Su krovimo tinklu bėda ir didelė. Jei važiuoji namai darbas - dar galima gyvent, bet apie bent kiek didesnį mobilumą galima tik pasvajot. Gyvenu centre, 15 min ėjimo ribose - 4 stotelės. Vakare prie nei vienos neįmanoma rasti vietos. Nemokamoje bardakas, mokamą rasti laisvą konkreti loterija. Dažnai tenka važiuot vilnius kaunas, Prie ofiso stotelė amžinai užkišta sparkais. Kita - 15 min pėsčiom. Jeigu vienas kraunas, geriausiu atveju gauni tik lėtą krovimą. Pažaidžiau žiemą su elektromobiliu - atsikandaiu ilgam. Dabar kaskart degalinėj prunkštelnu kokia pisnia buvo su EV.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Vis tiek gražiausias paradoksas, kad labai ekologiški ir visaip kaip susipratę priemiesčių gyventojai, bene pagrindinis EV pirkėjų sluoksnis (nes paprasčiausia įkrauti), iš tiesų vien dėl savo gyvenimo būdo išmeta gerokai daugiau CO2, o ir kietųjų dalelių. Beveik bet kas, gyvendamas tankiai užstatytame miesto centre, važinėdamas VDV automobiliu ir reguliariai vaikščiodamas, iš tiesų gerokai mažiau kenkia aplinkai už standartinį priemiesčių elektromobilistą.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
- 4 patinka
Comment
-
Tokie kvartalai ir jų žala miestui yra atskira tema.Parašė Kecal Rodyti pranešimą
Vis tiek gražiausias paradoksas, kad labai ekologiški ir visaip kaip susipratę priemiesčių gyventojai, bene pagrindinis EV pirkėjų sluoksnis (nes paprasčiausia įkrauti), iš tiesų vien dėl savo gyvenimo būdo išmeta gerokai daugiau CO2, o ir kietųjų dalelių. Beveik bet kas, gyvendamas tankiai užstatytame miesto centre, važinėdamas VDV automobiliu ir reguliariai vaikščiodamas, iš tiesų gerokai mažiau kenkia aplinkai už standartinį priemiesčių elektromobilistą.
- 2 patinka
Comment
-
Žinoma. Varguoliai daugiabučiuose turės važinėti troleibusais, kai uždrausime taršius VDV.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Kaip ne kurie iš oponentų Jums atsakytų. Jei septintame aukšte problemos... važinėk viešuoju
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Sovietiniuose rajonuose publika duobių neužsitaiso, o ką jau kalbėti apie elektromobilių stoteles. Tačiau išspręsti vistiek reikės.Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.
Comment
-
Ir daro, šiandien buvo išplėstas tokių krovyklų sąrašas.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBuvo gi kalbos, kad iš apšvietimo stulpų darys "rozetes" elektromobilių krovimui mieste - ar tai nebūtų gan pigus spredimas?
https://www.facebook.com/vilniausaps...orn3Mw6wbKQJWl
- 1 patinka
Comment
-
Ypač netrūko pernai Nidoje? Kur dėl pakrovėjo eilėje susimušė vairuotojai?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąNežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.
Problema yra kad apšvietimo galia yra ribota. Kai pakeitėm į LED apšveitimą kažkiek laivos turim, bet tai yra realiai 1-2 rozetės per gatvę, o ne prie kiekvieno stulpo. Daugiau tiesiog neužteks galios apšveitimo ifnrastruktūroje.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBuvo gi kalbos, kad iš apšvietimo stulpų darys "rozetes" elektromobilių krovimui mieste - ar tai nebūtų gan pigus spredimas?
- 2 patinka
Comment
-
FIAT paskelbė apie Fiat 600 išleidimą. Startinė 600e kaina € 36k
https://www.carscoops.com/2023/07/th...)%20in%20Italy.For the latest generation of the 600, Fiat has decided to start with the all-electric model, which comes equipped with a 54 kWh battery. This is enough to give the EV a range of 249 miles (400 km) on the WLTP cycle.
https://news.italy24.press/business/642235.html
https://charter97.org/ru/news/2023/7/5/554587/Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Nida yra destination, ten gali kraut ir iš rozetės. Juodkrantėje porą metų poilsiavus matydavau jog taip ir daro svečiai - atsiveda ilgintuvą iki automobilio ir tiek.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ypač netrūko pernai Nidoje? Kur dėl pakrovėjo eilėje susimušė vairuotojai?
