Parašė themanual
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąO naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika.
- 1 patinka
Comment
-
Siaip tai bent jau mieste tai iskastiniu kuru varomus automobilius reiketu papildomai apmokestinti vien del to kad jie gadina zmonems sveikata (NO2 ir pan junginiai). Ir sveikata gadina absoliuciai visiems - vairuojantiems/nevairuojantiems. Ir nauji automobiliai beje taip pat ta daro, tik tiek kad maziau nei seni. Taigi jeigu jau laikom kad galim deti akcizus cigaretem/alkoholiui ir pan., tai kodel automobiliai turi buti isimtis? Tai kartu su investicijoms i pakrovimo infrastruktura manau puiki priemone paskatinti zmones rinktis automobilius, kurie nesa maziau zalos. O riaumuojimo ir benzo kvapo fanai uz savo keista potrauki gales tiesiog susimoketi brangiau. Aisku suprantu ir juos - tas nejaukumo jausmas, kai tu busi vienas su riaumuojanciu ir smarves ir dumu debesi paliekanciu auto tarp tyliai ir be kvapo vaziuojanciu. Tikrai turetu buti nejauku...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąToks pastebėjimas, jog retas automobilių varomų iškastiniu kuru fanas turi savo asmeninį naftos gręžinį ir perdirbimo gamyklą, ar pakankamai finansų jog užsakinėtų muziką Jokia fosilija nesuteiks tokio laisvės pojūčio kaip saulės jėgainė ant stogo, pora powerwallų ir elektromobilis. Dabar gyvendamas nuosavame name tokį komplektą ir rinkčiausi. O naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika. Ne kiekvienas tuomet išgalės turėti asmeninį vairuotoją kaip Ronaldo, kuris galėtų laukti kolonėlėje visą dieną kol cisterna atvažiuos.
Na daugiausia laisvės pojūčio pajusi išėjęs gyventi į miškus kaip partizanas, bet šiais laikais daugumai svarbiau komforto pojūtis, o ne laisvės.
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimą
Čia 2020 duomenys. O stotelių duomenys dar senesi. Naujausiais duomenimis EV sudaro 2.5% nuo visų automobilių.
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąSiaip tai bent jau mieste tai iskastiniu kuru varomus automobilius reiketu papildomai apmokestinti vien del to kad jie gadina zmonems sveikata (NO2 ir pan junginiai). Ir sveikata gadina absoliuciai visiems - vairuojantiems/nevairuojantiems. Ir nauji automobiliai beje taip pat ta daro, tik tiek kad maziau nei seni. Taigi jeigu jau laikom kad galim deti akcizus cigaretem/alkoholiui ir pan., tai kodel automobiliai turi buti isimtis? Tai kartu su investicijoms i pakrovimo infrastruktura manau puiki priemone paskatinti zmones rinktis automobilius, kurie nesa maziau zalos. O riaumuojimo ir benzo kvapo fanai uz savo keista potrauki gales tiesiog susimoketi brangiau. Aisku suprantu ir juos - tas nejaukumo jausmas, kai tu busi vienas su riaumuojanciu ir smarves ir dumu debesi paliekanciu auto tarp tyliai ir be kvapo vaziuojanciu. Tikrai turetu buti nejauku...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąToks pastebėjimas, jog retas automobilių varomų iškastiniu kuru fanas turi savo asmeninį naftos gręžinį ir perdirbimo gamyklą, ar pakankamai finansų jog užsakinėtų muziką Jokia fosilija nesuteiks tokio laisvės pojūčio kaip saulės jėgainė ant stogo, pora powerwallų ir elektromobilis. Dabar gyvendamas nuosavame name tokį komplektą ir rinkčiausi. O naftos kranelis šiais neramiais laikais gali bet kada užsisukti arba būti apribotas nekomercinei veiklai kad nestotų ekonomika. Ne kiekvienas tuomet išgalės turėti asmeninį vairuotoją kaip Ronaldo, kuris galėtų laukti kolonėlėje visą dieną kol cisterna atvažiuos.
Galim svaigt iki begalybės, kas būtų jeigu butų: yra čia ir dabar.. su kuo važiuojam ir ką galim įpirk.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąJei nerimtai, tai laisvės pojūčiui nepamiršk daržo prie namo, tvartelio su vištom ir vėjo jėgainės, nes lietuvišką cepelino spalvos žiemą saulės užteks tik elektromobilio pašildymui.
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąO jei rimčiau, tai koks procentas statistinio Lietuvos gyventojo galėtų sau leisti tokį komplektuką: saulės elektrinė, saugykla ir elektromobilis.
Galim svaigt iki begalybės, kas būtų jeigu butų: yra čia ir dabar.. su kuo važiuojam ir ką galim įpirk.
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
pagal šito "juokautojo / negudro" teiginį suskaičiavau, kad 1000 reaktorių turint, visi DE auto turėtų 24/7 važinėt kad sunaudot tokį elektros kiekįPaskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.28, 15:54.
Comment
-
Va kas atsitinka kuomet šalyje atsiranda daug elektromobilių: nebelieka taršių ir iškastinį kurą naudojančių, kad surinkti mokesčius, kuriais būtų galima finansuoti kelių ir kitos infrastruktūros vystymą. Ir tada belieka tik apmokestinti ekologiškumą
When it comes to sales of electric cars, Norway is in a league of its own. In September, battery-powered electric vehicles accounted for 77.5 percent of all new cars sold. That figure makes Norway a world leader by a long way—leapfrogging over the UK, where 15 percent of new car sales were electric as of October, and the US, where that number is just 2.6 percent. ... But these incentives—and their success—have created a unique predicament: Norway is running out of dirty cars to tax.
It’s quite a big problem. The previous government—a center-right coalition that was replaced by a center-left minority government in October—estimated that the popularity of EVs was creating a 19.2 billion Norwegian krone ($2.32 billion) hole in the country’s annual revenue. While EVs might be great news for the environment, their rapid success in Norway is now forcing some serious fiscal consternation.
The problem was that people responded to the policy so well that it eradicated an important source of income for the government, says Anette Berve, spokesperson for the Norwegian Automobile Federation, a group representing car owners. “So this is a clash of two different goals.”
In an attempt to claw back lost income, officials are stripping electric cars of special status, sparking fierce debate and concern that the country could jeopardize its goal of selling no new cars with combustion engines by 2025. The toll charge exemption was first to go in 2017. Now, Norway’s center-left coalition government is considering removing a much broader list of incentives as part of ongoing budget negotiations.
There is widespread uncertainty about which taxes will be reintroduced. But the country’s car associations and environmental groups believe the four most likely to make a comeback are special taxes for plug-in hybrids, a special tax for second-hand EV sales, a tax for “luxury EVs” that cost more than 600,000 Norwegian krone ($68,650), and the resurrection of an annual ownership tax for EVs.
https://www.wired.co.uk/article/norw...ws_wired_daily
- 4 patinka
Comment
-
Delfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
Jeigu mąstote apie elektromobilio įsigijimą ir tikitės, kad šitaip prisidėsite prie aplinkosaugos ir mažesnės taršos, galite pagalvoti dukart.
Švedijos „Volvo“ teigimu, elektromobilių gamybos proceso metu išmetama 70 proc. daugiau teršalų nei gaminant automobilius su benzininiais varikliais. Kompanijos teigimu, gali prireikti iki devynerių metų eksploatavimo, kol elektrinė versija taps ekologiškesnė.
https://m.delfi.lt/auto/laisva-pavar...hp?id=88779815
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąElektromobilis išneša taršą už miesto, čia didžiausias jo ekologiškumas.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDelfi.lt 2021.11.25
Perkančius elektromobilį ragina pagalvoti dukart
Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Įvertinus elektros perdavimo tinklo plėtrai reikalingą aliuminį ir plieną - kaip "Anties" dainoj " ... sumą papuoškite nuliu ... ".
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąČia tik tuo atveju jeigu automobilį perki į kolekciją paisdėti. Jeigu dar ir naudojiesi tai labai greitai apsiverčia taršumas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Pagal tą straipsnį elektromobilis pasidaro ekologiškesniu prisukus virš 100k. Imant vidutinę ridą ir dar imant galimybę, kad dėl elektromobilio nuvažiuojamo atstumo ilgoms kelionėms kartais būtų nuomojamas kitas automobilis, tie 100k atrodo nelabai greit surenkami...
Comment
-
Švedijos automobilių gamintojas teigė, kad per visą automobilio eksploatavimo laikotarpį, elektrinė automobilio versija galiausiai tampa ekologiškesne, nors tą pasiekti galima tik nuvažiavus nuo 48 200 iki 110 000 km. Kad įveiktų tokį atstumą, vidutiniam Jungtinės Karalystės vairuotojui prireikia 4-9 metų, rašo thisismoney.co.uk.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokią įtaką klimato kaitai (pasauliniu mąstu) daro dūmai mieste ir dūmai kaime?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Vis dažniau galima išgirsti kalbas iš mokslininkų, kad nemaža dalis žmones kankinančių lėtinių ligų yra pasekmė taršos. Šituos dalykus norint įrodyti yra sudėtingas darbas, nes nėra kaip atlikti tiesioginių tyrimų laboratorijose, bet pirminiai duomenys rodo į tai.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tarša antroj vietoj po streso. Reikia visiems kraustytis į šūdų triobeles vidury niekur, kultyvuoti mažą ūkelį ir iš jo pramisti nesukant galvos.
- 1 patinka
Comment
Comment