Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
    Negi niekam kitam Volvo kaina neatrodo įspūdingai?
    Pasirodė, ypač kai žinau, kad kolega XC40 už ~75k€ nusipirko nesenai.

    Comment


      Įspūdingai per brangu, kad įpirktų statistinis lietuvis. Ai, pala, statistinis lietuvis turi važinėti su autobusu. Atsiprašau, pasimiršau.

      Comment


        36 tūkstančiai čia jau arti naujo universalo. Tad ant lizingo tikrai įkandama. Aišku tas Volvo yra „Crossover SUV“, t.y. netinka niekam.

        Comment


          Parašė Taj Mahal

          Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.

          Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
          Planuoju pirkti automobilį, tai bent jau man asmeniškai yra labai brangu. Tiesiog elementariai gaila 30.000€.
          Kadangi man nereikalingas automobilis kaip socialinio statuso ekshibicija, tai kažkaip vis surandu priežasčių atidėti pirkinį.
          If a lion could speak, we could not understand him.

          Comment


            Parašė Taj Mahal

            Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.

            Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
            Jeigu visi uždirba virš 3k į rankas, tai kodėl gi ne. Bet statistinė Lietuva nėra tokia turtinga.

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Aš dar del tu triple charger: DC (CHAdeMO/CCS) + AC (Type2). Supratau kad ta spinta turi tik viena AC/DC 50 kW keitikli ir tik todel vienu metu gali krautis tik vienas elektromobilis is DC. Bet kadangi is Type2 imama elektra ne per keitikli, tai šalia DC gali krautis ir AC, t.y. du automobiliai vienu metu. Tik manau kad AC nebeduos 22 kW, kaip anai Teslai iš Norvegijos, spinta netures tiek galios aprupinti vienu metu ir 50 kW DC ir 22 kW AC. Bet koki supuvusi LEAFa su Type1 laisvai priima, maciau tokiu situaciju ne karta... atvaziuoja LEAFas, DC uzimtas, AC laisvas, kad tusciai nelaukti DC (CHAdeMO), pasijungia prie AC (Type1) ir krauna savo maza gallia. Klausimas butu tox, ar mazins galia spinta AC kabeliui kai DC kraunasi?
              Priklauso koks spintos įvadas, jei normalus 3x100A / 60kW tai užteks ir AC 11kW ir DC 49kW liks.
              -

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                Aš dar del tu triple charger: DC (CHAdeMO/CCS) + AC (Type2). Supratau kad ta spinta turi tik viena AC/DC 50 kW keitikli ir tik todel vienu metu gali krautis tik vienas elektromobilis is DC. Bet kadangi is Type2 imama elektra ne per keitikli, tai šalia DC gali krautis ir AC, t.y. du automobiliai vienu metu. Tik manau kad AC nebeduos 22 kW, kaip anai Teslai iš Norvegijos, spinta netures tiek galios aprupinti vienu metu ir 50 kW DC ir 22 kW AC. Bet koki supuvusi LEAFa su Type1 laisvai priima, maciau tokiu situaciju ne karta... atvaziuoja LEAFas, DC uzimtas, AC laisvas, kad tusciai nelaukti DC (CHAdeMO), pasijungia prie AC (Type1) ir krauna savo maza gallia. Klausimas butu tox, ar mazins galia spinta AC kabeliui kai DC kraunasi?
                labai abejoju ar dinamiškai moka mažinti galią, beto įvadas 3f, tai DC keitiklis tikrai ims vienodą srovę iš visų fazių, todėl tas AC prie DC yra nesąmonė.
                Jeigu reik AC įdealiausia tai kokios 6 stotelės su skirtingom fazuotėm, tai jei daug 1f EV atvažiuoja visvien gali daugiau A išnaudot

                Comment


                  Parašė Taj Mahal

                  Aš irgi labai panašiai mąstau.

                  Beje, už 30'000 EUR gali rasti ir nedaug dėvėtų gerų elektromobilių.



