Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
    Ministerija nori apmokestinti elektromobilius: už ką šiuo metu nemoka EV vairuotojai?

    „Jeigu degalai pasikeis, tai ir mokesčių forma turės keistis. Žinoma, gal tas mokestis nebus atskirtas nuo elektros tiems, kurie ja važiuoja. Greičiausiai atsiras kažkoks automobilio mokestis, kelių mokestis ar vinjetės.“

    Greit dar vieno pliuso nebeliks
    Puiku, gal pradės suprasti kad EV nėra sprendimas.

    Comment


      Tai niekada ir nebuvo sprendimas. Akcizais surenkama didelė dalis biudžeto, kuris naudojamas tiems patiems keliams, kuriais elektrinkės ir naudojasi. Čia tik laikina privilegija turtingiesiems buvo leidimas nemokamai naudotis esama ir prižiūrima infrastruktūra, nes anksčiau ar vėliau vis tiek už ją reikės susimokėti visiems ja besinaudojantiems.

      Comment


        Ar jums neatrodo kad Kinijos EV gamintojai yra labai konkurencingi ir neužilgo pasaulinėje autoindustrijoje turės stipresnes pozicijas nei pvz Japonijos autogamintojai (Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Lexus, Acura, Infiniti, Isuzu, Suzuki, Mitsubishi ir t.t.)?


        Nio ET7




        BYD Han




        Zeekr 001




        HiPhi Z




        Xpeng P7 (žalsvas)




        Hongqi E-HS9




        YangWang U8




        Aiways U6




        Li Auto L8




        Arcfox Alpha-T




        Wuling Hongguang Mini EV

        Comment


          Čia pavyzdžiai iš maždaug 10 Kinijos autogamintojų.
          Ir iš nuotraukų, specifikacijų ir kainų atrodo labai konkurencingi.
          Dar yra yra kokių 30+ kitų Kinijos autogamintojų kurie čia nepaminėti.

          Comment


            Tai jau dabar galime įsigyti Kinijos pramonės šedevrų, bet jų kaina nėra kažkiek apčiuopiamai mažesnė, kad ramia širdim prisiimti nežinomo europoje brando rizikos dedamąja.

            Comment


              Įdomu kiek kinietiškams modeliams padeda trečiosiose šalyse uzurpuotos ličio kasyklos (jeigu taip iš tikro ten yra)? turėtų gautis pigiau „saviems“

              Comment


                Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
                Ar jums neatrodo kad Kinijos EV gamintojai yra labai konkurencingi ir neužilgo pasaulinėje autoindustrijoje turės stipresnes pozicijas nei pvz Japonijos autogamintojai (Honda, Mazda, Nissan, Subaru, Toyota, Lexus, Acura, Infiniti, Isuzu, Suzuki, Mitsubishi ir t.t.)?
                Jeigu europiečiai galėtų nusipirkti tuos EV už domestic kaina + kokie 15-20%, tai jau dabar europietiška autopramonė (kuri EV rinkoje kokybės-kainos santykio prasme nuo kiniečių atsilieka šviesmečiais) būtų labai stipriai nokautuota. Šiaip Skandinavijoje jau yra daromi pirmi žingsniai žengti į Europos rinką ir Švedijoje jau teko matyt pakankamai daug kinietiškų EV. Jau porą metų karts nuo karto pažiūriu youtube jų EV naujienas ir pagal tai kaip viskas vystosi sakyčiau tai yra tik laiko klausimas kada jie taps lyderiais visame pasaulyje.

                Comment


                  Paveiksliukuose gražu, bet kas nuo ko atsilieka šviesmečiais, būtų galima ginčytis. Užduosiu mįslę: kokios kilmės automobilių atstovybėje pirkėjams pataria vežiotis raktą "ant 10" kad pakibus softui, būtų galima nuimti 12V akumuliatoriaus "klemą" ir nuresetinti ECU?
                  Kokios kilmės automobilyje kelionės metu nusimeta visi nustatymai į gamyklinius ir vidury skydelio iššoka pranešimas "Chose your language 中文 or English" net neklausiu, ir taip visi žinosite.
                  -

                  Comment


                    Kinijos EV pramonė yra valstybės subsidijuojama, dėl to ir gaunasi pigesni automobiliai. Bet jie pigesni jau kokius 5 metus, tik va, gražiaia torodo kol nepradeda važiuoti. Tada pasimato kad jiems iki japoniškų dar toli.

                    Comment


                      Išmoks kinai padaryti gerus automobilius (ir elektrinius), kaip išmoko visokius Ethernet komutatorius, WDM transmisiją ir bazines stotis gaminti.

                      Bendrai automobilių gamyba vystosi labai greitai Kinijoje. Jau dabar Kinija gamina automobilių panašiai +- tiek kiek visos likusios šalys.

                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                        Išmoks kinai padaryti gerus automobilius (ir elektrinius), kaip išmoko visokius Ethernet komutatorius, WDM transmisiją ir bazines stotis gaminti.

