Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
    Visiškai akivaizdu kad "barriers to entry" norint gaminti automobilius yra labai labai labai stipriai mažesni su EV (elektromobiliais) nei VDV (vidaus degimo varikliu).
    Didiesiems autogamintojams įdomūs laikai ateina...
    Kad elektromobilius lengviau gaminti nei VDV, matosi ir iš naujų EV gamintojų kiekio.
    Dygsta kaip grybai po lietaus. BYD jau turi 5 brendus. Kiti didieji Kinijos autogamintojai irgi turi po saujelę aktyvių EV brendų.
    Vienas iš BYD brendų yra Fang Cheng Bao.

    Fang Cheng Bao Leopard 5



    Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.14, 12:44.

    Comment


      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

      Kad elektromobilius lengviau gaminti nei VDV, matosi ir iš naujų EV gamintojų kiekio.
      Dygsta kaip grybai po lietaus. BYD jau turi 5 brendus. Kiti didieji Kinijos autogamintojai irgi turi po saujelę aktyvių EV brendų.
      Vienas iš BYD brendų yra Fang Cheng Bao.
      „Brendų gamyba“ nieko nerodo. VW irgi lengvai pagimdė „Cupra“ su klasikiniais varikliais. Įdomiau žiūrėt į tokių konglomeratų kiekį.

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą
        „Brendų gamyba“ nieko nerodo. VW irgi lengvai pagimdė „Cupra“ su klasikiniais varikliais. Įdomiau žiūrėt į tokių konglomeratų kiekį.
        Čia tikrai ne viskas ir net konglomeratam priskyriau ne visus turimus brendus:

        Geely
        • Zeekr
        • Lync&co
        • Polestar
        • Livan Automotive
        • Qianjiang Motor
        • Tangjun Ou Ling
        • Farizon Auto
        • ir neminiu Volvo, Lotus, Smart ir kt.

        Dongfeng
        • Dongfeng
        • Dongfeng Nano
        • Seres
        • Voyah
        • AITO (with Huawei)
        • Forthing Fengxing
        • Aeolus Fengshen

        SAIC
        • MG
        • Roewe
        • Baojun
        • Maxus
        • IM Motor

        Changan
        • Changan
        • Deepal
        • Shenlan
        • Qiyuan
        • Oshan (frequently transliterated as Auchan, Ossan, or Oushan)
        • Kaicene
        BAIC
        • Arcfox
        • Beijing
        • Changhe
        • Foton Motor
        • Ruili Doda

        Chery
        • Jaecoo
        • Omoda
        • Karry
        • Jetour
        • iCAR
        • Exeed
        • Luxeed (with Huawei)

        BYD
        • BYD
        • Fang Cheng Bao
        • Denza
        • Yangwang

        FAW
        • Hongqi
        • Bestune
        • Jiefang
        • Qoros
        Great Wall Motor
        • GWM
        • Ora
        • Haval
        • Poer
        • Wey
        • Tank
        Independent or semi-independent
        • Nio
        • Xpeng
        • HiPhi
        • ...

        Comment


          Kinijos automotive sektorius yra labai didelis ir kol kas dar “nematomas” europiečiams.
          Faktas kad Audi perka EV platformą iš IM Motors (SAIC), o Volkswagen iš Xpeng turėtų pasufleruoti kad Kinijos autogamintojai nėra antrarūšiai.
          Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.14, 14:08.

          Comment


            Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
            Čia tikrai ne viskas ir net konglomeratam priskyriau ne visus turimus brendus:
            Nematau prasmės diskutuoti apie tai kiek koks konglomeratas pripiešė skirtingų logotipų. Įdomiau kokia dalis tų konglomeratų turi patirties klasikinių automobilių gamyboje. Ir kiek pamenu nemaža dalis jų turi. Pvz tiek Geely, tiek Great Wall pradėjo nuo benzininių.

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą

              Nematau prasmės diskutuoti apie tai kiek koks konglomeratas pripiešė skirtingų logotipų. Įdomiau kokia dalis tų konglomeratų turi patirties klasikinių automobilių gamyboje. Ir kiek pamenu nemaža dalis jų turi. Pvz tiek Geely, tiek Great Wall pradėjo nuo benzininių.
              Sutinku.
              Bet aš ne apie logotipų paišymą.
              Aš apie tai, kad Kinijos autogamintojai labai nori reikštis pasaulinėje rinkoje.
              Ir jie gana neblogus EV daro ir jų toks didelis kiekis, kad pasiseks ne vienam ir ne dviem.


              Jau šiandien yra 20+ Kinijos autobrendų kurie aktyviai bando pardavinėti Europoje.
              Kol kas babysteps. Bet neužilgo peraugs į cunamį.


