Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Elektromobiliai stipriai pabrango pastaruoju metu, net elektrinio golfo (ID3) kainos prasideda nuo 40K Eur.
    Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.

    Comment


      Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
      Per radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".

      40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
      Lietuviai gi jau geriau už Ispaniją gyvena, negi negali sau leisti bent jau biudžetinės naujos mašinos? O dabar laikosi dantimis įsikibę tų savo grabų po kelis tūkstančius.

      Ar kaip ten visi tie išbridę ekonomistai kalba.

      Comment


        Parašė Bmweda Rodyti pranešimą

        Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.
        Ir kiek pamažino? Porą tūkst. Eur? Naujas Tesla 3 kainuoja 56K Eur, tai toks čia ir sumažėjimas...

        https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24307602.html
        https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24647188.html
        Flickr

        Comment


          Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
          Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
          Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
          Paskutinis taisė Eidvis; 2024.01.10, 09:51.

          Comment


            Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
            Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
            Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
            Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
            Dalis nuo bendrai registruotų nelabai ką pasako, kaip ir vnt. augimas nieko nesako, kai bazė tokia maža. Kur kas aktualiau ir įdomiau, kokia dalis nuo naujų nupirktų automobilių yra tikri EV?
            Flickr

            Comment


              Lietuvoje didžioji dauguma automobilių yra perkama ne nauji, dėl to jeigu mes žiūrėsime vien tik į procentą koks yra elektromobilių skaičius tarp naujai parduodamų elektromobilių - tai nors pats faktas savaime ir gali būti įdomus, bet jis nelabai ką mums pasakys apie bendrą situaciją. Bendra situacija kai žiūrima tiek į naujų, tiek ir naudotų elektromobilių net ne pardavimus, o registraciją Lietuvoje.

              Comment


                Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.

                2023 m. sausį-gruodį Lietuvoje iš viso įregistruoti 30ʼ793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2022 m. metais (28'865). Praėjusiais metais įregistruoti 2ʼ284 elektromobiliai, t.y. 61,9% daugiau negu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu (1ʼ411), o jų rinkos dalis pasiekė 7,4% (2022 m. – 4,9%).
                https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
                  ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...

                  Comment


                    Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                    ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...
                    Perki mašiną už 60k ir kartą-du per mėnesį nuomojies nuvažiuojančią normalų atstumą?

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.



                      https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
                      Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
                      Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

                      Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.

                      Comment


                        Parašė iPhone Rodyti pranešimą
                        Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
                        Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

                        Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
                        Realūs dalykai yra 2,5-3kkm ridos/metai (ir tai dažnai yra "OK, šiandien į darbą važiuosiu mašina, o ne eisiu pėsčiomis").

                        Comment


                          Mullen Five RS
                          Made in Cali



                          Comment


                            Būsimas EV iš Sony-Honda Mobilty







                            Comment


                              Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


                              Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	448
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	429
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	435
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	429
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	430
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	433
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	429
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	436
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	419
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	431
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	432
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	435
Size:	1,01 MB
ID:	2103121

                              Comment


                                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                Kiek brendų išvis atpažįsti iš dabar įdėtų skelbimų Švedijoje?


                                Click image for larger version

Name:	E1.png
Views:	448
Size:	912,2 kB
ID:	2103116 Click image for larger version

Name:	E2.png
Views:	429
Size:	747,1 kB
ID:	2103117 Click image for larger version

Name:	E3.png
Views:	435
Size:	527,6 kB
ID:	2103118 Click image for larger version

Name:	E4.png
Views:	429
Size:	1,42 MB
ID:	2103119 Click image for larger version

Name:	E5.png
Views:	430
Size:	1,02 MB
ID:	2103120 Click image for larger version

Name:	E6.png
Views:	433
Size:	1,21 MB
ID:	2103123 Click image for larger version

Name:	E7.png
Views:	429
Size:	1,33 MB
ID:	2103125 Click image for larger version

Name:	E8.png
Views:	436
Size:	1,14 MB
ID:	2103124 Click image for larger version

Name:	E9.png
Views:	419
Size:	1,92 MB
ID:	2103127 Click image for larger version

Name:	E10.png
Views:	431
Size:	1,01 MB
ID:	2103122 Click image for larger version

Name:	E11.png
Views:	432
Size:	1,23 MB
ID:	2103126 Click image for larger version

Name:	E12.png
Views:	435
Size:	1,01 MB
ID:	2103121
                                Nei vieno, nes tik prancūzai moka gamiti automobilius.

                                Comment


                                  Parašė iPhone Rodyti pranešimą

                                  Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
                                  Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.

                                  Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
                                  Jei darbas-namai-sodyba tai gerai ir EV.
                                  Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.
                                  -

                                  Comment


                                    Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                    Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.
                                    Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
                                      Problema, kad sustojimo pailsėti vietos tampa labai ribotos. Ir tose vietose tikėtina gali ilsėtis jau kiti. Kas dar labiau prailgintų gan ilgą poilsį.

                                      Iki naujų auto pardavimų uždraudimo dar geri 10 metų. Ir po to esamas autoparkas dar važiuos 10-20 metų. Gal per 30 metų ir išsispręs.

                                      Comment


                                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                        Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
                                        Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
                                        Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
                                        -

                                        Comment


                                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                                          Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
                                          Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
                                          Visi su >75 kWh.
                                          75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X