Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Taip. Gali žinot, kad pasieksi stotelę dėl kurios kelionės trukmė prailgės valanda ar daugiau. Dėl stotelės vietos, jos spartos, užimtumo ir t.t.
    Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      Nu tai belieka tau melstis kad iki kol visus suvarys į elektromobilius, pastatys tokią stotelę kad visiems užtektų
      Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Ir šalia atskirą elektrinę vien tik pilnu greičiu pakraut 100 tešlų? Daugiau vilties dėčiau į baterijų tobulėjimą, kad užtektų pasikraut daug rečiau.
        Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.

        Comment


          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

          Na aš tiesiog važinėsiu ir krausiu pakeliui esančiose stotelėse be problemų kaip visi, bet kadangi tau jos visos visada pilnos tai tau teks palaukti kilnojamų branduolinių reaktorių.
          Nu nereikia šiaudinių baidyklių. Nesakiau, kad visada pilnos. Sakiau, kad per ilgą kelionę yra nemaža tikimybė užsiraut ant pilnos ir tada gali sugriūt visas kelionės planas.

          Šiaip bus įdomu pažiūrėt kaip vyktų krovimasis su +/- dabartinėm technologijom kai „visi“ pradės krautis.

          Dėl „be problemų“ tai teko girdėt nemažai istorijų kaip tai viena tai kita stotelė neveikia. Ir ne tik internetuose, bet ir iš pirmų lūpų. Aišku ateityje gal tų problemų mažės.

          Comment


            Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
            *censored*

            Comment


              Parašė PukiS Rodyti pranešimą
              Turiu po ofiso langais stotelę su 4 vietom. Kaip min 2 jų užimtos būna Sparko kibirais. Tai pastoviai matau, atvažiuoja žmonės, pasižiūri į sparkus kabančius su 96 proc ir išvažiuoja. Man smalsu ką operatorius apie tai galvoja, nes biznis tai švelniai tariant keistokas.
              FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                Kažkokie kosminiai nusidėvėjimai pas jus, ypač žinant jog pirmus keletą metų nusidėvėjimas iš viso bus nulinis, nes baterijoje yra integruotas nusidėvėjimo rezervas.
                Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.

                Comment


                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                  Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                  Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kažkuriose Tešlose buvo rezervs. Kurį už papildomus pinigus galėjai atsirakinti ir naudoti čia ir dabar aukodamas ilgaamžiškumas. Pamenu per kažkokią katastrofą evakuacijai buvo nemokamai įjungę.
                    tiesa, bet ten specifiniams pereinamiesiems modeliams, ID3 pure irgi berods turi top buferį. Bet kokiu atveju ilgoj kelionėj jie veikia identiškai neapribotai versijai, nes DC nekrauni pilno.

                    Comment


                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                      Nėra "nusidevėjimo" rezervo, lyg pas PHEVus (Volt pvz.) kažkas panašaus būdavo, bet EV nesu girdėjęs.
                      Aš va iš šito sprendžiau
                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	465
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                      ioniq 6 kaip pvz.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Aš va iš šito sprendžiau
                        Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240304_223920.png
Views:	465
Size:	6,0 kB
ID:	2115280
                        ioniq 6 kaip pvz.
                        čia turb9t atėmus top ir bottom buferius, bottom toks nelabai panaudojamas realiom sąlygom:
                        https://www.youtube.com/watch?v=YPCM...dex=15&t=1003s

                        top matosi kraunant:
                        https://www.youtube.com/watch?v=xQQ0...mUNF&index=116
                        ekrane rodo 100%, bet tikrovėj ~96,5%, Teslos top išskyrus soft locki'intus modelius visada tikras 100%, dauguma kitų turi bent kelis procentus paslėptus, tai teoriškai gali leist ateity, bet labai teoriškai

                        Comment


                          Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.

                          Comment


                            Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                            Švedijoje buvo nemažai laikraščių straipsnių kad auga dėvėtų EV pasiūla ir kainos krenta greičiau nei VDV.
                            Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                              FB EV groups'e Igničio atstovas be detalių sakė kažką darys
                              aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                              *censored*

                              Comment


                                Parašė PukiS Rodyti pranešimą

                                aha, padarė vaizdelis šian - 3 sparkai ir kažkas su ev numeriais, bet nesikrauna
                                Pusiau valstybinė įstaiga, lauk padarymo po pusantrų metų

                                Comment



                                  March 7 (Reuters)
                                  Battery electric vehicles will be, on average, cheaper to produce than a comparable internal combustion engine by 2027 thanks to new manufacturing methods that are lowering production costs, market research firm Gartner said on Thursday. Gartner expects production costs to drop considerably faster than the costs of batteries, which are the most expensive part of an EV and account for around 40% of the vehicle's price.
                                  Jau ne pirmą kartą skelbiama kad EV taps pigesni nei VDV. Dabar Gartner teigia kad tai įvyks 3 metų bėgyje.

                                  Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.09, 09:21. Priežastis: skelbima ➡️ skelbiama

                                  Comment


                                    Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Savaime suprantama, nes VDV yra ilgaamžiskesnis daiktas, todėl ir kainą geriau išlaiko
                                      Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        Įdomu kodėl? Juk ir dabar teigiama, kad EV žymiai paprastesni – nėra sudėtingų agregatų, mažiau techninių skysčių, aukštų temperatūrų ir t.t.
                                        Bet yra elektronika, pakaba, salono komforto įranga ir pan ir t.t. Per n metų neturėjau gedimų su varikliu ar pavarų dėže. Kiek tenka lankytis autoservise - būna tokie komponentai kuriuos turi ir elektromobiliai. Pavyzdžiui naujausias nuotykis - nutrūko vairo ritė ir dingo pypsius bei nebeveikė mygtukai ant vairo. Prieš tai buvo problemos su lempos valdikliu.

                                        Comment


                                          Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
                                          Taip pat rašo kad EV taisymas po avarijų bus brangesnis, automobiliai po avarijų bus visai "nurašomi" dažniau nei šiandien ir brangs automobilių draudimas.
                                          Ten tie nurašymai tai cirko lygmens, nubrozdina baterijos dugną, tada iš karto oficialus atstovas pradeda sekti pasakėlę „reikia keisti bateriją“. T.y. nereikia nei kažkokio prakirtimo, gali peršokti aikštelėje bordiūrą, perbrėžti dugną, ir jau būsi „nurašytas“. Didėjant EV procentui į tokius atvejus niekas nebekreips dėmesio, o jei ir kreips, tai lietuviai žinos iš kur pasirūpinti beveik naujomis baterijomis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X