Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    nieko naujo jie nepasakė. Tik kai kuries forumiečiams "jokių problemų su dabartiniu EV nuvažiuoti kur reikia". Nors kuolą ant galvos tašyk.
    -

    Comment


      „Apple“ nusispjovė į 10 metų vykdytą vieną ambicingiausių savo projektų https://www.vz.lt/laisvalaikis/autom...-savo-projektu
      • „Apple“ stabdo 10 metų trukusį automobilio kūrimo projektą, 2.000 žmonių bus duotos kitos užduotys.
      • Galutiniu tašku tapo sprendimas dar kartą atidėti elektromobilio išleidimą ir nuleisti autonomijos lygmens kartelę.
      • Kinijos „Huawei“ šiemet išleis jau ketvirtą savo automobilį, o „Xiaomi“ žada įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio automobilių gamintojų.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą

        „Xiaomi“ žada įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio automobilių gamintojų.
        Aš žadu įsitvirtinti tarp penkių geriausių pasaulio baleto šokėjų.
        -

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          nieko naujo jie nepasakė. Tik kai kuries forumiečiams "jokių problemų su dabartiniu EV nuvažiuoti kur reikia". Nors kuolą ant galvos tašyk.
          Nuvažiuoti gali, bet kieno - laiko, patogumo sąskaita... Patogiausias EV naudojimas mieste arba netolimas užmiestis, turint greitą krovimą darbe arba namie, pasitelkiant saulės energiją. Užmiestyje tai visiškas briedas, nebent batarkė 150 KW, kas šiais laikais nelabai realu su visokiom Teslom, ID, Beneve ir t.t. Važiuosi leistinu, 130 km/h greičiu, su 80 KW baterija nedatrauksi iki pajūrio. Vakar važiavau magistralei 105 km/h, išjungta kondyškė, šildymas 19 laipsnių, nuvažiuotas atstumas 110 km, sunaudota 28 KW batarkės. Jeigu lėksi 130 - amen tom batarkėm. Pažįstamas, prieš savaitę su Tesla Model Y važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą, greitis 105 km/h, Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę. Kada EV batarkės veiks kondensatoriaus principu, tik su kontroliuojama iškrova, tada gal ir pasiteisins.
          Paskutinis taisė Robyla; 2024.02.29, 14:14.

          Comment


            Parašė Robyla Rodyti pranešimą

            Nuvažiuoti gali, bet kieno - laiko, patogumo sąskaita... Patogiausias EV naudojimas mieste arba netolimas užmiestis, turint greitą krovimą darbe arba namie, pasitelkiant saulės energiją. Užmiestyje tai visiškas briedas, nebent batarkė 150 KW, kas šiais laikais nelabai realu su visokiom Teslom, ID, Beneve ir t.t. Važiuosi leistinu, 130 km/h greičiu, su 80 KW baterija nedatrauksi iki pajūrio. Vakar važiavau magistralei 105 km/h, išjungta kondyškė, šildymas 19 laipsnių, nuvažiuotas atstumas 110 km, sunaudota 28 KW batarkės. Jeigu lėksi 130 - amen tom batarkėm. Pažįstamas, prieš savaitę su Tesla Model Y važiavo iš Vilniaus į Klaipėdą, greitis 105 km/h, Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę. Kada EV batarkės veiks kondensatoriaus principu, tik su kontroliuojama iškrova, tada gal ir pasiteisins.
            Kryžkalnio Ionity užsukt galėjo ir būtų viskas paprasčiau, nereikėtų 105 važiuot...
            Paskutinis taisė transpondster; 2024.02.29, 17:35.

            Comment


              Parašė Robyla Rodyti pranešimą

              Klaipėdoje batarkės likutis 5% ir ne iš pirmo karto pavyko susirasti veikiančią krovimo stotelę.
              Gerai kad su 5% gali nuvažiuoti 15-25 km mieste, tai be baimės gali apvažiuoti visas Klaipėdos stoteles

              Comment


                Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                Kryžkalnio Ionity užsukt galėjo ir būtų viskas paprasčiau, nereikėtų 105 važiuot...
                Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.

                Comment


                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                  Gerai kad su 5% gali nuvažiuoti 15-25 km mieste, tai be baimės gali apvažiuoti visas Klaipėdos stoteles
                  Taip, neturi daugiau ką veikti ir lakstai iki tol, kol pasiseks. Kai kam gal tai ir nebloga pramoga, kaip į mišką miesto pažiūrėti.

                  Comment


                    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                    Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
                    Ne nu tai sustoji fricking Ionity ir važiuoji greit ir nereikia nei ieškot kur pasikrausi ir važiuot 105 km/h, susikuria žmonės problemų kai nori... Taip su EV reikia šiek tiek pasikeist su mąstymu /planavimu, bet jei bukai kas kart taip pat važiuosi rezultatas mažai keisis (nors infrastruktūra smarkiai tobulėja).

