Jeigu nuo kitų metų elektra pabrangs porą kartų ar dar daugiau, tai tikrausiai kelionių kainos su VDV automobiliais bus panasios, kaip ir elektromobiliais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektromobiliai
Collapse
X
-
Norvegija turi didelį elektros perteklių, dauguma elektros iš hidroelektrinių ir elektromobiliai gauna dideles lengvatas, nuo parkavimo iki jokio PVM ant pirkimo kainos. Tai ten, apart klimatą, elektromobiliai yra logiška. Kodėl kitos šalys imasi elektromobilių-ekstremizmo, neįsivaizduoju...
Elektros kainos šį mėnesį.
- 4 patinka
Comment
-
Trumpalaikis chaosas su tomis kainomis, ilguoju laikotarpiu turės normalizuotis arba bus perdaroma kainodara, nes akivaizdu jog tokios volatalios kainos kenkia visiems. Problema juk ne tame kad visa visa elektra staigiai tapo labai brangi, o tame kad kainos nustatomos pagal ribinį modelį. Gali 99.9999999999% elektros pasigaminti super pigiai už eurą, bet jei likusį 0.0000000001% niekaip kitaip negalėsi padengti kaip tik tūkstantį kainuojančia anglimi ar dujomis, tuomet visos elektros kaina ir bus tūkstantis. Prancūzai kažkurią dieną atominėse ar ne penkis kart pigiau gaminos elektrą nei rinkos kaina ir tas viršpelnis liko pas juos. Tas pats ir su hidroelektrinių elektra, saulės jėgainių elektra, vėjo malūnams didesnė kaina bent jau kompensuoja dalį negautų pajamų dėl silpnesnio vėjo. Padėtis normalizuosis arba bus pertvarkytas kainų nustatymas. Bet kokiu atveju kažkas turės keistis, jog apsisaugoti nuo panašių šuolių ateityje, geriausia būtų nulipti nuo dujų adatos...
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas 2021.10.09
Belgija ir Norvegija imasi drastiškų sprendimų
perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /S
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
thx for moar FUD.
perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /S
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O krovininiams ir spec transportui?
~100 000 BOE / h = 170 000 000 kW, paimkit 40% naudinguma (lengviem per dosnu, furos lyg ir link 50%) = 70 GW, pirmai netiksliai parašiau, vokiečių atomkės 1,4GW, taigi 50 atomkių, pridėkit 10% dėl capactiy factor. 55 reaktorių pakeist vokiečių naftos sunaudojimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimą
thx for moar FUD.
perekupų načialnyka apie atomines šneka ir tik 1000 jų tereikia... 1000 atominių tai 1 000 000 000 kW / 65 mln das auto = 15 kW, škia jei visi vokiečiai pasikeis das auto į elektrines ir važinės 24/7 non stop elektros vos vos užteks, todėl siūlyčiau 1100 statyt /SParašė transpondster Rodyti pranešimą
Germany consumes 2,383,393 barrels per day (B/d) of oil as of the year 2016
~100 000 BOE / h = 170 000 000 kW, paimkit 40% naudinguma (lengviem per dosnu, furos lyg ir link 50%) = 70 GW, pirmai netiksliai parašiau, vokiečių atomkės 1,4GW, taigi 50 atomkių, pridėkit 10% dėl capactiy factor. 55 reaktorių pakeist vokiečių naftos sunaudojimą.
– Vidutinis automobilis EU nuvažiuoja 10'000 - 15'000 km per metus.
– Dideli elektromobiliai, kaip Tesla Model X 90D, sunadoja 25-35 kWh/100km
– Imant intervalų viduriukus, vienas elektromobilis per metus sunadoja = 12500*30/100 = 3750 kWh = 3,75 MWh
– Ignalinos atomine pagamindavo apie 20 TWh per metus. Čia su dviem reaktoriais. Modernūs reaktoriai kaip Olkiluoto 3 pagamina 13-15 TWh per metus (vienas reaktorius).
Ignalinos/Visagino atominė elektrinė pagamindavo elektros kurios pakaktų 5,3 milijono elektromobilių.
20 TWh = 20'000'000 MWh
20'000'000 / 3,75 = 5'333'333
Ignalinos pagaminamos elektros užtektų visų Baltijos šalių automobiliams ir dar liktų elektros perteklius.
Vokietijoje 48 milijono lengvųjų automobilių. 4 atominės po tris reaktorius a la Olkiluoto 3 and we're done.
Paskutinis taisė Taj Mahal; 2021.10.11, 11:56.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
– Vidutinis automobilis EU nuvažiuoja 10'000 - 15'000 km per metus.
