Pirma ilgesnė kelionė (370 km) su iX1: 3 suaugę ir šiek tiek bagažo. Graži vėsi diena, tai važiavom be A/C. 106 km/h average, 20.9 kWh/100 km. Tikėjausi, kad bus bent 10% mažiau. Iš kitos pusės - atviro tipo ratlankiai ir platesnės padangos irgi ekonomijos neprideda.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Renault yra alijanse su Nissan, o Nissan pamatus neblogus pasikloję su EV.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąLabiausiai įdomu bus didiesiems autogamintojams kurie iki dabar neturi nei vieno masiškai parduodamo EV.
Pvz. Renault (Megane EV nėra populiarus) arba Stellantis grupei (Fiat, Citroen, Maserati, Chrysler, Jeep ir saujelei kitų)
Stellintis po skėčiu turi Peugeot kurio EV ir neblogai parsiduoda. Fiat 500e Lietuvoj tik nepopuliarus, bet šiaip labai neblogai parduodamas EV iš Fiat'o.
Comment
-
Kai kuriose šalyse, elektromobilių pardavimų skaičiai yra vieši, pvz Norvegijoje arba Švedijoje.Parašė HDi Rodyti pranešimąRenault yra alijanse su Nissan, o Nissan pamatus neblogus pasikloję su EV.
Stellintis po skėčiu turi Peugeot kurio EV ir neblogai parsiduoda. Fiat 500e Lietuvoj tik nepopuliarus, bet šiaip labai neblogai parduodamas EV iš Fiat'o.
Pažiūrėjus į elektromobilių pardavimus, ten Nissan, Renault, Fiat ar Peugeot praktiškai nesimato.
Net jeigu matytusi, tas galimai nekeičia esmės.
Pradeda atrodyti kad yra labai daug naujų gamintojų kurie sugeba pagaminti atraktyvius ir konkurencingus EV. Ir pradeda atrodyti kad didelė dalis bus patikimi ir nebus trikdžių su taisymu ar priežiūra. Ta prasme kad bus visi taisymo ir servisų tinklai.
Ir tada klausimas – kas tokiu atveju suteikia konkurencingumą kokiam nors Renault, Jeep ar Honda?
Kodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
Comment
-
Nesuprantu esmės. Taigi tų skaičių topuose dabar ir yra normalių gamintojų elektromobiliai, o ne chingdongai. Norvegijoje ir Švedijoje kiniečių galima nusipirkti, bet jie nėra populiarūs. Tos dvi nuorodos atsako į klausimus pačios.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Kai kuriose šalyse, elektromobilių pardavimų skaičiai yra vieši, pvz Norvegijoje arba Švedijoje.
Pažiūrėjus į elektromobilių pardavimus, ten Nissan, Renault, Fiat ar Peugeot praktiškai nesimato.
Net jeigu matytusi, tas galimai nekeičia esmės.
Pradeda atrodyti kad yra labai daug naujų gamintojų kurie sugeba pagaminti atraktyvius ir konkurencingus EV. Ir pradeda atrodyti kad didelė dalis bus patikimi ir nebus trikdžių su taisymu ar priežiūra. Ta prasme kad bus visi taisymo ir servisų tinklai.
Ir tada klausimas – kas tokiu atveju suteikia konkurencingumą kokiam nors Renault, Jeep ar Honda?
Kodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
Kitas dalykas, tuose sąrašuose yra daaaug normalių gamintojų elektromobilių, o ne vos keletas prieš melejonus kiniečių, kaip kažkas čia piešia.Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.08.31, 18:48.
- 1 patinka
Comment
-
Kai pradėjo populiarėti Aliexpress, susigundžiau Homtom telefonu, kuris pagal apžvalgas ir technines charakteristikas atseit buvo samsung lygio, tik 2x pigesnis. Nuo to laiko perku tik SamsungParašė T-K-K Rodyti pranešimąKodėl Nissan o ne BYD? Ar išvis ne koks nors "Chingdong Motors"?
- 2 patinka
Comment
-
Bjaurus kaip humerisParašė T-K-K Rodyti pranešimąTa proga – Chery iCar 03 (€20k)
Čia toks labai didelis "sakykim"Parašė T-K-KSakykime kad didelė dalis bus patikimi ir nebus trikdžių su taisymu ar priežiūra.
- 1 patinka
Comment
-
Geras palyginimas, bet nelabai sąžiningas.Parašė Bmweda Rodyti pranešimąKai pradėjo populiarėti Aliexpress, susigundžiau Homtom telefonu, kuris pagal apžvalgas ir technines charakteristikas atseit buvo samsung lygio, tik 2x pigesnis. Nuo to laiko perku tik Samsung
Kiniečiai šiandien visiškai dominuoja išmaniųjų telefonų rinką.
Neatsilieka kokybe, bet visiškai dominuoja kiekiu.
Tik žiūrėti reikėtų ne į Homtom, bet Huawei, Oppo, Xiaomi ir kt.
Pažiūrėjus į Huawei Mate X3, Oppo Find N3 Flip ar Xiaomi Mi 13 Ultra neturėtų kilti abejonių kad čia yra tarp pačių geriausių telefonų kuriuos šiandien galima nusipirkti.
Pažiūrėjus Norvegijos elektromobilių pardavimus (2023 Q3 iki šiandien) – ne vienas ir ne du Kinijos gamintojų automobiliai yra aukščiau nei bet kuris Renault, Honda, Jeep ar Lexus. Tos nuorodos indikuoja kad Kinijos gamintojai labai sėkmingai konkuruoja prieš ilgamečius autogamintojus. Labai gali būti kad didelė dalis ilgamečių automobilių gamintojų neturės jokių esminių struktininių privalumų prieš "Chingdong Motors".Parašė Egiuxz Rodyti pranešimąNesuprantu esmės. Taigi tų skaičių topuose dabar ir yra normalių gamintojų elektromobiliai, o ne chingdongai. Norvegijoje ir Švedijoje kiniečių galima nusipirkti, bet jie nėra populiarūs. Tos dvi nuorodos atsako į klausimus pačios.
Kitas dalykas, tuose sąrašuose yra daaaug normalių gamintojų elektromobilių, o ne vos keletas prieš melejonus kiniečių, kaip kažkas čia piešia.
Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.01, 12:09.
Comment
-
Nauji elektriniai Mini Cooper.
EV platforma padaryta kartu su Great Wall Motors.
Ar forume dar turime “KinIjA nEsUgeBa paGAmiNtI gErO EV” ar jau baigėsi tie laikai?
https://www.miestai.net/forumas/foru...38#post2062538


