Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Dar neseniai čia vyko diskusijos kokie nevykę ir atsilikę yra Kinijos EV gamintojai.- Audi naudos IM Motors EV platformą.
- Volkwagen naudos Xpeng.
- Nissan naudos Dongfeng.
Edit:
Volvo neužilgo naudos Geely.
Norėčiau atkreipti dėmesį į tai kad Volvo, Audi, VW ir Nissan turi savo EV platformas, bet vistiek perka kinietiškas.
Visų oficialiai pateikiama priežastis yra ta pati – nespėja laiku padaryti pakankamai gerai, tai perka kad sutaupyti laiko.
Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.22, 17:41.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
"Niekas" galiu paneigti trimis pavyzdžiais savo asmenine patirtimi perkant tris auto maždaug 90kkm ridos 3-7 metų senumo iš autosalono. Problemų neturėjau, apart standartinių aptarnavimų.
Šiaip gera auto su mažai ridos gali ir 5m nebūti už pusę kainos.
Ps: dar visai neseniai ir oficialiuose salonuose būdavo atvejų su klastojamomis ridomis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Bet ne už pusę kainos po 2m.
Šiaip gera auto su mažai ridos gali ir 5m nebūti už pusę kainos.
Ps: dar visai neseniai ir oficialiuose salonuose būdavo atvejų su klastojamomis ridomis.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 2 patinka
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąDar neseniai čia vyko diskusijos kokie nevykę ir atsilikę yra Kinijos EV gamintojai.- Audi naudos IM Motors EV platformą.
- Volkwagen naudos Xpeng.
- Nissan naudos Dongfeng.
Pelno siekiančios įmonės perka kiniškas platformas, kad sutaupyti pinigų? Nieko naujo. Sena praktika naudoti pigesnį kinišką š vardan sutaupytų kelių pinigų nuo produkto vieneto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Ne closed.
Pelno siekiančios įmonės perka kiniškas platformas, kad sutaupyti pinigų? Nieko naujo. Sena praktika naudoti pigesnį kinišką š vardan sutaupytų kelių pinigų nuo produkto vieneto.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Na va, jūs gyvendamas kažkokioje savo 2005 metų realybėje ir neigdamas Kinijos EV akivaizdžiausią progresą jau praėjot full circle ir iš esmės dabar gaunasi, kad neigiat savo pačio žodžius apie europietišką kokybę, nes dabar gi gaunasi, kad visi gamins šūdą, nes juk kiniečiai gamina šūdą...
Audi/VW visada ieško taupymo, Nissan išvis yra pajuokos objektas, nebe gamintojas.
Taupymo sumetimais perkama platforma nėra kažkas wow, kaip forumo kiniečių mylėtojai įsivaizduoja. Ne pirmas ir ne paskutinis kartas, kada yra žiauriai taupoma. Šitas platformų pirkimas greičiausiai įeis į istoriją kaip įėjo kiti taupymai, pavydžiui, PSA ir MB trupantys laidai, BMW/PSA Prince variklis, VW salono plastiko kokybė, BMW 2.5TDS ir kiti technikos stebuklai.
Beje, gal pasidomėkit kaip ICE platfomos tarp gamintojų yra nuolat perkamos ir parduodamos?
- 1 patinka
Comment
-
Egiuxz
Man atrodo kad tu aprašai įsivaizduotą realybę. Ne kaip yra iš tiesų, o kaip tu įsivaizduoji kad yra ar turėtų būti.
Ir įsivaizduota realybė dažniausiai stipriai skiriasi nuo realybės.
Visi kas nemato vaizdo "iš vidaus" susiduria su šiuo fenomenu.
Šiuo atveju visi nedirbantys su EV platformų kūrimu, nemato vaizdo "iš vidaus" ir nusišneka aprašinėdami realybę.
Me included.
Comment
-
Parašė T-K-K Rodyti pranešimąEgiuxz
Man atrodo kad tu aprašai įsivaizduotą realybę. Ne kaip yra iš tiesų, o kaip tu įsivaizduoji kad yra ar turėtų būti.
Ir įsivaizduota realybė dažniausiai stipriai skiriasi nuo realybės.
Visi kas nemato vaizdo "iš vidaus" susiduria su šiuo fenomenu.
Šiuo atveju visi nedirbantys su EV platformų kūrimu, nemato vaizdo "iš vidaus" ir nusišneka aprašinėdami realybę.
Me included.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Tai faktas, kad ne už pusę kainos 2 metų. 6 metų golf pirkau už pusę kainos, 7 metų MB už trečdalį kainos, 3 metų oktavia už 60% naujos kainos. Ridos visų ~90kkm
50% kainos ir 6 metai daug prasčiau nei 60% kainos, bet tik 3 metai ar +1 metai, bet vos 33% kainos.
Comment
-
Xiaomi jau artėja prie elektromobilių gamybos.
Jau išlenda kokius baterijos tiekėjus naudos ir t.t.
Ir Xiaomi ne šiaip sau kažką krapšto:
Chinese smartphone giant Xiaomi to launch electric car business with $10 billion investment (Wall Street Journal, CNN Business, CNBC)
Ir panašu kad atsineš savo verslo modelį.
... This is crucial for Xiaomi's success as the company operates at a very thin margin of just 1% (similar to its smartphone business in the past) and plans to make money from its software products and services...
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai golf prasčiausias sandoris?
50% kainos ir 6 metai daug prasčiau nei 60% kainos, bet tik 3 metai ar +1 metai, bet vos 33% kainos.AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Turbūt geriausias, nes galiu dabar parduoti už tą pačią kainą po 3,5 metų naudojimo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš savo galėčiau parduoti kažkur 25% brangiau nei kainavo nauja prieš 3 metus, iš kitos pusės dabar ir nauja kainuoja 70% brangiau nei prieš 3 metus... Infliacija su automobiliais panaši į NT.
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Turbūt geriausias, nes galiu dabar parduoti už tą pačią kainą po 3,5 metų naudojimo.
Aišku čia buvo tas naudotų kainos kilimas po covid, bet vis tiek.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
50% kainos ir 6 metai jau atrodė blogai lyginant su likusiais dviem. 50% ir 9 metai atrodo išvis įspūdingai.
Aišku čia buvo tas naudotų kainos kilimas po covid, bet vis tiek.
AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
- 1 patinka
Comment
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Nesuprantu kas blogai 6 metai ir 50%? Juk rida 90kkm. Dabar 115kkm. Pasiūloj net nėra su tokia rida, metais ir komplektacija.
- 2 patinka
Comment
-
Exclusive: China's Xiaomi wins state planner nod to make EVs
Xiaomi Corp (1810.HK) has won the approval of China's state planner to manufacture electric vehicles (EVs), said two people with knowledge of the matter, marking a major step towards the smartphone maker's goal of producing cars by early next year.
https://www.reuters.com/business/aut...os-2023-08-23/
Comment
Comment