Kai perki naudotus, matomai kiti UseCase'ai dėl ko apskritai perki ir kaip vertini eskploatavimą.
Kai perki naudota - renkiesi iš to, kas yra. O EU daug metų buvo gaminami ir parduodami daugiausia dyzeliniai lengvieji automobiliai, atitinkamai ir tarp naudotų jie dominuoja.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
VW, Škoda - daugumoj fleet sale'ai, dažnai įvairių ministerijų ir pan., kur auto parkams vadovauja visiukus baigę transporto inžinieriai. Tai tie dyzelines škodas ir vw iš inercijos pirks dar ir po 2050 metų.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Man regis valstybines istaigos, kaip ministerijos, nebegali dyzelių pirkt?
iki 2025 metų perkant automobilius netaršios t.p. turi sudaryti ne mažiau 60%, žr. alternatyviųjų degalų įstatymą.
Yra išimtis kad galima nesilaikyti šio reikalavimo, jei rinkoje nėra jokios galimybės įsigyti reikiamų parametrų netaršių automobilių.
The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.
Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.
A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.
Du Tesla modeliai (Y ir 3) parduoda daugiau vienetų nei visa Audi su savo 38 modelių gama.
Du Tesla modeliai parduoda žymiai daugiau nei Volvo ir Lexus kartu sudėjus. Ir t.t.
Ar pastebėjot kas su elektromobiliais darosi Kinijoje? Belekiek gamintojų, ir dauguma gamina nei kiek ne blogiau nei koks Renault.
Belekiek naujų ir negirdėtų gamintojų kurie sugeba pagaminti labai gerus elektromobilius. Modelių kaip Dayun Yuanhang Y6 yra šimtais...
Ta senesnė žinutė labai svarbi. Dar neseniai Europoje turėjome gausybę elektronikos gamintojų. Thomson, Grundig ir belekiek kitų. Dabar liko vos vienas kitas, gal ir nei vieno. Automobiliams galimai panaši situacija pareina.
The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.
Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.
A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.
Tikrai. "Tesla su keliais modeliais aplenkė Audi su daug modeliu". Tai čia kieno modeliais? Iš kur tokie skaičiai? Nes aš tai kitokius skaičius randu.
Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
Volvo 600k.
Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.
Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
Volvo 600k.
Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.
Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.
Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.
Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.
Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.
tai kad už teslos kainą išeina tik kia, o ne audi. Logiška kad nori teslos, nes pagal nuvaziujama atstuma, kaina ,kokybę vienas is geriausiu pasirinkimu. Nereikiavarinėti į servisą "priežiūrai". Minusai - toli garantinis servisas (Varšuva, Helsinkis), brangus kasko.
Comment