Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

    apsidaryk aplink - tai maždaug gal kas trečias žmogus
    Pirmą pusmetį LT dyzeliai sudaro tik 12,6% visų naujų registruotų auto, pridedant dar hibridinius dyzelius vis tiek tik 17% yra.
    Paskutinis taisė Lettered; 2023.07.20, 10:15.
    Flickr

    Comment


      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
      Kai perki naudotus, matomai kiti UseCase'ai dėl ko apskritai perki ir kaip vertini eskploatavimą.
      Kai perki naudota - renkiesi iš to, kas yra. O EU daug metų buvo gaminami ir parduodami daugiausia dyzeliniai lengvieji automobiliai, atitinkamai ir tarp naudotų jie dominuoja.
      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

      Comment


        Ir naujus auto dažnai perka įmonės, o jos moka skaičiuoti. Dyzelio eksplotacija kaip bebūtų pastebimai pigesnė.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Ir naujus auto dažnai perka įmonės, o jos moka skaičiuoti. Dyzelio eksplotacija kaip bebūtų pastebimai pigesnė.
          Mikriukus taip, bet lengvųjų dyzelių irgi perka vis mažiau. Tarp tų 12% dyzelių turbūt pagrinde tik suv'ai visokie kaip Land Cruiser.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Mikriukus taip, bet lengvųjų dyzelių irgi perka vis mažiau. Tarp tų 12% dyzelių turbūt pagrinde tik suv'ai visokie kaip Land Cruiser.
            VW, Škoda, Peugeot, dar gal Kia tikrai dyzeliai populiarūs

            Comment


              VW, Škoda - daugumoj fleet sale'ai, dažnai įvairių ministerijų ir pan., kur auto parkams vadovauja visiukus baigę transporto inžinieriai. Tai tie dyzelines škodas ir vw iš inercijos pirks dar ir po 2050 metų.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Man regis valstybines istaigos, kaip ministerijos, nebegali dyzelių pirkt?

                Comment


                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

                  VW, Škoda, Peugeot, dar gal Kia tikrai dyzeliai populiarūs
                  Bet jau labai apmažėję ir jų dyzelių, jei procentinė tokia maža dalis liko?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Man regis valstybines istaigos, kaip ministerijos, nebegali dyzelių pirkt?
                    iki 2025 metų perkant automobilius netaršios t.p. turi sudaryti ne mažiau 60%, žr. alternatyviųjų degalų įstatymą.
                    Yra išimtis kad galima nesilaikyti šio reikalavimo, jei rinkoje nėra jokios galimybės įsigyti reikiamų parametrų netaršių automobilių.
                    -

                    Comment


                      Straipsnis kurį įkėliau kitoje temoje yra aktualus ir čia.

                      Vokietijos automobilių įmonės susiduria su vis stipresne konkurencija iš ne EU šalių, ypač Kinijos.
                      Pagrindinė priežastis – elektromobiliai.
                      https://www.politico.eu/article/rust...on-of-germany/

                      Straipsnyje labai daug pavyzdžių. Čia vienas.
                      The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.

                      Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.

                      A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.

                      Comment


                        Du Tesla modeliai (Y ir 3) parduoda daugiau vienetų nei visa Audi su savo 38 modelių gama.
                        Du Tesla modeliai parduoda žymiai daugiau nei Volvo ir Lexus kartu sudėjus. Ir t.t.

                        Comment


                          Teslai jau nedaug trūksta kad du modeliai (Y ir 3) parduotų daugiau vienetų nei visa Audi ir visa Volvo kartu sudėjus.

                          Comment


                            Čia ko? Obuolių? Kvepalų? Tušinukų?

                            Comment


                              Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                              Čia ko? Obuolių? Kvepalų? Tušinukų?
                              Negi tikrai neaišku?

                              Comment


                                Parašė T-K-K Rodyti pranešimą

                                Negi tikrai neaišku?
                                Tikrai. "Tesla su keliais modeliais aplenkė Audi su daug modeliu". Tai čia kieno modeliais? Iš kur tokie skaičiai? Nes aš tai kitokius skaičius randu.

                                Comment


                                  Ar pastebėjot kas su elektromobiliais darosi Kinijoje? Belekiek gamintojų, ir dauguma gamina nei kiek ne blogiau nei koks Renault.
                                  Belekiek naujų ir negirdėtų gamintojų kurie sugeba pagaminti labai gerus elektromobilius. Modelių kaip Dayun Yuanhang Y6 yra šimtais...

                                  Comment


                                    Ta senesnė žinutė labai svarbi. Dar neseniai Europoje turėjome gausybę elektronikos gamintojų. Thomson, Grundig ir belekiek kitų. Dabar liko vos vienas kitas, gal ir nei vieno. Automobiliams galimai panaši situacija pareina.





                                    Vokietijos automobilių įmonės susiduria su vis stipresne konkurencija iš ne EU šalių, ypač Kinijos.
                                    Pagrindinė priežastis – elektromobiliai.
                                    https://www.politico.eu/article/rust...on-of-germany/

                                    Straipsnyje labai daug pavyzdžių. Čia vienas.
                                    The Germans are already feeling the effects of their miscalculation.

                                    Volkswagen, which has dominated the Chinese auto market for decades, lost its crown as the country’s largest automaker in the first quarter to BYD, a local competitor, amid a surge in EV sales. China is the world’s largest car market, accounting for nearly 40 percent of Volkswagen’s revenue.

                                    A recent study by insurer Allianz projected that if current trends hold with Chinese manufacturers increasing their market share in both China and Europe, European carmakers and suppliers could see their profits fall by tens of billions of euros by 2030, with German companies bearing the brunt.

                                    Comment


                                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                      Tikrai. "Tesla su keliais modeliais aplenkė Audi su daug modeliu". Tai čia kieno modeliais? Iš kur tokie skaičiai? Nes aš tai kitokius skaičius randu.

                                      Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
                                      Volvo 600k.
                                      Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.

                                      Comment


                                        Parašė T-K-K Rodyti pranešimą


                                        Audi parduoda apie 1,6M automobilių per metus. Čia viskas kartu sudėjus.
                                        Volvo 600k.
                                        Du Tesla modeliai parduoda 460k per ketvirtį (1,85M per metus) ir kiekiai toliau sparčiai auga.
                                        Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.

                                        Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Audi vs Tesla skaičius už 2022 metus randu tokius, kad Audi vis dar pirmauja.

                                          Prie Teslos sėkmės prisideda dar ir "cool" faktorius. Tas pats, kas iPhonas vs Androidas. Ar iPhonas vertas savo pinigų? Ne. Ar Tesla yra verta savo pinigų? Nelabai. Bet visi nori Teslos, o ne Audi.
                                          tai kad už teslos kainą išeina tik kia, o ne audi. Logiška kad nori teslos, nes pagal nuvaziujama atstuma, kaina ,kokybę vienas is geriausiu pasirinkimu. Nereikiavarinėti į servisą "priežiūrai". Minusai - toli garantinis servisas (Varšuva, Helsinkis), brangus kasko.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X