Parašė Lietuvis87
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Laukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.- Kalbant apie "rekordiškai pigus" – turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko.
- Kalbant apie "maksimaliai konkurencingas elektromobilis" – apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos.
Paskutinis taisė DJ+; 2024.01.09, 11:40.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąLaukiau EX30, nes turėjo būti rekordiškai pigus ir maksimaliai konkurencingas Volvo elektromobilis.
Sulaukiau. Lygtais praėjusį savaitgalį pradėjo pardavinėti. Normalesnės komplektacijos €60k kainuoja.
Turiu draugų kas apynaujus Porsche Cayenne už panašią kainą pirko.
Apynaujį Tesla Model 3 galima gauti už pusę kainos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai ir neelektrinio Golfo visiškai bazinės komplektacijos Lietuvoje prasideda, berods, nuo 26K. Čia tas pigiausias su 3cyl 1L, kaip ir maniškis, kurį pirkau už 15K 2018
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sankauskas Rodyti pranešimąPer radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".
40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
Ar kaip ten visi tie išbridę ekonomistai kalba.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24307602.html
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24647188.html
Comment
-
Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.Paskutinis taisė Eidvis; 2024.01.10, 09:51.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
- 2 patinka
Comment
-
Lietuvoje didžioji dauguma automobilių yra perkama ne nauji, dėl to jeigu mes žiūrėsime vien tik į procentą koks yra elektromobilių skaičius tarp naujai parduodamų elektromobilių - tai nors pats faktas savaime ir gali būti įdomus, bet jis nelabai ką mums pasakys apie bendrą situaciją. Bendra situacija kai žiūrima tiek į naujų, tiek ir naudotų elektromobilių net ne pardavimus, o registraciją Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
2023 m. sausį-gruodį Lietuvoje iš viso įregistruoti 30ʼ793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2022 m. metais (28'865). Praėjusiais metais įregistruoti 2ʼ284 elektromobiliai, t.y. 61,9% daugiau negu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu (1ʼ411), o jų rinkos dalis pasiekė 7,4% (2022 m. – 4,9%).
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąEV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąSakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė iPhone Rodyti pranešimąNesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
Comment
Comment