Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Vadinasi pažeidinėji taisykles, nes pagal KET sustojus visada reikia įjungti stabdį.
    Kuris KET punktas reikalauja užstabdyti automobilį prie draudžiamojo?

    Comment


      Paskutiniu metu domėjausi esama EV pasiūla ir planuojamais ateities modeliais, nes pagalvojau, kad po kokių 2-3 metų jau gal ir visai laikas būtų ir pačiam įsigyt.

      Įdomu, o kas nors iš forumiečių vairuoja pilnai EV (plug-in hybrid'ai nesiskaito)? Jeigu taip (na arba šiaip žinot atsakymą iš pažįstamų), būtų labai įdomu sužinoti kiek šiuo metu, su tokiom elektros kainom, ne teoriškai, o realiai kainuoja nuvažiuoti 100km?

      Comment


        Ar teisingas tas užklausimas "su tokiom elektros kainom". Baterijos pakrovimo kaina skirtinga. Gal vartotojas X iš saulės elementų sau krauna ir jam arti "nulio".

        Greičiau gal reikia pasidomėti kiek (žiemą/vasarą; mieste/užmiesty; greit/negreit) eina nuvažiuot km su pakrauta baterija.

        Kokios aptarnavimo išlaidos/ypatybės, draudimo kainos ir t.t.

        Comment


          Parašė ttttt Rodyti pranešimą
          Paskutiniu metu domėjausi esama EV pasiūla ir planuojamais ateities modeliais, nes pagalvojau, kad po kokių 2-3 metų jau gal ir visai laikas būtų ir pačiam įsigyt.

          Įdomu, o kas nors iš forumiečių vairuoja pilnai EV (plug-in hybrid'ai nesiskaito)? Jeigu taip (na arba šiaip žinot atsakymą iš pažįstamų), būtų labai įdomu sužinoti kiek šiuo metu, su tokiom elektros kainom, ne teoriškai, o realiai kainuoja nuvažiuoti 100km?
          Nereikia ir vairuoti, galima nesunkiai paskaičiuoti. Realiam gyvenime su kokiu ID.3 bus apie 20KWh/100km. Per daug nesidraskant. Dabar realiai už alektrą pagal planą moku 24c/KWh. Tai pridėjus elektros krovimų nuostolius ir biškiuką dadėjus tiems atvejams, kai norėsis paspausti gazą, gausis 6-7 Eur/100km. Vairuojant lėtai ir atsargiai pavyktų sutilpti į 4 Eur.

          Bet žinoma tie, kas turi/turės EV, bent jau privačiame name, turės ir saulės elektrinę ant stogo+baterijas, tai reali kaina bus gerokai mažesnė ir nepriklausys nuo tarifų ir kompensacijų kaitaliojimo.

          Palyginimui, mano 1L benzininis Golfas 100km važiuojant normaliai autostrada suvalgo iki 5.5L/100km=~9Eur/100km
          Paskutinis taisė John; 2022.11.03, 10:43.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nereikia ir vairuoti, galima nesunkiai paskaičiuoti. Realiam gyvenime su kokiu ID.3 bus apie 20KWh/100km. Per daug nesidraskant. Dabar realiai už alektrą pagal planą moku 24c/KWh. Tai pridėjus elektros krovimų nuostolius ir biškiuką dadėjus tiems atvejams, kai norėsis paspausti gazą, gausis 6-7 Eur/100km. Vairuojant lėtai ir atsargiai pavyktų sutilpti į 4 Eur.

            Bet žinoma tie, kas turi/turės EV, bent jau privačiame name, turės ir saulės elektrinę ant stogo+baterijas, tai reali kaina bus gerokai mažesnė ir nepriklausys nuo tarifų ir kompensacijų kaitaliojimo.

            Palyginimui, mano 1L benzininis Golfas 100km važiuojant normaliai autostrada suvalgo iki 5.5L/100km=~9Eur/100km
            Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfą
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą

              Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfą
              Tiesa. Dėl to mano "planai" pirkti EV pasibaigus Golfo lizingui, buvo atidėti. Lieku su Golfu ar kitu ice auto ir matyt gana ilgam.

              Nors dabar ir Golfai subrangę. Lyginant su ID.3 kokius 1.5-2x kaina tesiskiria.

              Comment



                Ne tu vienas. Važinėti elektromobiliu šalyje, kurioje elektros kainą reguliuoja Putinas, yra per daug rizikingas reikalas.
                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Kuris KET punktas reikalauja užstabdyti automobilį prie draudžiamojo?
                  Na jis kažkiek teisus - KET reikalauja pasirūpinti, kad TP savaime nepradėtų riedėti, tiek, kad tuo rūpintis reikia prieš išlipant, o ne stovint prie šviesoforo

                  KET 147 p. Vairuotojas gali pasitraukti iš savo vietos arba palikti transporto priemonę tik pasirūpinęs, kad ji savaime nepradėtų riedėti ir ja nepasinaudotų kiti asmenys.

