Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Lygiai taip pat kaip nepirktum mašinos be kondicionieriaus, tiesiog nepirk mašinos be šilumos siurblio - problema išspręsta.
    Kai auto šalta tai vistiek pradžioje šildo su tenu, iki 7kw galios gali paimti, paskui mažėja. Todėl trumpais atstumais (kaip čia visi žada važinėti) šilumos siurblys mažai groja.
    Plius ŠS garsiai dirba, sudėtingesnis, kažkada suges kažkas, efektyvumas turi kreivę, tai prie didelio šalčio skirtumas su paprastu šildymu minimalus.
    -

    Comment


      Parašė Taj Mahal

      Gyvenant name su savo saulės kolektorium, EV atrodo labai atraktyviai.

      Kiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
      Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
      Man šiuo metu bendzininiu automobiliu nuvažiuoti 100 km kainuoja truputį daugiau nei 8 eur (už bendzą).
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Kai auto šalta tai vistiek pradžioje šildo su tenu, iki 7kw galios gali paimti, paskui mažėja. Todėl trumpais atstumais (kaip čia visi žada važinėti) šilumos siurblys mažai groja.
        Plius ŠS garsiai dirba, sudėtingesnis, kažkada suges kažkas, efektyvumas turi kreivę, tai prie didelio šalčio skirtumas su paprastu šildymu minimalus.
        1. Ar ilgai šildo tenu priklauso nuo pačio automobilio, manyčiau visi maršrutai, ilgesni negu norėtųsi važiuoti dviračiu, turėtų sueiti. Plius su elektromobiliu visada gali įjungti šildymą iš anksto, šildaisi elektra iš rozetės, o įsėdus jau būna įsivažiavęs šilumos siurblys.
        2. Šilumos siurblys veikia tokiu pačiu principu kaip oro kondicionierius - dažnai jums genda?
        3. Didelių šalčių pas mus tiek, kad net neverta laikyti kaip trūkumo.

        Comment


          Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
          Tai kad Ignitis siūlo Nord Pool + 0,128 Eur/kWh, tai krauni, kaip biržoj neigiama kaina?
          Dviejų laiko zonų plane Igničio siūlomas naktinis tarifas yra Nord Pool + 0,093 Eur/kWh (nuo sausio 1 dienos pakilo ESO perdavimo mokesčiai).
          Mano tiekimo sutartis pasirašyta pernai su Enefit, tai buvo Nord Pool + 0,0754 Eur/kWh naktimis.
          Paskutinis taisė Azure; 2024.01.19, 14:09.

          Comment


            Parašė Taj Mahal
            EV cunamis pareina:[*]STLA Large initially includes battery pack options between 85 kWh and 118 kWh.[*]The 800-volt battery pack will recharge up to 4.5 kWh per minute.
            270 kW 118 kWh baterijai nėra kažkas įspūdingo, Hyundai su IONIQ5 jau 3 metus tokio lygio krovimo spartą leidžia

            Comment


              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
              270 kW 118 kWh baterijai nėra kažkas įspūdingo, Hyundai su IONIQ5 jau 3 metus tokio lygio krovimo spartą leidžia
              manyčiau daugiau daryti nelabai ir yra prasmės, nes tokių elektros įvadų nelabai kur sutiksi.

              Comment


                Parašė Taj Mahal
                Čia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
                Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
                Nezinau, is kur sitie skaiciai, bet su realybe jie smarkiai prasilenkia. Metus vazinejam su iX1 xDrive30 ir 340km turbut galima pasiekti tik vasara super ekonominiu rezimu, vienam keleiviui be AC vaziuojant. Sia savaite vazinejau su iX xDrive50, tai temperaturai esant apie 0, max rida apie 280-300 km. Zinoma tokie skaiciai netaupant elektros - ir sedynes priekyje+gale (kai vaikas sedi) ir vairas sildomas.

                Comment


                  Net viešpaties tarnas paliudijo, kad elektromobiliai tik mėgstantiems hemorojų ir nevažinėjantiems į tolimesnes keliones ofiso planktonui:
                  Klebonas G. Jankūnas pardavė elektromobilį ir persėdo į varomą benzinu: „Negalėjau atlikti savo tarnystės https://www.lrytas.lt/auto/technika/...stes--30071256
                  tapo aišku, kad įkrovimo stotelių tinklas neišplėtotas Lietuvoje. Ypatingai daug nemalonumų sukeldavo žiemą, todėl elektromobilį iškeičiau į vidaus degimo automobilį – grįžau prie klasikos“, – sakė klebonas ir tvirtino, kad elektromobiliai – didmiesčių mašinos.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Net viešpaties tarnas paliudijo, kad elektromobiliai tik mėgstantiems hemorojų ir nevažinėjantiems į tolimesnes keliones ofiso planktonui:
                    Klebonas G. Jankūnas pardavė elektromobilį ir persėdo į varomą benzinu: „Negalėjau atlikti savo tarnystės https://www.lrytas.lt/auto/technika/...stes--30071256
                    jau buvo ir jau diskutuota.

