Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Valstybinės dotacijos. Dirbtinis juanio kurso numišinėjimas irgi ne paskutinėj vietoj.
    Vien jau teisinio reguliavimo, darbuotojų teisių skirtumai padaro konkurenciją nelygią.
    Flickr

    Comment


      Dar momentas - jei grožitės sparčiai augančiais kinų EV pardavimais , neužmirškit kad didžioji dalis tų "EV" yra Azijos ir Lotynų Amerikos rinkoms skirti paspirtukai su stogu.




      -

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
        Dar momentas - jei grožitės sparčiai augančiais kinų EV pardavimais , neužmirškit kad didžioji dalis tų "EV" yra Azijos ir Lotynų Amerikos rinkoms skirti paspirtukai su stogu.
        Man intuityviai irgi taip atrodo, bet neesu tikras kad tiesa.
        Nes SAIC, BAIC, BYD, Geely, Changan ir kt. yra dideli koncernai su daug prekinių ženklų (autogamintojų) ir šiais laikais pardavinėja normalius automobilius.

        Comment


          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
          Sako kad savikaina mažesnė nes viską patys pasigamina

          https://www.ubs.com/global/en/invest...-teardown.html


          Šitas buvo labai įdomus. Ačiū už nuorodą

          Comment


            Kia EV5 Kinijoje kainuos nuo 159 800 RMB (20 500 EUR)

            Didelis. Elektrinis. Specifikacijos panašios į dvigubai-trigubai brangesnius Audi, BMW, Volvo.
            Ir HP & Nm daugiau nei pas dvigubai-trigubai brangesnius.
            Ir 20k. Neblogai.




            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.16, 15:13.

            Comment


              O čia tokio dydžio kad vaikai perėjose netrukdytų kelionei

              Comment


                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                Kia EV5 Kinijoje kainuos nuo 159 800 RMB (20 500 EUR)

                Didelis. Elektrinis. Specifikacijos panašios į dvigubai-trigubai brangesnius Audi, BMW, Volvo.
                Ir HP & Nm daugiau nei pas dvigubai-trigubai brangesnius.
                Ir 20k. Neblogai.
                "Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?

                -

                Comment


                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                  "Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?
                  Tai taip, pas mus ta 99% ta pati mašina bus kokie 45k.
                  Vis dar nesuprantu kodėl.
                  Tavo UBS banko straipsnis labai geras, bet vistiek nepaaiškina viso milžiniško kainų skirtumo.

                  Comment


                    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                    Tavo UBS banko straipsnis labai geras, bet vistiek nepaaiškina viso milžiniško kainų skirtumo.
                    Rinkos dėsniai. Jei Kinijoje visi parduoda pigiai, kaip KIA parduos brangiau? Girdėjau kad dauguma kinų gamintojų sėdi ant valstybės subsidijų, vienintelis BYD dirba į pliusą.

                    -

                    Comment


                      CCP veido išlaikymas daug kainuoja, tai reikia ir dotuoti EV, kad parodytų pasauliui kaip už pigiai jie gali vakariečius perspjaut.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        "Neblogai" kinams, JAV kainuos nuo 40k USD, pas mus kokia 45k EUR. Na ir gerumas jau ne toks geras?
                        Kokia dalis to 45k yra atplukdymas nuo gamyklos, PVM ir certifikatų gavimas?

                        Comment


                          Neblogas filmukas apie baterijų perdirbimą

                          Comment


                            LAKD perduoda savo duomenis apie elektromobilių įkrovimo stoteles kelionių planavimo platformoms www.vz....platformoms
                            Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) praneša, kad jos sukurtos elektromobilių įkrovimo stotelių informacinės sistemos duomenis pradėjo naudoti tokios kelionių planavimo platformos, kaip „Google Maps“, „Waze“, „PlugShare“, „Chargemap“ ir kt. Tai leis elektromobilių vairuotojams informaciją apie elektromobilių įkrovimo stoteles, jų vietą, užimtumą, įkrovimo sąlygas rasti ir sekti realiu laiku.
                            Daugiau kaip metus veikiančioje Kelių direkcijos sukurtoje viešųjų elektromobilių įkrovimo prieigų registravimo sistemoje yra registruota per 1.000 elektromobilių įkrovimo prieigų. Šioje sistemoje elektromobilių vairuotojai gali rasti nuolat atnaujinamą informaciją apie įkrovimo prieigos tikslų adresą, darbo valandas, būklę (užimta ar laisva, veikia ar neveikia), galingumą ir jungčių tipus. Taip pat sistemoje galima sužinoti įkrovimo paslaugos kainą ir atsiskaitymo būdus.
                            LAKD nurodo, kad viešųjų ir pusiau viešųjų įkrovimo prieigų ir jų operatorių registravimasis šioje sistemoje yra privalomas pagal Susisiekimo ministerijos inicijuotas Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatas
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              LAKD perduoda savo duomenis apie elektromobilių įkrovimo stoteles kelionių planavimo platformoms
                              LAKD nurodo, kad viešųjų ir pusiau viešųjų įkrovimo prieigų ir jų operatorių registravimasis šioje sistemoje yra privalomas pagal Susisiekimo ministerijos inicijuotas Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatas.
                              Privalomas, bet deja ne visi operatoriai registruoja.

