Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė gerietis Rodyti pranešimą

    neturi galimybės nedėti grotų. 1340 arklių daug šilumos išskiria.
    Baterijos išskiria daug mažiau šilumos nei VDV. Na tokiam modelyje galbūt, bet kiti sugebėjo ir be grotų padaryti. Šiaip baterijas tipiniam vartojime dažniau tenka šildyto o ne šaldyti.
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Beje, rimtas klausimas.

    Kodėl šiandien neapsimokėtų turėti EV, gyvenant Lietuvoje?
    ​​
    Nes nėra krovimo infrastruktūros. Prieš kelis metus planavau kelionę į Šiaulius ir dėl įdomumo pažiūrėjau kas būtų, jeigu turėčiau elektromobilį. Visame mieste veikianti buvo 1 krovimo stotelė. Prie Lidl.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Niekas po 2 metų geros auto neparduoda už pusę kainos, stebuklų nėra. O perkant iš oficialų atstovų tą kaina nemaža, kad irgi nelabai apsimoka.
    Įvairių variantų pasitaiko. Pvz mano asmeniniu atveju automobilį pirkau 1,5 metų senumo, kuris buvo parduodamas todėl, kad dvi įmonės susijungė ir vienos iš jų autoparko nebereikėjo, tai išpardavė. Na bet čia buvo 2019 metai, dabar pasiūla mažesnė. Kolkas jokių paslėptų defektų neišlindo.
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Na va, jūs gyvendamas kažkokioje savo 2005 metų realybėje ir neigdamas Kinijos EV akivaizdžiausią progresą jau praėjot full circle ir iš esmės dabar gaunasi, kad neigiat savo pačio žodžius apie europietišką kokybę, nes dabar gi gaunasi, kad visi gamins šūdą, nes juk kiniečiai gamina šūdą...
    Na kad ne, gamino kokybiškai, dabar gamins nebekokybiškai kad sutaupyti, teks ieškoti japoniškų ar net grįžti prie amerikietiškų automobilių.
    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    EU autogamintojams nėra gerai kad pagrindinio EV komponento tiekimo grandinė visiškai dominuojama Kinijos įmonių.
    Ir kai kuriuose EV komponentuose Kinijos įmonės turi arti 100% pasaulinės rinkos. Taip, arti 100%.
    AUtogamintojams gerai kai yra maksimalus pelnas, negerai tik EU gyventojams. Kaip pavyzdį žiūrėk auto gamyklas kurias EU gamintojai atidarinėjo Rusijoje.

    Comment


      Volkswagen ID Buzz a la Volvo

      Volvo EM90

      Beje, padarytas ant Geely SEA platformos ir bus "giminingas" su Zeekr 009.
      Pristatymas lapkritį, pardavimai nuo 2024
      Filmuką parsisiųsti galima čia.


      Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.24, 16:59.

      Comment


        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
        Exclusive: China's Xiaomi wins state planner nod to make EVs
        Xiaomi Corp (1810.HK) has won the approval of China's state planner to manufacture electric vehicles (EVs), said two people with knowledge of the matter, marking a major step towards the smartphone maker's goal of producing cars by early next year.
        https://www.reuters.com/business/aut...os-2023-08-23/




        McLaren 720S iš Wish

        Comment


          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
          McLaren 720S iš Wish
          Na taip, bet galėtų būti labai pavykęs.
          Be to: rumoured price = 27k

          Comment


            Zeekr 009 kuris turi žymiai daugiau torque ir greičiau padaro 0-100 km/h nei Ferrari Italia.
            Ferrari Italia, for fu*k sake.
            Volvo EM90 bus paremtas Zeekr 009.


            Angliškai



            Rusiškai





            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.24, 22:59.

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

              Baterijos išskiria daug mažiau šilumos nei VDV. Na tokiam modelyje galbūt, bet kiti sugebėjo ir be grotų padaryti. Šiaip baterijas tipiniam vartojime dažniau tenka šildyto o ne šaldyti.
              Be grotų sudėtinga paimti reikiamą kiekį oro srauto. Reikia daryti ilgą "nosį" ir imti orą iš apačios. Krenta efektyvumas. Be baterijų, elektromobilyje yra jėgos elektronika, varikliai/generatoriai ir kondicionierius. Visiems reikia aušinimo, ypač galingiems.

              Click image for larger version

Name:	Mercedes_1536087183372-18c0690_016.jpg
Views:	366
Size:	320,1 kB
ID:	2071032

              Click image for larger version

Name:	Lotus_img.jpg
Views:	356
Size:	96,8 kB
ID:	2071033


              todėl teiginiai "galėjo nedaryti grotų" man skamba diletantiškai.
              Attached Files
              -

              Comment


                Iš anksto atsiprašau už off topic, bet dar geriau kai atsisėdi į mikroautobusiuką (MPV) ir pamatai kad traukia geriau nei Ferrari Italia.
                Kalbu apie Zeekr 009 / Volvo EM90.




                Comment


                  Negaliu diskutuoti apie tai, nes nebandžiau nei to, nei to, bet į posūkius norėčiau "įeiti" su Ferrari.
                  Paskutinis taisė Robyla; 2023.08.25, 14:37.

