Parašė NIR_Rimc
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė DJ+ Rodyti pranešimąŠiandien internetuose pradėjo atsiradinėti Cybertruck apžvalgos.
Hagerty (Jason Cammisa) apžvalga yra turbūt viena geriausių visam interenete, visose kategorijose.
Tiesiog wow.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.04, 10:56.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąTiktoke pradėjo mesti, kad pigūs Taycan naudoti, pažiūrėjau mobile.de tai rimtai 2 su truputį metų senumo, 30kkm rida už pusę naujos kainos
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąDar porą metų ir pasibaigs "range anxiety".
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Range anxiety pasibaigs tada, kai bus galima pasikrauti per 5 minutes ir pakrovimo stotelės bus kas 20 km.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
nuo kada range anxiety priklauso nuo krovimo greičio?
Comment
-
Volkswagen užbaigė 4,99% Xpeng pirkimą už €652M.
Arba kitais žodžiais, VW mano kad Xpeng yra vertas €13B.
Tai yra daugiau nei Renault kapitalizacija biržoje.
Nuotrauka iš JAV automobilių žurnalo Motortrend.
"XPeng P7 First Drive: China’s (Better-Built) Tesla Model S"
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąŠvedijos ir Norvegijos top50 geriausiai parduodamų 2023 metų elektromobilių sąrašuose jau ne vienas ir ne du Kinijos gamintojai.
Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.
https://ofv.no/registreringsstatistikk-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąAr tau moka už kinų automobilių pramonės reklamą?
Modelių statistiką paėmus vienintelis panašus į kiną Polestar2 patenka į Norvegijos Top20 ir pardavimai krenta.
https://ofv.no/registreringsstatistikk
Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.
Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.
Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).Modelis Vienetai MG 4 1449 MG ZS 852 MG Marvel R 585 MG 5 114
Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.
Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.12.09, 13:28.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimąIr nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
- 2 patinka
Comment
-
„Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780
Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą„Net aš, gyvendamas antrame aukšte, sugebu turėti savo atskirą įvadą. Jau nekalbu apie tai, kad pasidaryti įvadą ir krautis elektromobilį galima daugiabutyje“, – pateikė pavyzdį jis. Galbūt vairuotojai paprasčiausiai nežino, kaip pats gali susikurti infrastruktūrą.
https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...sinas-29296780
Kokiais kiekiais ir ką reikia vartoti....
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Atsimeni mobiliųjų telefonų rinką apie 2000 metus? Buvo gausybė europietiškų gamintojų.
Nokia, Ericsson, Benefon, Alcatel, Philips, Siemens ir kiti. Neliko nei vieno.
Neliko ir daugelio kitų kurie kažkada buvo dideli – Motorola, LG, Blackberry, Palm, Qtek ir t.t.
Motorola, kas liečia telefonų gamybą, šiandien yra Kinijos gamintojo brendas. Kaip ir Nokia, Alcatel, Blackberry ir kiti.
Šiandien mobiliųjų telefonų rinką sudaro Apple, Samsung ir... dešimtys Kinijos gamintojų.
Ir kažkas panašaus pradeda darytis su elektromobiliais.
Per dar nesibaigusius 2023 metus, Norvegijoje parduoti:Čia 3000 vienetų per 2023 metus, vien iš MG (SAIC Motor).Modelis Vienetai MG 4 1449 MG ZS 852 MG Marvel R 585 MG 5 114
Palyginimui: Renault per tą patį laiką toje pačioje Norvegijoje pardavė 426 elektromobilius.
Tiesiog konstatuoju faktą kad Kinijos EV gamintojai po truputį ima Europos rinką.
Ir nemanau kad tai yra gerai, ypač kai žaidžiama nesąžiningomis sąlygomis.
Kai Kinijos rinkoje europiečiai ribojami (net negali būti savo gamyklų pagrindinis savininkas), o Europos rinkoje kiniečiams atviros durys ir dar priedo Kinijos EV subsidijos.
Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.
Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Koks idiotas gali pirkti kinišką elektromobilį Europoje, kainuojantį dešimtimis tūkstančių, kurio serviso šiai dienai nėra? Telefoną pakeisti daug nekainuoja, tai kiniečių dominavimas suprantamas. Iki tol, kol neišsigrynins kinietiški elektromobilių gamintojai, visi šitie "super wow, super pigu" yra tik šūdo raugas. Iki kol kinietiškas elektromobilis bus tokios kokybės, kokią dabar turi Lenovo ar Huawei įranga, tol visas šitas seilėjimasis yra tuščias.
Ir nebesvaikit kokie kiniški yra Lotus, Volvo ar Polestar, jeigu tose įmonėse tik pinigai ir darbo jėga yra kiniška.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaip tai nėra serviso? Savaime suprantama, kad visur Europoje, kur tie automobiliai yra/bus parduodami, atitinkamai bus ir servisas. Šiaip, panašu, kad nelabai sekei Kinijos EV gamintojus paskutinių metu, nes reikalai ėmė smarkiai keistis ir tobulėti būtent paskutinių 1-2 metų laikotarpyje. Sakyti, kad " Kiniečiai softo srityje yra dar viduramžiuose" gali nebent tas, kas paskutinius kelis metus gyveno urve. Pasižiūrėk kokius nors car reviewsus or smth.
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąUžtenka paimti kokį xiaomį į rankas ar appsą įsirašyt ir iškart pasimato kiniško softo gerumas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
EV softą vertini pagal kažkokio neva į rankas paimto Xiami kažkokį appsą? What? Kokias nesąmones čia rašinėji?
Comment
Comment