                              -

                              Comment


                                Vienas straipsnis, šiek tiek disonuojantis su vyraujančia elektromobilių propagavimo kryptimi
                                Lrytas.lt 2023.10.11
                                Netiki, kad važiuoti elektromobiliu bus pigiau
                                Nors vis dažniau pasigirsta raginimų įsigyti elektromobilį, esą taip bus žymiai pigiau nei piltis degalus, kainas lyginančio portalo „Pricer.lt“ atstovas Petras Čepkauskas į tai žiūri skeptiškai. Jis abejoja, kad važinėti elektromobiliu bus pigiau, nes elektros rinkos žaidėjai pinigines gyventojams draskys lygiai taip pat, kaip ir tradicinių degalų tiekėjai.(...)

                                Jis su susidomėjimu stebi, kaip komunikuojama apie elektromobilius.
                                „Kainos degalams vėl pradeda tai kilti, tai kristi, ir vairuotojams vis pradeda kirbėti noras persėsti „ant elektros“, juo labiau kad ir ministerijų žmonės skelbia skaičiavimus, kad „va, va, jau apsimoka“, ypač jei turite savo ar nutolusią saulės ar vėjo elektrinę (nors ją reikia nupirkti, po to mokėti už aptarnavimą)"(...)

                                Pasižiūrėjus į dabartinę poros žaidėjų kainodarą matyti, kad naftos perdirbėjai, parduodami dar turi susimokėti mokesčius, iš kurių tvarkoma kelių infrastruktūra, o elektros tiekėjai jau viską pasilieka sau – be pridėtinės vertės mokesčio (PVM). „Taigi, jeigu jau ruošiatės pirkti elektrinį automobilį, iš karto rinkitės didesnio pravažumo, nes po elektrinės revoliucijos galime likti visai be kelių

                                https://www.lrytas.lt/auto/technika/...rijos-28693704

                                Comment


                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Vienas straipsnis, šiek tiek disonuojantis su vyraujančia elektromobilių propagavimo kryptimi
                                  Lrytas.lt 2023.10.11
                                  Netiki, kad važiuoti elektromobiliu bus pigiau
                                  Jūsų cituojamas tekstas neturi nieko bendro su pateikiama reklamine elektromobilių baterijų nuoroda.

                                  Comment


                                    Parašė Austras Rodyti pranešimą

                                    Jūsų cituojamas tekstas neturi nieko bendro su pateikiama reklamine elektromobilių baterijų nuoroda.
                                    gerai paskrolinus žemyn, išlenda ir tas tekstas : https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...ekeja-28688440
                                    -

                                    Comment


                                      130 kW o ypač 430 km China range kaip ir paaiškina kainą, o kainos € rašyt tikslo nėra, nes € jos nieks neparduoda ir ne už panašią kainą būtų

                                      Comment


                                        Dempinguoja.

                                        Comment


                                          Parašė Taj Mahal

                                          Kad kW ir kWh pas šitą kinietį su JAV brendu nedaug skiriasi nuo entry-level VW ar Audi elektromobilių.
                                          Tik va kaina labai skiriasi. Labai labai.

                                          VW ID4 Pure yra 109 kW (146 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).
                                          Audi Q4 35 e-tron yra 125 kW (170 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).
                                          Buick Velite 6 yra 130 kW (174 hp) ir 55 kWh baterija (nominal).

                                          Kad Europoje tokios kainos artimiausiu metu nebus, tai ok.
                                          Bet jau rodo už kokią kainą galima pagaminti.
                                          Nemanau kad dempinguoja kainas, kad pardavinėja žemiau gamybos kaštų.


                                          Buick Velite 6:
                                          Esu matęs ankščiau Toyotos, atrodo, kainų sudėtį, tai jų pelnas gal tik koks 1-2k nuo kiekvienos mašinos. O kainas Kinijos valdžia dempinguoja, ypač eksportui, tai yra aprašytas faktas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X