                  Comment


                    Gamintojų lenktynės, kurio elektrinis autobusiukas geriau traukia, yra juokingos ir pavojingos. Jeigu dievo siųsto 530d daug kas nesuvaldo, apie pigų 300kW turintį autobusiuką net nėra kalbos. Dabar įsivaizduokit visus neadekvačius sharaninius ir scenicinius diedus su 300kW autobusiukais - baisu.

                    Comment


                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                      Labai panašu kad EV yra minimum 10x lengviau gaminti nei VDV.
                      Aišku, masinė produkcija ir konkurencingos kainos yra visai kitas reikalas.
                      Bet visvien atrodo kad EV kūrimas ir gamyba yra stipriai paprastesnė. Labai stipriai.
                      NEVS Švedijoje nuo visiškai tuščio lapo ir beveik jokios elektromobilių patirties iki pilnai pabaigtų 6x demo automobilių nusigavo per 10 mėnesių.
                      Įdomus konceptas kur visas galingas variklis įdedamas į ratą/ ratlankį.







                      Daugiau nuotraukų:
                      https://www.mestmotor.se/automotorsp...nevs-emily-gt/

                      Comment


                        Kažin ar toks koncepcinis sprendimas man atrodo patikimas. Gaus ratas smūgį ir varikliui su didele tikimybe pypiec.
                        IMHO geriau kai variklis gyliau įkištas ir apsaugotas nuo tiesioginių smūgių.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Kažin ar toks koncepcinis sprendimas man atrodo patikimas. Gaus ratas smūgį ir varikliui su didele tikimybe pypiec.
                          IMHO geriau kai variklis gyliau įkištas ir apsaugotas nuo tiesioginių smūgių.
                          Man irgi.
                          Nes tą ratą laikanti detalė gaus svorio ir krūvio.
                          Ypač prie didesnių greičių ar duobių ar...
                          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.26, 10:15.

                          Comment


                            Jeigu John gyventų JAV, vairuotų šitą – GMC Hummer EV
                            0-100 km/h per 3.0 sekundes

                            Čia panašiai kaip įvairių Lamborghini, Ferrari ar Aston Martin "special edition" automobiliai.
                            Visokie Superveloce, Superleggera ir panašiai

                            O sveria 4,5 tonas.
                            Beveik 4x Volkswagen Golf (apie 1200 kg)



                            Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.26, 10:45.

                            Comment


                              Kia EV5

                              Kia EV5 officially unveiled, check out the new compact electric SUV
                              https://electrek.co/2023/08/25/kia-e...-electric-suv/

                              Turėtų būti apie $40k



                              Comment


                                Xiaomi MS11

                                Masinė gamyba turėtų prasidėti 2024 pradžioje.
                                Bus labai įdomu jeigu pasitvirtins gandai dėl 25k-30k kainos.

                                Labiausiai įdomu bus didiesiems autogamintojams kurie iki dabar neturi nei vieno masiškai parduodamo EV.
                                Pvz. Renault (Megane EV nėra populiarus) arba Stellantis grupei (Fiat, Citroen, Maserati, Chrysler, Jeep ir saujelei kitų)




                                Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.27, 11:48.

                                Comment


                                  Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                                  NEVS Švedijoje nuo visiškai tuščio lapo ir beveik jokios elektromobilių patirties iki pilnai pabaigtų 6x demo automobilių nusigavo per 10 mėnesių.
                                  Įdomus konceptas kur visas galingas variklis įdedamas į ratą/ ratlankį.
                                  O tai žieminėms padangom jei norėsi turėti su ratlankiu kad nereikėtu montuoti kiekvieną kartą iš naujo padangų tai turėsi antrą variklį pirkti? Ilgaamžiškumu taip pat nekvepia toks dizainas.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                                    O tai žieminėms padangom jei norėsi turėti su ratlankiu kad nereikėtu montuoti kiekvieną kartą iš naujo padangų tai turėsi antrą variklį pirkti? Ilgaamžiškumu taip pat nekvepia toks dizainas.
                                    Nežinau, įtariu kad kad šitas variantas yra labai išrankus kokie ratlankiai jam tinka.
                                    Tai su tinkančiais ratlankiais greičiausiai galima turėti atskirą ratų komplektą.
                                    Nes ratlankis kaip ir atskiras, bet kaip ir suintegruotas su varikliu.

                                    Comment


                                      Buick Wildcat EV

                                      Buick paskelbtas kainos intervalas yra 50-60k.



                                      Comment


                                        Prasideda


                                        Volvo EX30 changes the game with 3.6 sec. 0 to 100 kilometers/hour, starts at $35K

                                        Comment


                                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                          Prasideda


                                          Volvo EX30 changes the game with 3.6 sec. 0 to 100 kilometers/hour, starts at $35K
                                          Clickbaitinės antraštės su kainom. Realiai paprasčiausias EX30 kainuoja nuo 38k EUR, o ta modifikacija kur šimtą per 3,6s pasiekia kainuoja nuo 53k EUR

                                          Comment

                                          Working...
                                          X