https://www.youtube.com/watch?v=E7ncacKz1ZY
Comment
-
Tesla atnaujino Model 3.
Facelift ir išorėj, ir viduj.
Atrodo gana panašiai, bet 50+% detalių naujos.
Atnaujintas modelis pardavimuose nuo spalio.
Tesla atnaujino Model 3.
Facelift ir išorėj, ir viduj.
Atrodo gana panašiai, bet 50+% detalių naujos.
Atnaujintas modelis pardavimuose nuo spalio.
Nuotraukos ir daugiau informacijos

Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.01, 21:32.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąPanašu kad Kinijoje EV jau pigesni nei VDV.
Jau tik laiko klausimas kada tas pats bus pas mus.
Manau kad 5 metų bėgyje tai tikrai.BYD TangParašė T-K-K Rodyti pranešimą
Septynvietis elektrinis SUV kuris Kinijoje be subsidijų kainuoja apie 31k EUR.
0-100km/h @ 4.6s
517 HP
680 Nm
108.8 kWh baterija, 600 km vienu pakrovimu



Paskutinis taisė T-K-K; 2023.09.01, 18:45.
Comment
-
Kinija viena - nesugeba, Kinija su kitais ar nukopijuodama - sugeba. Esmė ta, kad debilai kapitalistai, besivaikydami papildomų centų ir viską iškeldami į Kiniją, jiems tiek daug davė kopijuojamo turinio, kad kinai juo remdamiesi gali patys pasigaminti tuos pačius dalykus.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąAr forume dar turime “KinIjA nEsUgeBa paGAmiNtI gErO EV” ar jau baigėsi tie laikai?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Kinija viena - nesugeba, Kinija su kitais ar nukopijuodama - sugeba. Esmė ta, kad debilai kapitalistai, besivaikydami papildomų centų ir viską iškeldami į Kiniją, jiems tiek daug davė kopijuojamo turinio, kad kinai juo remdamiesi gali patys pasigaminti tuos pačius dalykus.
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Comment
-
Kodėl MB naudoja Renault variklius? Kodėl pirmieji VW Sharan, Ford Galaxy ir Seat Alhambra buvo viena ir ta pati mašina? Kodėl Volvo V40/S40 ir Mitsubishi Carisma yra ant tos pačios platformos? Kodėl Lamborgini Diablo turi Nissan 300ZX priekines lempas? Kodėl didžioji dalis kemperių naudoja lengvųjų mašinų lempas arba autobusiukų platformas? Kodėl tie patys TRW stabdžių diskai modeliai gali būti naudojami begalėje įvairių modelių? Kodėl Mazda MX-5 ir Fiat Spider yra beveik ta pati mašina? Kodėl apskritai vyksta badge-engineeringas?Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Atsakymas paprastas - pigiau gaunasi kažką pirkti arba kurti keliems, negu vieniems.
Comment
-
Manau kalbant apie Kinijos EV bandymus patekti ir įsitvirtinti Europos rinkose šitas BYD Seagull gali tapti absoliučiu game changer'iu:
Kaina Kinijoje nuo €9400 (305km range versija) iki €11300 (405km versija), Europoje, bent jau pagal dabartinę informaciją, kainos turi prasidėti nuo €12600.
Aišku sunku patikėti, kad ES leis pardavinėti už tokias kainas, nes tai visiškai nužudytų ne tik EV konkurentus su visokiom primityviom Dacia Spring už €17500, bet ir visokius Fabia, Jazz, Yaris ir panašius įprastus city car pasirinkimus už žymiai aukštesnę kainą, todėl manau kainas bandys maksimaliai kelti, bet net jeigu kainuos ir kaip Dacia Spring, tai yra tiesiog visiškai kito lygio specs'ų EV su pusantro karto didesne real world range, su dvigubai greitesniu fast charge, su daugiau vietos gale ir su nepalyginamai geresniu salono interjeru.
Lietuvoje, manau, labai greitai taptų vienų iš pardavimų lyderių.
- 1 patinka
Comment
-
neužmirškim pridurti *Kaina Kinijoje ir be PVM(?).Parašė T-K-K Rodyti pranešimąTa proga – Chery iCar 03 (€20k)
-
- 1 patinka
Comment
-
Klausimas ar "skolinasi" ar kartu kuria.Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Ir kaip paaiškinti kad Audi perka EV platformą iš IM Motors?
Volvo skolinasi iš Geely. Volkswagen perka Xpeng. BMW (Mini) perka Great Wall Motors. Ir t.t.
Dar nepradeda atrodyti kad Kinijoje yra daug autogamintojų kurie šią akimirką turi geresnes EV platformas nei didelė dalis ilgamečių autogamintojų?
Apie "geresnes EV platformas" galima prisižiūrėti youtubėje iš autoservisų.
-
- 2 patinka
Comment
-
BMW Neue Klasse
Įdomu:- "Neue Klasse" automobiliai nuo 2025
- Gamyba prasidės Vengrijoje, į ją investuojama 2 milijardai eurų.
- BMW mano kad EV gamyba bus labai pelninga
Aišku, bus matyti kaip keisis pelningumas dėl "price pressure" iš konkurentų. - "Neue Klasse" bandys baterijų gamybos kainą sumažint perpus ir km/kWh padidinti su +25%.