                  Teslos dabar nebe madoj, nes muskas vatnikas.
                  It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                    Teslos dabar nebe madoj....
                    Ju niekas Lietuvoj neparduoda ir neaptarnauja. Reikia vazineti i Waršuwa techaptarnavimui.

                    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                    Comment


                      Tesla elektromobilio užsakymas - Tesla (dealsonwheels.lt)
                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                      Comment


                        Nea, cia ne Tesla... dileris ir tiek.
                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                        Comment


                          Bet teslas parduoda. Aptarnavimui kaip suprantu patys nuveža Varšuvon ar kažkur kitur.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            Pilkoj rinkoj parduoda, baltos - nera. Kai uzsinoresi pirkti Tesla, 10 kart pagalvosi, ar verta susideti su tarpininku, kuris siandien yra, o rytoj.... didelis klaustukas. Pinigai tavo ir nemazi, ar noresi rizikuoti?
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą

                              Nea, cia ne Tesla... dileris ir tiek.
                              ne dyleris, niekas jiems jokių teisių dylinti nedavė. Perekupas su specializacija ir tiek. Žinau kas nusipirko Vokietijoje teslą, parsivarė ir pardavė šitiems, o jie užsimetę laukia ząsino.
                              -

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Pilkoj rinkoj parduoda, baltos - nera. Kai uzsinoresi pirkti Tesla, 10 kart pagalvosi, ar verta susideti su tarpininku, kuris siandien yra, o rytoj.... didelis klaustukas. Pinigai tavo ir nemazi, ar noresi rizikuoti?
                                Teslos garantija galioja visoje Europoje (ar EU) todėl dingus tarpininkui turėsi pats vargt su lenkais ar jei reikės garantinio serviso, bet pati garantija nedingsta

                                Comment


                                  Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                                  Teslos garantija galioja visoje Europoje (ar EU) todėl dingus tarpininkui turėsi pats vargt su lenkais ar jei reikės garantinio serviso, bet pati garantija nedingsta
                                  Garantija nieko verta, jei neturi realios sutarties su pardavėju. Pvz. mano sutartyje yra kontaktai, kas auto parvežtų iš bet kur ES nemokamai, jei sugestų. O kam skambinti, jei pirkai tą naują auto "su garantija" iš perekūpo kitame ES gale?
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė transpondster

                                    kaip pasakyti kad nežinai nieko apie Teslą, nepasakant kad visiškai nesupranti apie ką šneki.
                                    Kalbu bendrai apie visus auto, nepirkčiau naujo auto iš perekūpų, kurie neteikia jokio serviso.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                                      ...todėl dingus tarpininkui turėsi pats vargt su lenkais ar jei reikės garantinio serviso, bet pati garantija nedingsta
                                      Naujas automobilis perkamas ne tam kad vargti. Kol Lietuvoj neatsiras bent jau autorizuotas Teslos pardavejas/servisas i tą puse ziureti neverta, nera ta Tesla stebuklas, kaip deja ir visi kiti elektromobiliai.
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė Taj Mahal

                                        Mane stebina kiek mano draugų ir pažįstamų Lietuvoje turi brangius automobilius. Įtariu kad ir šiame forume panašiai.

                                        Nežinau ar Lietuvoje didelis procentas pajamų ir santaupų skiriama automobiliui ar tiesiog oficiali pajamų ir santaupų statistika kažkodėl neatspindi realybės.
                                        Nežinau kiek turėtu išaugti mano pajamos kad pirkti automobilį už 50k. Tiesiog beprasmiška reikšmingą pajamų dalį investuoti į tokį produktą kai yra pigesnių alternatyvų. Įtariu kad tavo draugai daug didesnę pajamų dalį yra linkę skirti automobiliui nei vidutinis Lietuvis.

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                          Garantija nieko verta, jei neturi realios sutarties su pardavėju. Pvz. mano sutartyje yra kontaktai, kas auto parvežtų iš bet kur ES nemokamai, jei sugestų. O kam skambinti, jei pirkai tą naują auto "su garantija" iš perekūpo kitame ES gale?
                                          Kam pirkti iš perekūpo, pirkite iš gamyklos.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X