Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PukiS Rodyti pranešimą
    EV subsidijom ateina galas, kartu su supratimu kad EV lieka nišiniu produktu, kuris maks pasieks kelis procentus autoparko. Puikus miesto automobilis, puikios dinbaminės savybės, deja VDV/mild hibidas šia dienai yra efektyviausiais ir patogiausias. Manau EV pirmas žingsnis į vandenilines auto priemones.
    Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
      galiu lažintis kad bus galima. comifornijoje jau prisidarė reikalų su gridu, kaip min nukels, o jei sveikas protas ateis išvis nuims vdv baną. Kinija subsidijuoja savo ev pramonę nes gavo įrankį kaip dar nemažą vakarų gamybos sektoriaus dalį kanibalizuot. Ir beje tai bus viena iš priežąsčių kad nebus jokio bano VDV nei 2035, nei 2050.
      *censored*

      Comment


        Sprendžiant iš to kiek galingų įkroviklių atsirado Lietuvoje ir užsienyje per paskutinius metus, tai tikrai su elektromobiliais jokių problemų artimoje ateityje nebebus. Vandenilį tai iš viso pamirškit, miręs reikalas.

        Comment


          jau bent 2% proc autoparko pasiekė? O kaip pervežimai? Kažkodėl daimleris iš EV į vandenilį permetė R&D pinigus. Durniai ne kitaip. Tojota irgi durniai, hiluxus vandenilinius bando, neikam nereik.
          *censored*

          Comment


            Parašė PukiS Rodyti pranešimą
            jau bent 2% proc autoparko pasiekė? O kaip pervežimai? Kažkodėl daimleris iš EV į vandenilį permetė R&D pinigus. Durniai ne kitaip. Tojota irgi durniai, hiluxus vandenilinius bando, neikam nereik.
            Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.

            Comment


              Parašė PukiS Rodyti pranešimą
              jau bent 2% proc autoparko pasiekė?
              Galima patikrinti https://www.regitra.lt/lt/atviri-duomenys/

              Iki 2024 Liepos 1 d.

              dyzelis 1139382 / 1719869 => 66.3%
              benzinas 395410 / 1719869 => 23%
              benzinas/dujos 98309 / 1719869 => 5.7%
              benzinas/elektra 73287 / 1719869 => 4.3%
              elektra 13481 / 1719869 => 0.8%

              (apvalinau iki vieno skaičiaus po kableliu)

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Neateina galas, juk už 10 metų ES nebebus galima pardavinėti VDV automobilių. Tiesiog ES atsilieka nuo Kinijos, nes jei Europoje tik 25% parduodamų auto turi rozetę, tai Kinijoje jau dabar 50%.
                Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
                  lėtajam namų krovimui nereikia kažkokių kosmosų.

                  Comment


                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                    Per 10 metų Europa iš naujo perklos visą savo elektros tinklą? Nes jeigu ne tai visi naudojantys EV yra tik drambliuko svajonė.
                    Beabejo, tinklą reiks perkloti bet kokiu atveju, pvz. Lietuvoje seniau visi magistraliniai tinklai ėjo link Visagino, dabar eis visai į kitą pusę Baltijos jūroje, kur pagrindinė generacija bus. Vakarų Europoje irgi keičiasi lokacijos tiek generacijos, tiek ir vartotojų.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                      Apie Daimlerį nieko nežinau, o dėl Toyotos tai jie ne ant to arklio pastatė pinigus prieš n metų ir dabar bando tempti savo kuro celės technologiją. Iki tokio lygio prašiko technologinį statymą, kad ėjo užsiiminėti lobizmu kad būtų lėtinama EV plėtra. Tad jie darys bet ką, kad tik alternatyvios technologijos atrodytų geriau, bet deja niekam nerūpi. Prieš dešimt metų dar buvo galima kelti teorijas, bet net ir aklas šiandien mato kad EV stipriai pralenks visus vandenilius tapimu „mainstream“. O kai visi turės elektromobilius, tai dar vieną kartą keisti kuro rūšies tikrai žmonių nepriversi.
                      "Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius. Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - kalustukas didelis. Švariausia ir ekonomiškai protingaiusia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins. Taip kad laukiam ką pasiūlys vandenilis arba revoliucijos baterijų technologijose, nors panašu kad negresia.
                      *censored*

                      Comment


                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        "Visi turės elektromobilius"... ties čia ir baigiam svaigt. Va aukščiau tau įmetė kiek elektro parko sudaro elektra. Po 10 metų lobizmo, subsidijų, vdv demonizavimo. Dar po 10 kai mažės subsidijos kiek bus? 10 proc yra labai, labai optimistinis skaičius.
                        Vidutinis automobilio amžius lietuvoje (pagal Regitrą) yra 16,5 metų - žinoma kad intertiškoje viso autoparko statistikoje elektromobiliai nesudaro didelio procento (neskaitant fakto kad Regitra sumala paprastus hibridus ir plug-in'us į vieną eilutę). O dabar pažiūrėkime į naujų automobilių rinką - nuo metų pradžios kas dešimtas automobilis yra elektromobilis, o atvarytų iš užsienio rinkoje kas dvidešimtas.
                        Imant tik pirmą kartą registruojamus grynuosius elektromobilius, statistika (iš Regitra.lt) va tokia (imant tik pilnus metus):
                        Click image for larger version  Name:	ev-statistika.png Views:	1 Size:	27,5 kB ID:	2140229
                        Kai per tris metus nauji BEV tapo virš šešių kartų populiaresni, tai ateities perspektyvos atrodo visai neblogai.