https://www.investing.com/news/stock...nt-evs-3166516The Neue Klasse, to be launched in 2025, is at the heart of the carmaker's efforts to replicate past successes and catch up with EV pioneer Tesla (NASDAQ:TSLA), which is also staging a return to the IAA this year.
"We are very profitable with electric cars ... already today," Zipse told reporters, adding that the Neue Klasse - or New Class - would be "very profitable."
Production of the new platform will start at the group's factory in Debrecen, Hungary, where BMW is investing 2 billion euros ($2.2 billion) in new battery-making and assembly operations for the Neue Klasse. It will later spread to sites in Munich, China and Mexico.
Development of the Neue Klasse is targeting to reduce battery pack costs by half and achieve 25% more range per kilowatt-hour, a key measure of efficiency, executives have said.
https://www.press.bmwgroup.com/globa...on-neue-klassePaskutinis taisė T-K-K; 2023.09.03, 13:42.
- 1 patinka
Comment
-
Tai po 15 metų galbūt dominuos ir EV rinkoje, bet kokia kokybė dabartinių modelių?Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
Geras palyginimas, bet nelabai sąžiningas.
Kiniečiai šiandien visiškai dominuoja išmaniųjų telefonų rinką.
Neatsilieka kokybe, bet visiškai dominuoja kiekiu.
Įdomu kaip, juk čia fizikos dėsniai lemia vėjo pasipriešinimą. Na nebent labai lengvas bus, bet tada mažai baterijų (mažas range)?Parašė T-K-K Rodyti pranešimąBMW Neue Klasse
Įdomu:- "Neue Klasse" automobiliai nuo 2025
- Gamyba prasidės Vengrijoje, į ją investuojama 2 milijardai eurų.
- BMW mano kad EV gamyba bus labai pelninga
Aišku, bus matyti kaip keisis pelningumas dėl "price pressure" iš konkurentų. - "Neue Klasse" bandys baterijų gamybos kainą sumažint perpus ir km/kWh padidinti su +25%.
Va jeigu jie čia norėjo paskayti kad geresnis baterijų tankis bus tada tai įdomu būtų kokias technologijas bandys.
Comment
-
Žiūrėjau kelias minutes į nuotraukas ir niekaip negalėjau atpažinti į ką panašu, maloniai nustebino bmw su visiškai nauju konceptu, o ne padidinam, pamažinam ir bus jau gražu.Parašė T-K-K Rodyti pranešimąBMW Neue Klasse
Įdomu:- "Neue Klasse" automobiliai nuo 2025
- Gamyba prasidės Vengrijoje, į ją investuojama 2 milijardai eurų.
- BMW mano kad EV gamyba bus labai pelninga
Aišku, bus matyti kaip keisis pelningumas dėl "price pressure" iš konkurentų. - "Neue Klasse" bandys baterijų gamybos kainą sumažint perpus ir km/kWh padidinti su +25%.




https://www.investing.com/news/stock...nt-evs-3166516
https://www.press.bmwgroup.com/globa...on-neue-klasseAZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Sprogdinam kinų EV dominavimo mitą:
P.S. linkėjimai SUV heiteriams.
Šaltinis: https://cleantechnica.com/2023/09/02...y-best-seller/
-
- 3 patinka
Comment
Comment