Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Polestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Polestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.
      priklauso kiniečių Geely, gaminami tik kinijoje, sakai ne kinietis?

      Comment


        Parašė transpondster Rodyti pranešimą

        priklauso kiniečių Geely, gaminami tik kinijoje, sakai ne kinietis?
        iPhonas irgi kinietis?

        Comment


          Parašė transpondster Rodyti pranešimą

          priklauso kiniečių Geely, gaminami tik kinijoje, sakai ne kinietis?
          Ne kinietis.
          Ofisas Švedijoje, Gothenburg, Assar Gabrielssons Väg 9, SE-40531
          Polestar Automotive Holding UK PLC registruotas UK.
          Direktorius Thomas Ingenlath nepanašus į kiną.
          Akcininku gali būti bet kas. Įdomu kad akcijų kaina gerai nuvažiavus žemyn.
          Nuo 2024 žada gaminti ir JAV https://www.investing.com/news/stock...-432SI-3058312
          -

          Comment


            Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą

            iPhonas irgi kinietis?
            iphone galmėtų lyginti su Shanghai Tešlom ir tai nevisai, nes gamykla 100% priklauso Teslai, kai Apple outsoursina gamybą Foxconn

            tu gal pasigooglink kas yra Geely prieš rašinėdamas nesąmones?

            Comment


              Beje, jau ir Švedijoje pradeda važinėti kinietiški elektromobiliai.
              Čia keli iš įdomesnių, paimti iš geriausiai parduodamų automobilių sąrašo:





              Comment


                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                Mažai žinau, bet žiūrint iš šalies, kai kurie Kinijos autogamintojai atrodo labai profesionaliai.
                Pvz. Nio automobiliai ir jų parduotuvės. Parduotuvės, kurių ne viena ir ne dvi, jau yra Europoje.

                Kai sakėm kad automobilį į laiptinę įsivežtu jei galėtu, tai juokavome žinok.

                Comment


                  Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                  Polestaras nėra kinietis. Nebent Rolls Roycas yra vokietis, o Dacia yra prancūzas, tada sutinku.
                  Aš per daug nesidomiu naujienomis, bet tai MG irgi jau kinietis? Visada buvo UK brandas.

                  Comment


                    Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                    Aš per daug nesidomiu naujienomis, bet tai MG irgi jau kinietis? Visada buvo UK brandas.
                    Sakyčiau, Polestaras nėra tas pats, kas MG. Polestaras yra Volvo subbrandas, kurio visa kūryba vis dar atliekama Švedijoje. MG viskas atliekama Kinijoje.

                    Comment


                      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
                      Sakyčiau, Polestaras nėra tas pats, kas MG. Polestaras yra Volvo subbrandas, kurio visa kūryba vis dar atliekama Švedijoje. MG viskas atliekama Kinijoje.

                      Pažiūrėjau Švedijos Rekvizitai atitkmenį dėl Polestar darbuotojų skaičiaus.
                      • Polestar Holding AB = 0 darbuotojų
                      • Polestar Performance AB = 397
                      • Polestar Automotive Sweden AB = 13
                      Apie 400 darbuotojų atrodo mažoka. Klausimas ar Volvo daro visą darbą ar jis daromas Kinijoje.
                      Palyginimui: Lietuviškas Altas Auto, kurie modifikuoja visokius autobusiukus, perdaro į greitosios pagalbos automobilius ir pan. turi >200 darbuotojų.
                      Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.04, 17:09.

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Ne kinietis.
                        Ofisas Švedijoje, Gothenburg, Assar Gabrielssons Väg 9, SE-40531
                        Polestar Automotive Holding UK PLC registruotas UK.
                        Direktorius Thomas Ingenlath nepanašus į kiną.
                        Akcininku gali būti bet kas. Įdomu kad akcijų kaina gerai nuvažiavus žemyn.
                        Nuo 2024 žada gaminti ir JAV https://www.investing.com/news/stock...-432SI-3058312
                        Tas ofisas irgi atrodo mažiukas. Ir didelė dalis viduje yra kažkoks vos ne "showroom".





