Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

    Iš pirmo žvilgsnio tai labai stipriai pigiau.
    1. Kaina Kinijoje.
    2. Ne elektrinis.

    -

    Comment


      MG EX4 Cybester
      • MG Cyberster, will be going into production and is expected to arrive in the UK in summer 2024. (MG)
      • All-electric convertible sports car
      • 0-60mph in under 3.0 seconds
      • Expected to cost £50,000 (Carwow)


      Comment


        DFDS prieš kelias dienas atsivežė į Klaipėdą rimtesnių batareikų ant ratų. Užsakymai 100+25 vnt, buvo daryti 2021 metų pabaigoje.

        Click image for larger version

Name:	DFDS_355445984_6567736113288230_3506011350381388283_n.jpg
Views:	240
Size:	103,3 kB
ID:	2059484
        Foto autorius: https://www.facebook.com/erikas.cizauskas.9/
        -

        Comment


          Parašė Taj Mahal

          Labai įdomiai su Volvo EX30 kaina.
          Apačioje įmečiau palyginimą su kitais elektromobiliais, įskaitant miniatiūrinį Fiat 500e su miniatiūrinio dydžio baterija.

          Žinau žmogų kuris pačioje 2021 pradžioje, kai tik pasirodė Škoda Enyaq, jį nusipirko už €35k. Šiandien dėvėtą parduotų už daugiau. O nauji nuo €50k (kainoraštis, archyvas)




          Kainoraščiai





          Volvo EX30 kol kas bus gaminamas tik Kinijoje, Geely gamykloje.
          Nepaisant to kad visur pabrėžiamas "švediškumas" ir net sėdynės turės Švedijos vėliavėles.

          The EX30 will be produced in the Zhangjiakou plant in China - which is operated by Geely (Reuters)

          Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.06.24, 11:15.

          Comment


            Iš autoindustrijoje dirbančių žmonių girdėjau kad elektromobilius yra gaminti lengviau, nei benzininius ar dyzelinius. Visų pirma, tai gerokai mažiau dalių reikia visam "drivetrain". Paskui viso "drivetrain" surinkimo procesas lengvesnis, mažiau dalykų dėl kurių reikia sukti galvą ir t.t.


            Į elektromobilių gamybą lenda vis daugiau įmonių.
            • Elektronikos gamintojai – LG, Xiaomi, DJI, Sony, Huawei, Apple, Dyson, Foxconn ir kt.
            • Paskui daug naujų gamintojų Kinijoje – Byd, Nio, Xpeng, Li Auto, Saic, Baic, GreatWall, JAC, HiPhi ir dešimtys kitų.
            • Paskui daug naujų gamintojų JAV/Kanadoje ir Europoje – Rimac, Lucid, Rivian, Bollinger Motors, Faraday Future, Arrival, Lion Electric ir t.t.
            • Ir daug valstybinių bandymų – Lenkija (Izera), Innoson (Nigeria), Proton (Malaizija) ir t.t.
            • Ir t.t.

            Ir lenda tai pilnais pajėgumais, pvz:
            • Xiaomi to invest $10 billion in electric vehicle race
            • [...] Rivian said on Monday it closed a $1.3 billion investment round [...] Rivian closes $2.5 billion funding round [...] Rivian announces $2.65 billion investment round [...] Rivian raised $11.9 billion from a 153 million share offering [...]

            Tarp automobilių prekiniai ženklai labai nusistovėję, jau dešimtmečius daugmaž tokie patys.
            Labai gali būti kad po kokių 10 metų visai kitokie prekiniai ženklai atrodys.

            Tą jau matėme tarp telefonų. Kokiais 2005 populiarių prekinių ženklų tarp mobiliųjų telefonų jau praktiškai nebesimatė dešimt metų vėliau – Philips, Nokia, Ericsson, LG, Qtec, Palm, Benefon, Siemens, Blackberry ir t.t.

            Ir buvo gausybė naujų, kurie 2005 nebuvo girdėti ar išvis neegzistavo kaip telefonų gamintojai – Apple, Xiaomi, OnePlus, Oppo, Realme, Huawei ir t.t.


            Comment


              Nieko nuostabaus. Skalbimo mašinas, lygintuvus ir mikrobanges irgi daug kas gali gaminti.

              Comment


                Proton Malaizijoje nuo seno gamina automobilius. Kinietiškas Great wall irgi ne nuo elektromobilių pradėjo. Čia kiek iš atminties pastebėjau, kitų netikrinau.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                  Proton Malaizijoje nuo seno gamina automobilius. Kinietiškas Great wall irgi ne nuo elektromobilių pradėjo. Čia kiek iš atminties pastebėjau, kitų netikrinau.
                  Smulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
                  Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".