Comment
-
Tai kodėl iš rozetės nekrovė liaudis kuri mušėsi dėl pakrovėjo? Įdomu kiek tokių krovėjų atlaikytu Nidos elektros infrastruktūra.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Nida yra destination, ten gali kraut ir iš rozetės. Juodkrantėje porą metų poilsiavus matydavau jog taip ir daro svečiai - atsiveda ilgintuvą iki automobilio ir tiek.
- 2 patinka
Comment
-
Manau dėl tų pačių protinių sutrikimų, dėl kurių sugalvojo muštisParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai kodėl iš rozetės nekrovė liaudis kuri mušėsi dėl pakrovėjo?
Jei pastato įvadas leidžia - krauk į sveikatą. Jeigu visi ant pastotės sugalvos krautis tokiu būdu, o trafas per lievas, tai ESO pastatys naują savo sąskaita.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąĮdomu kiek tokių krovėjų atlaikytu Nidos elektros infrastruktūra.
- 3 patinka
Comment
-
Sėkmės rožinėse svajonėse, iš praktikos nežinau nė vieno atvejo be naujų vartotojų kur ESO savo iniciatyva galingesnius trafus statytų.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Jei pastato įvadas leidžia - krauk į sveikatą. Jeigu visi ant pastotės sugalvos krautis tokiu būdu, o trafas per lievas, tai ESO pastatys naują savo sąskaita.
- 1 patinka
Comment
-
ESO stato naujus trafus, nes nenori pastoviai mokėti kompensacijas už per žemą įtampą tinkle. Šitokiu būdu net ir būsimieji saulės elektrinių savininkai priverčia ESO atnaujinti transformatorines už dyką, tai turėtų pavykti ir paprastai publikai.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Sėkmės rožinėse svajonėse, iš praktikos nežinau nė vieno atvejo be naujų vartotojų kur ESO savo iniciatyva galingesnius trafus statytų.
Comment
-
Įtampos kritimas aktualus vartotojui kuo ilgesnės linijos gale. Ir tai pirmiausia pajaučia saulininkai. Jei namuos viršiji įvado galią, ar pajauti įtampos kritimą? Jei visi vienu metu ims krautis tiesiog ims degti saugikliai. O tada jau ilgas kelias... kaip, kas, dėl ko. Tada atsiverčiame metodikas:Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
ESO stato naujus trafus, nes nenori pastoviai mokėti kompensacijas už per žemą įtampą tinkle. Šitokiu būdu net ir būsimieji saulės elektrinių savininkai priverčia ESO atnaujinti transformatorines už dyką, tai turėtų pavykti ir paprastai publikai.
1-312 Dėl Skaičiuojamųjų elektros apkrovų nustatymo metodikos patvirtinimo (lrs.lt)
ir laukiame ESO sprendimų
Comment
-
Tai tame ir esmė, kad kvartalo suminė įvadų galia yra didesnė negu gali panešti trafas. Tai arba mušinės saugikliai transformatorinėje, arba bus perkrautas trafas, didės nuostoliai ir kris įtampa.Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Įtampos kritimas aktualus vartotojui kuo ilgesnės linijos gale. Ir tai pirmiausia pajaučia saulininkai. Jei namuos viršiji įvado galią, ar pajauti įtampos kritimą? Jei visi vienu metu ims krautis tiesiog ims degti saugikliai. O tada jau ilgas kelias... kaip, kas, dėl ko. Tada atsiverčiame metodikas:
1-312 Dėl Skaičiuojamųjų elektros apkrovų nustatymo metodikos patvirtinimo (lrs.lt)
ir laukiame ESO sprendimų
Comment
-
Tai ir bus perkrautas trafas, bet niekas jo nekeis.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tai tame ir esmė, kad kvartalo suminė įvadų galia yra didesnė negu gali panešti trafas. Tai arba mušinės saugikliai transformatorinėje, arba bus perkrautas trafas, didės nuostoliai ir kris įtampa.
Comment
-
jei įtampa nenukris, tai ir nekeis. bet tuomet ir problemos jokios nėra.Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Tai ir bus perkrautas trafas, bet niekas jo nekeis.
Comment
-
kitokių aukštų kaip 7 nėra mieste?Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Iš daugiabučio 7 aukšto sudėtinga prailgintuvą nuleist.-
Comment
-
Biškį offtopic, bet gal kas patars panašių svetainių koncentruotų būtent į naujienas apie naujus automobilių modelius ir kad tai būtų aktualu mums europiečiams (tai yra nebūtų ignoruojami visokie Peugeot, Citroen, Opel, Renault, Dacia ir t.t.)Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
Comment
Comment