                    Comment


                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                      Taip, neturi daugiau ką veikti ir lakstai iki tol, kol pasiseks. Kai kam gal tai ir nebloga pramoga, kaip į mišką miesto pažiūrėti.
                      Tai pasižiūrėk appse ir važiuok iš karto ten kur veikia, jeigu nenori ekskursijos darytis.

                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą

                      Nu tai žinoma, kas 200 km stoji ir krauni, turint omenyje, kad tai 70+KW baterija, o ką jau kalbėt apie mažesnes.
                      Jo, kol nueisi užsisakyti dešrainio, automobilis jau bus pasikrovęs tiek, kad laisvai užteks iki Klaipėdos normaliu greičiu. Ar tu žadi iki 100% laukti?

                      Comment


                        Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.

                        Comment


                          Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.

                          Comment


                            Išsprendus problemą galvoje ir apsisprendus niekur nebevažiuot automobilio nebereikia išvis

                            Comment


                              Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                              Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
                              pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

                              Realybė:
                              Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	525
Size:	4,3 kB
ID:	2114582

                              Comment


                                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                pamiršai paminėti jog kelionės pradžios ir pabaigos krovimas yra ne greitajame įkroviklyje.

                                Realybė:
                                Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240301_155349.png
Views:	525
Size:	4,3 kB
ID:	2114582
                                Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.

                                Comment


                                  Parašė RamasN Rodyti pranešimą

                                  Kodėl ne greitajame ? Iškart daryt prielaidą, kad gyvenamoj vietoj gali krauti ir būtina "pasirūpinti iš anksto" ? Čia vat ir problema. Pvz tariuosi planus, kad pas mane atvažiuos iš Kauno tam tikrai valandai ir sako, kad va "nespės pasikrauti". Pasirodo reikia tokių auto savininkams planuoti žymiai labiau iš anksto. Kol tokio tipo problemos egzistuos, tai galit taisyt galvas kitais klausimais ir apsimesti, kad problemos neegzistuoja. Elektra varomas automobilis neturėtų sukelti papildomų rūpesčių, jei norima, kad naudotųs ne vien entuziastai.
                                  Na ėjo kalba apie kelionę į Palangą, nemanau kad čia yra labai spontaniškas dalykas kurio nebūtum pasiplanavęs bent parą prieš.

                                  Aš sakyčiau čia kaip tik elektromobilių privalumas - tie kas planuoja gali pasikrauti beveik dykai, tik lėtai, o kas nori greitai, irgi gali, tik susimokės brangiau. Tai nelabai suprantu kaip galima „nespėti pasikrauti“, nebent savininkas taupus, arba turi seną elektromobilį, kuris nesugeba greitai krautis. Bet nieko, tokie jau bus seniai laužyne kai bus uždrausti VDV.

                                  Comment


                                    Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                    Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
                                    Aha. Pirksiu namą, kurio neišgaliu nusipirkti, kad turėčiau kur krauti elektromobilį.

                                    Comment


                                      Parašė Robyla Rodyti pranešimą
                                      Tarkim, važiuoji 130 km/h, sąnaudos apie 30 KW/100 km, Ionity krovimo kaina Kryžkalnyje 0,79 KW (be subscription), tai iki Klaipėdos mano kelionė kainuos nei daug, nei mažai - 71 Eur. Su VDV varikliu tokiom sąlygom aš nuvažiuosi į abi puses. Pirmyn - atgal, EV mašiniuką turėsi krauti beveik 3 kartus ir papildomai sugaiši min. dvi valandas. Koks turėtų būti mąstymas ir planavimas su minuso ženklu - nelabai įsivaizduoju. Perku karvę už 2K, parduodu už 1K, svarbiausia mąstymą pakeist.
                                      prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
                                      Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                                      Paskutinis taisė transpondster; 2024.03.01, 17:56.

                                      Comment


                                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                                        Pasikartosiu, pagrindinė bėda dėl elektromobilių krovimo ir visų jų problemų yra mūsų galvose ir mastyme.
                                        Kovo 9 osios vakare 300 elektromobilių pajuda iš Vilniaus ilgajam savaitgaliui į Palangą. Kažkurioj stotelėj link pajūrio tikimybė nepageidaujamų problemų ne tik galvoje bet ir su galva išauga kartais

                                        Comment


                                          Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                                          prenumerata 6€ 0,59 kWh, tai visgi 60€ ir čia kalbam apie brangiausią operatorių ir labai teorinį variantą kad kraunies tik Ionity ...
                                          Anyway tiem kurie matematikos mokykloj nesimokino: važiuoti 105 vs 120 km/h yra ~21 min lėčiau, suvartojimo Model Y bus ~10 kWh skirtumas. Net antikvarinėj 50 kW stotelėj sugaiši <15 min su sustojimu, jau nekalbant apie Ionity kur 10 kWh įkrausi per ~ 4 min + pit stop. EMSI yra pakeliui tik deja kad kabelis ten 250A tai gautus ~ 7 minutės krovimosi.
                                          O kam stabelti tarp Vilniaus ir Klaipėdos?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X