                  Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
                  Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
                  O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.

                  ​​
                  ​​
                  ​​
                  Ir interjerą stebinančiai gerai padaro. Čia tie patys automobiliai kur viršuj:








                  Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.10.08, 10:09.

                  Comment


                    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                    Smulkių klaidų ir pats pastebėjau toje žinutėje, bet pagrindinė mintis lieka ta pati.
                    Turbūt yra 50+ elektromobilių gamintojų kurie bando tapti "masinės gamybos elektromobilių gamintojai".

                    Automobilių pramonėje to niekada nebuvo ir manau yra stiprių priežasčių manyti kad automobilių pramonėje artimiausią dešimtmetį bus milžiniškų pasikeitimų.
                    Tie nauji gamintojai sugeba pagabinti stebinančiai kokybiškus elektromobilius. Va keli produktai iš gamintojų, kurie prieš dešimtmetį nepardavinėjo jokių automobilių ar transporto priemonių.
                    O šiandien padaro elektromobilius kurie geriau vertinami už tuos elektromobilius ar automobilius kuriuos gamina etabliuoti gamintojai, t.y. Ford, Audi, Lexus ir kt.

                    Kaip laikosi jų crash-testukai?
                    Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.

                    Comment


                      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                      Kaip laikosi jų crash-testukai?
                      Vienas dalykas, kai skiri platformai N metų, ją išsitestuoji, apakarstai plastmasiukais ir pardavinėji kaip "modelių gamą", kitas - kai iš plastmasiukų surenki kažką išoriškai panašaus į automobilį ir pardavinėji kaip gerą. Čįa ne mikrobangė ar televizorius.
                      Be reikalo įtariai žiūrim.
                      Dauguma tų gerai vertinamų elektromobilių gauna "aukščiausius įvertinimus".
                      Geresnius nei etabliuoti gamintojai. Geriau nei pvz... Volvo.
                      Taip, geriau nei Volvo.

                      Rivian gauna "Top Safety Pick" iš IIHS.
                      EuroNCAP neturi, nes EU kol kas nepardavinėja.

                      Pas EuroNCAP, Lucid Air gauna aukštesnius įvertinimus nei BMW i4.




                      Šiandieniniame EuroNCAP visų elektromobilių saugumo reitinge (archyvas), tarp geriausiai vertinamų yra pilna naujų gamintojų.
                      Jeigu ką, tai nauji gamintojai ten atrodo geriau negu senieji.
                      Vieta Modelis
                      4 Smart #1 (šiandien Smart yra Geely/Volvo, kartu su Mercedes)
                      6 Nio ET7
                      7 Ora Funky Cat
                      11 Lucid Air
                      16 Byd Atto 3
                      ... ...
                      Elektromobilių saugumas jau nėra kažkokia mistinė kompetencija kur nauji gamintojai nesugebėtų susitvarkyti.





                      Čia lygiai kaip su išmaniųjų telefonų fotokamerom. Pačioje pradžioje Kinijos telefonų gamintojai buvo pajuokos objektas. Paskui jau nebe. Šiandien galima sakyti pirmauja.







                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.03.24, 12:25.

                      Comment


                        Parašė Taj Mahal
                        Čia lygiai kaip su išmaniųjų telefonų fotokamerom. Pačioje pradžioje Kinijos telefonų gamintojai buvo pajuokos objektas. Paskui jau nebe. Šiandien galima sakyti pirmauja.
                        Leica turi gilias kiniškas šaknis.
                        Ypač Leica.

                        Comment


                          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                          Leica turi gilias kiniškas šaknis.
                          Ypač Leica.
                          Neaišku kiek Leica prisideda.

                          Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
                          Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
                          Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.

                          Tas pats bus ir su elektromobiliais.

                          Comment


                            Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą

                            Neaišku kiek Leica prisideda.

                            Bet taip, kinietiškų telefonų gamintojai naudoja daug ne-kinietiškų fotokompetencijos tiekėjų.
                            Hasselblad (SE), Leica (DE), Carl Zeiss (DE), Sony (JP), Samsung (KR), DxO Labs (FR) ir dešimtis kitų.
                            Bet summa summarum – perki kinietiško gamintojo telefoną, kuris tuo metu turi vieną geriausių telefonų fotokamerų pasaulyje.

                            Tas pats bus ir su elektromobiliais.
                            Niekas ir nesiginčyja, suprojektuoti saugų saloną nebėra raketų mokslas. Kitas klausimas, kaio jis bus padarytas statistiniame nuo konvejerio nuriedėjusiame automobilyje. O čia yra daug kur taupyti, pradedant medžiagomis, baigiant kokybės kontrole.

