Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektromobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nusikalbi ir nejauti. Platforma, tai ir pakaba ir visa kita - visiškai šviežia. Bandymų ir dabar ir prieš akis nusimato daug.

    https://en.wikipedia.org/wiki/Volksw...p_MEB_platform
    Show must go von!

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Po 30 metų lėktuvai skraidys naudodami žaliąjį vandenilį.
      Norėtųsi tikėt. Su vandeniliu dabar problemos yra tokios:

      * Pramoniniais kiekiais vis dar išgaunamas iš gamtinių dujų
      * Pats vandenilis lengvas, bet jo balionai labai sunkūs
      * Vandenilio molekulės tokios mažos, kad prasiskverbia per bet kokius balionus. Ilgai laikyt neišeina, nes balionai išsileidžia kaip dviračio padangos.
      * Vandenilio prisisunkęs plienas tampa trapus

      Jei šituos iššūkius pavyktų išspręsti, ne tik skraidytume ant vandelinio, net BEV nereikėtų, važinėtume su fuel cell'ais pagal Toyotos viziją.

      Comment


        Paskutinėse nuotraukose atrodo normaliau. Uždėjo bufferius ir lempas iš pagal conseptą.

        https://electrek.co/2022/01/21/look-...TmqAdbzdAGjG5c


        Attached Files
        Studentas

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Po 30 metų lėktuvai skraidys naudodami žaliąjį vandenilį.
          O ką reikia rūkyti pilotui kad galvoti, jog vandenilis yra žalias?

          O šiaip tai ne, neskraidys vandeniliu ir nevažinės vandeniliu. Jis tiesiog yra nesaugus.

          Comment


            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
            O ką reikia rūkyti pilotui kad galvoti, jog vandenilis yra žalias?
            Yra toks terminas, reiškiantis vandenilį, gautą vandens elektrolizės panaudojant antsinaujinančius išteklius būdu. https://en.wikipedia.org/wiki/Green_hydrogen

            O šiaip tai ne, neskraidys vandeniliu ir nevažinės vandeniliu. Jis tiesiog yra nesaugus.
            LPG irgi nesaugios, bet važinėja daug kas jom.

            Comment


              Parašė alga Rodyti pranešimą

              Yra toks terminas, reiškiantis vandenilį, gautą vandens elektrolizės panaudojant antsinaujinančius išteklius būdu. https://en.wikipedia.org/wiki/Green_hydrogen



              LPG irgi nesaugios, bet važinėja daug kas jom.
              A, supratau, čia kaip ekologiška anglis, prigalvoja terminų....

              LPG daug mažiau nesaugios. vandenilinės mašinos bus kaip filmuose - rėžiesi į medį ir sprogimas. LPG ( ar tuo labiau benzino/dyzelio) taip nebūna. Beto, LPG jau labia mažai kas benaudoja ir joms yra ribojimai (pvz draudžiama į požeminius parkingus įvažiuoti).

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                A, supratau, čia kaip ekologiška anglis, prigalvoja terminų....

                LPG daug mažiau nesaugios. vandenilinės mašinos bus kaip filmuose - rėžiesi į medį ir sprogimas. LPG ( ar tuo labiau benzino/dyzelio) taip nebūna. Beto, LPG jau labia mažai kas benaudoja ir joms yra ribojimai (pvz draudžiama į požeminius parkingus įvažiuoti).
                Gi Toyota šaudė į savo vandenilinį baką. Jeigu jis yra prakertamas (kas nėra lengva), nuo didelio slėgio vandenilis išeina taip greitai, kad nespėja užsidegti. O visi požeminių parkingų LPG ribojimai yra ne dėl to, kad tai nesaugi technologija, o tiesiog nes LPG yra sunkesnis už orą, tad pats neišsivėdintų. Bėgantį benziną nors pamatyti arba išgirsti kaip varva gali...

                Comment


                  Banana Split: Extracting Hydrogen Fuel From Banana Peels https://scitechdaily.com/banana-spli...-banana-peels/
                  Each kg of dried biomass can generate around 100 liters of hydrogen and 330g of biochar, which is up to 33wt.% of the original dried banana peel mass,” says Bhawna Nagar, who worked on the study. The method also had a positive calculated energy outcome of 4.09 MJ·per kg of dried biomass. What stands out in this method is that both its end products, hydrogen and solid-carbon biochar, are valuable. The hydrogen can be used as green fuel, while the carbon biochar, can either be buried and used as a fertilizer or it can be used to manufacture conductive electrodes.
                  Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                  Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                  Comment


                    Parašė alga Rodyti pranešimą

                    Norėtųsi tikėt. Su vandeniliu dabar problemos yra tokios:

                    * Pramoniniais kiekiais vis dar išgaunamas iš gamtinių dujų
                    * Pats vandenilis lengvas, bet jo balionai labai sunkūs
                    * Vandenilio molekulės tokios mažos, kad prasiskverbia per bet kokius balionus. Ilgai laikyt neišeina, nes balionai išsileidžia kaip dviračio padangos.
                    * Vandenilio prisisunkęs plienas tampa trapus

                    Jei šituos iššūkius pavyktų išspręsti, ne tik skraidytume ant vandelinio, net BEV nereikėtų, važinėtume su fuel cell'ais pagal Toyotos viziją.
                    BEV yra apie 2-3 kartus efektyviau, nei vandenilis, todėl lengviesiems automobiliams vandeilio technologija neapsimoka. Tą paskutinė net Toyota jau suprato
                    Attached Files
                    Paskutinis taisė Jegermeister; 2022.01.26, 00:06.

                    Comment


                      Tuo labiau, kad vandenilio itin mažas galios tankis, skaičiuojant tūriu yra itin mažas. Net turint skystą vandenilį (kurio temperatūra dar ~50 laipsnių žemesnė nei LNG), 1 litrą dyzelinio kuro pagal energijos kiekį atitinka ~4litrai skysto vandenilio. OK, efektyvumai sakykim dvigubai didesnis, vadinasi reikia "tik" dvigubai didesnio bako, bet užtat jis turi būti su visa šilumine izoliacija. Vienu metu perspektyvia kryptimi buvo laikoma gamtinių dujų naudojimas kuro elementuose, tai ženkliai supaprastintų visą infrastruktūrą

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                        Gi Toyota šaudė į savo vandenilinį baką. Jeigu jis yra prakertamas (kas nėra lengva), nuo didelio slėgio vandenilis išeina taip greitai, kad nespėja užsidegti. O visi požeminių parkingų LPG ribojimai yra ne dėl to, kad tai nesaugi technologija, o tiesiog nes LPG yra sunkesnis už orą, tad pats neišsivėdintų. Bėgantį benziną nors pamatyti arba išgirsti kaip varva gali...
                        Tai jis ir neu-sidegs. Bus slėgio sprogimas, t.y. pratrūkus bakui staigia pakis slėgis. Tas irgi gerai paverčia žmones į numirėlius.

                        LPG svoris ir dėl to esantis pavojus žmonėms juo kvepuoti irgi yra nesaugumas.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          Tai jis ir neu-sidegs. Bus slėgio sprogimas, t.y. pratrūkus bakui staigia pakis slėgis. Tas irgi gerai paverčia žmones į numirėlius.
                          Nu kaip ir šiandienos automobiliai bakų avarijos atveju nepraduria, taip manau ir vandeniliniai nepradurtų (ypač kai jie yra stipresni dėl slėgio reikalavimų). Čia gi ne „bakas zapaskėj“ kaip kad su dujomis.

                          Galų gale vandenilinės mašinos nelabai turi ateitį su savo mažu energijos efektyvumu verčiant elektrą į vandenilį o po to atgal, tad nemanau jog kada nors kils tokios problemos... Ar gi ne sunkvežimiams dar tipo rasta kažkokia prasmė vandenilyje?

                          Comment


                            Toyota garsiai nebekalba apie vandenilius. Bet kai kurie faktai iškalbingi, kaip pvz. praeitame gruodyje pozuojantis Toyota bosas su busimais EV....tiksliau dalimi EV, kuriuos bandys pristatyt iki 2030 m. Net iš čia matomų konceptų aišku, kad Toyota laaaabai plačiai žengs į elektrą.

                            Click image for larger version

Name:	toyota-ev-lineup.jpg
Views:	450
Size:	99,5 kB
ID:	1945878



                            Show must go von!

                            Comment


                              Per 2021 m. Lietuvoje registruotų elektromobilių (BEV) padaugėjo iki 5045, tai vis dar nėra dideli skaičiai, tačiau augimas įspūdintas, +98%.

                              Comment


                                Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                Per 2021 m. Lietuvoje registruotų elektromobilių (BEV) padaugėjo iki 5045, tai vis dar nėra dideli skaičiai, tačiau augimas įspūdintas, +98%.
                                Tie 5 tūkst. auto lašas jūroje imant su visu autoparku. Bendra tendencija atrodo liūdnoka, vien per metus dyzelinių automobilių dalis autoparke padidėjo net 2,3%... Šiemet dėl išaugusių degalų ir elektros kainų turbūt toliau didės.

                                Dyzelinių automobilių dalis praėjusiais metais sudarė 69,4 proc. (2020 metais – 67,1 pro.).
                                Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/verslas/...aziau-n1134473
                                Paskutinis taisė Lettered; 2022.01.27, 17:00.
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                  Bėgantį benziną nors pamatyti arba išgirsti kaip varva gali...
                                  Dujas gali labai gerai užuosti. Problema tame kad jos pasklinda po patalpą ir gali sprogti nuo kibirkšties. Skirtingai nuo benzino, kuris išbėgęs ir gulės baloje, pavojingų garų pažeme bus tik karštą dieną. (esu matęs kaip žmogui ilgai besiruošiančiam uždegti laužą, ant kurio buvo užpilta benzino, nuo benzino garų plūpsnio prisilydė sintetinės kojinės prie blauzdų :-/
                                  )
                                  -

                                  Comment


                                    Elektromobilių vairuotojai Vilniuje pyksta: kodėl turime stumdytis eilėse?

                                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...se-221-1636196

                                    Aplinkosaugos ministras nedamokėjo, tai toks ne "propagandinis, reklaminis" straipsnelis gavosi.

                                    Comment


                                      Straipsnis apie tai, kaip vairuotojai verkia kad nemokamai krautis neduoda ir reikia už elektrą susimokėti. O dar ir elektra pabrango.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Straipsnis apie tai, kaip vairuotojai verkia kad nemokamai krautis neduoda ir reikia už elektrą susimokėti. O dar ir elektra pabrango.
                                        Na "kažkas" taip saldžiu balsu juk suokė: būsit meilūs "žali" pukuoti, krausit, parkuosit nemokamai... tik pirkit, džiaukitės ir važiuokit. Nereikėjo ir papildomo 1000 naujų elektromobilių, kad problemos imtų lysti. Elektromobilio eksploatacija juk pigiausia - 40 Eur už 200km

                                        Comment


                                          Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą

                                          Na "kažkas" taip saldžiu balsu juk suokė: būsit meilūs "žali" pukuoti, krausit, parkuosit nemokamai... tik pirkit, džiaukitės ir važiuokit. Nereikėjo ir papildomo 1000 naujų elektromobilių, kad problemos imtų lysti. Elektromobilio eksploatacija juk pigiausia - 40 Eur už 200km
                                          Nežinau kas jum sapnuose taip suokė, bet jeigu jau turi vairuotojo pažymėjimą tai vadinasi smegenų užtenka suprasti kad elektra nėra nemokama ir už pakrovimą reikės mokėti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X