Parašė Taj Mahal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė Taj Mahal
Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.
Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
Kadangi man nereikalingas automobilis kaip socialinio statuso ekshibicija, tai kažkaip vis surandu priežasčių atidėti pirkinį.If a lion could speak, we could not understand him.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.
Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš dar del tu triple charger: DC (CHAdeMO/CCS) + AC (Type2). Supratau kad ta spinta turi tik viena AC/DC 50 kW keitikli ir tik todel vienu metu gali krautis tik vienas elektromobilis is DC. Bet kadangi is Type2 imama elektra ne per keitikli, tai šalia DC gali krautis ir AC, t.y. du automobiliai vienu metu. Tik manau kad AC nebeduos 22 kW, kaip anai Teslai iš Norvegijos, spinta netures tiek galios aprupinti vienu metu ir 50 kW DC ir 22 kW AC. Bet koki supuvusi LEAFa su Type1 laisvai priima, maciau tokiu situaciju ne karta... atvaziuoja LEAFas, DC uzimtas, AC laisvas, kad tusciai nelaukti DC (CHAdeMO), pasijungia prie AC (Type1) ir krauna savo maza gallia. Klausimas butu tox, ar mazins galia spinta AC kabeliui kai DC kraunasi?-
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąAš dar del tu triple charger: DC (CHAdeMO/CCS) + AC (Type2). Supratau kad ta spinta turi tik viena AC/DC 50 kW keitikli ir tik todel vienu metu gali krautis tik vienas elektromobilis is DC. Bet kadangi is Type2 imama elektra ne per keitikli, tai šalia DC gali krautis ir AC, t.y. du automobiliai vienu metu. Tik manau kad AC nebeduos 22 kW, kaip anai Teslai iš Norvegijos, spinta netures tiek galios aprupinti vienu metu ir 50 kW DC ir 22 kW AC. Bet koki supuvusi LEAFa su Type1 laisvai priima, maciau tokiu situaciju ne karta... atvaziuoja LEAFas, DC uzimtas, AC laisvas, kad tusciai nelaukti DC (CHAdeMO), pasijungia prie AC (Type1) ir krauna savo maza gallia. Klausimas butu tox, ar mazins galia spinta AC kabeliui kai DC kraunasi?
Jeigu reik AC įdealiausia tai kokios 6 stotelės su skirtingom fazuotėm, tai jei daug 1f EV atvažiuoja visvien gali daugiau A išnaudot
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąTeslos dabar nebe madoj....
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 1 patinka
Comment
-
Nea, cia ne Tesla... dileris ir tiek.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Pilkoj rinkoj parduoda, baltos - nera. Kai uzsinoresi pirkti Tesla, 10 kart pagalvosi, ar verta susideti su tarpininku, kuris siandien yra, o rytoj.... didelis klaustukas. Pinigai tavo ir nemazi, ar noresi rizikuoti?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
Nea, cia ne Tesla... dileris ir tiek.-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPilkoj rinkoj parduoda, baltos - nera. Kai uzsinoresi pirkti Tesla, 10 kart pagalvosi, ar verta susideti su tarpininku, kuris siandien yra, o rytoj.... didelis klaustukas. Pinigai tavo ir nemazi, ar noresi rizikuoti?
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
Teslos garantija galioja visoje Europoje (ar EU) todėl dingus tarpininkui turėsi pats vargt su lenkais ar jei reikės garantinio serviso, bet pati garantija nedingsta
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą...todėl dingus tarpininkui turėsi pats vargt su lenkais ar jei reikės garantinio serviso, bet pati garantija nedingsta
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal
Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.
Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Garantija nieko verta, jei neturi realios sutarties su pardavėju. Pvz. mano sutartyje yra kontaktai, kas auto parvežtų iš bet kur ES nemokamai, jei sugestų. O kam skambinti, jei pirkai tą naują auto "su garantija" iš perekūpo kitame ES gale?-
Comment
Comment