Parašė PukiS
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąO už kurą pats moki, ar valstybė apmoka?*censored*
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kaip už daroma žalą nieko mokėti nereikia tai gali džiaugtis*censored*
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
šeip jau benzo daroma žala yra kartais mažesnė nei elektromobilių
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
šiaip jau didžiausia žala tavo automobilio yra drožiamos padangos dėl sunkios masės ir 230KW variklio kurios virsta dalelėmis ore ir sėda aplinkinių plaučiuose.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dažnas elektromobilis perspjautų aną parketniką tiek svoriu, tiek kilovatais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
šiaip jau didžiausia žala tavo automobilio yra drožiamos padangos dėl sunkios masės ir 230KW variklio kurios virsta dalelėmis ore ir sėda aplinkinių plaučiuose.
*censored*
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagaminta
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
nu jo, vat 300 kg sunkesnis lexusas žemės padangom neliečia Jau kąs kas, bet masė tai taip konkrečiai ne elektromobilių pusėj
Comment
-
https://www.youtube.com/watch?v=CIWv...el=PowerfulJRE čia šeip, nebloga laida apie kobaltą. 70 pro jo iš kongo, kur popieriuose "industrinė kasykla", o realybėj - rankinis darbas.*censored*
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąhttps://www.youtube.com/watch?v=CIWv...el=PowerfulJRE čia šeip, nebloga laida apie kobaltą. 70 pro jo iš kongo, kur popieriuose "industrinė kasykla", o realybėj - rankinis darbas.
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagaminta
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimąO, ekologai hipokritai sujudo Elektromobilis ir ekologija turbūt didžiausias šio amžiaus scamas Kad tarša perkeliam kitur, tai jau ekologija? Nors jo, kam rūpi ten tie vaikai afrikos cobalto kasyklose, ar skalūnų ir anglies elektrinėse elektra pagamintaPaskutinis taisė Lettered; 2023.01.11, 14:06.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na taip, kaip už daroma žalą nieko mokėti nereikia tai gali džiaugtis-
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ne tik perkelia kitur, bet ir n kartų sumažina bendrą taršą. Jei baterijų gamyba atrodo neekologiška, kaip tada atrodo naftos gavybos gręžiniai, tanklaiviai, naftos perdirbimo gamyklos, benzovežiai, degalinės? O tuos pačius VD variklius, tepalus gamykloje irgi be jokios taršos gamina?*censored*
Comment
-
Parašė PukiS Rodyti pranešimą
aha, tik realybėj elektromobilio pagaminimas ir utilizavimas gaunas brangesnis nei paprasto benzo gamyba ir visi jo išskirti teršalai kartu paėmus. Bet kai tarša ne mum - tai kaip ir px, paklausos pasiūlos ir išgyvenimo dėsniai visa dar puikiai veikia.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tarša geriau lokalizuotose vietose, ar visur išėjus pro duris? Plius elektrinėse nereikia išmest 70% energijos pro duslintuvą ar radiatorių.
The average coal-fired power plant in the United States operates near 33% efficiency.
Šaltinis: https://www.energy.gov/fecm/transfor...-power-systems
Pridedam elektros perdavimo tinklo, baterijų įkrovimo metu atsirandančius nuostolus, didesnes energijos sąnaudas dėl žymiai didesnės elektromobilių masės lyginant su benzininiais ar LPG varomais ir labai priartėsim prie VDV efektyvumo. Taip pat, reikia nepamiršti, kad gamybos tarša pagaminti elektromobilį taip pat žymiai didesnė.
Elektromobiliai ir jų žalumas yra "vaibas", o ne faktai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gamyba brangesnė (kol kas), bet teršalų n kartų mažiau. Kaip ir sakiau, skaičiuokit, kiek teršalų išskiria visa grandinė naftos pramonės, o ne tik pats automobilis važinėdamas.
Comment
-
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
The average coal-fired power plant in the United States operates near 33% efficiency.
Šaltinis: https://www.energy.gov/fecm/transfor...-power-systems
Pridedam elektros perdavimo tinklo, baterijų įkrovimo metu atsirandančius nuostolus, didesnes energijos sąnaudas dėl žymiai didesnės elektromobilių masės lyginant su benzininiais ar LPG varomais ir labai priartėsim prie VDV efektyvumo. Taip pat, reikia nepamiršti, kad gamybos tarša pagaminti elektromobilį taip pat žymiai didesnė.
Elektromobiliai ir jų žalumas yra "vaibas", o ne faktai.
Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą
Taip, kobalto kasimas Kongo Demokratinėj Respublikoj, kuri tiekia 60-70% procentų pasaulio kobalto reikalingo baterijoms gaminti - labai "švarus" reikalas.
Comment
Comment