Kodėl su elektromobiliais negalėtų atsitikti tas pats kas per maždaug dešimtmetį atsitiko su telefonais?
Apie 2007 metus, kinietiški telefonai buvo visiškas šlamštas. Pigios, prastai padarytos Nokia ir SonyEricsson kopijos.
Dešimt metų vėliau, kinietiški telefonai buvo tarp geriausių pasaulyje.
Tarp geriausių, bet ir kaina ne kapeikos už solidžius modelius.
Bet kokiu atveju vien tokia tikimybė yra geras spyris šiknon VAGinoms ir kitiems užsisėdėjusėms ant laurų gamintojams.
Nuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
Ar 600-700k
Ar išvis 1,6 milijono.
Sėkmės!
Mano buvęs automobilis Mitsubishi Lancer (benzinas) nuvažiavo 1,3 milijono (per 3 savininkus) ir galiausiai buvo nurašytas dėl vožtuvų fizinio susidėvėjimo (remontas brangesnis nei pats automobilis). Kai savo eiga važiavo į metalo laužą iš 4 cilindrų normaliai dirbo 2. Tada jam buvo 29 metai.
Parašė Taj Mahal
Kodėl su elektromobiliais negalėtų atsitikti tas pats kas per maždaug dešimtmetį atsitiko su telefonais?
Apie 2007 metus, kinietiški telefonai buvo visiškas šlamštas. Pigios, prastai padarytos Nokia ir SonyEricsson kopijos.
Dešimt metų vėliau, kinietiški telefonai buvo tarp geriausių pasaulyje.
Žmonės telefonus keičia vidutiniškai kas 3 metus, automobilius - kas 10/15.
Žmonės telefonus turi beveik 1:1 santykiu ar daugiau, automobilius - ne.
Ir dar reikia nepamiršti kad didžiulė paskata telfonų adaptacijai buvo ne vakarų rinkos kurios sunkiau įpirks naujus automobilius.
P.S. LG ir Nokia vis dar gamina pusėtinus telefonus. Apie kinietiškų telefonų buvima geriausiu tai gali jau baigi svaigti.
Turint elektrinį variklį gali nedaryti grilio priekyje ir vis tiek padarai šitaip.
Lygiai taip pat, kaip turint CVT galima palaikyti optimalias apsukas neverčiant jų šokinėti, bet vis tiek yra CVT, kurie imituoja pavaras...
Lygiai taip pat, kaip turint šiuolaikines dujų išmetimo sistemas ir variklių technologijas, galima turėti ganėtinai tyliai veikiančius variklius, bet vis tiek gamintojai įmontuoja garso kolonėles, kurios imituoja variklio garsą...
Gal tai ne grilis o dekoras.
O grilis irgi gerai - reikia aušinti kondicionieriaus radiatorių, aušinimas reiklaingas ir baterijai, varikliams ir kt.
Kad baterija dažniau šildoma nei aušinama. O baterijos aušinimui reikia daug mažiau energijos nei variklio aušinimui. Baterijos optimali darbo temperatūra nėra 80-90 laipsnių ir sprogimai ten nevyksta.
Kai domėjausu Geely prieš 5 metus visos tos įmonės jau buvo supirktos, tai čia toks old news truputi. Mane labiau stebina Irano auto pramonė ir kokiais mastais jie gamina.
Kaip tik neseniai galvojau, kad būtų puikus būdas ateit į Europos EV rinką ir iškart užimt joje neblogas pozicijas. Kažką panašaus jau padarė su atgaivintu MG brendu Britanijoj, bet MG niekad nebuvo net arti to populiarumo, kokį turėjo Saab.
Taip, pats irgi puikiai žinau Saab istoriją (kaip ir ką jis reiškia švedams, nes šiuo metu gyvenu per dvi šalis) ir asmeniškai man tai yra artima, nes šeimoje buvo 2 šios markės automobiliai, bet viskas, ką pasakėt jūs ir ką sako Top Gear vyrai galioja tik automobiliams pagamintiems iki GM. Amerikiečiai nusipirko Saab, atėmė iš jo visą dvasią ir unikalumą, o galiausiai galutinai sužlugdė visą kompaniją.
Bet esmė, kad Saab jau faktiškai priklauso kinams. Jie kokiais mid 2010's nusprendė atsisakyti Saab ženklo ir jo platformoje gaminti automobilius po savo nauju ženklu NEVS ir Saab inžinieriai jau sukurė "naują Saab'ą":
Bet planus sustabdė pandemija, o šį pavasarį NEVS bankrutavo ir jos faktiškai nebeliko, todėl ir buvau pagalvojęs dėl Saab atgaivinimo, nes šiuo metu, kiek suprantu, ženklas tebepriklauso kinams, bet nežinau kam būtent, o tokio dydžio brendas tikrai būtų šimtą kartų vertingesnis bandant patekti į Europos rinką, nei visokie BYD, NIO, XPeng ir t.t.
Klausimas ar pasiteisinusi technologija labai lengvai būtų atsakytas jeigu nuimtų visas subsidijas. Pirkimo, kelių mokesčio nemokėjimo (vdv moka akcizą kurio dalis nueina keliam). Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
Klausimas ar pasiteisinusi technologija labai lengvai būtų atsakytas jeigu nuimtų visas subsidijas. Pirkimo, kelių mokesčio nemokėjimo (vdv moka akcizą kurio dalis nueina keliam).
Vienas iš tikslų yra mažiau teršalų plaučiuose, tad subsidijų nenuims kol pagrindinė masė nepersės ant elektromobilių.
Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
Nežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.
Vienas iš tikslų yra mažiau teršalų plaučiuose, tad subsidijų nenuims kol pagrindinė masė nepersės ant elektromobilių.
Nežinau apie kokias nusveriančias dalis kalbi, kažkaip visi visur važiuoja ir pakrovėjų netrūksta.
Dėl tos ekologijos irgi daug pilkų zonų palieka. Čia kaip su maišeliais - apmokestinam, o toliau sūrio ar dešros grežinėlius į A4 formato plastiką laminuojam.
Visi visur važiuoja, tik kažin kodėl jas reik per draudimus, per subsidijas visiems brukte reik siūlyti.
Kolkas su EV neišpręstos dvi fundamentalios problemos - baterijos ir krovimas, tiksliau krovimo infrastruktūra. Kad ir kaip man patinka EV pagreitis, tylumas ir modernūs interfeisai, bet deja kitos dalys nusveria kad tai nėra pakaitalas vdv. Ir nuspręs kas bus vystoma toliau du labai paprasti dalykai - ar bus sukurtos talpesnės/pigesnės/lengvesnės baterijos, ar vandenilio išgavimo technologijos ištobulės ir jo kaina nukris kelis kartus. Statyčiau ant vandenilio šiai dienai. O kolkas - tenka linkmsintis su tobuliausiu ir paskutiniu geru Audi koncenrno sukurtu vdv
Dėl baterijos sutinku - pakankamai mažos. O kokios problemos su krovimu? Krauni namuose už pigiai, o el. "degalinių" tinklas su visokiais turbo krovimais toliau vystysis.
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment