Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Pabandyk manevruoti atbulom ir pamatysi, kad valdyti greitį kaire koja yra patogiau nei dešine.
    Sustojai prie draudžiamo - jeigu tai yra lygi vieta, tiesiog įjungi laisvą pavarą ir lauki žalio, o jeigu važiuoji su "automatu" - reikia spausti stabdį (deginant papildomus degalus). Taip kad pasakok pasakas apie "automato" "patogumus" kažkam kitam, bet ne man (nes tu esi botas, o ne žmogus).
    Gal baigiam kliedėti.
    Kasdieną važiuoju 45 metrus atbulas automatu arba hibridu, niekad nebuvo nepatogumų.
    Sustojus prie draudžiamo normaliam automobilyje variklį gesina start-stop sistema, hibridas gesinasi jau atleidus akseleratorių, apie elektrinį iš viso tyliu.
    O jei ir variklis neužgęsta sustojus, DSG ir kiti robotizuoti atomatai irgi išspaudžia sankabą, minimaliai stumti į priekį bando tik hidraulinė pavarų dėžė. Bet ir joje gali įjungti N jei taip jau norisi (ar "taip patogu" .
    -

    Comment


      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

      reikėtų nepamiršti jog autoparkas Vilniuje yra naujesnis negu kaimų nutraukiamas visos Lietuvos vidurkis
      Naujesnis, ne 14m, o iš akies 10. Tai jau dabar turėtų pardavimuose dominuoti elektryčkos, kad iki 2030 persiverstų.

      Bus gerai jei 2030 naujų + senų importe > 50% bus elektriniai. Tada dar per 10 metų ir autoparke bus tas pats.

      Comment


        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

        Privatiems nenurodo, privatūs galės pirkti dyzelinius ir mokėti 100500 taršos mokestį, o viešiesiems pirkimams (biudžetinės ir valstybės valdomos viešosios įstaigos) numatyta 100% elektrinių 2030.

        Kokia dalis Vilniaus autoparko yra valstybinės kontoros? Kurios ir taip mažina bebrinius autoparkus, kas yra gerai, bet jų įtaka bendrai statistikai mažėja.

        Comment


          Grįžtant prie Šimašiaus nusišnekėjimo, kad 2030 metais ½ sudarys elektromobiliai.

          Bandome skaičiuoti pirštų pagalba:
          I variantas daugėja elektromobilių
          1. Kiek elektromoblių yra šiandien?
          2. Kiek automobilių Vilniuje yra šiandien?
          3/ Antra skaičių dalinam iš 2 (kad būtų paprasčiau skaičiuoti)
          4. Iš to ką gavom, atimam pirmą skačių
          5. Ką gavom dalinam iš 8.

          Atsakymas: _____ elektomobilių turi būti įregistruota kasmet
          Tai koks atsakymas ?

          II variantas.- komunistiniai metodai, kaip 1985 m. anekdote apie Gorbačiovą
          Kiek gatvių kasmet reikia susiaurinti ar įvesti ribojimus VD varikliams, kad miesta važinėtų tik tiek pat VDV automobilių ir elektromobilių

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą


            Kokia dalis Vilniaus autoparko yra valstybinės kontoros? Kurios ir taip mažina bebrinius autoparkus, kas yra gerai, bet jų įtaka bendrai statistikai mažėja.
            Mažas procentas valstybinių, bet jei valstybines verčia pirkti EV, tai nepamirš ir kitų.
            Iš didesnių ESO, Ignitis, o iš viso Lietuvoje virš 100 http://www.manovalstybe.info/duomenys/valstybes_imones
            Bėda su jais dar tokia, kad pvz. koks nors Ignitis ar ESO jei samdo rangovus darbams, tai teoriškai jau ir tie rangovai turėtų būti "žali".
            Sakau bėda, nes rinkoje nėra darbui tinkamų ilgą atstumą nuvažiuojančių elektrinių "kablukų"/furgonų, hibridinių iš viso negamina, nei pakankamai greito krovimo stotelių. Na bet čia kita tema.
            Paskutinis taisė gerietis; 2022.10.16, 22:42.
            -

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Grįžtant prie Šimašiaus nusišnekėjimo, kad 2030 metais ½ sudarys elektromobiliai.
              Kad nebuvo tokio pasakymo, panašu, kad nusišneki tu:
              Vilniaus savivaldybė siekia, kad 2030 metais maždaug pusė automobilių sostinėje būtų elektriniai, sako Vilniaus meras Remigijus Šimašius.
              Kadangi žinome, kaip VMS sekasi įgyvendinti pažadus, tai tikrai jokios grėsmės, kad tamstos nemėgstami elektromobiliai sudarys ½, nėra.

              Comment


                Vilniaus savivaldybė siekia, kad 2030 metais maždaug pusė automobilių sostinėje būtų elektriniai, sako Vilniaus meras R Šimašius.
                https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...planas-1098973
                Taip ir nebuvo sukaičiuota, kiek elektromobilių Vilniuje turi būti kasmet registuojama iki 2030 metų, kad būtų pasiektas Šimašiaus tikslas.
                .

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Taip ir nebuvo sukaičiuota, kiek elektromobilių Vilniuje turi būti kasmet registuojama iki 2030 metų, kad būtų pasiektas Šimašiaus tikslas.
                  .
                  stovės gatvėje už aštuonių metų ir skaičiuos, kad kas antras numeris būtų EV

                  Comment


                    Tai suskaičiuokit, jei taip įdomu

                    Mano nuomone tikslas labai realus - jau ir dabar Vilniuje pakankamai daug elektromobilių ir plug-in hibridų. iki 2030 metų dar 8 metai, per tokį laikotarpį dažnas atsinaujiną automobilį dukart. Jei reikšmingai pagerės krovimo infrastruktūra - realu, kad naujus automobiliu perkantys atsinaujins į elektromobilį arba plug-in hibridą.



                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Taip ir nebuvo sukaičiuota, kiek elektromobilių Vilniuje turi būti kasmet registuojama iki 2030 metų, kad būtų pasiektas Šimašiaus tikslas.
                    .

                    Comment


                      SUsisiekimo minosterija skelbia kad 2030 planas yra kad 2030 naujai perkamų kiekis būtų 50%, o ne bendrai važiuojančių, tai gal Šimašius truputi sumaišė.

                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Tas emocinis Laurinavičiaus post'as buvo susijęs ir su tuo, kas jis paprašė Pentagono pinigų už Starlinkus. Kad 7 mėnesius jis juos davė Ukrainai nemokamai, tai čia nesiskaito - tai savaime suprantama.
                      Bet kai Muskas šiandien apsigalvojo ir vėl duos Starlinkus nemokamai, koks nors politikos apžvalgininkas emocingai pradės kelti į aukštybes Muską ir jo teslas.
                      Taip, karo metu prisidėti turi VISI, net ir turtingiausias žmogus pasaulyje.

                      Beje muskas jau persigalvojo, toliau duos Starlinką.
                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                      Sustojai prie draudžiamo - jeigu tai yra lygi vieta, tiesiog įjungi laisvą pavarą ir lauki žalio, o jeigu važiuoji su "automatu" - reikia spausti stabdį (deginant papildomus degalus).
                      Vadinasi pažeidinėji taisykles, nes pagal KET sustojus visada reikia įjungti stabdį.


                      Comment


                        iki kitų metų pabaigos siekiama įrengti 100 stotelių, o iki 2030-ųjų jų turėti bent 2000.
                        https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...gruotas-blokas
                        -

                        Comment


                          Vaikučiai vaikučiai. Ar jumi šeip durni ar apsimetat? Kokie tūkstančiai elektromobilių, kai jau dabar infra per siūles braška? Nepritaikyti elektros tinklai didesniam kiekiu automobilių, stoteliu nerasta, pasižiūrėkit kas per kovos prie jų vyksta. Kita dalis - nu nesveikit apie jų žalumą - aišku vaikio cobalto kasykloj negaila, toli, nematot. Taip pliusai verti dėmesio - tylus, sukimo momentas nuo minimalių apsukų, taršos "perkėlimas" iš miesto į elektrines. Mane labiausiai nervina kai matomi tik pliusai, bet minusai lyg tarp kitko.
                          *censored*

                          Comment


                            Parašė PukiS Rodyti pranešimą
                            Vaikučiai vaikučiai. Ar jumi šeip durni ar apsimetat? Kokie tūkstančiai elektromobilių, kai jau dabar infra per siūles braška? Nepritaikyti elektros tinklai didesniam kiekiu automobilių, stoteliu nerasta, pasižiūrėkit kas per kovos prie jų vyksta. Kita dalis - nu nesveikit apie jų žalumą - aišku vaikio cobalto kasykloj negaila, toli, nematot. Taip pliusai verti dėmesio - tylus, sukimo momentas nuo minimalių apsukų, taršos "perkėlimas" iš miesto į elektrines. Mane labiausiai nervina kai matomi tik pliusai, bet minusai lyg tarp kitko.
                            dar vienas egzpertas užaugo ir išlindo iš kobalto kasyklos

                            Comment


                              Parašė transpondster Rodyti pranešimą

                              dar vienas egzpertas užaugo ir išlindo iš kobalto kasyklos
                              O visi iš priešingos stovyklos tikri ekspertai, kad paśaipų tokių pat nesulaukia? Nėra ne ekspertų pasisakančių priešingai nei Pukis?

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                O visi iš priešingos stovyklos tikri ekspertai, kad paśaipų tokių pat nesulaukia? Nėra ne ekspertų pasisakančių priešingai nei Pukis?
                                Parašyta formiečiams, kurie vaikučiai, durni ir apsimeta, svaigsta. Į ką čia kreiptasi?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  O visi iš priešingos stovyklos tikri ekspertai, kad paśaipų tokių pat nesulaukia? Nėra ne ekspertų pasisakančių priešingai nei Pukis?
                                  Pažiūrėk pirmus du Pukio sakinius prieš verkdamas dėl pašaipų.

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Parašyta formiečiams, kurie vaikučiai, durni ir apsimeta, svaigsta. Į ką čia kreiptasi?
                                    Na išlindo tie į kuriuos kreiptasi
                                    *censored*

                                    Comment


                                      Pabandymas pagudrauti, kol dar yra "nemokamos" stotelės (tiksliau, už jas kažkas kitas sumokėjo)

                                      Kas vyksta Kaune 2022.1021
                                      Elektromobilių vairuotojai sugalvojo būdą apeiti naują Kauno savivaldybės ribojimą
                                      Prieš savaitę Kauno savivaldybė pranešė, jog besinaudojantys elektromobilių įkrovimo stotelėmis toliau galės šia paslauga naudotis nemokamai, tačiau vieno krovimo sesija bus apribota iki 30 minučių. Socialiniuose tinkluose pradėjo plisti idėja, kaip šį sprendimą galimai galima apeiti ir automobilį krauti ilgiau nei 30 minučių.

                                      „Turbūt daugumai kauniečių žinoma, kad Kauno mieste nemokamos lėto krovimo sesijos sutrumpintos iki 30 minučių.
                                      Apie tokio sprendimo bukumą (iš tikro tai genialų planą) kalbėt mano subjektyvia nuomone nėra prasmės – čia buvo tiesiog priimtas sprendimas kaip sumažinti elektros sąnaudas Kauno mieste nepažeidžiant įsipareigojimų, bet šitas sprendimas efektyviai paverčia stoteles bevertėmis.

                                      Aš nesu 100% tikras ką šita konkreti dėžutė daro ant laido (...) bet pabandysiu atspėti: viduj yra elementarus 555 timer’io chip’as (laikmatis aut. past.), kuris kas <30min atkerta CP laidą prieš varžą (per tranzą ar net fizinę rėlę) nuo pistoleto: įvyksta sesijos nutraukimas (dingsta PWM signalas), stotelė galvoja kad atjungtas kabelis. Po kelių sekundžių sujungiama atgal - startuoja nauja 30 min sesija. Automatiškai. Be šeimininko žinios. Paprastas ir labai efektyvus sprendimas, daraus tokį pats.
                                      P.S. Jei skaito laido savininkas: high five! geras sprendimas. Tegu negalvoja, kad jie vieni gudrūs“, – „Elektromobilių mėgėjų klubo“ įraše „Facebook“ rašė Tadas.

                                      Tiesa, galimai toks krovimo sesijų apėjimo būdas nėra draudžiamas, nes anksčiau savivaldybės atstovai minėjo, jog sesijų skaičius nebus ribojamas.
                                      „Tačiau sesijų skaičius konkrečiai transporto priemonei nebus limituotas, o ir pati paslauga išliks nemokama“, – tuomet teigė Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas

                                      https://kaunas.kasvyksta.lt/2022/10/...ybes-ribojima/

                                      Comment


                                        Pradedama įgyvendinti Šimašiaus vizija.
                                        Vilniaus savivaldybė siekia, kad 2030 metais maždaug pusė automobilių sostinėje būtų elektriniai, sako Vilniaus meras R Šimašius. (...)
                                        Kaip skelbia savivaldybė, iki 2023 metų pabaigos ant gatvių apšvietimo stulpų siekiama įrengti 100 lėto įkrovimo stotelių, o iki 2030 metų jų būtų įrengta bent 2 tūkst. – viešose sostinės vietose, arčiau gyventojų namų.

                                        https://m.diena.lt/naujienos/vilnius...planas-1098973
                                        Delfi.lt 2022.10.26
                                        Šimašiaus skambiai pristatytas projektas kol kas tuščias puodas:
                                        Baiminasi, kad vilniečių pinigai bus išmesti į balą

                                        Vilniaus meras Remigijus Šimašius skambiai pristatė naujas įkrovimo stoteles ant apšvietimo stulpų, tačiau jos miestui nei pigios, nei atpažįstamos, nupirktas „pilotinio projekto“ kiekis, išpildymo kokybė kelia abejonių, o kūrėjas – du darbuotojus turinti įmonė, kuri po teismus tampoma dėl skolų. (...)

                                        Savivaldybės pranešime buvo teigiama: „Idėja krauti elektromobilius nuo elektros stulpų tapo realybe“. Tačiau tokia realybė kol kas liūdina. Vilniaus meras kalba apie 2000 ar 4000 įkrovimo stotelių apšvietimo stulpuose, o nupirko tik 60 mažos galios stotelių, iš jų įrengtos dvi (dar yra 7 kito gamintojo), iškilmingai pristatė vieną. Rinktinės g. matoma stotelė neturi prekinio ženklo – elektroninėje parduotuvėje tokių negalima atrasti. Tik matosi, kad surinkta iš atskirų komponentų, pvz., lizdas yra nebrangus kinietiškas „Duosida“, o stulpo viduje – kiti „nuo lentynos“ surinkti komponentai.
                                        Viena stotelė savivaldybei kainuos 1133,77 euro, įskaičiavus PVM, be įrengimo kaštų. Tačiau tai dar ne visa kaina – už kiekvieną per ją įkrautą kilovatvalandę savivaldybei reikės mokėti po 2 centus aptarnavimo mokesčio. Jis teks konkurso laimėtojai UAB „Elektromobiliai“, kurios aptarnavimo paslauga susideda iš programinės įrangos, atnaujinimo ir palaikymo, pajamų surinkimo. „Vilniaus apšvietimo“ puslapyje nurodomos įkrovimo kainos taipogi stebina – 1 euras už kilovatvalandę tarp 18 ir 23 valandos, tai būtų, ko gero, brangiausias įkrovimas visame mieste, kuris dar ir lėtas. Tiesa, po 23 valandos kaina sumažėja beveik tris kartus ir siekia 35 centus už kilovatvalandę. Žadama, kad stotelės veiks tik tamsiuoju paros metu – jei visus metus tokia stotelė krautų elektromobilį po 8 valandas per parą maksimalia 7,2 KW galia, ji įkrautų 21 tūkst. kilovatvalandžių, tai savivaldybei reikštų papildomą 420 eurų kainą už aptarnavimą.
                                        (...)
                                        Registrų centre paskutinę įmonės „Elektromobiliai“ finansinę ataskaitą LOGIN.LT rado tik už 2015 metus, įmonė turi du darbuotojus nuo praėjusių metų kovo. Ji skolų „Sodrai“ turėjo nuo 2018 metų birželio iki šių metų kovo 16 dienos, tuomet buvusią 496,73 eurų skolą padengė, rodo rekvizitai.lt duomenys. Tačiau kaip skolininkė ji įtraukta yra net keliose teismo bylose – jai bylas iškėlė „Klaipėdos baseinas“, „Naujasis kalcitas“, Universalios valdymo sistemos, Energijos skirstymo operatorius, ir kitos įmonės, iš viso per dvejus metus ji kaip atsakovė yra 10-yje bylų. (...) . ESO už elektros energiją skolų neatgauna nuo 2021 metų rugsėjo 15 dienos. Buvo įregistruoti du turto areštai

                                        https://www.delfi.lt/login/technolog....d?id=91541425
                                        Šiek tiek rėksminga antraštė.
                                        Tačiau nesuprantama, kaip savivaldybė gali turėti reikalų su įmone, kuri nuo 2015 metų neteikia finansinių ataskaitų ir yra krūva neigiamos informacijos.

                                        Dar galima pridėti, kad ta įmonė turi 2 darbuotojus ir 3 registruotus senus automobilius.
                                        Bandžiau ieškoti, bet elektromobilių ten neradau

                                        www.cr.lt
                                        Paskutinis taisė Romas; 2022.10.26, 11:49.

                                        Comment


                                          UAB "Elektromobiliai| senai žinoma šaraškino kontora įsisukusi į viešuosius pirkimus. Gaminius patiekia, bet jų techniškai neaptarnauja, arba jais pasinaudoti neįmanoma be jų firminės kortelės ar žetono, kurių niekam neduoda ir t.t.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X