Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Apple intensyviai testuoja savo self-driving EV.
https://9to5mac.com/2024/01/10/apple...hicle-testers/
Comment
-
Parašė shimon Rodyti pranešimą
Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?
Galit Teliai papasakoti kad jie durni kad nevažiuoja už miesto su nuostabybiškais elektomobiliais kurie "nuvažiuoja 544 km".
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė shimon Rodyti pranešimą
Iki Skuodo nuo Vilniaus yra 340 km. Paties klausimas buvo apie 200. Perskaitau pasipiktinimą, bet mažai argumentų, Iš savo pusės - kokiai daliai žmonių reikia kas dieną važiuot 300 km? 1%?-
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Argumentas paprastas - darbuotojai, persodinti į EV, padaro 1/3 mažiau darbų negu padarydavo su VDV. 200 ar 340 tai tik detalės.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąUžtenka, siūlau pasivažinėti Vilnius - Skuodas kai vėl atšals ir papasakoti įspūdžius.Paskutinis taisė transpondster; 2024.01.11, 23:35.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąApple intensyviai testuoja savo self-driving EV.
[URL="https://9to5mac.com/2024/01/10/apple-boosts-autonomous-vehicle-testers/"]https://9to5mac.com/2024/01/10/apple...hicle-testers/
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
dirba pustrečios valandos, kraunasi 5,5 valandos? Čia nebent darbuotojams liepia krautis iš rozetės-
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Švedija turi 4 200 viešai prieinamų krovimo stotelių kuriose daugiau nei 27 tūkstančiai krovimo taškų.
https://www.energimyndigheten.se/kli...ktur-i-sverige
Virš keturių tūkstančių krovimo stotelių. Ir čia ne apie namines rozetes kalba vyksta.
Jeigu Lietuvoje būtų tiek pat per capita (t.y. 1100+), problemų būtų gerokai mažiau.
Bet taip, reikia EV kurie realiom salygom visada padarys 700+ km. Kadanors bus.
Švedija turi virš 70 Tesla Supercharger stotelių.
https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/Sweden
Lietuva turi vieną. Jeigu turėtų tiek pat per capita, turėtų apie 20.
Švedijoje 2022 ir 2023 metais 40–50% visų parduotų automobilių buvo EV.
Jeigu skaičiuotume hibridus su vidine baterija, skaičius būtų dar gerokai didesnis.
Šaltinis: Mobility Sweden.
Jeigu Kaunas – Vilnius turi 10x greitojo krovimo stotelių su labai normaliom kainom, o Vilnius – Skuodas su savo 300+ kilometrų atstumu irgi kokių 20x greito krovimo stotelių, tai ir problemų beveik nelieka. Ar kažką praleidau?
Comment
-
Danijos 2023 m. nauju registraciju statistika:- Tesla kala i klyna su 22'333 nauju auto
- Kinisku gamintoju tarp top 10 nera (#21 - Polestar 2)
- EV dalis tarp nauju registraciju - didziausia (36%).
- 1 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąHertz automobilių nuoma buvo prisipirkę EV.
Dabar 20 tūkstančių EV parduoda ir už gautus pinigus pirks automobilius su VDV (ICE). Nenori žmonės nuomotis EV, ypač ilgesnėms distancijoms.
-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąMūsų direktorius pasivažinėjo 2 savaites po JAV su Tesla ir jam atėjo nušvitimas kad įmonei tikrai nereikia elektromobilių.
Kas konkrečiai negerai, jeigu yra galimybė krauti namie?
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąŽiūriu Hertz atvejį.
Hertz ima 250M nuostolį atsikratydamas EV, ir mano kad verta.
Rašo kad EV automobiliams buvo ženkliai mažesnė paklausa.
Ir kad EV turėjo higher operating costs.
Va šito tai nesuprantu. Kodėl higher operating costs?*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąŽiūriu Hertz atvejį.
Hertz ima 250M nuostolį atsikratydamas EV, ir mano kad verta.
Rašo kad EV automobiliams buvo ženkliai mažesnė paklausa.
Ir kad EV turėjo higher operating costs.
Va šito tai nesuprantu. Kodėl higher operating costs?"The rental car company cited Tesla’s price cuts negatively impacting the resale value of its EVs, and higher than expected repair costs for EVs as a reason to slow its pace of electrification."ir"While direct operating expenses per transaction day, excluding collision and damage, will be flat for the quarter and down for the year, expenses related to collision and damage, primarily associated with EVs, remained high in the quarter, thereby supporting the Company's decision to initiate the material reduction in the EV fleet," the company said.Paskutinis taisė Keron; 2024.01.12, 19:13.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nes krovimas greitose stotelėse brangus.
Operating Costs buvo avarijos (vairuotojai nepratę prie galingų ir dinamiškų EV arba specialiai "sportuoja"). Dėl to brangus draudimas.
Hertz netgi užsakė spec. versijas su apribota galia ir maksimaliu greičiu, bet tai nepadėjo.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimą
Svarstau EV.
Kas konkrečiai negerai, jeigu yra galimybė krauti namie?
"Negerai" darosi jei reikia važinėti daugiau ir ne tik po Vilnių ar A1. Netgi ir A1 būna nuotykių, kai stotelės užimtos arba neveikia.-
- 3 patinka
Comment
Comment