Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Man intuityviai irgi taip atrodo, bet neesu tikras kad tiesa.Parašė gerietis Rodyti pranešimąDar momentas - jei grožitės sparčiai augančiais kinų EV pardavimais , neužmirškit kad didžioji dalis tų "EV" yra Azijos ir Lotynų Amerikos rinkoms skirti paspirtukai su stogu.
Nes SAIC, BAIC, BYD, Geely, Changan ir kt. yra dideli koncernai su daug prekinių ženklų (autogamintojų) ir šiais laikais pardavinėja normalius automobilius.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąSako kad savikaina mažesnė nes viską patys pasigamina
https://www.ubs.com/global/en/invest...-teardown.html
Šitas buvo labai įdomus. Ačiū už nuorodą
Comment
-
"Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?Parašė T-K-K Rodyti pranešimąKia EV5 Kinijoje kainuos nuo 159 800 RMB (20 500 EUR)
Didelis. Elektrinis. Specifikacijos panašios į dvigubai-trigubai brangesnius Audi, BMW, Volvo.
Ir HP & Nm daugiau nei pas dvigubai-trigubai brangesnius.
Ir 20k. Neblogai.
-
Comment
-
Tai taip, pas mus ta 99% ta pati mašina bus kokie 45k.Parašė gerietis Rodyti pranešimą"Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?
Vis dar nesuprantu kodėl.
Tavo UBS banko straipsnis labai geras, bet vistiek nepaaiškina viso milžiniško kainų skirtumo.
Comment
-
Rinkos dėsniai. Jei Kinijoje visi parduoda pigiai, kaip KIA parduos brangiau? Girdėjau kad dauguma kinų gamintojų sėdi ant valstybės subsidijų, vienintelis BYD dirba į pliusą.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Tavo UBS banko straipsnis labai geras, bet vistiek nepaaiškina viso milžiniško kainų skirtumo.
-
- 1 patinka
Comment
-
Kokia dalis to 45k yra atplukdymas nuo gamyklos, PVM ir certifikatų gavimas?Parašė gerietis Rodyti pranešimą
"Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?
Comment
-
LAKD perduoda savo duomenis apie elektromobilių įkrovimo stoteles kelionių planavimo platformoms www.vz....platformoms
Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) praneša, kad jos sukurtos elektromobilių įkrovimo stotelių informacinės sistemos duomenis pradėjo naudoti tokios kelionių planavimo platformos, kaip „Google Maps“, „Waze“, „PlugShare“, „Chargemap“ ir kt. Tai leis elektromobilių vairuotojams informaciją apie elektromobilių įkrovimo stoteles, jų vietą, užimtumą, įkrovimo sąlygas rasti ir sekti realiu laiku.
Daugiau kaip metus veikiančioje Kelių direkcijos sukurtoje viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų registravimo sistemoje yra registruota per 1.000 elektromobilių įkrovimo prieigų. Šioje sistemoje elektromobilių vairuotojai gali rasti nuolat atnaujinamą informaciją apie įkrovimo prieigos tikslų adresą, darbo valandas, būklę (užimta ar laisva, veikia ar neveikia), galingumą ir jungčių tipus. Taip pat sistemoje galima sužinoti įkrovimo paslaugos kainą ir atsiskaitymo būdus.
LAKD nurodo, kad viešųjų ir pusiau viešųjų įkrovimo prieigų ir jų operatorių registravimasis šioje sistemoje yra privalomas pagal Susisiekimo ministerijos inicijuotas Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatasNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Privalomas, bet deja ne visi operatoriai registruoja.Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLAKD perduoda savo duomenis apie elektromobilių įkrovimo stoteles kelionių planavimo platformoms
LAKD nurodo, kad viešųjų ir pusiau viešųjų įkrovimo prieigų ir jų operatorių registravimasis šioje sistemoje yra privalomas pagal Susisiekimo ministerijos inicijuotas Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatas.
-
Comment
-
Vienas straipsnis, šiek tiek disonuojantis su vyraujančia elektromobilių propagavimo kryptimi
Lrytas.lt 2023.10.11
Netiki, kad važiuoti elektromobiliu bus pigiau
Nors vis dažniau pasigirsta raginimų įsigyti elektromobilį, esą taip bus žymiai pigiau nei piltis degalus, kainas lyginančio portalo „Pricer.lt“ atstovas Petras Čepkauskas į tai žiūri skeptiškai. Jis abejoja, kad važinėti elektromobiliu bus pigiau, nes elektros rinkos žaidėjai pinigines gyventojams draskys lygiai taip pat, kaip ir tradicinių degalų tiekėjai.(...)
Jis su susidomėjimu stebi, kaip komunikuojama apie elektromobilius.
„Kainos degalams vėl pradeda tai kilti, tai kristi, ir vairuotojams vis pradeda kirbėti noras persėsti „ant elektros“, juo labiau kad ir ministerijų žmonės skelbia skaičiavimus, kad „va, va, jau apsimoka“, ypač jei turite savo ar nutolusią saulės ar vėjo elektrinę (nors ją reikia nupirkti, po to mokėti už aptarnavimą)"(...)
Pasižiūrėjus į dabartinę poros žaidėjų kainodarą matyti, kad naftos perdirbėjai, parduodami dar turi susimokėti mokesčius, iš kurių tvarkoma kelių infrastruktūra, o elektros tiekėjai jau viską pasilieka sau – be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). „Taigi, jeigu jau ruošiatės pirkti elektrinį automobilį, iš karto rinkitės didesnio pravažumo, nes po elektrinės revoliucijos galime likti visai be kelių
https://www.lrytas.lt/auto/technika/...rijos-28693704
- 2 patinka
Comment
-
Jūsų cituojamas tekstas neturi nieko bendro su pateikiama reklamine elektromobilių baterijų nuoroda.Parašė Romas Rodyti pranešimąVienas straipsnis, šiek tiek disonuojantis su vyraujančia elektromobilių propagavimo kryptimi
Lrytas.lt 2023.10.11
Netiki, kad važiuoti elektromobiliu bus pigiau
- 1 patinka
Comment
-
gerai paskrolinus žemyn, išlenda ir tas tekstas : https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ekeja-28688440Parašė Austras Rodyti pranešimą
Jūsų cituojamas tekstas neturi nieko bendro su pateikiama reklamine elektromobilių baterijų nuoroda.-
Comment
-
Esu matęs ankščiau Toyotos, atrodo, kainų sudėtį, tai jų pelnas gal tik koks 1-2k nuo kiekvienos mašinos. O kainas Kinijos valdžia dempinguoja, ypač eksportui, tai yra aprašytas faktas.Parašė Taj Mahal
Kad kW ir kWh pas šitą kinietį su JAV brendu nedaug skiriasi nuo entry-level VW ar Audi elektromobilių.
Tik va kaina labai skiriasi. Labai labai.
VW ID4 Pure yra 109 kW (146 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).
Audi Q4 35 e-tron yra 125 kW (170 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).
Buick Velite 6 yra 130 kW (174 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).
Kad Europoje tokios kainos artimiausiu metu nebus, tai ok.
Bet jau rodo už kokią kainą galima pagaminti.
Nemanau kad dempinguoja kainas, kad pardavinėja žemiau gamybos kaštų.
Buick Velite 6:

Comment



Comment