              Esi girdėjęs apie British Leyland?
              Dar nelabai seniai čia buvo vienas iš didžiausių autogamintojų pasaulyje, turintis 250+ tūkst. darbuotojų ir 15-20 autobrendų.
              Šiandien jo neliko. Viena iš pagrindinių priežasčių (bet ne vienintelė) buvo kokybiškos ir tuo metu sąlyginai pigios japoniškos mašinos.
              Panašus scenarijus gali įvykti all over again. Tik šį kartą su kiniečiais.


              Turiu draugų kurie šią vasarą buvo Kinijoje, ilgoje darbinėje kelionėje.
              Neplanuotai gavosi dvi laisvos dienos, tai nusprendė pasižvalgyti po kinietiškas autoparduotuves ir pratestuoti Kinijos gamintojų elektromobilius.
              Ir sakė kad liko labai nustebę, nes tikėjosi antrarūšių produktų, o Kinijos elektromobiliai paliko labai gerus pirmus įspūdžius.
              Jeigu keli dalykai įvyks kaip planuota, aš pusmečio bėgyje būsiu Kinijoje, galėsiu atraportuoti savo įspūdžius.

              Comment


                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                Sutinku.
                Bet aš ne apie logotipų paišymą.
                Aš apie tai, kad Kinijos autogamintojai labai nori reikštis pasaulinėje rinkoje.
                Ir jie gana neblogus EV daro ir jų toks didelis kiekis, kad pasiseks ne vienam ir ne dviem.
                Natūralu, kaip ir kitose srityse

                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                Jau šiandien yra 20+ Kinijos autobrendų kurie aktyviai bando pardavinėti Europoje.
                „Brendų“ ar gamintojų?

                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                JEsi girdėjęs apie British Leyland?
                Dar nelabai seniai čia buvo vienas iš didžiausių autogamintojų pasaulyje, turintis 250+ tūkst. darbuotojų ir 15-20 autobrendų.
                Šiandien jo neliko. Viena iš pagrindinių priežasčių (bet ne vienintelė) buvo kokybiškos ir tuo metu sąlyginai pigios japoniškos mašinos.
                Panašus scenarijus gali įvykti all over again. Tik šį kartą su kiniečiais.
                Leyland atveju man rodos buvo daugiau visos JK pramonės nuosmūkis. Priedo tiek JK, tiek bendrai vakarų rinkos apsaugos priemonių naikinimas ir milžinas ant molinių kojų krito.

                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                Jeigu keli dalykai įvyks kaip planuota, aš pusmečio bėgyje būsiu Kinijoje, galėsiu atraportuoti savo įspūdžius.
                Bus įdomu įspūdžiai. Tik žiūrint į tamstos postus ir sinofilišką faktų pritempinėjimą - kyla klausimas ar kelionė ne atitinkamose tarnybose gaut instrukcijų?

                Comment


                  Paskutinis šansas pasigrožėti US ir EU modeliais populiariausių sarašuose. (beveik rimtai).


                  Click image for larger version

Name:	PHEV_EV_Europe_Screenshot 2023-08-14 150633.jpg
Views:	203
Size:	65,5 kB
ID:	2068430

                  Click image for larger version

Name:	EV_Europe_Screenshot 2023-08-14 150522.jpg
Views:	198
Size:	50,8 kB
ID:	2068431

                  Click image for larger version

Name:	EV_USA_Screenshot 2023-08-14 150441.jpg
Views:	206
Size:	53,6 kB
ID:	2068432
                  -

                  Comment



                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    „Brendų“ ar gamintojų?
                    Brendų parašyta, brendų ir turiu omenyje.
                    Bet ir autogamintojų (konglomeratų) nemažai, kokie 5-10.

                    ​​​​​​
                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                    Bus įdomu įspūdžiai. Tik žiūrint į tamstos postus ir sinofilišką faktų pritempinėjimą - kyla klausimas ar kelionė ne atitinkamose tarnybose gaut instrukcijų?
                    Jeigu matai kažkokį pritempinėjimą – call it out.
                    Dabar nėra į ką atsakyti, nes tai niekuo nepagrįstas kaltinimas.
                    Dėl klausimų, kai turi normalių klausimų, tai normaliai ir atsakau.
                    Dabar šitoje vietoje nėra į ką atsakyti.

                    Comment


                      Po truputį juda Tesla Cybertruck gamyba.







                      Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.14, 16:12.