                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        Esminis klausimas ką pasirinks transportininkai. Kur jie pasuks, ten ir visa auto rinka. Šiandien - klaustukas didelis.
                        Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.

                        Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                        Švariausia ir ekonomiškai protingiausia ŠIANDIEN- mild hibridas. Bet negi ekofašistai tą pripažins.
                        O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
                        Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                          O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
                          Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
                          Darbovietėje ne dykai, o darbdavio sąskaita.

                          Comment


                            Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                            Darbovietėje ne dykai, o darbdavio sąskaita.
                            nu tai dykai

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
                              Statistika geriausias šaltinis, kai elektra pabrango ir jau niekada nebebus tokia pigi kaip buvo iki 2022 metų, tai ir elektromobilių pardavimai sustojo nepaisant subsidijų, kurios irgi dings. Aišku, tai lemia, kad patys EV kosmiškai pabrango (o pigius kiniškus panašu valdžia nori užbaninti), taip pat infrastruktūra skurdi, per mažai krovimo vietų, kainos jose didelės, nepatogus atsiskaitymas ir veikimo nestabilumas.

                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                                O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
                                Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
                                Ne kas savaitę-dvi, o kartą į mėnesį pagal vidutinį kilometražą. Ir elektromobiliui neretai reiks panašią sumą sukišt kai išvažiavus kur toliau teks krauti čia ir dabar. Arba prasileidus bemedžiojant pigią elektrą. Nepamirštam, kad elektrinė ant stogo irgi kainuos. Ir dar reikia turėt tą stogą. Nutolus elektrinė su elektros perdavimo mokesčiu (kuris kainuoja daugiau nei ta pigi elektra) irgi kainuoja. Ir dar nepamirštam, kad pats elektromobilis yra ryškiai brangiau. Ypač jei atmetam visus trantus be šilumos siurblio.

                                Darbovietėje valdiški dalykai „dykai“ buvo tik prie sovietų.

                                Comment


                                  Nemokami krovimai darbovietėse jau baiginėjasi (mūsų ofise baigėsi nuo šiemet).
                                  O šiaip potenciali viršutinė elektromobilių Lietuvos keliuose riba yra lygi gyventojų gyvenančių nuosavuose namuose daliai. Tai berods apie trečdalį. Bet jei atmetam provinciją, kur didelė dalis jų neįpirks, tai gausim žymiai mažesnį skaičių.

                                  Comment


                                    Išėjo U.S.A Q1 EV pardavimų ataskaita https://www.autosinnovate.org/posts/...02024%20Q1.pdf
                                    - EV parduota mažiau nei 2023QIV
                                    - Tesla dalis mažėja
                                    - Populiariausi iš batareikinių automobilių yra paprasti hibridai.
                                    - Įkrovimo stotelių kiekio augimas lėtėja.
                                    -

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      nu tai dykai
                                      griobanas našarnikas pastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
                                      *censored*

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Kur jau tikrai nepasuks, tai į vandenilį, nes ten iš viso neįmanoma užsipilti, ir dar daug metų nebus įmanoma (jeigu iš viso kada nors atsidarys nors viena vandenilio pompa). Jeigu elektromobilį iš bėdos gali krauti persimetęs prailgintuvą pro namų langą, tai su vandeniliu beliks verkti.



                                        O aš sakau kad ekonomiškai protingiausia šiandien yra elektromobilis, nes jam nereikia kas savaitę-dvi kišti po 90€ ant kuro, gali krauti kai elektra pigi, dykai darbovietėje arba, turint saulės elektrinę, nuo saulės.
                                        Jeigu turi kažkokių šaltinių, parodančių kad mild-hybridai yra ekonomiškesni, prašom, pateikit.
                                        aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:

                                        https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637

                                        Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
                                        *censored*

                                        Comment


                                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                          griobanas našarnikas pastebėjau kad visi ekologai kaip minimui lengvai komunistuojantys. Na teisingai sakoma - dauguma žaliųjų kaip arbūzai - išorėj žali, viduj raudoni Už dyką nieko nėra. Yra tik kitų sąskaita. O kai kitos sritys nustos subsidijuot - EV rinka stabilizuosis ir užsiims savo 3-5 procentus.
                                          Jūs darbe ir telefono nesikraunat, ir į tualetą nevaikštot? jeigu darbas leidžia mašiną krautis dykai, tai nesinaudosit specialiai?

                                          Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                          aik švieskis nesamonių nerašinėjęs:

                                          https://www.daimlertruck.com/en/news...rogen-51975637

                                          Jau perspektyvesnė schema nei 30 proc krovinio tūrio/svorio užimančios batareikos. Nors kai baigsis pseudo žalioji psichozė manau transportas sėkmingai važiuos angliavandeniliais dar mažiausiai 50 metų.
                                          Mes, kiek supratau, apie lengvuosius diskutuojam? ar jau apie fūras? Dar šimtas metų iki fūrų elektrifikacijos/vandenilizacijos su dabartiniais tempais. O lengvąją mašiną gali pirkti kad ir dabar. Ir eksploatuoti gali be problemų, priešingai negu su vandenilinėmis, kurią „krauti“ galima tik Rygoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X