Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Tuo ir patvirtini, kad tai kol kas nėra visiems tinkama transporto priemonė. Malimasis po Lietuvą nėra kažkoks nišinis atvejis, jei automobilis naudojamas kaip darbinis gana nemažo žmonių skaičiaus.
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Gyvenant name su savo saulės kolektorium, EV atrodo labai atraktyviai.
Kiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EV yra pigiau grybo gyvenant name su saulės elektrine. Realiai važinėji už dyką.
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Koks būtų sprendimo būdas šiai problemai? Kai jau nebebus VDV?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
O čia tema apie elektromobilius - su galimybėm pasakyt nuomonę, kad ir neigiamą, ar tik elektromobilistų fanklubas ? Gal supainiojom kokios forumo paskirtys - dalintis informacija ir diskutuoti ? Ar kažką painioju ?
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
O kolkas elektrikai kaip veganai, puola aiškint koks gėris EV, o nei kam įdomu, nei kas klausė. Kaip sužinot kad kompanijoje yra ev vairuotojas ir veganas? Niekaip, patys pasakys per pirmas 5 minutes
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Ar nuo Varšuvos taip stipriai pagerėja krovimo infrastruktūra kad elektromobilis tampa pilnavertis nepriklausomai nuo kaip naudoji?
Comment
-
Kadangi čia žmonės mėgstantys kalbėti skaičiais, tai pasidalinsiu patirtimi. Nuo kovo mėnesio pradėjau krautis pagal NordPool biržos kainas, pigiausiomis valandomis, su keliais išimtiniais atvejais, kai kroviausi dienos metu, nežiūrėdamas į kainas, nes tiesiog reikėjo tuo metu važiuoti.
2023 m. vidutinė elektros kaina su ESO mokesčiais ir tiekėjo marža man gavosi 12.5 ct/kWh. Tai apie 2.5 eur/100 km. Šiemet tikiuosi pora centų brangiau, nes padidėjo ESO mokesčiai.Paskutinis taisė Azure; 2024.01.17, 22:15.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Koks būtų sprendimo būdas šiai problemai? Kai jau nebebus VDV?*censored*
Comment
-
Parašė Azure Rodyti pranešimą.
2023 m. vidutinė elektros kaina su ESO mokesčiais ir tiekėjo marža man gavosi 12.5 ct/kWh.
Comment
-
Toks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąTai kaip benzino ar dyzelio
Buvo vienu metu maksimumas kai galėjo kainuoti 11 eurų, bet tas ilgai netruko.
Parašė Taj MahalKiek tas euras būtų važiuojant benzinu ar dyzeliu?
Kokie 15 eur? (7-10 l/100km)
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
EV yra pigiau grybo gyvenant name su saulės elektrine. Realiai važinėji už dyką.
p.s. saulės kolektorius yra vandens šildymo prietaisas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąToks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė B.S. Rodyti pranešimąToks jausmas kad vieni kitus bandote kažkuom įtikinti. Jei malatės visą dieną mašinoje (tokių Lietuvoje turbūt tik keli procentai), tuomet VDV yra geriau. Jei ilgesnėms kelionėms išvažiuojate tik kartą į savaitę ar į mėnesį, tuomet EV geriau. Ypač jei turite galimybę krautis namie. Kiek jūsų čia važinėtų VDV, jei elektromobiliai kainuotų tiek pat ar mažiau? Krovimosi stotelių trūkumas yra laikina problema ir tik dalinis nepatogumas. Kraunuosi namie, tai man važiavimas į degalinę piltis benzino irgi atrodo kaip didelis laiko švaistymas ir nepatogumas. Vidutiniam lietuviui didžiausia problema yra auto kaina. Ne visi gali sau leisti važinėti Porsche, nauju Mersu, ar Tesla. Beveik visi turim daryti kažkokius kompromisus kainos/patogumo/klasės atžvilgiu. Tai visai nenuostabu kad jūsų pasirinkimas jums yra geriausias. Vidutiniškai, hibridas turbūt tenkintų daugumos poreikius. Be to, dabar turime gana žemas ir stabilias naftos kainas, kas *šiuo metu* yra nenaudinga EV pardavimams. Tačiau nereik apgaudinėti savęs, nes visi žinome jog VDV ilgainiui išnyks.*censored*
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąUž dyką jeigu neskaičiuoji elektrinės įrengimo kaštų.
- 1 patinka
Comment
-
Sakykime kad baterijos nekrauni iki 100% ir prastom oro sąlygom (šalta, vėjuota ir t.t.) nuvažiuoja tik 75% EPA atstumo.
Vistiek labai neblogas atstumas vienu krovimu.