– Dideli elektromobiliai, kaip Tesla Model X 90D, sunadoja 25-35 kWh/100km
– Imant intervalų viduriukus, vienas elektromobilis per metus sunadoja = 12500*30/100 = 3750 kWh = 3,75 MWh
– Ignalinos atomine pagamindavo apie 20 TWh per metus. Čia su dviem reaktoriais. Modernūs reaktoriai kaip Olkiluoto 3 pagamina 13-15 TWh per metus (vienas reaktorius).
Ignalinos/Visagino atominė elektrinė pagamindavo elektros kurios pakaktų 5,3 milijono elektromobilių.
20 TWh = 20'000'000 MWh
20'000'000 / 3,75 = 5'333'333
Manyčiau Lietuvoje (didelė teritorija/mažas gyventojų tankis) reiškia, kad vidutinis automobilis, tenkindamas socialinius gyventojo ryšius, nuvažiuoja dvigubai daugiau. 20000-30000 km.
Comment
-
Parašė Taj Mahal Rodyti pranešimą
Nelabai suprantu kas čia skaičiuojama.Tačiau naudoto transporto pardavėjų asociacijos vadovas V.Baršys mano, jog Vokietija į elektromobilius persės nebent 2050 m., todėl benzininių ir dyzelinių automobilių pertekliumi džiaugsimės dar negreitai.
„Abejoju, jog vokiečiai nuspręs automobilių parką perdaryti į elektrinį, nes elektros tinklai neatlaikytų tokio didelio elektros poreikio. Kažkur buvo pateikti apskaičiavimai, jog jei visas automobilių parkas Vokietijoje taptų elektrinis, trūktų 1000 atominių elektrinių. Vien dėl to negalėtų visi staiga pereiti prie elektrinio transporto, nebent atsirastų kokios kosminės jėgos, kurios visiems padalintų elektros“, – pajuokavo V.Baršys.Paskutinis taisė transpondster; 2021.10.11, 20:33.
Comment
-
Siekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patogią kelionę, teikiame aktualią informaciją apie šiuo metu esančius elektromobilių įkrovimo stotelių gedimus valstybinės reikšmės keliuose, kurių sutvarkymas gali užtrukti iki 2 mėnesių.
Nepamirškite benzino ir generatoriaus i bagažinę Žaliasis kursas šlubuoja...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimąSiekiant užtikrinti nepertraukiamą ir patogią kelionę, teikiame aktualią informaciją apie šiuo metu esančius elektromobilių įkrovimo stotelių gedimus valstybinės reikšmės keliuose, kurių sutvarkymas gali užtrukti iki 2 mėnesių.
Nepamirškite benzino ir generatoriaus i bagažinę Žaliasis kursas šlubuoja...
Comment
-
Parašė transpondster Rodyti pranešimąO kas reikalinga tai plugshare pasižiūrėt ir pasiplanuot, nes stotelės kas 50 km...Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.
Comment
-
Man tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąMan tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Smauglys Rodyti pranešimąMan tai smagu žiūrėti fosilijų fanus kurie galvoja kad išgyvens ir rėkia į kairę į dėšinę kaip elektra nieko gero.
Šita jau jaučiau prieš 10+ metų, o dabar net nekyla abejonių.
Manau 100 metų atgal, tokių pačių rėkiančių buvo arklio vežimas vs automobilis , laiptai vs ("bepilotis" žmogaus nevaldomas) liftas ir t.t.
Technologijos ir patogumai laimi prieš tamsuolius.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vital7777 Rodyti pranešimąAs tai ju tiesiog nesuprantu - negi jiems patiems patinka girdeti ta garsa is pravaziuojanciu dyzeliu, uostyt smarve? Nu tarkim jie nera pabande vaziuoti su kokiu geru elektromobiliu (nes tada net nesneketu nesamoniu o tiesiog noretu vien su elektra vaziuot), nu bet grynai del svaresnio oro gatvese ir mazesnes akustines tarsos - negi jie nenori kad kuo daugiau elektromobiliu butu gatvese? O dabar toks vaizdas dziaugiasi kad Lietuvoj visiskai apgailetina infrastruktura elektromobiliams.
O tai, kad reikia uostyti pravažiuojančių dyzelių smarvę, tai čia yra vietinių institucijų apsileidimas ir nepriežiūra. Nes naujoms tesloms lengviau ir greičiau yra užsidirbt su trikoju krūmuose sėdint. Ne kartą teko matyti, kad priekyje policijos stovi koks scenicas ar kitoks laužas ir mėlyną dūmų uždangą duoda nuo sankryžos pajundant. Ar čia normalu? Normalu. O atimti TA už ledines lemputes numerių apšvietime irgi normalu? Taip, normalu, nors čia yra visiškai nepalyginami dalykai.
- 3 patinka
Comment
Comment