Parašė Robyla
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- EV batarkės moduliarizacija ir sukeitimas dalimis "pakrovimo" vietoje ?
- tiesiog EV automobilių share'inimas per krovimo vietas - ala "pasiimi pakrautą" ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
- Kažkokiu būdu sutvarkant El.tinklus taip, kad būtų galios ir jungčių kraut tokiems mikrorajonams kaip Perkūnkiemis ?
- kt ?
Kas įvyks greičiau (jei įvyks) ir kur reiktų dėti pastangas ?
Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:
„Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).
Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Čia yra labai plati, kompleksiška ir su kitomis temomis persipynus problema. Prie kiekvieno automobilio įkroviklio nepastatysi, bet tiek ir nereikia - pirmyn atgal į darbą gali nuvažiuoti 2-3 kartus su viena įkrova, jau iš karto atkrenta daugiau nei pusė įkroviklių. Tada dar sumažini automobilių kiekį su geru viešuoju transportu, kad nereiktų šiaip sau važinėtis, ir tada įkroviklių skaičius nebeatrodys toks neįgyvendinamai didelis.
Aišku, dabar skaitot ir juokiatės, nes tokie dalykai skamba kaip iš sapnų karalystės, tačiau uždraudus VDV, problemos, į kurias atrodo neįmanoma gauti reakcijos iš valdžiažmogių (VT, daugiabučių kiemai ir pan.) bus priverstinai „išspręstos“ - automobilių turės apmažėti:
„Pigaus 200 000 km iš Vokietijos“ nebeliks, nes pas visus atrofavę akumuliatoriai, o namų kiemuose liks tik tiek automobilių, kiek įmanoma įkrauti vietoje, nes elektromobilių degalinėje kaina per brangi (užtat atkris tie, kuriems automobilis tėra „nice to have“ arba tie, kurie neišgali mokėti už greitą krovimą).
Tokio mano galvos scenarijaus atveju viskas grįš atgal į pusiausvyros būseną - automobilį turi tie, kam jo realiai reikia, galbūt vienas ant šeimos su vaikais, kitoms kelionėms bus naudojamas mikromobilumo priemonės arba viešasis transportas. Spėčiau kad neretai Lietuvos žmonės primiršta, jog dabartinė automobilizacija miestuose nėra normali.
- 2 patinka
Comment
-
Iš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.
Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.Paskutinis taisė DJ+; 2024.03.02, 16:59.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Panašiai kaip Afrikoje ar prie komunizmo. Progresas
Comment
-
Pasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąIš policy pusės tai ne automobilius naikinti reikėtų, o VT pagerinti tiek, kad kad daug kas automobilio net nenorėtų. Ypač tie, kur be šeimų. Amsterdame ar Stokholme daug kas automobilio net nenori.
Dažnai nenori ir tie, kuriem automobilis nepadarytų jokios finansinės naštos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąGerai būtų EV analizes visgi atlikti tipinio gyventojo, kuris neturi galimybės krautis "pas save namie" atžvilgiu - kad lygintume obuolius su obuoliais vertinami EV vs VDV. Entuziastai palikinėt parkinguose prie parduotuvių arba turintis prie namų infrastruktūrą krautis vistiek nesudaro reikšmingo procento. Norint pereit masiškai prie EV reikia spręsti ne tas problemas, kurias pastarieji "apisprendžia", o būtent didžiosios dalies auto savininkų ir naudotojų. Tai va ir klausimas, kaip ?
- EV batarkės techniniai parametrai ?
- belaidis krovimas perdarant kelius ir EV technologijas ?
Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.02, 18:10.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Šitiek išsėdėjus be sustojimų irgi būtų neblogas hemorojusNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Koks gavosi maršrutas su kokiais sustojimais? Pagal greitį čia ir su VDV su 1x sustojimu užsipilt kuro/kavos reikia daug sėkmės tokį greitį išlaikyti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuikiai matosi, kad buvo viršytas leistinas greitis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąKurioje vietoje čia taip puikiai matosi?
Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.
Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Vilnius - Kaufland Suwałki 222 km 2:11
Žiemą tai 100% greičio viršijimas, o vasarą - ant ribos.
Bet reikia pagirti už nuvažiuotus ilgus atstumus net nesivelkant, kaip ženkli dalis elektromobilių, o važiuojant gana greitai.
Kaip suprantu, šitas puslapis (abetterrouteplanner) turi greičio ribojimus ir jų laikosi, nes skaičiavimams yra nustatytas max. greitis 140 km/h, kurį pasiekia tik ten kur ir yra tokie greičio limitai...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPasiskaitai kokios problemos nuvažiuoti iki jūros tai pratęsiant temą važiavimas iki kokios Vokietijos iš viso būtų hemorojus.
Su VDV jei gali dviese vairuoti tai gali nuvažiuoti vos ne su 1 sustojimu pietums.
Comment
-
Parašė DJ+
Yra buvę bandymų diegti kelius su bevieliu krovimu elektromobiliams:
https://www.bbc.com/future/article/2...eed-to-plug-in
- 1 patinka
Comment
Comment