protingiausia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąO aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
Darbovietėje valdiški dalykai „dykai“ buvo tik prie sovietų.
- 3 patinka
Comment
-
Nemokami krovimai darbovietėse jau baiginėjasi (mūsų ofise baigėsi nuo šiemet).
O šiaip potenciali viršutinė elektromobilių Lietuvos keliuose riba yra lygi gyventojų gyvenančių nuosavuose namuose daliai. Tai berods apie trečdalį. Bet jei atmetam provinciją, kur didelė dalis jų neįpirks, tai gausim žymiai mažesnį skaičių.
- 3 patinka
Comment
-
Išėjo U.S.A Q1 EV pardavimų ataskaita https://www.autosinnovate.org/posts/...02024%20Q1.pdf
- EV parduota mažiau nei 2023QIV
- Tesla dalis mažėja
- Populiariausi iš batareikinių automobilių yra paprasti hibridai.
- Įkrovimo stotelių kiekio augimas lėtėja.-
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nu tai dykai*censored*
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.
O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637
Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
griobanas našarnikas pastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:
https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637
Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
Comment
Comment