                        Bendrai automobilių gamyba vystosi labai greitai Kinijoje. Jau dabar Kinija gamina automobilių panašiai +- tiek kiek visos likusios šalys.
                        Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje ir apskritai kinų kalba bus lingua franca.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          Įdomu kiek kinietiškams modeliams padeda trečiosiose šalyse uzurpuotos ličio kasyklos (jeigu taip iš tikro ten yra)? turėtų gautis pigiau „saviems“
                          Problema, kad Europa apskritai mažai gamina baterijų ir iš tos pačios Kinijos importuoja, plius tokių elektronikai, toms pačioms baterijoms svarbių elementų kaip silicis apskritai net negamina, tai kaip gali būti tie EV konkurencingi?



                          Flickr

                          Comment


                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                            Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje ir apskritai kinų kalba bus lingua franca.
                            Oh, kažkoks automobilių perekūpas sakė kad kinų kalba bus lingua franca po 10 metų? ookeyyy....
                            If a lion could speak, we could not understand him.

                            Comment


                              Pasaulyje gal - Europoje ir Amerikoje tikrai ne. Įves kokį antidempingo muitą, jei jau dabar neįvestas, ir brangių ir prastų China EV mažai kas pirks.

                              O kinams ir pačios kinijos rinkos dydžio pakaks.

                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Boguševičius sakė, kad po 10 metų kinų automobiliai dominuos pasaulyje

                              Comment


                                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                Pasaulyje gal - Europoje ir Amerikoje tikrai ne. Įves kokį antidempingo muitą, jei jau dabar neįvestas, ir brangių ir prastų China EV mažai kas pirks.

                                O kinams ir pačios kinijos rinkos dydžio pakaks.

                                Bėda, kad europos ir JAV gamintojai liūdės be Kinijos rinkos. Nusimato muitų kovos. Bus įdomu ką darys faktiniai Kinijos vasalai ir trečiojo pasaulio šalys.

                                Comment


                                  Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                  Išmoks kinai padaryti gerus automobilius (ir elektrinius), kaip išmoko visokius Ethernet komutatorius, WDM transmisiją ir bazines stotis gaminti.

                                  Bendrai automobilių gamyba vystosi labai greitai Kinijoje. Jau dabar Kinija gamina automobilių panašiai +- tiek kiek visos likusios šalys.
                                  Neišmoko. Vis dar galima šlamštą Tik jeigu ethernet komutatorius nusprogo, tai tiesiog nusiperki kitą, o važiuoji į griovį.

                                  Iranas taip pat gamina labai daug automobilių, bet ES standartų jie nei vienas nepraeitų.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Bėda, kad europos ir JAV gamintojai liūdės be Kinijos rinkos. Nusimato muitų kovos. Bus įdomu ką darys faktiniai Kinijos vasalai ir trečiojo pasaulio šalys.
                                    Kam Kinijos rinka įdomi - turi ten gamyklas. O šiaip matant geopolitinę situaciją verta pergalvoti verslą Kinijoje.

                                    Comment


                                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                      Kam Kinijos rinka įdomi - turi ten gamyklas. O šiaip matant geopolitinę situaciją verta pergalvoti verslą Kinijoje.
                                      Tiksliau turi dalį Kinijoje esančiose kinietiškose gamyklose, prižiūrimose Partijos iš kurių tyliai vagiamos technologijos ir ruošiami specialistai kinų pramonei. Kaip jau buvo kitose šakose. Be to, Kinija per vokiečių ir prancūzų autokoncernus laiko europą už atitinkamų organų. Bet trumpuoju periodu uždirbami per dideli pinigia, kad būtų galima atsisakyti.

                                      Comment


                                        Mažai žinau, bet žiūrint iš šalies, kai kurie Kinijos autogamintojai atrodo labai profesionaliai.
                                        Pvz. Nio automobiliai ir jų parduotuvės. Parduotuvės, kurių ne viena ir ne dvi, jau yra Europoje.






                                        Paskutinis taisė Taj Mahal; 2023.05.03, 17:57.

                                        Comment


                                          Beje, Norvegijoje jau pardavinėja kinietiškus elektromobilius.
                                          top 100 geriausiai parduodamų sąrašo (nuo 2023 pradžios iki šiandien):


                                          30. Polestar 2
                                          33. MG 4
                                          38. MG Marvel R
                                          48. MG ZS 49. NIO ET5
                                          50. BYD Atto 3
                                          51. MG 5
                                          52. BYD Han
                                          54. NIO ES8
                                          60. Maxus Euniq 6
                                          62. NIO EL7
                                          63. Maxus e-Deliver 3
                                          65. JAC ES4
                                          72. Maxus Euniq 5
                                          73. Maxus e-Deliver 9
                                          76. Maxus LDV T90
                                          78. BYD ETP3
                                          80. Yutong T12E
                                          87. Xpeng P7
                                          93. Ora Funky Cat






                                          Comment

                                          Working...
                                          X