                        Comment


                          iphone ir krabo ekspertas sakė kad švediškas, tai gal nustokit blevyzgot ir įsikalkit į galvą kad švediškas

                          Comment


                            Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                            iphone ir krabo ekspertas sakė kad švediškas, tai gal nustokit blevyzgot ir įsikalkit į galvą kad švediškas
                            Jie patys save pristato kaip švediški. Tai gal ir švediški.
                            Tuo tarpu MG patys save prisistato kaip kinietiški ar pusiau-kinietiški.

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą
                              iphone ir krabo ekspertas sakė kad švediškas, tai gal nustokit blevyzgot ir įsikalkit į galvą kad švediškas
                              K den

                              Confirmation of Polestar moving into the site comes just a month after National Electric Vehicle Sweden (NEVS), which had previously been operating out of the factory, closed its doors. The new research and development site joins ones already operated by Polestar in Gothenburg, Sweden and Coventry, England.
                              https://www.carscoops.com/2023/04/po...-saab-factory/

                              Comment


                                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                                Beje, jau ir Švedijoje pradeda važinėti kinietiški elektromobiliai.
                                Čia keli iš įdomesnių, paimti iš geriausiai parduodamų automobilių sąrašo:
                                Kai sąrašas apima ir tuos, kurių parduota 1 vienetas, tai nepasiginčysi , tikrai "iš geriausiai parduodamų automobilių sąrašo" :-)
                                -

                                Comment


                                  Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą


                                  Pažiūrėjau Švedijos Rekvizitai atitkmenį dėl Polestar darbuotojų skaičiaus.
                                  • Polestar Holding AB = 0 darbuotojų
                                  • Polestar Performance AB = 397
                                  • Polestar Automotive Sweden AB = 13
                                  Apie 400 darbuotojų atrodo mažoka. Klausimas ar Volvo daro visą darbą ar jis daromas Kinijoje.
                                  Palyginimui: Lietuviškas Altas Auto, kurie modifikuoja visokius autobusiukus, perdaro į greitosios pagalbos automobilius ir pan. turi >200 darbuotojų.
                                  Bent seniau Polestar Performance darydavo pusiau gamyklines papiktintas Volvo versijas. Tai ir iš tų 400 turbūt didelė dalis ne prie elektryčkų dirba.

                                  Comment


                                    In Norway, the Electric Vehicle Future Has Already Arrived
                                    Last year, 80 percent of new-car sales in Norway were electric vehicles, putting the country at the vanguard of the shift to battery-powered mobility as it plans to end the sales of cars with internal combustion engines in 2025. Norway has become a test case for the repercussions of the electric vehicle revolution.

                                    So far, Norway’s experience suggests that electric vehicles bring benefits without dire consequences. What problems there are include unreliable chargers and long waits during periods of high demand. Auto dealers and retailers have had to adapt: Tesla is now the best-selling brand, and established carmakers like Renault and Fiat have been marginalized.

                                    But the air in Oslo, Norway’s capital, is measurably cleaner. The city is also quieter as noisier gasoline and diesel vehicles are scrapped. Oslo’s greenhouse gas emissions have fallen 30 percent since 2009, yet there has not been mass unemployment among gas station workers, and the electrical grid has not collapsed.

                                    Background: Norway began promoting electric vehicles in the 1990s to support Think, a homegrown electric vehicle start-up. Battery-powered vehicles were exempted from certain taxes and tolls. The government also subsidized the construction of fast charging stations, crucial in a country with nearly as much area as California but just 5.5 million people.

                                    Comment


                                      Idomu kaip jie skaičiuoja oro švarumą? tik pagal CO koncentracijas matyt. Nes 80% automobilių taršos yra mikrodalelės ir mikroplastikai kylantys iš ratų. Sunkesni automobiliai jų išskirai daugiau dėl didesnės trinties su keliu. Kurie automobiliai sunkesni? Tie kurie vežioja baterijas. Taip kad elektormobiliai gali net padidinti taršą.

                                      Comment


                                        Mikrodalelės ir mikroplastikai yra daug sunkesni už orą, todėl jie taršos sukelia tiek, kiek vėjas juos panešioja, todėl logiška, kad bendrai oras yra švaresnis.

                                        Comment


                                          Taip pat įdomu, kokia padėtis dėl komercinių automobilių, ypač didesnės keliamosios galios.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X