                    Comment


                      Parašė Taj Mahal
                      Dakaro ralį pirmą kartą pasaulio istrorijoje laimėjo elektriniu varikliu varomas automobilis.
                      Kiek suprantu, mašina buvo varoma degalais, bet elektriniu varikliu (energy converter).





                      Inside the Audi RS Q e-tron¹ with its innovative drivetrain²
                      The drivetrain² of the Audi RS Q e-tron¹ for the Dakar Rally is electric². The front and rear axles are each fitted with a motor-generator unit (MGU) from the Audi e-tron FE07 ABB Formula E race car. These two MGUs are powered by a high-voltage battery that is charged by an energy converter².
                      Because there are no charging opportunities in the desert, we have chosen an innovative charging concept² with the energy converter². A 2.0-liter turbocharged four-cylinder DTM engine from the Audi RS 5 DTM is coupled to a third MGU running as a generator, which charges the high-voltage battery while driving.

                      Attached Files

                      Comment


                        Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
                        https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?

                        Comment


                          Parašė rmss Rodyti pranešimą
                          Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
                          https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?
                          <10% yra normalūs Ac -> DC nuostoliai, kraunant rimtam šalty dar iš šildymas prisidėtų. Beje WLTP ir EPA suvartojimas jau nurodomas su krovimo nuostoliais.
                          Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.22, 21:39.

                          Comment


                            Parašė rmss Rodyti pranešimą
                            Nelabai seku elektromašinų pasaulį, bet va, užmačiau įdomų dalyką, kur tikrai neteko girdėti ką nors akcentuojant. Bemsą i5 su 81.2 kWh talpos batareika, kraunant nuo 1 proc iki 100 proc., sunaudota 88 kWh.
                            https://www.youtube.com/watch?v=dpn3WkiQIPo&t=1142s (kaip įdėt youtube embed su timestamp)?

                            ADAC matavo tai jiems iki 30% nuostoliai gavosi
                            -

                            Comment


                              testuota prie 21 laipsnio temperatūros. Būtų įdomu prie -21 laipsnio.

                              Comment


                                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                testuota prie 21 laipsnio temperatūros. Būtų įdomu prie -21 laipsnio.
                                Garantuotai daugiau negu pusės mano kaimynų dyzeliai

                                Comment


                                  VZ.LT 2024.01.25
                                  Dina Sergijenko-Ramaškevičienė, Linas Butkus
                                  Prasidėjusį elektromobilių kainų karą Lietuva pajus, bet švelniai
                                  https://www.vz.lt/transportas-logist...ir-taip-pigiau

                                  "Verslo žinių" 2024.01.25 d. savaitraščio pdf'inė versija

                                  https://www.vz.lt/laikrastis.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2024.01.29, 10:38.

                                  Comment


                                    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                    Garantuotai daugiau negu pusės mano kaimynų dyzeliai
                                    Nu jo, buvau primiršęs, pats nuo 2008 vairuoju benziną, tai čia kai buvo vieną kartą -30C tai be problemų užsivedė

                                    Comment


                                      Parašė Taj Mahal
                                      Kai Audi, BMW, Mercedes ar Volvo-grupė (Lync, Polestar, Volvo, Zeekr) paleidžia naują elektronombilį ir paskelbia kainas, dar kartą tenka prisiminti kokia konkurencinga yra Tesla.
                                      Šį kartą BMW ir palyginimas su Tesla:
                                      O jeigu lyginant su automobiliais kurie yra arčiau teslos lygio? Pvz. Volkswagen? Ar tokie brandai dar neturi atitikmenų?

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal
                                        Šį kartą BMW ir palyginimas su Tesla:
                                        i5 reikia lyginti su Model S, ne su Model 3. Model 3 labiau su i4 vienoje klaseje (Tiek kainodara, tiek vieta gamintojo modeliu gamoje).

                                        Comment


                                          DN.se padarė Volvo EX30 testą.

                                          Temperatūroje tarp -12° ir -18° naudojo daug daugiau energijos nei skelbiama, daugiau nei 50% daugiau.

                                          Per 600 km kelionę reikėjo krauti tris kartus, nes greitai išsikraudavo. Keletas krovimo stotelių neveikė, vietoj atvykimo vakare, atvažiavo po 1 nakties...

                                          ​​​​​​
                                          Paskutinis taisė DJ+; 2024.02.14, 00:44.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X