                            Skirtumas tas, kad cherrovai veikianti telefono kamera nieko nenužudys.

                            Comment


                              Nemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.

                              Comment


                                Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                                Nemanau, kad bus. Kai perki opelį, žinai ko iš jo tikėtis po kokių 5-10 metų. Kai perki naują gamintoją, nežinai net ar jis garantinį atlaikys. Taip būna viskam, pradedant šluota, baigiant kažkuo brangiu. Aliexpresse kiniški šūdukai irgi atrodo gražiai, veikia gerai. Bet neilgai. Paskui greit sulūžta, greit nusidėvi arba nebeveikia.
                                Na taip. Bet tik laiko klausimas kol kažkurie iš naujų gamintojų bus žinomi kaip labai patvarių/patikimų elektromobilių gamintojai. Tik šiandien dar neaišku kurie. Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.

                                Hansjörg von Gemmingen is expected to cross the million mile mark today (1.6 million km) in his Model S, according to The Driven, with the Tesla in line to be recognised by Guinness World Records.
                                It may sound impossible, but one Tesla owner has shown that it can be done, driving more than 400,000km on a single set of brake pads and a single battery. [...] For comparison sake, he says there are vehicles in California he’s aware of that have done 600,000-700,000km but are older models.
                                Ko tikėtis perkant Opelį?
                                Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.


                                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.


                                Nuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
                                Ar 600-700k
                                Ar išvis 1,6 milijono.

                                Sėkmės!
                                Paskutinis taisė Taj Mahal; 2024.03.24, 12:23.

                                Comment


                                  Parašė Taj Mahal
                                  Čia yra statistiniai nuo konvejerio riedantys automobiliai:
                                  T.y. EuroNCAP atstovas atvažiuoja į gamyklos surinktų automobilių aikštelę, beda pirštu į automobilius ir juos nedelsiant išveža testavimui?

                                  Lyg ir ne šiandien gimęs ...

                                  Comment


                                    Parašė Taj Mahal



                                    Nuvažiuokit 400k kilometrų su benzinine, dyzeline, dujine mašina ar hibridu.
                                    Ar 600-700k
                                    Ar išvis 1,6 milijono.

                                    Sėkmės!
                                    Ar 159 2,4 jTDM'as.
                                    Ant odometro ~290k ir panašu jog nebe pirmą kartą.

                                    Comment


                                      Parašė Taj Mahal

                                      Na taip. Bet tik laiko klausimas kol kažkurie iš naujų gamintojų bus žinomi kaip labai patvarių/patikimų elektromobilių gamintojai. Tik šiandien dar neaišku kurie. Apskritai elektromobiliuose mažiau trinties ir jie mažiau dėvisi.

                                      Ko tikėtis perkant Opelį?
                                      Opel Insignia, nuo kokių 2015 pirmauja patvarume.
                                      Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika. Tikrai nepatikėčiau savo gyvybės elektronikai, kurią pilnai darė kinai. Žinau kinišką "sueis" ir kampų kirtimą ten, kur plika akimi nesimatys.

                                      O ar kas pirks naują gamintoją už 50-70k eurų? Nebent tie, kurie kas 3 metus pagal sutartis keičia esamą mašiną į naują.

                                      Mažiau dėvesi kas? Variklis tik. Visa kita dėvisi vienodai, važiuoklės gal net ir daugiau, padangos daugiau dėvisi.

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal

                                        Manai kad gamintojai sukčiauja EuroNCAP testuose?
                                        Jeigu tiesa, nesunku įrodyti. Galėtum prisirinkti žurnalistikos apdovanojimų.
                                        Europiniuose gal ne, bet kituose tai taip. Buvo pagautas Suzukis, Renault, keli kinai už rankų. Vos ne pirmas googlo rezultatas:
                                        https://www.carguide.ph/2023/04/toyo...afety.html?m=1

                                        Toyota Chairman Akio Toyoda is apologizing after 88,123 of its vehicles were found to have been rigged in order to achieve side-impact crash test performance.
                                        Paskutinis taisė Egiuxz; 2023.06.25, 16:16.

                                        Comment


                                          Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

                                          Tai taip, perkant opelį ir tikiesi, kad jis po 5 metų bus dar gera mašina. O perkant Dacią tikiesi, kad ji vis dar nebus supuvusi. Elektromobiliuose vairas - elektronika, stabdis - elektronika, rankinis stabdis - irgi elektronika.
                                          AFAIR europinius reikalavimus, vairo ir darbinė stadžių sistemos privalo būti mechaninės, paliekant galimybę prijungti elektrinės jėgos / momento stiprinimo sistemas. Kol kas - jokių 'fly by wire'.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X