Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Lietuviai gi jau geriau už Ispaniją gyvena, negi negali sau leisti bent jau biudžetinės naujos mašinos? O dabar laikosi dantimis įsikibę tų savo grabų po kelis tūkstančius.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąPer radiją kalbėjo kažkoks automobilistas apie Metų automobilio rinkimus, tai sakė kad šiemet "Biudžetinio automobilio" klasė yra "iki 40.000 €".
40 kavalkų už biudžetinį automobilį, Karlai.
Ar kaip ten visi tie išbridę ekonomistai kalba.
- 2 patinka
Comment
-
Ir kiek pamažino? Porą tūkst. Eur? Naujas Tesla 3 kainuoja 56K Eur, tai toks čia ir sumažėjimas...Parašė Bmweda Rodyti pranešimą
Fetingis šiandien per radiją pasakojo, kad kaip tik pakrito kainos, lyginant su pernai, nes Tesla pamažino, o po to ir VW.
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24307602.html
https://autoplius.lt/skelbimai/tesla...-24647188.html
Comment
-
Jau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.Paskutinis taisė Eidvis; 2024.01.10, 09:51.
Comment
-
Dalis nuo bendrai registruotų nelabai ką pasako, kaip ir vnt. augimas nieko nesako, kai bazė tokia maža. Kur kas aktualiau ir įdomiau, kokia dalis nuo naujų nupirktų automobilių yra tikri EV?Parašė Eidvis Rodyti pranešimąJau galim suskaičiuoti 2023 m. rezultatus.
Lietuvoje metus baigėme su 11900 registruotais elektromobiliais, t.y. 4339-iais daugiau nei pernai. Metinis augimas +57.4%. Palyginimui 2022-aisiais augimas buvo 2516 elektromobiliais, arba +50%. Kaip Lietuvoje populiarėja elektromobiliai galima pamatyti ne tik iš oficialios statistikos, dabar jau nebeprisimenu kada, prieš kokius 2-3 metus, žiūrėjau kiek iš viso elektromobilių yra pardavinėjama autoplius.lt, tai jų ten buvo apie 200, šį kartą užfiksuoju, kad metų pradžioje jų jau pardavinėjama 1147, arba 2,78% nuo visų pardavinėjamų automobilių, galima bus po metų palyginti kaip jų pasiūla auga. Kol kas procentas nėra didelis, bet reikia turėti omeny, kad tai yra naudotų automobilių rinka.
Bendroje statistikoje elektromobiliai vis dar sudaro labai mažą dalį, viso Lietuvoje registruota 1.300.000 lengvųjų automobilių, tai nuo šio skaičiaus elektromobiliai sudaro vos 0.91%, tik klausimas kiek tai galima lyginti, iš tų 1.300.000 automobilių nemaža dalis tikriausiai yra visai nevažiuojančių, kaip ir nemaža dalis važiuojančių labai retai, tai realiai elektromobilių procentas keliuose turėtų būti didesnis. Bet kokiu atveju jei elektromobilių per metus ir toliau daugėtų tokiais tempais, kaip pernai, tai po 5 metų Lietuvoje jų jau būtų 115K, o po 10 metų 1,1 mln.
- 2 patinka
Comment
-
Lietuvoje didžioji dauguma automobilių yra perkama ne nauji, dėl to jeigu mes žiūrėsime vien tik į procentą koks yra elektromobilių skaičius tarp naujai parduodamų elektromobilių - tai nors pats faktas savaime ir gali būti įdomus, bet jis nelabai ką mums pasakys apie bendrą situaciją. Bendra situacija kai žiūrima tiek į naujų, tiek ir naudotų elektromobilių net ne pardavimus, o registraciją Lietuvoje.
- 1 patinka
Comment
-
Sakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/2023 m. sausį-gruodį Lietuvoje iš viso įregistruoti 30ʼ793 nauji lengvieji automobiliai, t.y. 6,7% daugiau nei atitinkamu laikotarpiu 2022 m. metais (28'865). Praėjusiais metais įregistruoti 2ʼ284 elektromobiliai, t.y. 61,9% daugiau negu 2022 m. tuo pačiu laikotarpiu (1ʼ411), o jų rinkos dalis pasiekė 7,4% (2022 m. – 4,9%).
- 2 patinka
Comment
-
ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...Parašė Lettered Rodyti pranešimąEV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
Comment
-
Perki mašiną už 60k ir kartą-du per mėnesį nuomojies nuvažiuojančią normalų atstumą?Parašė transpondster Rodyti pranešimą
ne visi kasdien važiuoja po 3h be sustojimo...
- 1 patinka
Comment
-
Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.Parašė Lettered Rodyti pranešimąSakyčiau labai mažas procentas, nepaisant visų subsidijų, nemokamo parkavimo, A juostų ir dar krovimo kai kur. EV kol kas lieka etuziastų pirkiniu (kaip ten nebus, kai perki auto už 60K eur, o nuvažiuoji tik kelis šimtus km), o ne reali alternatyva perkant naują automobilį.
https://www.autotyrimai.lt/naujienos/
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
- 2 patinka
Comment
-
Realūs dalykai yra 2,5-3kkm ridos/metai (ir tai dažnai yra "OK, šiandien į darbą važiuosiu mašina, o ne eisiu pėsčiomis").Parašė iPhone Rodyti pranešimąNesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
Comment
-
-
Jei darbas-namai-sodyba tai gerai ir EV.Parašė iPhone Rodyti pranešimą
Nesutinku. Naudoju kiekvieną dieną, važiuoju pakankamai nemažai ir viskas yra gerai.
Taip, ilgesnėse kelionėse reikia kitaip planuotis - bet tikrai nėra kažkokio kosmoso.
Paprastai tai yra vidiniai blokai galvose o ne realūs dalykai.
Bet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.-
Comment
-
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.Parašė gerietis Rodyti pranešimąBet jei automobilis reikalingas visą dieną darbui visoje Lietuvoje, tai ne kažką. Realiai pusę darbo laiko prarandi: įsikrovimai, specialus važiavimas ne ten kur reikia, o iki stotelės, lėtas važiavimas.
- 3 patinka
Comment
-
Problema, kad sustojimo pailsėti vietos tampa labai ribotos. Ir tose vietose tikėtina gali ilsėtis jau kiti. Kas dar labiau prailgintų gan ilgą poilsį.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
Iki naujų auto pardavimų uždraudimo dar geri 10 metų. Ir po to esamas autoparkas dar važiuos 10-20 metų. Gal per 30 metų ir išsispręs.
Comment
-
Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Dabartiniai elektromobiliai nuvažiuoja toliau negu galima iškęsti nesustojus pailsėti. Žinoma visada galima surasti nišinę sritį kuriai teks prisitaikyti uždraudus VDV.
Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.-
Comment
-
Visi su >75 kWh.Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Parodykit tokį darbinį elektromobilį, kuis realiai nuvažiuoja žiemą bent 200 km.
Ir prireikus pailsėti ne visur laukia greito krovimo stotelė.
75 kWh dažnai net nebūna didžiausia siūloma baterija.
Comment






Comment