1 Lucid Air Grand Touring 830 km 2 Chevy Silverado EV 724 km 3 Lucid Air Sapphire 687 km 4 Lucid Air Touring 684 km 5 Lucid Air Pure 674 km 6 Tesla Model S 652 km 7 Rivian R1S Dual-Motor Max Pack 644 km 7 Rivian R1T Dual Motor Max Pack 644 km 8 Hyundai Ioniq 6 LR 581 km 9 Fisker Ocean Extreme 579 km 10 Tesla Model 3 LR 576 km 11 Mercedes EQS 450 Plus 566 km 11 Rivian R1S Dual-Motor Large Pack 566 km 11 Rivian R1T Dual-Motor Large Pack 566 km 12 Tesla Model X 560 km 13 Tesla Model X Plaid 536 km 14 VinFast VF9 Eco 531 km 15 BMW iX XDrive50 521 km 15 Chevy Blazer EV 521 km 16 BMW i7 eDrive50 517 km 17 Ford F-150 Lightning ER 515 km 18 Polestar 2 515 km 19 Cadillac Lyriq RWD 505 km 19 GMC Hummer EV pickup 505 km 19 GMC Hummer EV SUV 505 km 20 Ford Mustang Mach-E California ER 502 km 21 Tesla Model Y LR 499 km 21 Kia EV6 LR 499 km 22 BMW i4 xDrive40 494 km 23 Kia EV9 LR RWD 489 km 23 Nissan Ariya Venture+ FWD 489 km 24 Hyundai Ioniq 5 LR RWD 488 km 25 Audi Q8 Sportback 55 e-tron 483 km
- 1 patinka
Comment
-
Čia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
Tesla Model S LR 614km
382mi530km
329mi-16.40% Mercedes EQE 300 614km
382mi409km
254mi-33.39% BMW i7 xDrive60 595km
370mi424km
263mi-28.74% Nio ET7 100kWh 580km
360mi434km
270mi-25.17% BMW i4 eDrive40 565km
351mi434km
263mi-23.19% Tesla Model X Plaid 543km
337mi444km
276mi-18.23% Nissan Airya 2WD 533km
331mi400km
249mi-24.95% Volkswagen ID.5 Pro 526km
327mi378km
235mi-28.14% BYD Han 521km
324mi406km
252mi-22.07% Hongqi E-HS9 prototype (120 kWh) 515km
320mi389km
242mi-24.47% Skoda Enyaq Coupe RS 510km
317mi338km
210mi-33.73% Toyota bZ4X 2WD 503km
313mi323km
201mi-35.79% Voyah Free 501km
311mi391km
243mi-21.96% Hongqi E-HS9 99kWh 465km
289mi303km
188mi-34.84% Kia Niro EV 460km
285mi343km
213mi-25.43% Tesla Model Y SR+ RWD 455km
283mi337km
209mi-25.93% Hyundai Ioniq 5 LR 4WD 454km
282mi345km
214mi-24.01% Mercedes EQB 250 452km
281mi334km
208mi-26.11% MG ZS LR 440km
273mi352km
219mi-20.00% JAC e--JS4 433km
269mi323km
201mi-25.40% BMW iX1 xDrive30 428km
266mi337km
209mi-21.26% Renault Megane E-Tech 428km
266mi318km
198mi-25.70% MG4 EV LR 425km
264mi338km
210mi-20.47% Kia EV6 GT 424km
263mi349km
217mi-17.69% BYD Atto 3 420km
261mi311km
193mi-25.95% Volkswagen ID. Buzz Pro 408km
254mi310km
193mi-24.02% MG5 LR 380km
236mi313km
194mi-17.63% MG Marvel R AWD 370km
230mi308km
191mi-16.76% Maxus Euniq6 354km
220mi317km
197mi-10.45%
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Vidutinis lietuvis priedo gyvena daugiabutyje su praktiškai neegzistuojančuomis priemonėmis "krautis namie". Gyvenimas daugiabutyje vis dar efektyviausia priemonė gyvenamai vietai, bet ji nepritaikyta EV ir čia greito postūmio vargu ar verta tikėtis, kol apsisuks ciklas ir nauji daugiabučiai su pritaikymu aplenks senus.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąČia skaičiai kai važiuota prie šalčių (nuo -5°C iki -19°C) ir kaip jie skiriasi nuo oficialių skaičių.
Tai skiriasi nuo 10 iki 35%
-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Pirmiausia skiriasi realūs nuo deklaruojamų, tada skiriasi žieminiai nuo realių vasarinių. EV be šilumos siurblio prie -20°C lieka 50% atstumo.
- 1 patinka
Comment
Comment