                  Comment


                    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                    Bet jis kainavo naujas kokius 4-5x mažiau nei ID.3, be to jam nereikia namo (dar bent 100 k Eur) ir saulės baterijų (dar X k Eur). Už neišleistus pinigus dar daug metų galėsi pilti benziną į savo golfą
                    Na nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą, duok dieve panašios komplektacijos golf ir ID3 kainos skirsis 30 proc. Be to nepamirškim, kad EV eksploatacija pigesnė (mažiau dylančių dalių ir pan).

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                      Na nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą, duok dieve panašios komplektacijos golf ir ID3 kainos skirsis 30 proc. Be to nepamirškim, kad EV eksploatacija pigesnė (mažiau dylančių dalių ir pan).
                      ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%. Tai įvertinus, kad kuro prasme dabar važinėti kainuoja panašiai, elektrinis niekaip neatsipirks per savo eksploataciją net jei remontai nieko nekainuos. 17K eur skirtumas (prie geresnių komplektacijų dar didesnis) yra tiesiog per didelis. Plius dar įvertinkim nepatogumus, kiek laiko reikia krautis kur nors keliaujant ir patirti stresą ieškant laisvų ar veikiančių įkrovimo stotelių.
                      Paskutinis taisė Lettered; 2022.11.03, 12:13.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Na nereikia persistengt - ID3 tikrai nekainuoja 5x daugiau už Golf'ą,
                        Tai dabar visos auto išbrangę. Kai John pirko savo golfą, turbūt kokius 17 kEur max mokėjo.
                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                          Tai dabar visos auto išbrangę. Kai John pirko savo golfą, turbūt kokius 17 kEur max mokėjo.
                          15 400 jei jau tiksliai.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            15 400 jei jau tiksliai.
                            Prieš kiek čia metų buvo?
                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Parašė booraz Rodyti pranešimą

                              Prieš kiek čia metų buvo?
                              Pagal kainą spėju prieš kokius 20 metų (jei apie naują eina kalba).
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                Pagal kainą spėju prieš kokius 20 metų (jei apie naują eina kalba).
                                Dar 2019-2020m galėjai už tiek nusipirkti iš sandėlyje esančių sukomplektuotų ir kažkiek nusiderėjęs.

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%. Tai įvertinus, kad kuro prasme dabar važinėti kainuoja panašiai, elektrinis niekaip neatsipirks per savo eksploataciją net jei remontai nieko nekainuos. 17K eur skirtumas (prie geresnių komplektacijų dar didesnis) yra tiesiog per didelis. Plius dar įvertinkim nepatogumus, kiek laiko reikia krautis kur nors keliaujant ir patirti stresą ieškant laisvų ar veikiančių įkrovimo stotelių.
                                  Na bet jo argumentas ir buvo, kad skirtumas ne 5x.
                                  +60% šiek tiek skiriasi nuo +400%, turbūt?

                                  Bet net su tavo pateiktomis kainomis - žemiausia Golf komplektacija ("Life") greičiausiai net nėra tapati žemiausiai Id.3 komplektacijai ("Pro performance"). Vien variklių galingumus palyginus tai matosi (81 kW prieš 150 kW). Jei labiau susieti komplektacijas, tai ir tas 60% skirtumas turbūt gerokai sumažėtų (ir tikrai ne 4-5 k. būtų).

                                  Kita vertus, net jei sakyti, kad kainos skirtumas ~15k Eur, ir jei sakyt, kad Golfas realiai vidutiniškai imtų apie 7l/100 km, tai už 15k Eur benzino pakaktų nuvažiuoti apie 125k km. Kai kam tai - daug, bet kitiems toks atstumas - kokių 5 metų vairavimas. Bendrai, sakyčiau, čia toks situacinis dalykas: jei planuoji nuolat daug važinėti su galimybe vakare grįžti namo ir iš savo sugeneruotos elektros pasikrauti - tada gal visai verta. Jei gyveni daugiabutyje - turi būti beprotis, kad pirktum elektromobilį.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    ID3 pigiausios komplektacijos kainuoja 42,7K Eur, o golfas 25,8K Eur. Elektrinis brangesnis daugiau nei 60%.
                                    S. Gentvilas sakė, kad iki 2025 m. elektromobilių kainos susilygins, o vėliau bus pigesnės nei VDV.

                                    Comment


                                      Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                      Prieš kiek čia metų buvo?
                                      2018 Liepą.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                        S. Gentvilas sakė, kad iki 2025 m. elektromobilių kainos susilygins, o vėliau bus pigesnės nei VDV.
                                        Čia senos naujienos. Pamenu, kai pasirodė kalbos apie ID3, tai VW žadėjo, kad kainuos 25K Eur kaip golfas, o dabar matom, kad kainuoja vos ne dvigubai tiek (be kompensacijos nuo 48k Eur). Aišku per paskutinius 4 metus daug kas dvigubai pabrango (NT, maistas, skrydžių bilietai ir pan.).
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Seimas nepaisė Vyriausybės: pritarta dar vienai lengvatai elektromobiliams įsigyti - DELFI Verslas


                                          "Nepaisant neigiamos Vyriausybės išvados, Seimas pritarė grupės parlamentarų siūlymui nuo 2023 metų įmonėms, įsigysiančioms iki 50 tūkst. eurų vertės elektromobilius, taikyti pridėtinės vertės mokesčio (PVM) lengvatą."

                                          Comment

                                          Working...
                                          X