                      Comment


                        Automobilių gamybos pradžioje Europoje ir JAV irgi sparčiai kurdavosi nauji gamintojai, kol galų gale liko nedidelė viso bumo dalis. Istorija nuolat kartojas

                        Comment


                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                          Automobilių gamybos pradžioje Europoje ir JAV irgi sparčiai kurdavosi nauji gamintojai, kol galų gale liko nedidelė viso bumo dalis. Istorija nuolat kartojas
                          Na taip, čia turbūt tiksliai.
                          https://en.wikipedia.org/wiki/List_o..._manufacturers

                          Comment


                            Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                            Jeigu matai kažkokį pritempinėjimą – call it out.
                            Dabar nėra į ką atsakyti, nes tai niekuo nepagrįstas kaltinimas.
                            Dėl klausimų, kai turi normalių klausimų, tai normaliai ir atsakau.
                            Dabar šitoje vietoje nėra į ką atsakyti.
                            Jau minėjau. „Brendų“ ir gamintojų maišymas.

                            Comment





                              Copypasta iš video apžvalgos:
                              What astonishes me is that this feels in every respect pretty much as good as an Audi or a BMW or Mercedes. Compared to a Model S, the interior on this is substantially better in terms of its aesthetics and also its perceived quality. I think the Model S is really lovely. It's a fantastic car, but this is on another level.
                              The build quality and the interior finish that's the thing that really has taken me slightly by surprise. It's pretty extraordinary inside. It's just lovely, all the damping, all the material finishes. It's really comfortable and the refinement is exceptional.
                              Paskutinis taisė T-K-K; 2023.08.15, 03:08.

                              Comment


                                Toks vaizdas kad Kinijoje dabartiniu tempu išleidžiama 100+ EV modelių per metus.
                                Pažiūrėsim kaip pasibaigs.




                                Comment


                                  Čia kam Tesloj per didelis televizorius ir "tesla taupo ant mygtukų".

                                  Click image for larger version

Name:	Mercedes_EV_165277394_4527703390590988_6818926396969445495_n.jpg
Views:	451
Size:	290,3 kB
ID:	2068632
                                  -

                                  Comment


                                    ^ Pamiršai paminėt kad tai 9k € opcija

                                    Comment


                                      Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                      Toks vaizdas kad Kinijoje dabartiniu tempu išleidžiama 100+ EV modelių per metus.
                                      Pažiūrėsim kaip pasibaigs.
                                      O tai kartais ne būtent dėl to iPhonai yra geriau, kad tai yra vienas ir nuolat tobulinimas produktas, visada veikianti uždara ekosistema, nereikia sukti galvos renkantis iš šimto Androidų? Sėkmės visiems chundongbilių fanams, negaudantiems detalių.

                                      Comment


                                        Nežinau ar buvo diskutuota, bet wow.
                                        Tiesiog nežinau ką sakyti.
                                        Tesla Model Y dabar yra daugiausiai parduodamas automobilis.
                                        Čia visame pasaulyje.

                                        Paprastai pirmoje vietoje būdavo gerokai pigesni automobiliai, kurie pardavinėjami visame pasaulyje su pačiais įvairiausiais bodytypes ir dažnai net skirtingais vardais.
                                        Pvz Toyota Corolla, kuri turi keletą skirtingų pavadinimų (pvz Toyota Levin yra ta pati mašina) ir keturis bodytypes – sedanas, hečbekas, universalas ir GR (sportinis hečbekas).

                                        Model Y turi vieną bodytype, vieną pavadinimą ir yra gerokai brangesnė.


                                        Comment


                                          Parašė T-K-K Rodyti pranešimą
                                          Nežinau ar buvo diskutuota, bet wow.
                                          Tiesiog nežinau ką sakyti.
                                          Tesla Model Y dabar yra daugiausiai parduodamas automobilis.
                                          Čia visame pasaulyje.

                                          Paprastai pirmoje vietoje būdavo gerokai pigesni automobiliai, kurie pardavinėjami visame pasaulyje su pačiais įvairiausiais bodytypes ir dažnai net skirtingais vardais.
                                          Pvz Toyota Corolla, kuri turi keletą skirtingų pavadinimų (pvz Toyota Levin yra ta pati mašina) ir keturis bodytypes – sedanas, hečbekas, universalas ir GR (sportinis hečbekas).

                                          Model Y turi vieną bodytype, vieną pavadinimą ir yra gerokai brangesnė.

                                          Kažkaip čia neaiškiai su tais "best selling". Kitur rašo, kad not even close

                                          Is Tesla Model Y World’s Best-Selling Car? Nope, Not Even Close (autoweek.com)

                                          Problem is, on all the charts we could find from Tesla as well as from fawning electric-vehicle sites reporting on them, the company groups Model Y production and sales with Model 3 production and sales. Tesla delivered 412,180 Models 3/Y globally in the first quarter, and we can’t find the breakout among the two.

                                          We reached out to Toyota for Corolla numbers, and the automaker reports it sold 740,561 Corollas worldwide in the first quarter of this year, counting all versions including the Cross. That’s about 75% more than Tesla, even if you count the Model 3 in with the Model Y. Sorry, Elon, not even close.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X