Turėsime EU gaminamų kiniečių - BYD statys gamyklą Šegede, Vengrijoje. ( P.S. Linkas geras :-) /africa/kenya/... )
https://www.msn.com/en-xl/africa/ken...9a63e10a&ei=30
Didžiausias Kinijos elektrinių automobilių gamintojas BYD Vengrijoje statys automobilių gamyklą, penktadienį pranešė bendrovė, kuri tęsia plėtros į Europą planus, nepaisant didėjančio susirūpinimo dėl sąžiningos konkurencijos.
„BYD Europe“ teigė, kad gamykla pietiniame Segedo mieste bus „reikšmingas žingsnis link ekologiško mobilumo Europoje“, paskelbta X, anksčiau „Twitter“.
Šių metų pradžioje įmonė tapo pirmąja pasauline gamintoja, įveikusia penkių milijonų ribą elektromobilių (EV) gamyboje ir apvainikavo save „pasaulyje pirmaujančia naujų energetinių transporto priemonių ir akumuliatorių gamintoja“.
Vis dėlto buvo pradėta nagrinėti didėjanti Kinijos elektromobilių įmonių sėkmė užsienio rinkose.
Kinijoje elektromobilių sektorius gavo naudos iš dešimtmečius Pekino suteiktų subsidijų susijusiose technologijų srityse.
Europos Sąjunga šiais metais paskelbė apie šių subsidijų tyrimą, motyvuodama nesąžininga konkurencija.
Tačiau Vengrijos ministro pirmininko Viktoro Orbano ilgalaikė politika „žiūrėti į rytus“ parodė, kad Azijos įmonės siūlė pelningas mokesčių lengvatas, infrastruktūros ir darbo vietų kūrimo subsidijas, kad priviliotų juos į jo šalį.
Gamykla „bus viena didžiausių investicijų Vengrijos ekonomikos istorijoje“, – sakoma užsienio reikalų ministro Peterio Szijjarto pranešime, tačiau konkretaus skaičiaus nenurodė.
BYD jau vykdo veiklą Vengrijoje, įskaitant elektrinių autobusų gamyklą.
Įsteigdama naują automobilių gamyklą, bendrovė „tikisi paspartinti naujų energetinių keleivinių transporto priemonių patekimą į Europos rinką, dar labiau pagilinti (įmonės) pasaulinį išdėstymą ir aktyviai skatinti ekologišką pasaulinės energetikos struktūros transformaciją“, – rašoma pranešime. socialinė žiniasklaida.
Gamykla bus statoma etapais ir tikimasi, kad joje bus sukurta tūkstančiai darbo vietų, nurodė BYD.
Vengrija turėtų tapti pagrindine elektromobilių baterijų gamintoja – antra Europoje po Vokietijos – didžiulę gamyklą taip pat planuoja statyti Kinijos grupė CATL.
Iš pradžių BYD specializavosi baterijų gamyboje, 2003 m. persikėlė į automobilių sektorių ir nuo tada tapo sunkiasvoriu elektromobilių gamyboje.
Ji vis dar susiduria su stipria kelių vietinių prekių ženklų, įskaitant XPeng, Nio ir Geely, konkurencija, tačiau spalį vis tiek paskelbė rekordinį ketvirčio pelną.
Užsienio automobilių pramonės lyderiai, tokie kaip „Tesla“, BMW, „Mercedes“ ir „Audi“, savo akumuliatoriais priklauso nuo BYD.
Praėjusiais metais bendrovė nutraukė benzinu varomų automobilių gamybą, o dabar koncentruojasi tik į hibridinius ir elektrinius modelius.
BYD pradėjo savo puolimą Europoje 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir siekia padidinti savo mažo visureigio „Atto 3“ ir „Dolphin“ hečbeko pardavimus.
https://www.msn.com/en-xl/africa/ken...9a63e10a&ei=30
Didžiausias Kinijos elektrinių automobilių gamintojas BYD Vengrijoje statys automobilių gamyklą, penktadienį pranešė bendrovė, kuri tęsia plėtros į Europą planus, nepaisant didėjančio susirūpinimo dėl sąžiningos konkurencijos.
„BYD Europe“ teigė, kad gamykla pietiniame Segedo mieste bus „reikšmingas žingsnis link ekologiško mobilumo Europoje“, paskelbta X, anksčiau „Twitter“.
Šių metų pradžioje įmonė tapo pirmąja pasauline gamintoja, įveikusia penkių milijonų ribą elektromobilių (EV) gamyboje ir apvainikavo save „pasaulyje pirmaujančia naujų energetinių transporto priemonių ir akumuliatorių gamintoja“.
Vis dėlto buvo pradėta nagrinėti didėjanti Kinijos elektromobilių įmonių sėkmė užsienio rinkose.
Kinijoje elektromobilių sektorius gavo naudos iš dešimtmečius Pekino suteiktų subsidijų susijusiose technologijų srityse.
Europos Sąjunga šiais metais paskelbė apie šių subsidijų tyrimą, motyvuodama nesąžininga konkurencija.
Tačiau Vengrijos ministro pirmininko Viktoro Orbano ilgalaikė politika „žiūrėti į rytus“ parodė, kad Azijos įmonės siūlė pelningas mokesčių lengvatas, infrastruktūros ir darbo vietų kūrimo subsidijas, kad priviliotų juos į jo šalį.
Gamykla „bus viena didžiausių investicijų Vengrijos ekonomikos istorijoje“, – sakoma užsienio reikalų ministro Peterio Szijjarto pranešime, tačiau konkretaus skaičiaus nenurodė.
BYD jau vykdo veiklą Vengrijoje, įskaitant elektrinių autobusų gamyklą.
Įsteigdama naują automobilių gamyklą, bendrovė „tikisi paspartinti naujų energetinių keleivinių transporto priemonių patekimą į Europos rinką, dar labiau pagilinti (įmonės) pasaulinį išdėstymą ir aktyviai skatinti ekologišką pasaulinės energetikos struktūros transformaciją“, – rašoma pranešime. socialinė žiniasklaida.
Gamykla bus statoma etapais ir tikimasi, kad joje bus sukurta tūkstančiai darbo vietų, nurodė BYD.
Vengrija turėtų tapti pagrindine elektromobilių baterijų gamintoja – antra Europoje po Vokietijos – didžiulę gamyklą taip pat planuoja statyti Kinijos grupė CATL.
Iš pradžių BYD specializavosi baterijų gamyboje, 2003 m. persikėlė į automobilių sektorių ir nuo tada tapo sunkiasvoriu elektromobilių gamyboje.
Ji vis dar susiduria su stipria kelių vietinių prekių ženklų, įskaitant XPeng, Nio ir Geely, konkurencija, tačiau spalį vis tiek paskelbė rekordinį ketvirčio pelną.
Užsienio automobilių pramonės lyderiai, tokie kaip „Tesla“, BMW, „Mercedes“ ir „Audi“, savo akumuliatoriais priklauso nuo BYD.
Praėjusiais metais bendrovė nutraukė benzinu varomų automobilių gamybą, o dabar koncentruojasi tik į hibridinius ir elektrinius modelius.
BYD pradėjo savo puolimą Europoje 2022 m. Paryžiaus automobilių parodoje ir siekia padidinti savo mažo visureigio „Atto 3“ ir „Dolphin“ hečbeko pardavimus.
Comment